مراقب و پرستار بیمار در پیروزی در منزل

بسیاری از خانواده‌ها با مشکلات بیمار در منزل روبه‌رو هستند که به دلیل وجود آلودگی در سطح شهر، امکان ابتلا به بیماری‌های واگیردار در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها و شلوغی و نبودن تخت در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ترجیح می دهند بیمارشان در منزل دوران نقاهت خود را بگذراند در این صورت باید از خدمات پرستار بیمار در پیروزی استفاده کنند.

خانواده‌ها با مشورت پزشک معالج بیمار می‌توانند از بیمار خود در محیط امن منزل مراقبت و پرستاری کنند، مرکز سپید گستر خدمات پرستار بیمار در پیروزی برای خانواده‌هایی که می‌خواهند بیمارشان در منزل باشد قرار داده است، همچنین برخلاف طرز فکر همه که هزینه پرستار بیمار در منزل بالا است باید بدانید که دستمزد پرستار بیمار در منزل بسیار مقرون‌به‌صرفه تر از بستری در مراکز درمانی است و پرستار در منزل به‌صورت خصوصی به امور بیمار رسیدگی می‌کند.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

مراقب و پرستار بیمار در پیروزی در منزل

مراقب و پرستار بیمار در منزل شخصی است که علاوه به رسیدگی به بیمار جهت درمان، بهبود بیماری فرد و انجام دستورالعمل‌ها پزشک معالج بیمار امور منزل مثل نظافت و تهیه غذا را انجام می‌دهد تا به خانواده بیمار کمک کند، همچنین پرستار بیمار فردی مسئولیت‌پذیر و قابل‌اعتماد باشد تا به‌خوبی امور بیمار را انجام دهد.

مراقبت از بیمار در منزل در پیروزی
مراقبت از بیمار در منزل در پیروزی

مزایای مراقب و پرستار بیمار در پیروزی در منزل

  • بهبود سریع‌تر بیمار با استفاده از خدمات پرستار بیمار در منزل
  • کاهش امکان ابتلا به بیماری‌های متعدد
  • عدم نگرانی برای نبود تخت جهت بستری شدن در بیمارستان‌ها
  • پرستار بیمار در پیروزی در منزل به‌صورت خصوصی و متمرکز به امور بیمار می‌پردازد.
  • پرستار بیمار در منزل را می‌توانید خودتان به‌صورت شخصی انتخاب و استخدام کنید.
  • مقرون‌به‌صرفه بودن هزینه پرستار بیمار در منزل نسبت به هزینه بیمارستان‌ها

مراقب و پرستار بیمار در پیروزی در منزل برای بیماران جسمی

بیمارانی که دارای مشکلات جسمی هستند و توانایی حرکت کردن را ندارند نیاز به پرستار بیمار توانمندی دارند که به آنان در انجام امور کمک کند و قدرت جابه‌جایی آنان را داشته باشد، بیماران جسمی در برخی موارد حتی نمی‌توانند امور شخصی خود را انجام دهند که پرستار بیمار به کمک آنان می‌آید.

مراقب و پرستار بیمار در پیروزی در منزل برای بیماران روحی

بیماران روحی و روانی باید تحت درمان روان‌پزشک باشند و پرستار بیمار باید در کنار آنان باشد تا از بیماران در برابر خودشان محافظت کند، پرستار باید به بیماران روانی توجه بیشتری داشته باشد چراکه آنان نیاز دارند کسی به آنان محبت کند تا نیاز عاطفی‌شان برطرف شود و شخصی را برای صحبت کردن و درد و دل کردن داشته باشند تا افسرده نشوند.

پرستار بیمار در پیروزی
پرستار بیمار در پیروزی

وظایف مراقب و پرستار بیمار در پیروزی در منزل

  • پرستار بیمار برنامه مراقبتی جهت درمان بیمار قرار می‌دهد.
  • به‌صورت مداوم بر روی علائم حیاتی بیمار نظارت می‌کند.
  • بررسی و نظارت بر روی برنامه غذایی بیمار و تهیه غذا برای بیمار
  • انجام امور درمانی مثل تزریقات دارو و پانسمان در منزل
  • مراقبت از زخم و بخیه بیمار در منزل
  • پیشگیری از بیمار شدن فرد در منزل
  • کمک به بیمار جهت جابه‌جایی تا بیمار امور روزمره خود را انجام دهد.
  • ارائه گزارش وضعیت جسمی و روحی بیمار به پزشک و خانواده بیمار

خدمات مراقب و پرستار بیمار در پیروزی در منزل

مرکز پرستاری سپید گستر خدمات پرستاری متعددی را ارائه می دهد که شامل موارد زیر است.

خدمات درمانی پرستار بیمار در منزل

پرستار بیمار در منزل موظف است به دستورالعمل‌های که پزشک معالج بیمار تجویز کرده است را انجام دهد و در صورت لزوم با پزشک معالج مشورت کند تا بیمار سریع‌تر در منزل بهبود یابد، این امور شامل تزریقات دارو در منزل، انجام امور پانسمان زخم و جای بخیه بیمار در منزل است که باید با رعایت تمام نکات بهداشتی انجام شود.

خدمات بهداشتی پرستار بیمار در منزل

خدمات بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار است که پرستار باید در هنگام انجام امور درمانی بهداشت را رعایت کند، همچنین عدم رعایت بهداشت باعث می‌شود بیمار دچار عفونت ‌شود، تب کند و یا به بیماری‌های دیگر مبتلا می شود.

خدمات منزل توسط پرستار بیمار

پرستار بیمار علاوه بر انجام امور درمانی و بهداشتی امور منزل را نیز انجام می دهد تا اعضای خانواده به امور دیگر خود بپردازند که این امور شامل نظافت منزل، تهیه غذا و… می باشد.

پرستار بیمار در پیروزی
پرستار بیمار در پیروزی

خدمات خارج از منزل پرستار بیمار

پرستار بیمار در مواقعی که اعضای خانواده زمان کافی برای انجام امور خارج از منزل بیمار را ندارد به کمک آنان می‌آید و این امور را به نحو احسنت انجام می‌دهد، همچنین پرستار بیمار، بیمار را جهت مراجعه به مطب پزشک نیز همراهی می‌کند تا گزارشی از وضعیت جسمی و روحی بیمار به پزشک معالج می‌دهد و برای بهبود سریع‌تر بیمار از پزشک مشورت می‌گیرد.

همراه بیمار در پیروزی

علاوه بر امکان استخدام همراه بیمار در منزل، امکان استخدام همراه بیمار در بیمارستان هم از مرکز سپید گستر وجود دارد، همراه بیمار در بیمارستان وظیفه دارد تا به طور کامل از بیمار در بیمارستان مراقبت نموده و او را در راه رفتن و یا جابجا شدن حمایت نماید و همچنین در مواقع لزوم پزشک بیمار را خبر کند.

استخدام پرستار خصوصی بیمار در پیروزی

پرستاران عزیز بیمارستان ها ممکن است به دلیل بار سنگین مراقبت از چندین بیمار و مشغله بالا نتوانند از هر یک از بیماران به طرز کامل مراقبت کنند، با این حال با استخدام پرستار خصوصی در پیروزی برای مراقبت از بیمار خود در منزل، بیمار می تواند مراقبت اختصاصی دریافت نماید.

چگونه مراقب و پرستار بیمار در پیروزی در منزل استخدام کنیم؟

شما برای استخدام پرستار بیمار در منزل باید به یک مرکز پرستاری که خدمات پرستار بیمار را ارائه می‌دهد که معتبر است و دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان است مراجعه کنید، موسسه سپید گستر با پشتیبانی 24 ساعته جهت خدمات‌رسانی به بیماران کمک می‌کند.

شما با تماس شماره 02188928336 می‌توانید پرستار بیمار متخصص، مجرب و باتجربه را انتخاب کنید و با اعزام پرستار بیمار توسط کارشناسان این مرکز می‌توانید با پرستار مصاحبه کنید و یا بخواهید به مدت کوتاهی به‌صورت آزمایشی خدمات‌رسانی کند، در صورت رضایت استخدام کنید و در صورت عدم رضایت می‌توانید درخواست پرستار جایگزین کنید تا کارشناسان مرکز پرستاری سپید گستر پرستار متخصص و مجرب دیگری را در کمترین زمان به منزل شما اعزام کند.

پرستار بیمار در پیروزی
پرستار بیمار در پیروزی

ویژگی های یک پرستار بیمار خوب در پیروزی

پرستار مریض باید علاوه بر اینکه در حوزه بهداشتی درمانی ماهر باشد، انسانی مسئولیت پذیر، منظم، مدبر، معتمد، دلسوز و مهربان و حساس به نیازهای بیمار باشد تا بیمار در کنار وی احساس آرامش داشته باشد.

ساعت کاری مراقب و پرستار بیمار در پیروزی در منزل

مدت‌زمان حضور پرستار در منزل بیمار را پزشک معالج تعیین می‌کند که برحسب شرایط بیمار متفاوت است، اگر بیماری فرد حاد باشد بیمار به مراقبت بیشتری احتیاج دارد و همچنین ممکن است فرد تا آخر عمر به پرستار در منزل احتیاج داشته باشد، موسسه سپید گستر خدمات پرستار بیمار را به‌صورت شبانه‌روزی، روزانه و ساعتی ارائه می‌دهد و نحوه اخذ قرارداد می‌تواند به‌صورت مدتی و یا مادام‌العمر باشد.

فواید استخدام مراقب و پرستار بیمار در پیروزی در منزل موسسه پرستاری سپید گستر

موسسه سپید گستر مرکزی معتبر و دارای سابقه درخشان جهت خدمات پرستار بیمار است که با ارائه خدمات مشاوره رایگان توسط کارشناسان متخصص انجام می‌شود تا بتوانید بهترین پرستار بیمار را در منزل انتخاب کنید، این مرکز بر روی روند تمام کارکنان و پرستاران خود به‌صورت مداوم رسیدگی می‌کند.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 4
  1. احسان جوادی 1 سال قبل

    مطلب مفید و جذابی بود ممنون از شما

  2. حیدر باقری 1 سال قبل

    ماها که بچه کوچیک داریم این سپید گستر
    خیلی بهمون کمک میکنه خدا خیرتون بده

  3. ناهید سهرابی 7 ماه قبل

    سلام ما ساکن شکوفه هستیم پرستاری میخام که به صورت ساعتی از مادرم مراقبت کنه، چه کاری باید انجام بدم و هزینه چقدره؟

    1. sepidgostar 7 ماه قبل

      سلام و عرض ادب لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه استخدام پرستار سالمند در منزل و هزینه پرستاری با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید