مراقب و پرستار بیمار در شهرک اکباتان در منزل

با توجه به افزایش بیماری های واگیردار و انواع بیماری ها دیگر افراد زیادی به امکانات درمانی و پرستاری احتیاج دارند، همچنین بیمارستان ها و مراکز درمانی اکثراً شلوغ هستند و در صورت شلوغی بیمارستان ها، منجر به بی کیفیت شدن ارائه خدمات و نبود تخت باعث عدم رسیدگی به بیماران می شود بنابراین موسسه پرستاری سپید گستر خدمات پرستار بیمار در شهرک اکباتان در منزل را برای رفع این مشکل قرار داده است.

پرستار بیمار در شهرک اکباتان
پرستار بیمار در شهرک اکباتان

بیمار در منزل به صورت خصوصی می تواند از خدمات پرستار بیمار در شهرک اکباتان در منزل استفاده کنند و در کنار خدمات پرستاری از خدمات منزل نیز بهره مند می شوند که شامل نظافت منزل و تهیه غذا می شود، همچنین برخلاف نظر عام هزینه پرستار بیمار در منزل بسیار مقرون به صرفه تر است نسبت به بستری شدن در بیمارستان ها و مراکز درمانی است.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

مراقب و پرستار بیمار در شهرک اکباتان در منزل

پرستار بیمار در منزل فقط وظیفه مراقبت و پرستاری بیمار در منزل را ندارد بلکه امور منزل را نیز انجام می دهد، پرستاران بیمار موسسه تخصصی پرستاری سپید گستر کادری متخصص، مجرب و دارای سابقه کاری بالا هستند تا بهترین خدمات پرستار بیمار را ارائه دهند.

پرستار بیمار در منزل به بیمارانی که خواستار خدمات پرستاری بیمار در محیط امن منزل هستند تمام امور بیمار را که پزشک معالج تجویز کرده است را انجام می دهد تا بیمار در کمترین زمان در کنار خانواده و در محیط کاملاً بهداشتی منزل بهبود یابد، همچنین پرستار با انجام امور منزل به خانواده فرد بیمار کمک می کند و آنان می توانند به امور دیگر خود بپردازند.

پرستار بیمار در شهرک اکباتان
پرستار بیمار در شهرک اکباتان

وظایف مراقب و پرستار بیمار در شهرک اکباتان در منزل

  • انجام امور درمانی بیمار در منزل
  • کنترل علائم حیاتی بیمار در منزل
  • تهیه غذا برای بیمار در منزل
  • انجام امور نظافتی بیمار در منزل
  • ارائه خدمات پرستاری به صورت شبانه روزی در منزل نزدیک شهرک اکباتان
  • استفاده از تجهیزات پزشکی در منزل برای بهبود بیمار
  • پیشگیری از بیماری های واگیردار در منزل
  • هم صحبتی با بیمار در منزل برای ایجاد روحیه در بیمار
  • ایجاد برنامه غذایی بیمار در منزل با مشورت پزشک معالج
  • ارائه خدمات فیزیوتراپی در منزل برای بیمار
  • انجام امور تزریقات و پانسمان بیمار در منزل به صورت مداوم
  • کنترل میزان درد بیمار تحت نظر پزشک معالج در منزل

مزایای مراقب و پرستار بیمار در شهرک اکباتان در منزل

پرستار بیمار در شهرک اکباتان
پرستار بیمار در شهرک اکباتان

انواع خدمات پرستار بیمار در شهرک اکباتان در منزل

موسسه پرستاری سپید گستر به بیماران مختلف خدمات رسانی متفاوتی می کند در زیر به برخی از آنان اشاره می شود.

خدمات درمانی بیمار در منزل

پرستار بیمار باید در منزل به اموری که پزشک معالج تجویز کرده است عمل کند تا بیمار بهبود یابد، که این امور شامل تزریقات و پانسمان زخم و بخیه می باشد، همچنین تمام اموری که پرستار بیمار در منزل انجام می دهد باید تحت نظر پزشک معالج باشد و پرستار باید دارای تخصص لازم برای انجام امور باشد.

خدمات بهداشتی بیمار در منزل

پرستار بیمار باید در انجام امور منزل و اموری که پزشک تجویز کرده است که برای درمان و بهبود بیمار است بهداشت را رعایت کند چرا که عدم توجه به این موضوع باعث ایجاد عواقب ناگوار می شود.

خدمات منزل بیمار

پرستار بیمار در منزل هم خدمات پرستاری از بیمار را ارائه می دهد و همزمان امور منزل را نیز انجام می دهد تا اعضای خانواده با خیال راحت به امور شخصی خود بپردازند.

پرستار بیمار در شهرک اکباتان
پرستار بیمار در شهرک اکباتان

خدمات خارج از منزل بیمار

برخی مواقع که اعضای خانواده بیمار شرایط و زمان کافی برای انجام امور خارج از منزل بیمار را ندارند می توانند از پرستار بیمار کمک بگیرند، همچنین پرستار، بیمار را جهت مراجعه به مطب پزشک همراهی می کند و گزارشی از وضعیت بیمار به پزشک می دهد و برای بهبود بیمار از پزشک معالج مشورت می گیرد.

نحوه استخدام پرستار بیمار در شهرک اکباتان در منزل

شما با تماس به شماره 02188928336 می توانید از خدمات پشتیبانی 24 ساعته و رایگان موسسه سپید گستر استفاده کنید و از کارشناسان متخصص برای استخدام پرستار بیمار در منزل استفاده کنند.

شما می توانید با توجه به نیاز های بیمار و خودتان با مشورت پزشک معالج بیمار بهترین پرستار بیمار را انتخاب کنید تا پرستار بیمار برای مصاحبه به منزل شما بیاید و یا می توانید به صورت آزمایشی پرستار بیمار را استخدام کنید و در صورت رضایت پرستار بیمار را می توانید استخدام کنید، در صورت عدم رضایت می توانید پرستار بیمار دیگری را بخواهید تا کارشناسان پرستار بیمار جایگزین اعزام کنند.

هزینه استخدام پرستار بیمار در شهرک اکباتان در منزل

میزان درآمد پرستاران بیمار مقداری ثابت بر اساس نرخ مصوب است که توسط وزارت بهداشت تعیین می شود همچنین قابل ذکر است که میزان دستمزد پرستار بیمار به عواملی مثل میزان تحصیلات پرستار، نوع وظایف و خدماتی که می رساند بستگی دارد و با توجه به شرایط جسمی، روحی و سن بیمار درآمد پرستار متفاوت است، ساعت کاری پرستار بیمار نیز بر روی حقوق فرد تأثیر می گذارد.

پرستار بیمار در شهرک اکباتان
پرستار بیمار در شهرک اکباتان

ویژگی های پرستار بیمار خوب در منزل

بهتر است پرستار بیمار در منزل ویژگی های زیر داشته باشد:

  • پرستار باید مدبر باشد تا به خوبی بتواند در شرایط بد به خوبی وضعیت را مدیریت کند.
  • پرستار با توجه به اینکه از بیمار در منزل مراقبت می کند باید قابل اعتماد باشد.
  • پرستار باید بیمار را به خوبی درک کند و درد بیمار را کنترل کند.
  • با توجه به اینکه ارائه خدمات درمانی نیاز به رعایت بهداشت دارد حتما باید پرستار تمیز باشد و همه نکات بهداشتی را به خوبی رعایت کند.
  • پرستار باید منظم باشد و سیستماتیک عمل کند و به خوبی مصرف دارو های بیمار را مدیریت کند.

مدت زمان حضور پرستار بیمار در شهرک اکباتان در منزل

زمان حضور پرستار بیمار در منزل را پزشک معالج فرد تعیین می کند که می تواند به صورت شبانه روزی و یا روزانه ارائه داده شود، همچنین ممکن است در صورت لزوم پرستار بیمار به صورت ساعتی به منزل بیمار مراجعه کرده و به دستورالعمل هایی که پزشک معالج تجویز کرده است عمل کند و امور درمانی را در مدت زمان کوتاهی انجام دهد مثل انجام امور تزریقات آمپول و یا سرم برای بیمار در منزل که صورت می گیرد.

پرستار بیمار در شهرک اکباتان
پرستار بیمار در شهرک اکباتان

قرارداد شما با پرستار بیمار می تواند به صورت مدتی ماهیانه و یا سالیانه باشد همچنین برخی از بیماران که بیماری‌شان به صورت دائمی است و تا آخر عمر دچار نقض شده اند می توانند از خدمات پرستار بیمار مادام العمر استفاده کنند.

خدمات پرستار بیمار در شهرک اکباتان در منزل موسسه سپید گستر

موسسه پرستاری سپید گستر جهت خدمات رسانی به بیماران و خانواده بیماران کادری از پرستاران متخصص، مجرب و دارای سابقه کاری را تشکیل می دهند تا بهترین خدمات پرستاری را به بیمار برسانند، ای مرکز، موسسه پرستاری معتبری است که به صورت شبانه روزی پرستار بیمار به منزل بیماران اعزام می کند و به صورت مداوم بر روی کار پرستاران نظارت می کند.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. امید سبحانی 1 سال قبل

    من یکی از کاربران دائمی سپید گستر
    شما هستم

  2. اسماعیل محرابی 1 سال قبل

    چند سالی هست که از طریق یکی از بستگانمون با مرکز سپید گستر آشنا شدم، خواستم تشکر کنم از پرستار خوب تون و پشتیابی عالی مرکزتون

  3. رضا عبدی 1 سال قبل

    خواستم تشکر کنم از پشتیبانی خوب شرکت سپید گستر، واقعا حرفه ای هستید

  4. سپیده امانی 4 هفته قبل

    هزینه مراقبت از فردی که در منزل به ونتیلاتور وصله چقدره؟

    1. sepidgostar 4 هفته قبل

      عرض ادب و احترام جهت اطلاع از هزینه های پرستاری از بیمار لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید