پرستار سالمند در پیروزی در منزل

امروزه با وجود مشغله های فراوانی که همه ما داریم و فاصله ی محل زندگی که با دوستان و والدین خود داریم، باعث شده تا برای بسیاری از ما مقدور نباشد که به شخصه از سالمندان عزیزمان نگهداری ومراقبت کنیم.

در این دوران نیاز به پرستار سالمند در پیروزی در منزل به وفور احساس می شود، مرکز خدماتی پرستار سالمند سپید گستر در پیروزی با تیمی مجرب از پرستاران سالمند با سابقه ی طولانی به صورت تخصصی آماده ارائه خدمات دراین زمینه به شهروندان گرامی در این منطقه می باشد.

نگهداری از سالمند در پیروزی در منزل
نگهداری از سالمند در پیروزی در منزل

خدمات مراقبت از سالمندان در پیروزی

پرستار سالمند به شخصی گفته می شود که به صورت کلی وظیفه نگهداری، مراقبت وانجام امور منزل سالمند را برعهده دارد، با توجه به کهولت سن و حساسیت ویژه سنین سالمندی نیاز به پرستار سالمند در منزل به شدت حس می شود.

مرکز خدمات پرستاری سپید گستر سعی کرده با ارائه خدمات ویژه و تخصصی با در نظر گرفتن شرایط جسمانی سالمند شما و مراقبت های پزشکی و پرستاری که نیاز دارد به شما خدمات ارائه بدهد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

نگهداری سالمند در پیروزی در منزل

با توجه به اینکه امروزه افراد زیادی شاغل هستند و زمان کافی ندارند که هم به امور منزل و زندگی خود برسند هم اینکه از سالمند و یا پدر و مادر خود مراقبت کنند باعث نگرانی وپریشان حالی افراد شده و مدام نگران هستند.

دیگر نگران مراقبت از سالمند خود نباشید ، دیگر نیازی نیست که تصمیم بگیرید به خانه ی سالمندان مراجعه کنید یا نگران بیماری ها وپیگیری درمان آن ها باشید.

چرا که مرکز خدمات پرستاری سپید گستر با کادری مجرب درپیروزی و پرستارانی با سابقه در منزل از سالمندان شما به بهترین شکل مراقبت و نگهداری می کنند تا نیازی به انتقال سالمندان عزیزتان به خانه سالمندان نداشته باشید.

مراقبت از سالمند در پیروزی
مراقبت از سالمند در پیروزی

چرا پرستار سالمند در پیروزی را از سپید گستر  استخدام کنیم؟

با توجه به شرایط  سالمندان و بالارفتن سن آن ها و بیماری های که دارند از جمله کمر درد و درد مفاصل و فشار خون بالا، آلزایمر …. نگهداری و مراقبت از آن ها به شدت دشوار است.

پیدا کردن فردی که معتمد باشد و تجربه لازم برای پرستاری سالمند را داشته باشد کار آسانی نیست، اما پرستاران سالمندی که توسط موسسه دارای مجوز خدمات پرستاری در مرکز سپید گستر در پیروزی به منازل شما اعزام می شوند مزیت های زیادی نسبت به افرادی دارند که بصورت شخصی کار می کنند و تجربه کافی ندارند و شما آن ها را استخدام می کنید.

خدمات ویژه پرستاری سپید گستر درپیروزی

  • استحمام سالمند و رسیدگی به نظافت شخصی

یکی از مشکلاتی که افراد در زمان پیری با آن روبه رو می شوند ضعف جسمانی و مشکلات حرکتی است، افراد مسن دیگر نمی توانند به نظافت شخصی و استحمام و مرتب کردن و سلمانی موهای خود برسند وحتی بعضی از سالمندان به دلیل مشکلاتی همچون بی اختیاری در ادرار و… نیاز به پوشک شدن دارند که این مورد نیز درحیطه وظایف پرستار می باشد.

  • انجام امور رفاهی و پرکردن اوقات فراغت سالمند

نیاز به تفریح و توجه یکی از نیازهای دوران سالمندی است که باید به آن توجه شود سالمندان نیاز دارند که در اجتماع حضور پیدا کنند، درساعات مشخصی از روز را در بیرون از منزل باشند، به پارک و گردش بروند، پرستار می تواند در فعالیت هایی که باعث سرگرمی سالمند می شود او را همراهی کند.

پرستار سالمند در پیروزی
نگهداری از سالمند در پیروزی در منزل
  • انجام امور اداری و مالی سالمند

درصورت درخواست خانواده و ناتوانی سالمند درانجام امور مالی با اجازه خانواده،  پرستار می تواند امور اداری ومالی وی را نیز انجام بدهد مثل:  خرید منزل و پرداخت شارژ ساختمان، پرداخت قبض های برق وآب وگاز …..که همه این موارد می تواند از جمله وظایف یک پرستار سالمند باشد.

  • رسیدگی به وضعیت درمانی سالمند درمنزل

زمانی که سالمند تحت نظر پزشک باشد و نیاز باشد که داروهای خاصی رو استفاده کند، پرستار می تواند با یادآوری زمان  داروها به او کمک کند و وظیفه دارو دادن به وی را برعهده خواهد داشت و درصورت نیاز به صورت روزانه یا هفتگی قند و فشار خون وی را اندازه گیری کند.

  • انجام امور خانه و نظافت منزل

علاوه بر مراقبت ونگهداری از سالمند، انجام امور منزل و تمیز کردن خانه از جمله وظایف پرستار است که شامل مواردی همچون غذا درست کردن، توجه به رژیم غذایی سالمند و شستشوی ظروف و پذیرایی از مهمانان وی می باشد.

  • مراقبت و نگهداری از سالمند

مراقبت و نگهداری از سالمند یکی از وظایف مهم پرستاران است، اینکه پرستار بتوانند ارتباط دوستانه و صمیمی با سالمند برقرار کنند تا احساس تنهایی نکند و دچار افسردگی نشود و یک همراه و همنشین خوب برای فرد سالمند باشد می تواند یکی از مزیت های استخدام یک پرستار باتجربه باشد.

جهت دریافت کلیه ی خدمات پرستاری مرکز سپید گستر در پیروزی شما می توانید از طریق شماره های درج شده درسایت سپید گستر اقدام کنید.

استخدام پرستار سالمند در پیروزی

شما می توانید برای استخدام پرستار  سالمند در پیروزی با مرکز خدمات پرستاری سپید گستر تماس بگیرید، این مرکز ضمن ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی، به صورت شبانه روزی با پشتیبانی 24 ساعته در طول هفته و نظارت مستمر بر روند انجام کار و مجوز از وزارت بهداشت با پرستارانی آموزش دیده و حرفه ای آماده ی ارائه خدمات به شما شهروندان عزیز می باشد.

پرستار سالمند در پیروزی
پرستار سالمند در پیروزی

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل در پیروزی

شرایط خانواده ها با یکدیگر متفاوت است و ممکن است امکان مراقبت کردن از والدین سالمند خود که به مراقبت 24 ساعته نیاز دارند برای آن ها وجود نداشته باشد، این خانواده ها نیاز به پرستار سالمند شبانه روزی دارند که به صورت مداوم از سالمند مراقبت کند و همراه و همدم او باشد.

پرستار روزانه سالمند در پیروزی

اعضای برخی خانواده ها نیز همگی شاغل اند و در طی روز امکان مراقبت کردن از سالمند را ندارند، این خانواده ها می توانند با استخدام پرستار سالمند روزانه خیالشان را آسوده کنند و از حضور پرستاری ماهر و دلسوز در ساعاتی که در خانه حضور ندارند استفاده کنند.

پرستار سالمند نیمه وقت در پیروزی

برخی دیگر از خانواده ها هستند که خود از والدین مسن شان نگهداری می کنند اما در ساعاتی ممکن است نتوانند به دلایل متفاوتی این کار را انجام دهند، در این زمان استخدام پرستار سالمند پاره وقت می تواند کارآمد باشد.

پرستار خانم جهت سالمند در پیروزی

برخی از سالمندان ترجیح می دهند پرستارشان از جنسیت خودشان باشد، ترجیح برخی از افراد هم به دلیل مهربانی و دلسوزی ذاتی خانم ها، پرستار زن می باشد.

پرستار سالمند در پیروزی
پرستار سالمند در پیروزی

پرستار آقا جهت سالمند در پیروزی

استخدام پرستاران مرد سالمند به دلیل توانایی بالاتر فیزیکی، در خصوص مراقبت از افراد مسنی که دچار مشکلات حرکتی شده اند و برای حرکت و یا برخاستن از تخت به حمایت نیاز دارند طرفدارن خود را دارد.

مزایای مراقبت از سالمندان در پیروزی در منزل

یکی از مزیت های مراقبت از سالمند توسط پرستار این است که دغدغه شما را برای نگهداری ومراقبت از سالمند عزیزتان را کاهش می دهد، همچنین به سلامت جسمانی و روحی سالمند شما کمک می کند تا هم احساس تنهایی نکند وهمچنین از لحاظ جسمانی سلامت بیشتری داشته باشد.

پرستاران مجموعه سپید گستر با در نظر گرفتن ناتوانی های جسمی و معلولیت، بیماری های جدید و یا عمل های جراحی، نگهداری از سالمند با شرایط  وخیم و علائم حیاتی خاص بهترین خدمات را با هزینه مناسب و پرستارانی حرفه ای به شما ارائه میدهد.

برای استفاده از خدمات مرکز ما می توانید از طریق شماره های داخل سایت با ما تماس بگیرید تا ضمن مشاوره،  از بهترین خدمات نگهداری و مراقبتی و پزشکی برای سالمند خود برخوردار شوید.

هزینه و دستمزد پرستار سالمند در پیروزی در مرکز سپید گستر

یکی از مزیت های استخدام پرستار سالمند در پیروزی از موسسه پرستاری سپیدگستر این است که با توجه به داشتن مجوز قیمت و تعرفه دستمزد پرستار سالمند در منزل در این موسسه مشخص می باشد.

دستمزد پرستار با توجه به میزان تحصیلات و تجربه و تخصصی که دارد، نحوه ی عقد قرارداد و وضعیت و سلامت جسمانی و روانی سالمند متغییر می باشد، شما می توانید با تماس با مرکز خدمات پرستاری سپید گستر در پیروزی از کارشناسان این مجموعه کمک بگیرید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. عبدالله محرابی 1 سال قبل

    آقا دستتون درد نکنه خیلی همه چی تمومه سپید گستر
    تون

  2. بهمن طالقانی 1 سال قبل

    مادربزرگم را خودم ازش نگهداری میکنم مطالب سپید گستر
    شما در مورد نگهداری از سالمند خیلی بهم کمک کرده

  3. محمدجواد مددی 1 سال قبل

    اگر برای مدت یک ماه نیاز به سی پپ داشته باشیم میتونیم اون رو برای همین مدت زمان اجاره کنیم؟

  4. نازلی مقدم 9 ماه قبل

    برای مامان بزرگم پرستار ساعتی میخوایم، هزینش چقدره؟ سمت هروی هستن ایشون

    1. sepidgostar 9 ماه قبل

      سلام و عرض ادب هزینه استخدام پرستار ساعتی به مواردی نظیر مدت زمان حضور پرستار و خدماتی که به سالمند ارائه می دهد بستگی دارد، جهت کسب اطلاعات دقیق با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید