مراقب و پرستار بیمار در نارمک در منزل

با توجه به اینکه امروزه بیمارستان ها و مراکز درمانی به دلیل شیوع بیماری های مزمن شلوغ هستند و ظرفیت کافی جهت بستری بیماران ندارند بیشتر خانواده ها باید از بیمار خود در منزل مراقبت و پرستاری کنند، بنابراین به فردی متخصص و مجرب جهت پرستاری از بیمار در منزل نیاز دارند، موسسه سپید گستر جهت خدمات رسانی به خانواده ها کادری متخصص و با تجربه جهت ارائه خدمات پرستار بیمار در نارمک در منزل تشکیل داده است.

شما می توانید با تماس به پشتیبانی این موسسه در هر ساعت از شبانه روز جهت استخدام پرستار بیمار در نارمک مشاوره بگیرید و پرستاری دارای مدرک تحصیلی و تخصص در زمینه بیماری با مشورت پزشک معالج بیمار انتخاب کنید و در صورت رضایت پرستار بیمار مناسب را استخدام کنید.

مراقب و پرستار بیمار در نارمک
مراقب و پرستار بیمار در نارمک

مراقب و پرستار بیمار در نارمک در منزل

مراقبت از بیمار در منزل باعث می شود از آلودگی ها و شلوغی بیمارستان ها و مراکز درمانی دور باشد، دیگر نگرانی از بابت هزینه بالای بستری در بیمارستان ها نیز وجود نداشته باشد و فرد در محیط پاکیزه و بهداشتی منزل در کنار خانواده اش از خدمات درمانی بهره مند می شود.

پرستار بیمار در منزل یک فرد نیست بلکه مجموع خدماتی است که به خانواده بیمار و خود بیمار ارائه می شود که از جمله این امور می توان به انجام امور منزل مثل نظافت و تهیه غذا اشاره کرد که این کار به خانواده فرد کمک می کند، خانواده هم نگرانی از وضعیت بیمار ندارند، دیگر نیاز به انجام امور منزل را نیز ندارند و با خیالی آسوده می توانند به امور دیگر خود بپردازند.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

وظایف مراقب و پرستار بیمار در نارمک در منزل

پرستار بیمار در منزل موظف است تمام امور بیمار را در زمان مشخص در منزل انجام دهد و به خوبی خدمات رسانی کند، پرستاران دارای وظایف مشخصی هستند که قبل از استخدام باید آن وظایف را با توجه به نیاز بیمار، نیاز اعضای خانواده بیمار و تشخیص پزشک معالج فرد مشخص و هماهنگ شود.

قابل توجه است که تمام پرستاران بیمار مرکز سپید گستر توانایی انجام تمام امور را دارد و در همه موارد تخصص و تجربه کافی را دارند پس نگرانی وجود ندارد، به صورت اختصار وظایف پرستار بیمار در نارمک در منزل به صورت زیر ارائه داده می شود:

  • انجام امور نظافتی بیمار در منزل مثل استحمام فرد
  • تهیه غذا بیمار با مواد اولیه مفید
  • ارائه برنامه غذایی برای بیمار با مشورت پزشک معالج
  • نظارت و بررسی بر استفاده از دارو هایی که پزشک تجویز کرده است
  • هم‌نشینی و هم صحبتی با بیمار جهت روحیه و امید دادن به بیمار برای بهبود فرد
  • انجام امور تزریقات و پانسمان در منزل در صورت نیاز
  • بررسی و نظارت مداوم بر روی علائم حیاتی فرد بیمار
  • پیشگیری از بیمار شدن بیمار در منزل
مراقب و پرستار بیمار در نارمک
مراقب و پرستار بیمار در نارمک

خدمات مراقب و پرستار بیمار در نارمک در منزل

خدمات درمانی بیمار در منزل

پرستار بیمار موظف است امور درمانی که پزشک دستور داده است را در بهترین شکل انجام دهد تا بیمار سریع تر بهبود یابد، این خدمات شامل تزریق دارو در منزل، انجام بخیه و پانسمان در منزل نیز می شود.

خدمات امور منزل بیمار

پرستار بیمار در منزل علاوه بر خدمات درمانی امور منزل را نیز انجام می دهد تا به اعضای خانواده بیمار نیز کمک کند، از جمله این امور نظافت منزل و تهیه غذا است که در این صورت اعضای خانواده به راحتی می توانند به کار های شخصی خود بپردازند.

پرستار بیمار در نارمک
پرستار بیمار در نارمک

خدمات امور خارج از منزل بیمار

در برخی از موارد که اعضای خانواده شرایط برای انجام امور خارج از منزل را ندارند، پرستار بیمار به این امور رسیدگی می کند که خرید مواد غذایی و موارد دیگر است، همچنین پرستار بیمار، بیمار را جهت مراجعه به مطب پزشک معالج همراهی می کند و از پزشک جهت بهبود وضعیت بیمار کمک می گیرد و گزارشی از وضعیت بیمار به پزشک می دهد.

مزایای استخدام مراقب و پرستار بیمار در نارمک در منزل

پرستار بیمار در منزل به صورت شبانه روزی و با توجه به برنامه درمانی تجویزی پزشک معالج به بیمار و اعضای خانواده بیمار کمک می کند، سطح کیفیتی سبک زندگی آنان را ارتقاء می دهد، پرستار بیمار در منزل همیشه در دسترس است و وظایف امور منزل را انجام می دهد، شما با استفاده از خدمات پرستار بیمار دیگر نگرانی بابت مراقبت از بیمار عزیزتان ندارید و از پرستاری از بیمارتان به نحو احسنت مطمئن هستید.

حضور پرستار بیمار در منزل باعث می شود که دیگر شما نیاز به خدمات بیمارستانی نداشته باشید و دیگر نیاز به رفت و آمد در شهر شلوغ و پر ترافیک ندارید، مهم تر از همه این است که بر خلاف تصورات اکثریت دستمزد پرستار بیمار در منزل نسبت به هزینه بیمارستان ها و مراکز درمان بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر است.

با استخدام پرستار بیمار در منزل بیمار شما در منزل به دور از امکان ابتلا به بیماری های دیگر است همچنین بهداشت در منزل بهتر رعایت می شود و پرستار به صورت خصوصی ب بیمار شما رسیدگی می کند در صورتی که در مراکز درمانی پرستاران هم زمان به چندین بیمار رسیدگی می کنند، با توجه به این موارد متوجه می شویم که بیمار در منزل سریع تر بهبود می یابد.

پرستار بیمار در نارمک
پرستار بیمار در نارمک

ویژگی های یک پرستار بیمار خوب

پرستار بیمار در منزل فردی است که بر روی بهبود بیماری فرد تأثیر مستقیمی می گذارد، با انجام امور مراقبتی سعی در حفظ آرامش بیمار و خانواده او دارد، چرا که بیمار در محیط آرام و امن منزل تحت مراقبت است همچنین ارتباط نزدیکی با خانواده و دوستان دارد در این صورت فضای مناسبی را برای بیمار در نظر دارد، پرستار بیمار در منزل به صورت 24 ساعته خدمات رسانی می کند و تمام وقت خود را برای مراقبت از بیمار در منزل می گذارد.

پرستار خوب با مهربانی و مسئولیت پذیری عمل می کند و هدف از کار وی بهبود بیماری است، تخصص کافی پرستار منجر به این می شود که دستورات پزشک را به خوبی انجام دهد در نتیجه بیمار سریع تر بهبود می یابد در ادامه برخی از ویژگی های پرستار خوب را نام می بریم:

  • دارای تخصص
  • با سابقه کاری خوب
  • دارای درک متقابل
  • قابل اطمینان
  • تمیز و مرتب
  • فعال در زمینه نظافت و بهداشت
  • دارای ویژگی مدیریت کردن
  • مهربان و دلسوز
  • مسئولیت پذیری بالا
  • منظم و سیستماتیک

پرستار با تجربه همیشه در عین حال که مسئولیت پذیر است و کار خودش را جدی می گیرد مهربان و دلسوز هم هست، این فرد صبر بالایی دارد و زمان زیادی را به بیماران خاص که بی قرار و بد اخلاق هستند می دهد، همچنین علاوه بر مراقبت جهت بهبود بیمار از ابتلا بیمار به بیماری های دیگر نیز جلوگیری می کند.

پرستار بیمار در نارمک

دستمزد مراقب و پرستار بیمار در نارمک در منزل

حقوق پرستار بیمار در منزل بر اساس نرخ مصوب است که وزارت بهداشت تعیین می کند، اما مواردی مثل نوع بیماری فرد، میزان تحصیلات پرستار بیمار، نوع خدمات و وظایف پرستار، زمان کاری پرستار و غیره نیز بر روی دستمزد پرستار بیمار در منزل تأثیر مستقیم می گذارد.

مراقب و پرستار بیمار در نارمک
مراقب و پرستار بیمار در نارمک

دلایل استخدام مراقب و پرستار بیمار در نارمک در منزل موسسه سپید گستر

این موسسه کارشناسانی جهت مشاوره برای استخدام پرستار بیمار قرار داده است، شما با تماس به شماره 02188928336 می توانید به صورت 24 ساعته از خدمات پشتیبانی مرکز سپید گستر استفاده کنید و پرستار بیمار مناسب، قابل اعتماد و دارای مدرک تحصیلی استخدام کنید، همچنین در صورت عدم رضایت می توانید تقاضای پرستار بیمار جایگزین کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان پرستار دیگری اعزام کنند.

از مزایای استخدام پرستار بیمار در منزل می توان به مقرون به صرفه بودن آن نسبت به بستری شدن در بیمارستان ها و درمانگاه ها اشاره کرد که در این موسسه خدمات به صورت روزانه، شبانه روزی و ساعتی است که شما می توانید به صورت مدتی و یا دائمی با پرستار بیمار مرکز سپید گستر قرارداد ببندید، این موسسه به روند کارکرد پرستاران خود به صورت دائمی نظارت دارد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. قربانعلی اشرفی 1 سال قبل

    سلام عالی بود

  2. مجتبی شیرازی 1 سال قبل

    سلام میخواستم بدونم که موسسه شما خدمات تزریقات هم دارند در تهران؟

  3. میلاد داوودی 1 سال قبل

    خدا خیرتون بده برامون این مطلب رو نوشتید خیلی خوب بود

  4. صاحل بهرامی 8 ماه قبل

    سلام از بیماری که فلج و هیچ کاری نمی تونه انجام بده هم مراقبت می کنید؟ برای مادرم که فلج شده پرستار می خواستم ترجیح می خوام پرستار زن باشه

    1. sepidgostar 8 ماه قبل

      سلام وقتتون بخیر بله پرستاران مرکز ما تخصص و مهارت لازم جهت مراقبت از بیماران فلج را دارند شما می توانید با تماس به شماره درج شده در سایت سپیدگستر درخواست پرستار خانم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید