مراقب و پرستار بیمار در گیشا در منزل

با توجه به افزایش تعداد افرادی که به بیماری‌های مختلف مبتلا می‌شوند اکثر مراکز درمانی و بیمارستان‌ها با کمبود تخت جهت بستری بیماران مواجه هستند بنابراین برای حل این مشکل مرکز پرستاری سپید گستر خدمات پرستار بیمار در گیشا در منزل را در اختیار خانواده‌ها می‌گذارد تا بیماران در محیطی بهداشتی، آرام و به دور از شلوغی دوران نقاهت خود را در کنار خانواده‌شان بگذرانند.

برخلاف نظر عموم که معتقد اند هزینه پرستار بیمار در منزل بیشتر از بستری در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها است باید گفته شود که هزینه پرستار بیمار در گیشا در منزل بسیار مقرون‌به‌صرفه تر است و خانواده‌ها علاوه بر خدمات پرستاری بیمار ازخدمات منزل نیز بهره مند می‌شوند.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

مراقب و پرستار بیمار در گیشا در منزل

مراقبت و پرستاری از بیمار در منزل از اولویت‌های خانواده بیمار است چرا که اکثر اعضای خانواده شاغل و یا محصل هستند و زمان کافی برای مراقبت از بیمار را ندارند همچنین مراقبت از بیمار نیاز به تخصص و مهارت لازم است و هر کسی توانایی برای انجام امور مراقبت از بیمار ندارد و باید حتماً فرد آموزش‌دیده باشد در غیر این صورت عوارض جبران‌ناپذیری را به همراه خود دارد.

پرستار بیمار در گیشا
پرستار بیمار در گیشا

وظایف پرستار بیمار در گیشا در منزل

  • بررسی و نظارت متداول بر روی علائم حیاتی بیمار در منزل
  • انجام امور درمانی بیمار مثل تزریقات و پانسمان زخم و جای بخیه فرد بیمار در منزل
  • انجام امور بهداشتی به‌خصوص در زمان انجام امور درمانی در منزل
  • ارائه گزارش از وضعیت جسمی و روحی بیمار در منزل به پزشک معالج و خانواده بیمار
  • ایجاد برنامه روزمره برای بیمار در منزل جهت بهبود سریع‌تر
  • تهیه غذا برای بیمار با مواد اولیه مفید در منزل با رعایت تمام نکات بهداشتی
  • پیش‌گیری از بیمار شدن فرد در منزل
  • کمک برای جابه‌جای فرد بیمار برای انجام امور شخصی خود در منزل
  • کنترل درد بیمار با مشورت پزشک در منزل
  • توجه به بهداشت روان بیمار در منزل
  • جلوگیری از ابتلای بیمار به زخم بستر در منزل
  • کنترل فشار خون و قند خون بیمار در منزل

خدمات مراقب و پرستار بیمار در گیشا 

پرستا بیمار خدمات متعددی را به بیماران ارائه می دهد، تمام این خدمات متناسب با نیاز فرد بیمار است، که شامل خدماتی هم می شود که خانواده بیمار به آن نیاز دارند، در ادامه این خدمات را نام برده و شرح می دهیم:

  • خدمات درمانی بیمار در منزل: یکی از مهم ترین خدماتی که پرستار بیمار ارائه می دهد خدمات درمانی است، ارائه این نوع خدمات نیاز به تخصص دارد، شامل تمام دستور العمل های پزشک می باشد و به بهبود بیمار در منزل کمک می کند، از جمله این خدمات تزریقات، پانسمان و … است.
  • خدمات بهداشتی بیمار در منزل: بیماران سیستم ایمنی ضعیفی دارند بنابراین نیاز به مراقبت بیشتری هم دارند تا به بیماری های دیگر مبتلا نشوند، در واقع هدف از ارائه خدمات بهداشتی این است که از احتمال ابتلا به بیماری های دیگر پیشگیری شود، همچنین بیماران به دلیلی اینکه توانایی جسمی خودشان را از دست داده اند امور نظافتی شان را پرستار موظف است انجام دهد، نکته مهم در ارائه این خدمات این است که برای انجام امور درمانی مانند تزریقات و … حتما باید نکات بهداتی رعایت شود.
  • انجام امور منزل بیمار: پرستار علاوه بر اینکه در منزل از بیمار مراقبت می کند و امور درمانی او را انجام می دهد تا بیمار بهبود یابد همچنین امور نظافتی بیمار و تهیه غذایی بیمار را نیز انجام می دهد می تواند در انجام امور منزل نیز به خانواده بیمار کمک کند که این امور شامل تهیه غذا و نظافت منزل می باشد.
  • انجام امور خارج از منزل بیمار: در برخی موارد که خانواده بیمار زمان کافی برای انجام امور خارج از منزل بیمار را ندارند پرستار به کمکشان می آید و تمام امور اداری، بانکی و … بیمار را انجام می دهد.

چه بیمارانی نیاز به پرستار بیمار در گیشا در منزل دارند؟

بسیاری از بیماری‌ها دشوار و سخت هستند بنابراین بهتر است پرستاری جهت مراقبت و کنترل درد بیمار در کنار بیمار حضور داشته باشد همچنین پرستار باید تخصص لازم درزمینهٔ بیماری فرد داشته باشد تا با مشورت پزشک معالج جهت بهبود بیماری فرد خدمات‌رسانی کند که در این مورد نوع بیماری فرد بسیار حائذ اهمیت است، در زیر به برخی از بیماری‌هایی که فرد به پرستار بیمار در منزل احتیاج دارد اشاره می‌کنیم.

پرستار بیمار در گیشا
پرستار بیمار در گیشا

مراقبت و پرستاری از بیماران تنفسی

بیماری تنفسی از مهم‌ترین بیماری‌هایی است که فرد به پرستار بیمار در منزل احتیاج دارد که امروزه با توجه به مصرف بالای دخانیات و آلودگی هوا رایج شده است که ممکن است باعث عفونت ریه در فرد شود، همچنین بیمار باید در شرایطی که دچار حمله تنفسی می‌شود از دارو و اسپری استفاده کند که بهتر است در این مواقع پرستار بیمار به کمک او بیاید.

مراقبت از بیماران دارای مشکل MS

این بیماران نیازمند مراقبت ویژه اند این بیماران علاوه بر این که ازلحاظ جسمی مشکل دارند ازنظر روحی نیز احتیاج به مراقبت دارند چراکه استرس برای آنان بسیار مضر است و پرستار باید به بیمار جهت انجام امور روزمره کمک کند، امکان افزایش علائم بیماری و شدید شدن در این نوع بیمار وجود دارد بنابراین پرستار باید از وخیم شدن وضعیت بیمار جلوگیری کند.

مراقبت و پرستاری از بیماران دارای مشکل قلبی

با توجه به استرس بالا و شرایط نامناسب امروزه امکان بروز مشکلات قلبی در افراد بسیار زیاد است و در این زمینه پرستار باید محیطی آرام برای بیمار ایجاد کند تا فرد از شلوغی‌ها دور باشد.

مراقب و پرستار بیمار در گیشا
مراقب و پرستار بیمار در گیشا

مراقبت از بیمارانی که از CCU مرخص شده اند

بیمارانی که از بخش مراقبت ویژه CCU مرخص می‌شوند ولی پس از آن هم نیاز به مراقبت تخصصی دارند می‌توانند از خدمات پرستار بیمار در منزل استفاده کنند.

مراقبت و پرستاری از بیماران دارای مشکل جسمی

بیماران که دچار مشکل جسمی مثل شکستگی در برخی نواحی و یا قطع اعضای بدن اند نمی‌توانند امور روزمره خود را انجام بدهند و برای انجام کوچک‌ترین امور نیز به یک فرد توانمند نیاز دارند.

مدت‌زمان حضور مراقب و پرستار بیمار در گیشا در منزل

با توجه به شرایط بیمار، پزشک معالج مدت‌زمان حضور پرستار بیمار را در منزل تعیین می‌کند، اگر بیماری فرد حاد باشد مدت‌زمان مراقبت از بیمار طولانی‌تر است چراکه طول درمان بیماری زیاد است ولی قابل‌ذکر است که بیمار در منزل سریع‌تر بهبود می‌یابد زیرا به‌صورت خصوصی و در محیطی امن تحت مراقبت قرار می‌گیرد.

در برخی از موارد بیمار بعد از بهبود دیگر به پرستار بیمار در منزل احتیاج ندارد اما در برخی از موارد دیگر نیز بیمار به‌صورت مادام‌العمر به پرستار بیمار در منزل نیاز دارد بنابراین موسسه سپید گستر خدمات پرستار بیمار را به‌صورت شبانه‌روزی، روزانه و ساعتی که ممکن است پاره‌وقت و یا تمام‌وقت باشد قراردادِ است و همچنین نحوه اخذ قرارداد به‌صورت مدتی و یا سالیانه است.

پرستار بیمار در گیشا
پرستار بیمار در گیشا

دستمزد مراقب و پرستار بیمار در گیشا در منزل

نرخ دستمزد پرستار و مراقب بیمار در منزل معمولاً ثابت است که طبق نرخ مصوب است اما عوامل زیادی مسبب تغییر در دستمزد پرستار بیمار در منزل می‌شود، اول از همه شما باید قبل استخدام پرستار بیمار در منزل وضعیت بیمار را بررسی کنید تا هزینه پرستار بیمار را پیش‌بینی کنید، از عوامل مؤثر بر روی دستمزد پرستار بیمار در منزل که به شرایط پرستار بستگی دارد می‌توان به میزان تحصیلات پرستار بیمار، وظایف پرستار بیمار در منزل، خدماتی که پرستار بیمار ارائه می‌دهد و ساعت کاری بیمار اشاره کرد.

وضعیت بیمار مثل سن، وضعیت جسمی و روحی بیمار و میزان حاد بودن بیماری فرد باعث تغییر در حقوق بیمار می‌شود همچنین نحوه اخذ قرارداد می‌تواند به‌صورت ماهیانه یا سالیانه و یا روزانه باشد همچنین در برخی از موارد به‌صورت دائمی است که نحوه پرداخت و میزان دستمزد متفاوت است.

مراقب و پرستار بیمار در گیشا
مراقب و پرستار بیمار در گیشا

دلایل استخدام پرستار بیمار در گیشا در منزل موسسه سپید گستر

مرکز معتبر سپید گستر با تشکیل کادر پرستاری متخصص و مجرب سعی در بهبود شرایط بیماران در منزل دارد این مرکز دارای سابقه درخشان و مجوز رسمی از وزارت بهداشت است که پرستارانی آموزش‌دیده، قابل‌اعتماد و دارای مدرک عدم سوءپیشینه را در کمترین زمان به منزل بیماران اعزام کرده و بر روی روند کاری پرستاران نظارت کافی را دارد شما با تماس به شماره 02188928334 می توانید از خدمات این موسسه استفاده کنید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 4
  1. شیما بیدخوری 1 سال قبل

    خدا خیرتون بده پرستارتون منو از دست پدربزرگم نجات داد و دیگه راحت شدم ضمن اینکه کارشونم حرف نداره

    1. sepidgostar 1 سال قبل

      ممنون بابت نظر شما دوست عزیز موفق باشید

  2. نگار محمودی 5 ماه قبل

    سلام وقت بخیر می خواستم بدونم که سمت گیشا پرستار بیمار ام اس دارید؟ برای خانم 57 ساله که ام اس دارن یه پرستار روزانه می خوایم که هم ورزش هارو باهاشون تمرین کنن، هم داروهارو بدن بهشون

    1. sepidgostar 5 ماه قبل

      سلام وقت شما بخیر بله جهت استخدام پرستار بیمار خانم از مجموعه ما با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید