مراقب و پرستار کودک در پیروزی در منزل

با توجه به مشکلات اقتصادی که وجود دارد اکثر والدین مشغول به کار هستند بنابراین نیاز به فردی جهت مراقبت و نگه داری کودک دارند موسسه سپید گستر برای ارائه خدمات پرستار کودک در پیروزی به والدین کادری از پرستاران آموزش دیده، دارای سابقه کار و مجرب را تشکیل داده است.

کودکان در حال رشد هستند و همچنین دارای هیجان و شور نشاط اند و توانایی مراقبت از خود را ندارند، برخی از خطرات را که ممکن است به آنان آسیب بزند را درک نمی کنند بنابراین نمی شود کودک را در منزل تنها گذاشت چرا که در معرض هزاران خطر است، همچنین مهدکودک‌ها نیز به دلیل شلوغی و تعداد کودکان زیاد به صورت خصوصی از کودک شما مراقبت نمی کنند و منزل شما امن ترین مکان برای رشد کودک است پس بهتر است از خدمات پرستار کودک در پیروزی موسسه سپید گستر استفاده کنید تا از بهترین امکانات و بهترین خدمات پرستار کودک بهره مند شوید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

پرستار کودک در پیروزی در منزل

بهترین مکان برای مواظب و نگهداری از کودک منزل است چرا که کودک در محیط خانه دارای آرامش و امنیت است و از شلوغی و خطرات به دور است همچنین با استفاده از خدمات پرستار کودک در منزل دیگر نیاز نیست کودک برای رفتن به مهد کودک از خواب بیدار شود، همچنین دیگر نگرانی از رفت و آمد کودک وجود ندارد، با توجه به این که خدمات پرستار کودک در منزل ساعت کاری خاصی ندارد و شما در هر ساعتی از شبانه روز از خدمات پرستاری کودک در منزل بهره مند شوید.

پرستار کودک در پیروزی در منزل
پرستار کودک در پیروزی در منزل

مراقب و پرستار کودک موسسه سپید گستر علاوه بر انجام امور کودک مثل نظافت فردی کودک، تهیه غذا برای کودک و آموزش کودک در زمینه های مختلف امور منزل را نیز انجام می دهد و این کار باعث کمک به والدین می شود و والدین می توانند به امور دیگر خود بپردازند.

وظایف مراقب و پرستار کودک در پیروزی در منزل

پرستار کودک در منزل با توجه به نیاز والدین و کودک دارای وظایف متفاوتی است که از عوامل دیگر تأثیر گذار بر روی وظایف پرستار کودک سن و وضعیت جسمی و روحی کودک است.

وظایف پرستار برای خدمات رسانی به نوزاد

با توجه به اینکه مادر به تازگی زایمان کرده است، توانایی جسمی برای مراقبت از نوزاد را ندارد و همچنین اکثر مادران بعد از زایمان دچار افسردگی بعد از زایمان می شوند بنابراین پرستار باید از مادر نیز مراقبت کنند و پرستار نوزاد باید از نوزاد مراقبت کرد، اموری مثل تعویض پوشک، کمک به شیر دادن، آموز مادر جهت مراقبت از کودک، استحمام نوزاد، امور واکسیناسیون نوزاد و مراقبت از نوزاد بعد از واکسینه را انجام دهد.

وظایف پرستار برای خدمات رسانی به کودکان در سنین رشد

کودکان در سنین رشد نیاز به مراقبت بیشتری دارند چراکه می توانند به خودشان ناخواسته آسیب های نا گواری بزنند، همچنین این سنین از مهم ترین و تأثیر گزار ترین سن کودک است که باید کودک آموزش های لازم را بیند تا برای آینده و ارتباط با دیگران آماده شود، پرستار کودک علاوه بر انجام امور منزل و امور نظافتی کودک در منزل وظیفه آموزش کودک در زمینه های مختلف مثل آموزش زبان و آمده کردن کودک برای رفتن به مدرسه را بر عهده دارد.

پرستار کودک در پیروزی
پرستار کودک در پیروزی

کودک در این سنین نیاز به شور نشاط دارد بنابراین پرستار کودک باید اوقات فراقت کودک را با سرگرمی های مناسب و آموزش دهنده پر کند، کودک در سن رشد نیاز به مواد غذایی مفید دارد که باید پرستار آن ها را تهیه کن و به او بدهد و از مصرف مواد غذایی مضر که  به بدن کودک آسیب می زند جلوگیری کند تا کودک به خوبی رشد کند.

 

وظایف پرستار برای خدمات رسانی به کودکان دارای مشکل جسمی و روحی

کودکان دارای مشکل جسمی که ممکن است مادرزادی و یا براثر سانحه ای باشد، همچنین ممکن است این مشکل به صورت دائمی و یا مدتی باشد نیاز به پرستار کودک متخصص دارند تا علاوه بر امور نظافتی و آموزش کودک در بهبود کودک و انجام دستورالعمل های پزشک معالج کودک نیز کمک کند تا کودک زودتر بهبود یابد این کودکان برای جابه‌جایی و انجام امور روزمره خود نیز به کمک پرستار کودک احتیاج دارند.

کودکان دارای مشکل روحی نیاز به توجه بیشتری دارند و باید زیر نظر روانشناس و روان پزشک باشند، این کودکان علاوه بر انجام امور درمانی و نظافتی و مراقبت نیاز عاطفی بسیار زیادی دارند و باید یک پرستار با دلسوزی و محبت با او رفتار کند و در برخورد با او کاملاً با دقت رفتار کند، از پزشک و روان شناس در انجام امور کمک بگیرد.

خدمات مراقب و پرستار کودک در پیروزی در منزل

در موسسه سپید گستر با توجه به نیاز خانواده ها خدمات متفاوتی ارائه داده می شود.

پرستار کودک در پیروزی
پرستار کودک در پیروزی

کودک یار

کودک یار فردی است که دارای تخصص در زمینه مراقبت و پرستاری از کودک است و به کودک در زمینه ها مختلف آموزش های لازم را ارائه می دهد و به رشد فکری کودک کمک می کند.

مادر یار

این فرد دارای تخصص و یا مدرک تحصیلی نیست اما تجربه مادر شدن را دارد و می تواند به کودک و مادر در زمینه های مختلف کمک کند، از کودک به خوبی مراقبت کند و امور کودک را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

چگونه کودک خود را برای استخدام پرستار بچه در پیروزی آماده کنیم؟

ممکن است این مسئله برای کودک دشوار باشد و خصوصا در روزهای اول از خود سازگاری نشان ندهد اما لازم است از چند هفته پیش از استخدام پرستار سعی کنید کودک را با شرایط جدید آشنا کنید چرا که این موقعیتی جدید برای شما و کودکتان خواهد بود و لازم است به خودتان و فرزندتان فرصت کافی را بدهید، همچنین ضروری است هر روز با کودکتان درباره روز او و احساسات و تجربه های آن روز او صحبت کنید.

پرستار کودک در پیروزی
پرستار کودک در پیروزی

چگونه یک پرستار بچه خوب در پیروزی پیدا کنیم؟

در ابتدا باید مشخص کنید که به چه پرستاری نیاز دارید و انتظار دارید که پرستار در چه مواردی به شما کمک کند و چه مسئولیت هایی داشته باشد.

در قدم بعدی لازم است تا تحقیقات جامعی درباره پرستاران کودک داشته باشید، بهترین راه برای استخدام پرستار بچه از طرق موسسات معتبر می باشد.

در آخر هم می توانید با مرکز مورد نظر خود ارتباط گرفته و از آن ها مشاوره دریافت کنید.

میزان هزینه و دستمزد پرستار کودک در پیروزی در منزل

دستمزد پرستار بر اساس نرخ مصوب است و به عواملی مثل مدرک تحصیلی پرستار، میزان سابقه کار پرستار و نوع خدمات بستگی دارد، همچنین مواردی مثل سن کودک، وضعیت جسمی کودک و ساعت کاری پرستار کودک که می تواند به صورت ساعتی، شبانه روزی و روزانه باشد نیز بر روی حقوق پرستار کودک تأثیر می گذارد.

پرستار کودک در پیروزی
پرستار کودک در پیروزی

چرا موسسه پرستاری سپید گستر جهت خدمات مراقب و پرستار کودک در پیروزی در منزل

  • دارای پشتیبانی 24 ساعته جهت استخدام پرستار کودک در پیروزی در منزل
  • شما با تماس به شماره 02188928336 می توانید از خدمات مشاوره رایگان در هر ساعت از شبانه روز برای استخدام پرستار کودک در منزل استفاده کنید
  • کادر پرستاری آموزش دیده، مجرب و ماهر جهت ارائه خدمات پرستار کودک در منزل
  • کم ترین هزینه جهت استخدام پرستار کودک در منزل
  • مرکزی معتبر و دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت است
  • ارائه خدمات جایگزینی پرستار کودک در صورت عدم رضایت
  • انتخاب پرستار توسط والدین
  • بررسی و نظارت مداوم بر روی امور پرستاران کودک
  • ارائه مدرک عدم سوءپیشینه پرستار کودک
  • اعزام پرستار کودک دارای سابقه کاری درخشان
  • اعزام پرستار در کمترین زمان به صورت ساعتی و شبانه روزی
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. میلاد فرد 1 سال قبل

    اگر پرستار کودک به مرخصی نیاز داشته باشد چه کار کنیم؟

  2. احمد محمدی 1 سال قبل

    اکسیژن ساز هم برای اجاره دارید؟ برای اجاره اکسیژن ساز با شماره تماس هاتون هم میتونیم تماس بگیریم یا حتما حضوری بیایم؟

  3. بهرام یزدانی 1 سال قبل

    دمتون گرم با این همه اطلاعات به روز و حرفه ای

  4. هانیه صبحی 9 ماه قبل

    سلام ما ساکن نبردیم نوزاد سه قلو داریم، پرستار شبانه روزی دارید برای کمک به مادر؟

    1. sepidgostar 9 ماه قبل

      عرض ادب و احترام بله لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید