پرستار کودک در انقلاب در منزل

امروزه اغلب والدین به ویژه مادران به دلایلی همچون مشغله های کاری و تحصیلی توانایی مراقبت و نگهداری از کودکان شان به صورت 24 ساعته را ندارند، از این جهت مراقبت و نگهداری از کودکان به یکی از دغدغه های اصلی والدین تبدیل شده است.

والدین ترجیح می دهند که کودکان شان در محیط امن و آرام و توسط فردی متخصص رشد پیدا کنند، در صورتی که ساکن انقلاب تهران هستید و به پرستار کودک در انقلاب نیاز دارید می توانید از سپید گستر پرستار کودک استخدام کنید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

استخدام پرستار کودک در انقلاب

سپید گستر مرکز خدمات پرستاری مجاز و معتبری در تهران است که از طریق اعزام پرستار کودک متخصص و مجرب به منازل به مراقبت و نگهداری از کودکان دلبندتان در منزل پرداخته و از طریق تشویق کودک به یادگیری به رشد و پرورش اصولی کودک تان می پردازد.

پرستار کودک در انقلاب
پرستار کودک در انقلاب

فواید استخدام پرستار کودک در انقلاب

پرستار کودک فردی متخصص و آموزش دیده است که علاوه بر مراقبت و نگهداری از کودک، امور شخصی کودک را انجام داده و به با توجه به سن کودک و نیاز های او آموزش های لازم را به او ارائه می کند.

در صورتی که به دلیل مشغله های کاری توانایی مراقبت و نگهداری از کودک تان را به صورت 24 ساعته ندارید می توانید از پرستار کودک شبانه روزی در انقلاب کمک بگیرید.

پرستار کودک در انقلاب

پرستار کودک با توجه به خدماتی که به کودک ارائه می دهد در دسته بندی های مختلف قرار می گیرد، مادریار و کودکیار دو نوع پرستاری هستند که وظایف هر کدام با یکدیگر متفاوت بوده و به ارائه خدمات متفاوتی می پردازند.

مادریار:

در صورتی که تازه پدر و مادر شده اید و کودک 2 ساله یا کوچک تر دارید  می توانید برای مراقبت و نگهداری از او مادریار استخدام کنید، پرستاری که تجربه مادری را داشته باشد و بتواند از نوزادان به بهترین شکل مراقبت و نگهداری کند برای این کار اعزام می شود.

شیر خشک درست کردن، شیر دادن به کودک، غذا دادن به امور بهداشتی نوزاد، حمام کردن نوزاد از وظایف مادریارانی که است که به منزل تان استخدام می شوند.

پرستار کودک در انقلاب
پرستار کودک در انقلاب

وظایف مادریار در انقلاب

رسیدگی به تغذیه نوزاد در منزل

مادریار در رابطه با تغذیه کودک موظف است که برای او شیر خشک تاره درست کرده و به نوزاد بدهد، در صورتی که کودک می تواند غذا بخورد مادریار موظف است که به تهیه غذا و میان وعدهٔ مناسب برای کودک پرداخته و در ساعت مشخص به کودک بدهد.

انجام امور بهداشتی نوزاد در منزل

انجام کلیه امور بهداشتی کودک را می توان از وظایف مادریار معرفی کرد، تعویض پوشک نوزاد، شستشوی او، حمام کردن او، مرتب کردن لباس ها و… از دیگر وظایف اصلی کودکیار است.

انجام امور منزل و آشپزی در منزل

از دیگر وظایف مادریار که در صورت توافق بین طرفین انجام می شود، انجام امور منزل و آشپزی از جمله نظافت منزل، جارو کردن منزل، شستن ظروف، نظافت سرویس بهداشتی و حمام کردن کودک می باشد.

کودکیار:

کودکیاران پرستاران متخصصی هستند که از کودکان بالای 3 سال در منزل در انقلاب مراقبت و نگهداری می کنند، کودکیار هایی که در موسسه سپید گستر در منطقه انقلاب فعالیت می کنند افراد با تجربه و با سابقه ای هستند که علاوه بر مراقبت به پرورش کودکان می پردازند.

وظایف کودکیار در انقلاب

مهم ترین وظایف کودکیار در انقلاب مراقبت و نگهداری از کودک، رسیدگی به تغذیه کودک، انجام امور بهداشتی کودک، رشد و تربیت کودک، آموزش کودک، کمک به کودکان در امور درسی می باشد.

پرستار کودک در انقلاب
پرستار کودک در انقلاب

چرا پرستار کودک در انقلاب را از سپید گستر استخدام کنیم؟

سپید گستر از تخصصی ترین مراکز خدمات پرستاری در تهران است که می توانید پرستار کودک را از این مجموعه استخدام کنید، پرستار کودک مجموعه ای حرفه ای است که دارای مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت بوده و نیروهای با سابقه بوده که به ارائه خدمات با کیفیت بالا می پردازند.

کلیه نیروهایی که در مجموعه سپید گستر فعالیت می کنند افراد متخصص و آموزش دیده ای هستند که احراز هویت شده اند و افراد قابل اعتمادی هستند که از نزدیک ترین شعب اعزام می شوند، ضمن این که فعالیت پرستاران به صورت مداوم نظارت شده و امکان پشتیانی 24 ساعته توسط مجموعه وجود دارد.

استخدام پرستار کودک از موسسه خدمات پرستار بهتر است یا به صورت شخصی؟

ممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که استخدام پرستار کودک از موسسات پرستاری بهتر است یا به صورت شخصی؟

در ادامه به معرفی مزایا و معایب هر یک از روش ها می پردازیم.

استخدام پرستار کودک به صورت شخصی

یکی از روش های استخدام پرستار، استخدام به صورت شخصی است، برخی از افراد ترجیح می دهند که برای کاهش هزینه های شان پرستارانی را از آگهی ها یا از طریق معرفی دوستان و آشنایان شان استخدام کنند.

پرستار کودک در انقلاب
پرستار کودک در انقلاب

معایب استخدام پرستار کودک به صورت شخصی

استخدام پرستار کودک به صورت شخصی به هیچ عنوان توصیه نمی شود، چرا که داری معایبی است که در ادامه عنوان خواهیم کرد.

پرستاری که از این طریق استخدام می شود ممکن است فرد قابل اعتمادی نباشد، ضمن اینکه با وظایفی که دارد آشنایی نداشته باشد.

ممکن است پرستار کودکی که به صورت شخصی استخدام می شود در رابطه با مراقبت و نگهداری از کودک تخصص کافی نداشته باشد، ضمن این که فعالیت پرستارانی که به صورت شخصی استخدام می شوند توسط مرجع قانونی نظارت نمی شود.

استخدام پرستار کودک از موسسه خدمات پرستاری سپید گستر

از طریق مراکز خدماتی معتبر همچون سپید گستر می توانید پرستاران متخصصی که قابل اعتماد باشند و تخصص و تجربه کافی در این زمینه را داشته باشند را استخدام کنید، پرستاران فعال در مراکز خدماتی معتبر به ارائه خدمات تخصصی حرفه ای می پردازند.

فعالیت پرستاران به صورت مداوم نظارت شده و توسط کارشناسان ارزیابی می شود در نتیجه می توانید با خیالی آسوده مراقبت و نگهداری از کودکان تان را به مجموعه سپید گستر بسپارید.

استخدام پرستار کودک 24 ساعته

برخی از والدین برای مراقبت و نگهداری از کودکان شان به دلایل مختلفی نیاز به پرستار کودک شبانه روزی دارند، در صورتی که به هر دلیلی به پرستار کودک شبانه روزی نیاز دارید می توانید استخدام پرستار کودک شبانه روزی در منزل را از مجموعه خدمات پرستاری سپید گستر استخدام کنید.

پرستار کودک در انقلاب
پرستار کودک در انقلاب

پرستار نوزاد

برخی از والدین با تولد فرزند اول تجربه کافی برای مراقبت و نگهداری از نوزادشان را ندارند، در صورتی که به تازگی پدر و یا مادر شده اید و برای مراقبت و نگهداری از نوزادتان به کمک نیاز دارید می توانید از خدمات پرستاران مجرب سپید گستر استفاده کنید.

پرستار کودکان بیمار

برخی از کودکان به دلایلی همچون ژنتیک، تصادف و… به بیماری های مختلفی مبتلا می شوند، کودکان بیمار به دریافت خدمات تخصصی نیاز در منزل نیاز دارند، پرستاران کودکان بیمار در مجموعه سپید گستر افراد متخصص و مجربی هستند که آموزش های لازم را فرا گرفته اند و می توانید مراقبت و نگهداری از فرزند بیمارتان را با خیالی آسوده به آن ها بسپارید.

پرستار دو قلوها و چند قلوها

مراقبت و نگهداری از کودکان دو قلو و چند قلو نیاز به صبر و حوصله زیادی دارد، پرستاران فعال در مجموعه سپید گستر میتوانند به عنوان نیروی کمکی همراه مادر به مراقبت و نگهداری از کودکان دو قلو یا چند قلو بپردازند.

تعرفه استخدام پرستار کودک در انقلاب

هزینه پرستار کودک در انقلاب به عوامل مختلفی نظیر خدماتی که پرستار به کودک ارائه می دهد، تخصص پرستار، شرایط و وضعیت کودک، میزان زمانی که پرستار به کودک اختصاص می دهد و… بستگی دارد.

به طور مثال هزینه مراقبت و نگهداری از کودکی که دچار بیماری خاصی است بیشتر از هزینه مراقبت از کودکی است که سالم است.

ضمن این که هزینه مراقبت و نگهداری از کودک به صورت 24 ساعته بیشتر از مراقبت و نگهداری از کودک به صورت ساعتی و روزانه می باشد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 3
  1. حبیب الله ملک 1 سال قبل

    پرستار شبانه روزی سالمند در تهران که به امور منزل هم رسیدگی کند دارید؟

  2. نیره رحمتی 8 ماه قبل

    پرستاری میخام که از پسرم که دیابت داره از 8 صبح تا 3 عصر مراقبت کنه، چه کاری لازمه انجام بدم؟

    1. sepidgostar 8 ماه قبل

      عرض ادب و احترام لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید