پرستار کودک در پونک در منزل

پرستار کودک فرد متخصصی است که به ارائه خدمات تخصصی به کودکان می پردازد، امروزه بسیاری از والدین به دلیل مشغله های تحصیلی، کاری و… توانایی مراقبت و نگهداری از فرزندان شان در منزل را ندارند از این جهت پیشنهاد می شود برای کودکان تان پرستار استخدام کنید.

در صورتی که ساکن منطقه پونک تهران هستید می توانید برای مراقبت و نگهداری از کودک تان در منزل، پرستار کودک در پونک را از موسسه خدمات پرستاری سپید گستر استخدام کنید.

استخدام پرستار کودک در پونک از سپید گستر

سپید گستر از مراکز خدماتی پرستاری مجاز و معتبر در تهران است که از طریق همکاری با تیم پرستاری متخصص به ارائه خدمات تخصصی پرستاری کودک در منازل می پردازد، این مجموعه دارای مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی است.

خدمات پرستاری از کودک در پونک در منزل به چند بخش تقسیم می‌شود؟

پرستاری از کودک در پونک به سه دسته مادریار، کودک یار و روانشناس کودک تقسیم می شوند.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

استخدام مادریار در پونک

یکی از انواع پرستارانی که تجربه مادری دارد و به ارائه خدمات تخصصی به والدینی که تازه پدر و مادر شده اند و کودک زیر دو سال دارند می پردازد مادریار است.

مادریار فردی دارای تحصیلات آکادمیک نیست و تنها از طریق تجربه هایی که دارد به ارائه خدمات تخصصی به نوزادان و مادران شان می پردازد.

پرستار بچه در پونک
پرستار بچه در پونک

استخدام کودک یار در پونک

پرستارانی که در زمینه مراقبت و نگهداری از کودکان آموزش دیده اند و در این زمینه تخصص کافی دارند کودک یار نامیده می شوند، کودک یاران افرادی هستند که به کودکان در انجام تکالیف شان کمک کرده و مطابق با شیوه های تربیتی والدین به تربیت کودکان می پردازند.

استخدام روانشناس کودک در پونک

روان شناس کودک فردی متخصص و آموزش دیده در حوزه کودک است که از طریق انجام روش های روان شناختی به رشد و تربیت کودکان پرداخته و مسائل و مشکلاتی همچون ترس، استرس، اضطراب و… را در کودکان بر طرف می کند.

پرستار نوزاد در پونک

سپید گستر ارائه کننده خدمات پرستار نوزاد نیز بوده و در صورت تمایل شما برای استخدام پرستار برای نوزاد دلبندتان، مراقبی دلسوز و با تجربه در نگهداری نوزاد را به شما پیشنهاد می کند، استخدام پرستار نوزاد در موارد زیر کاربرد دارد:

  • مراقبت از نوزاد در ساعات کاری
  • عدم مهارت در نگهداری نوزاد توسط مادر و پدر در زمان هایی که نوزاد فرزند اول است.
  • جلسات کاری و رخدادهای مهم
  • تعدد فرزندان
  • نگهداری از نوزاد چندقلو
  • بیمار شدن والدین
  • نیاز به استراحت والدین
  • همراهی در سفر والدین
  • و…
پرستار کودک در پونک
پرستار کودک در پونک

مزایای استخدام پرستار کودک در پونک چیست؟

نگهداری از کودک در منزل دارای مزایای بسیاری است، از این جهت بسیاری از مادران استخدام پرستار کودک در منزل را ترجیح می دهند.

  1. استخدام پرستار در ساعت های مختلفی در روز امکان پذیر است.
  2. کودک در محیطی آشنا رشد کرده و آرامش بیشتری خواهد داشت.
  3. امکان آموزش های تخصصی به کودک وجود دارد.
  4. کودک در منزل امنیت بیشتری دارد.
  5. از ابتلای کودک به بیماری های مسری مهد کودک جلوگیری می شود.
  6. با استخدام پرستار کودک در منزل امکان نظارت والدین به رشد و تربیت کودکان در منزل بیشتر وجود دارد.

 

روش های استخدام پرستار کودک در پونک

استخدام پرستار کودک در پونک از دو طریق امکان پذیر است، استخدام پرستار به صورت شخصی و استخدام پرستار از طریق مراکز خدماتی، در ادامه به بررسی مزایا و معایب هر یک از روش ها می پردازیم.

استخدام پرستار کودک در پونک به صورت شخصی

برخی از افراد برای کاهش هزینه های پرستاری، پرستار کودک شان را از طریق آگهی ها و یا معرفی دوستان و آشنایان استخدام می کنند، این روش به هیچ عنوان توصیه نمی شود چرا که با این کار نمی توانید اطلاعات لازم را در رابطه با تخصص و تجربه پرستار کسب کنید.

ضمن این که پرستاری که از این روش استخدام می شود احتمالا هیچ گونه تجربه ای در این زمینه نداشته باشد و با روش های اصولی تربیتی آشنایی نداشته باشد، در نتیجه پرستار کودک در پونک را حتما از طریق مراکز خدمات پرستاری متخصص استخدام کنید.

پرستار کودک در پونک
پرستار کودک در پونک

استخدام پرستار کودک در پونک از طریق مراکز خدمات پرستاری

بهترین روش انتخاب پرستار کودک استخدام پرستار از طریق مراکز خدمات پرستاری است، مرکز خدمات پرستاری سپید گستر از مراکز مجاز و معتبر در تهران است که دارای مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت است، تیم پرستاری فعال در این مجموعه افراد متخصص و آموزش دیده ای هستند که به صورت ساعتی، روزانه و شبانه روزی به ارائه خدمات تخصصی به کودکان می پردازند.

گروه پشتیبانی و پیگیری مرکز خدمات پرستاری سپید گستر نیز به صورت شبانه روزی و 24 ساعته پاسخگوی سوالات مشتریان گرامی می باشد، ضمن این که کلیه خدمات پرستاران مرکز سپید گستر به صورت مداوم توسط کارشناسان نظارت می شود.

پرستار کودک در پونک چه وظایفی دارد؟

پرستاران کودک با توجه به شرایط و وضعیت کودکان و والدین به ارائه خدمات مختلفی پرداخته و دارای وظایف مختلفی هستند.

مراقبت و نگهداری از کودک در منزل

مهم ترین وظیفه پرستار کودک را می توان مراقبت و نگهداری از کودک در منزل عنوان کرد، پرستار موظف است که از طریق ایجاد فضایی امن و ارتباط دوستانه و صمیمی با کودک به مراقبت و نگهداری از کودک در منزل بپردازد.

بازی با کودک و آموزش

بازی و تفریح را می توان از اساسی ترین نیازهای کودکان معرفی کرد، پرستار موظف است که اوقات فراغت کودک را از طریق بازی های سرگرم کننده پر کند، در صورت رضایت خانواده کودک، پرستار می تواند کودک را به پارک و کلاس های آموزشی ببرد.

پرستار کودک در پونک
پرستار کودک در پونک

رسیدگی به تغذیه و خواب کودک

تغذیه و خواب کودکان از مهم ترین و تاثیر گذار ترین عوامل در رشد کودکان محسوب می شوند، در صورتی که پرستار از نوزاد مراقبت می کند، موظف است که برای او شیر خشک درست کرده و به او شیر تازه بدهد.

در صورتی که کودک غذا می خورد ضروری است که پرستار برای کودک میان وعده و غذای سالم تهیه کند، پرستار موظف است کودک را در ساعات مشخصی خوابانده و بیدار کند.

رسیدگی به بهداشت کودک

از دیگر وظایف پرستار کودک می توان رسیدگی به بهداشت کودک را عنوان کرد، پرستار موظف است که کودک را پوشک کرده، پوشک او را تعویض کند، لباس های او را شسته و نوزاد را استحمام کند، ضمن این که پرستار موظف است که به بهداشت دهان و دندان کودک رسیدگی کرده و توالت رفتن را به کودک آموزش دهد.

انجام امور منزل در پونک

از دیگر وظایف پرستار می توان به مرتب کردن اتاق و کمد کودک اشاره کرد، در صورت توافق پرستار با والدین پرستار موظف به انجام تمامی امور منزل همراه با مادر می باشد.

شرایط کاری پرستار کودک در پونک چگونه است؟

شرایط کاری پرستار با توجه به وضعیت والدین مشخص می شود، ساعات کاری پرستار، تمام وقت یا نیمه وقت بودن و همچنین شرح وظایف پرستار برای مثال انجام امور منزل و یا تنها مراقبت از کودک و امور مربوط به کودک برخی از این شرایط هستند که با توجه به این موارد پرستار مورد نظر به شما معرفی خواهد شد.

پرستار کودک در پونک
پرستار کودک در پونک

در زمان استخدام پرستار بچه در پونک از او چه سوالاتی را بپرسیم؟

  • در جلسه مصاحبه ابتدا انتظارات خود از پرستار را به اطلاع او برسانید.
  • ضمناً انتظارات پرستار از کارفرما را نیز بشنوید.
  • از او بپرسید که به چه دلیلی به این شغل اشتغال دارد؟
  • از او بپرسید که تا به حال از چه کودکانی مراقبت کرده است؟
  • در صورت موقع موارد غیر منتظره حاضر است ساعت کاری خود را تغییر بدهد؟
  • واکنش او در موقعیت های مختلف چگونه است برای مثال در زمان بیقراری کودک چه خواهد کرد و در زمانی که کودک از قوانین خانه پیروی نکرد چگونه رفتار خواهد کرد؟

هزینه و دستمزد پرستار کودک در پونک

هزینه و دستمزد پرستار کودک در پونک به عوامل مختلفی نظیر تخصص پرستار، شرایط و وضعیت کودک، زمانی که پرستار برای کودک اختصاص می دهد و… بستگی دارد.

 به هیچ عنوان نگران هزینه و دستمزد پرستار کودک در پونک در موسسه سپید گستر نباشید چرا که هزینه ها در این مجموعه مطابق با تعرفه های از پیش تعیین شده در وزارت بهداشت است.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. کریم خوش نیت 1 سال قبل

    ما برای یکی از بستگان که تصادف بدی داشتن و جراحی شده بود پاهاشون از مرکز سپیگستر پرستار بیمار گرفتیم، ایشون بی نظیر بودن

  2. حبیب الله عبادی 1 سال قبل

    با سلام ییخشید می خواستم بدونم که شرکت شما مجوز رسمی هم دارد؟

  3. علیرضا زنگنه 1 سال قبل

    هزینه پرستار کودک پروانه ای 5 ساله چقدره؟

  4. مریم محمدی 8 ماه قبل

    سلام دختر من 5 سالشه تشنج داره یه پرستار می خوام که بتونه ازش مراقبت کنه و تخصص اینا هم داشته باشه تا بتونه به درمانش کمک کنه آیا همچین پرستاری دارید؟

    1. sepidgostar 8 ماه قبل

      سلام وقتتون بخیر، بله پرستاران ما تخصص لازم جهت کمک به درمان کودک دارند می توانید برای درمان و بهبود کودکتان پرستار متخصص کودک استخدام کنید برای این کار با شماره درج شده در سایت ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید