پرستار کودک در فاطمی در منزل

بسیاری از والدین به دلیل مشغله های کاری شان توانایی مراقبت و نگهداری از کودکان شان در منزل را ندارند، از این جهت ترجیح می دهند که مراقبت و نگهداری از کودکان را به مراکز مراقبتی بسپارند.

امروزه امکان استخدام پرستار کودک در منزل وجود دارد، در صورتی که ساکن منطقه فاطمی تهران هستید و برای مراقبت و نگهداری از کودک تان در منزل به پرستار نیاز دارید می توانید پرستار کودک در فاطمی را از موسسه خدمات پرستاری سپید گستر استخدام کنید.

فاطمی منطقه ای است که دارای مراکز اداری و تجاری فراوانی بوده و اهالی شاغل آن زیاد می باشد، این افراد برای احساس آرامش از جانب امنیت فرزندان خود در ساعات عدم حضورشان به مرکز معتبری نیاز دارند که بتواند پرستاران و مراقبان حرفه ای و باتجربه کودک را به منازل آن ها اعزام کنند و مراقبت از کودک آنان را به بهترین شمل به انجام برسانند.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

پرستار کودک در فاطمی

پرستار کودک فردی متخصص و آموزش دیده است که به ارائه خدمات مراقبتی و آموزشی کودک در منزل می پردازد، پرستار سعی می کند در محیطی آرام و هیجان انگیز از طریق روش های تربیتی نوین به رشد صحیح کودک بپردازد.

انواع خدمات پرستاری از کودک و نوزاد در فاطمی

پرستار کودک در سه دسته کودک یار، مادر یار و روان شناس جای می گیرد، انتخاب و استخدام هر یک از این پرستاران با توجه به شرایط و نیاز کودک و خانواده امکان پذیر است، در ادامه به شرح وظایف هر کدام می پردازیم تا برای مراقبت و نگهداری از فرزندتان بهترین تصمیم را بگیرید.

مراقبت از کودک در فاطمی
مراقبت از کودک در فاطمی

مادریار به چه کسی گفته می شود و چه وظیفه ای دارد؟

در صورتی که به تازگی مادر شده اید و یا کودک زیر دو سال دارید می توانید برای مراقبت و نگهداری از نوزاد و کودک تان از مادریار کمک بگیرید، مادریار پرستاری است که تجربه مادری و نگهداری از نوزاد را دارد.

این پرستار برای کودک شیر خشک تازه و در صورت غذاخور بودن کودک میان وعده و وغذای تازه تهیه می کند، نوزاد را حمام کرده و لباس های او را می شوید، با توجه به نکات تربیتی والدین کودک را تربیت می کنند، نوزاد را پوشک کرده و به کودک آموزش توالت رفتن می دهد.

مادریار به چه کسی گفته می شود و چه وظیفه ای دارد؟

کودک یاران پرستارانی با مدرک کودک یاری هستند و تجربه کار با کودکان بزرگ تر از دو سال را دارا هستند، کودک یاران وظیفه دارند که در مدت زمانی که در منزل کودک حضور دارند از او به درستی مراقبت و نگهداری کرده و به اموز منزل کودک رسیدگی می کنند.

با استخدام مادریار والدین می توانند کودک خود را با خیالی آسوده به پرستار سپرده و امور شخصی، درسی، کاری و… را انجام دهند.

روانشناس به چه کسی گفته می شود و چه وظیفه ای دارد؟

روان شناس کودک فردی متخصص و آموزش دیده است که دارای مدرک روانشناسی است که با استفاده از متدهای تربیتی و اصولی به آموزش مهارت های لازم به کودک پرداخته و در صورت وجود اضطراب، استرس، و بیش فعالی در کودک به درمان آن ها می پردازد.

پرستار کودک در فاطمی
پرستار کودک در فاطمی

مزایای استخدام پرستار کودک در فاطمی

از آنجا که پرستار کودک علاوه بر مراقبت و نگهداری از کودک و رشد و تربیت او در صورت توافق طرفین به انجام امور منزل می پردازد.

والدین کودک زمان بیشتری را برای انجام امور شخصی و کاری خود دارند، ضمن این که امکان استخدام پرستار کودک شبانه روزی و 24 ساعته از موسسه خدمات پرستاری سپید گستر وجود دارد.

با این امکان دیگر والدین نگران کودکان خود نیستند و می توانند با خیالی آسوده مراقبت و نگهداری از کودکان را به پرستار کودک در فاطمی بسپارند.

چرا پرستار کودک در فاطمی را از سپید گستر استخدام کنیم؟

موسسه سپید گستر مرکز خدمات پرستاری مجاز و معتبری در تهران است که دارای مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت بوده و از طریق همکاری با پرستاران متعهد و با تجربه به ارئه خدمات تخصصی با کیفیت به کودکان در منزل می پردازند.

امکان استخدام پرستار کودک در فاطمی از مرکز خدمات پرستاری سپید گستر به صورت ساعتی، روزانه و شبانه روزی وجود دارد، ضمن این که این شرکت به صورت 24 ساعته به پشتیبانی از خدمات پرداخته و فعالیت پرستاران این مرکز به صورت مداوم توسط کارشناسان موسسه نظارت می شود.

استخدام پرستار کودک در فاطمی از سپید گستر

جهت استخدام پرستار کودک در فاطمی از موسسه خدمات پرستاری می توانید با شماره 02188928335 و سایر شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

پرستار کودک در فاطمی
پرستار کودک در فاطمی

استخدام پرستار کودک در منزل بهتر است و یا سپردن او به مهد کودک؟

ممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که تفاوت مراقبت و نگهداری از کودک در منزل با تفاوت مراقبت و نگهداری از کودک در مهد کودک چیست؟

از آن جایی که در مهد ها و کودکستان ها از تعداد زیادی کودک مراقبت و نگهداری می شود امکان توجه شحصی به یک کودک وجود ندارد.

ضمن این که احتمال ابتلای کودکان به بیماری های مسری و واگیردار در مهد کودک بیشتر است، کودکان در منزل خودشان احساس آرامش بیشتری را تجربه می کنند.

پرستار نوزاد در فاطمی در منزل

برخی از والدین خود در منزل به طور کامل حضور دارند و می توانند از کودک خود به خوبی نگهداری کنند اما در این میان بسیاری از خانواده ها بنابر دلایل متفاوتی امکان مراقبت از فرزند عزیز خود را ندارند، در این مواقع استخدام پرستار نوزاد با تجربه و ماهر می تواند گزینه بسیار مفیدی باشد، برخی از شرایطی که افراد به پرستار نوزاد نیاز پیدا می کنند عبارت است از:

  • شاغل بودن هر دو والد
  • بیمار شدن
  • به دنیا آمدن نوزاد جدید
  • مراقبت از دوقلوها
  • همراهی در مسافرت
  • مهارت نداشتن والدین در مراقبت از نوزاد تازه متولد شده
پرستار کودک در فاطمی
پرستار کودک در فاطمی

وظایف پرستار کودک در فاطمی چیست؟

پرستار کودک با توجه به شرایط و وضعیت کودک دارای وظایف متعددی است که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

پرستار کودک در فاطمی
پرستار کودک در فاطمی

مراقبت و نگهداری از کودک در فاطمی در منزل

اصلی ترین وظیفه پرستار کودک در فاطمی مراقبت و نگهداری از کودک در منزل و ایجاد فضایی شاد و امن برای رشد و تربیت کودک است، پرستار موظف است از طریق ایجاد رابطه ای دوستانه و صمیمی با کودک به مراقبت و نگهداری از کودک بپردازد.

بازی با کودک در فاطمی و پر کردن اوقات فراغت کودک

بازی و تفریح یکی از اساسی ترین نیازهای کودکان مطرح می شود، پرستار کودک وظیفه دارد که اوقات خالی کودک را از طریق بازی و سرگرمی و آموزش پر کند.

رسیدگی به تغذیه کودک در فاطمی در منزل

پرستاری که از نوزاد مراقبت و نگهداری می کند موظف به درست کردن شیر خشک تازه و شیر دادن به کودک است، پرستار کودک نیز موظف به تهیه میان وعده وغذای سالم برای کودک است.

رسیدگی به نظافت شخصی کودک در فاطمی

پرستار کودک موظف است که به نظافت شخصی کودک از جمله استحمام کودک، شستن لباس های کودک، پوشک کردن نوزاد، آموزش توالت به کودکان و دستشویی بردن کودکان نیز از دیگر وظایف پرستار کودک محسوب می شود.

کمک به کودک در تکالیف درسی در فاطمی

در صورتی که پرستار سالمند از کودک مدرسه ای مراقبت می کند موظف است که به کودک در انجام امور درسی اش کمک کند، پرستار موظف است که کودک را به مدرسه برده و به منزل برساند.

انجام امور منزل کودک در فاطمی

پرستار در صورت توافق وظیفه دارد که به انجام امور منزل کودک پرداخته و فعالیت هایی نظیر تمیز کردن خانه، اتاق کودک، غذا درست کردن و… را انجام دهد.

پرستار کودک در فاطمی
پرستار کودک در فاطمی

هزینه و دستمزد پرستار کودک از موسسه خدمات پرستاری سپید گستر

با استخدام پرستار کودک در فاطمی به هیچ عنوان نگران هزینه و دستمزد پرستار نباشید، اگرچه عوامل متعددی نظیر تخصص پرستار، ساعت کاری و تخصص او، شرایط و وضعیت کودک و… در هزینه و دستمزد پرستار کودک تاثیر گذارند.

دستمزد پرستار کودک از سپید گستر مطابق با تعرفه های تعیین شده در توسط وزارت بهداشت و کاملا مقرون به صرفه است، برای کسب اطلاعات دقیق از هزینه و دستمزد پرستاران می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 3
  1. حامد شکری 1 سال قبل

    کادر بسیار حرفه ای، پرستاران متخصص و مشاوران متخصص از ویژگی های مرکز سپید گستر است

  2. مصطفی مختاری 1 سال قبل

    پرستار سالمند آقا هم داره مجموعه تون؟

  3. مرتضی خوئینی ها 1 سال قبل

    سلام و عرض ادب خواستم از شرکت سپید گستر تشکر کنم برای تمامی پیگیری ها و کادر متخصص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید