پرستار کودک در پاسداران در منزل

بسیاری از افراد ممکن است به دلایل مختلفی توانایی مراقبت و نگهداری از فرزندان خود را نداشته باشند، در صورتی که در منطقه پاسداران تهران سکونت دارید و به پرستار کودک در پاسداران نیاز دارید در این مطلب همراه ما باشید.

پرستار کودک در پاسداران

فرزندان برای والدین شان با ارزش ترین دارایی محسوب می شوند و کودکی حساس ترین دوره رشد است، بسیاری از والدین به دلیل مشعله هایی که دارند توانایی مراقبت و نگهداری از فرزندان شان در منزل را ندارند، در نتیجه برای فرزندان شان پرستار استخدام می کنند.

سپید گستر مجموعه خدمات پرستاری مجاز و معتبر در تهران است که از طریق همکاری با پرستاران متخصص و آموزش دیده به ارائه خدمات تخصصی در زمینه نگهداری و مراقبت از کودکان می پردازد.

پرستار کودک در پاسداران
پرستار کودک در پاسداران

 ارائه دهندگان خدمات کودک و نوزاد در منزل

افرادی که در حیطه مراقبت و نگهداری از کودکان در منازل فعالیت می کنند در دسته های مادریار، کودک یار پرستار و روانشناس کودک قرار می گیرند.

مادریار پرستاری است که تجربه مادری دارد و برای مراقبت و نگهداری از نوزادان و کودکان نوپا توصیه می شود، کودک یار و روانشناس کودک به ارائه خدمات تخصصی در زمینه نگهداری از کودک می پردازد.

پرستار کودک فردی متخصص است که دوره های لازم پرستاری و روانشناسی را فرا گرفته و با توجه به شرایط و نیاز های کودک به آموزش، رشد و پروش کودک می پردازد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

مراقبت از کودک در پاسداران

این روزها با توجه به اینکه مادران بسیاری در خارج از خانه فعالیت داشته و دارای مشاغل متفاوتی هستند برای مراقبت از کودکان شان به کمک نیاز دارند، بسیاری از مادران برای مراقبت از کودک شان استخدام پرستار کودک را ترجیح می دهند، چرا که با استخدام پرستار کودک در پاسداران خدمات تخصصی به کودک ارائه شده و کودکان به دور از آسیب های اجتماعی رشد یافته و پرورش میابند.

چرا پرستار کودک در پاسداران را از سپید گستر استخدام کنیم؟

  • سپید گستر موسسه ای معتبر است که دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور می باشد.
  • کلیه پرستاران فعال در این مجموعه افراد متخصص و آموزش دیده ای هستند و با وظایف خود در رابطه با مراقبت و نگهداری از کودک آشنایی دارند.
  • در صورت نیاز به کسب اطلاعات می توانید به صورت شبانه روزی و 24 ساعته با کارشناسان مجموعه سپید گستر در ارتباط باشید.
  • عملکرد کلیه پرستاران به صورت مداوم توسط کارشناسان موسسه بررسی و نظارت می شود.
  • هزینه و دستمزد پرستاران فعال در موسسه سپید گستر کاملا مقرون به صرفه بوده و طبق رضایت طرفین تنظیم می شود.
پرستار کودک در پاسداران
پرستار کودک در پاسداران

ارتباط با موسسه سپید گستر در پاسدارن

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استخدام پرستار کودک در پاسداران با شماره 02188928336 و سایر شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

استخدام پرستار کودک در پاسداران در منزل

استخدام پرستار کودک در پاسداران در منزل از دو طریق شخصی و مراکز خدمات پرستاری امکان پذیر است.

استخدام پرستار کودک در پاسداران به صورت شخصی

 بسیاری از افراد جهت کاهش هزینه های پرستاری از طریق آگهی و پرس و جو از آشنایان پرستار کودک استخدام می کنند، این روش برای استخدام پرستار کودک در پاسداران به هیچ عنوان توصیه نمی شود که چرا که از این طریق نمی توانید اطلاعات کافی در رابطه با سوابق و مدارک پرستار به دست آورید.

از آنجایی که پرستار کودک به ارائه خدمات در منزل می پردازد، نمی توان به او اعتماد کرد چرا که اطلاعات کافی از ویژگی های رفتاری فرد نخواهید داشت و نظارت کافی بر روی عملکرد پرستار وجود ندارد.

استخدام پرستار کودک در پاسداران از طریق مراکز خدمات پرستاری

بهترین روش برای استخدام پرستار کودک در پاسداران، استخدام پرستار از طریق مراکز خدمات پرستاری معتبر همچون سپید گستر است، چرا که با این کار خیال تان آسوده خواهد بود که پرستاری مورد اعتماد برای مراقبت نگهداری از فرزندان تان به منزل تان اعزام خواهد شد.

ضمن اینکه با این کار از سوابق و تخصص هایی که پرستار دارد مطلع خواهید شد، از طریق مرکز خدماتی می توانید با ویژگی های پرستار کودک در پاسداران آشنا شوید، همچنین عملکرد پرستار به صورت مداوم از طریق کارشناسان مرکز پیگیری و نظارت می شود.

پرستار کودک در پاسداران
پرستار کودک در پاسداران

چه زمانی نیاز است پرستار کودک استخدام کنیم؟

تعداد زیایدی از والدین در منزل حضور دارند و خودشان از کودک و نوزادشان مراقبت می کنند، اما برخی اوقات برخی از افراد توانایی مراقبت و نگهداری از کودک شان را ندارند و بسیاری از والدین به دلایلی که در ادامه ذکر خواهیم کرد به پرستار کودک نیاز دارند.

  • والدین شاغل
  • برای شرایط غیر منتظره
  • جهت سفرهای کاری و ماموریت ها
  • برای استراحت و فراغت
  • برای مراقبت از کودکان چند قلو
  • وقتی فرزند جدید به دنیا می آید.
  • در صورتی که یکی از والدین در بیمارستان بستری شود.

وظایف پرستار کودک در پاسداران

پرستار کودک با توجه به شرایط کودک و خانواده او دارای وظایف متفاوتی است، به طور مثال مراقبت از نوزاد تازه متولد شده نسبت به کودک 5 ساله نیاز به تخصص های بیشتری داشته و بر وظایف پرستار تاثیر دارد، همچنین سلامتی یا بیماری کودک در وظایف پرستار تاثیر گذار است.

به طور کلی پرستار موظف به ارائه خدمات خاصی است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

مراقبت و نگهداری از کودک در پاسداران

پرستار کودک به بهترین شکل از کودک تان در منزل مراقبت و نگهداری می کند، او مراقب است که کودک در منزل دچار آسیب و صدمه نشود و با سلامتی کامل رشد و پرورش پیدا کند.

پرستار کودک در پاسداران
پرستار کودک در پاسداران

توجه به بهداشت کودک در پاسداران

رسیدگی به نظافت و بهداشت پرستار از دیگر وظایف مهم پرستار کودک در پاسداران است، پرستار وظیفه دارد به کودک در استحمام، دستشویی رفتن و لباس عوض کردن کمک کند.

در صورتی که پرستار از نوزاد مراقبت می کند موظف است که کودک را پوشک کرده و پوشک او را تعویض کند تا کودک از نظر بهداشتی دچار مشکلات نشود.

تهیه غذا و میان وعدهٔ مناسب برای کودک در پاسداران

با توجه به این موضوع که تغذیه در رشد کودک تاثیرات فراوانی می گذارد پرستار موظف است که برای نوزاد شیر خشک تازه و بهداشتی تهیه کرده و برای کودکان متناسب با سنشان غذا و میان وعده تهیه کند، ضمن اینکه پرستار موظف است کودک را از مصرف مواد غذایی مضر منع کند.

انجام امور منزل در پاسداران

از دیگر وظایف پرستار کودک در پاسداران نظافت منزل و رسیدگی به امور منزل است، پرستار باید اتاق کودک را تمیز کرده و اتاق کودک را بچیند.

استخدام پرستار کودک روزانه در پاسداران

امکان استخدام پرستار کودک به صورت ساعتی و روزانه وجود دارد، با این امکان می توانید در طول به کار های شخصی تان رسیدگی کرده و فعالیت های خارج از منزل تان را کنترل کنید.

پرستار کودک در پاسداران
پرستار کودک در پاسداران

استخدام پرستار کودک شبانه روزی در پاسداران

در صورتی که برای مراقبت و نگهداری از کودک تان به پرستار شبانه روزی و 24 ساعته نیاز دارید نیز می توانید پرستار مورد نیاز تان را از موسسه خدمات پرستاری سپید گستر استخدام کنید.

هزینه و دستمزد پرستار کودک در پاسداران

برای استخدام پرستار کودک ارزان در پاسداران سپید گستر را انتخاب کنید، از انجایی که سپید گستر دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت است تعرفه و دستمزد پرستار کودک کاملا مشخص است.

چه عواملی در قیمت و هزینه پرستار تاثیر گذار است؟

باید توجه داشت که دستمزد پرستار با توجه به میزان تحصیلات پرستار، تخصص و سابقه او، محلی که در آن جا کار میکند، مدت زمانی که از کودک مراقبت و نگهداری می کند و وظایفی که در قبال کودک دارد تعیین می شود، امکان استخدام پرستار مطابق با بودجه پیشنهادی شما نیز وجود دارد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. عبدالحسین اصغری 1 سال قبل

    تو این حوزه یکی از بهترین هایید خیلی عالیه کارتون

  2. موسی حمیدی 1 سال قبل

    مطالب مفید و کاربردی خوبی دارید

  3. اصغر معصومی 1 سال قبل

    واقعا نگهداری از کودک نکته های زیادی داره که خیلی هاشون رو من از سپید گستر
    شما یاد گرفتم

  4. مائده رخام 5 ماه قبل

    سلام برای مراقبت از بچه های سه قلو 3 و نیم ساله پرستار دارید؟ اگه بخوام از شما پرستار بگیریم باید چه کاری انجام بدیم؟

    1. sepidgostar 5 ماه قبل

      سلام جهت استخدام پرستار کودک برای 3 قلوهای عزیزتان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید