پرستار کودک در اقدسیه در منزل

کودکان از سرمایه های زندگی افراد هستند که تربیت و نگهداری آنان مسئله ای بسیار مهم است، امروزه بسیاری از والدین به خصوص مادران درگیر مشغله های شغلی، تحصیلی و اجتماعی هستند از این جهت می توانند از کمک پرستار کودک استفاده کنند.

در صورتی که ساکن اقدسیه تهران هستید و به پرستار کودک نیاز دارید می توانید پرستار کودک در اقدسیه را از مجموعه خدمات پرستاری سپید گستر استخدام کنید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

پرستار کودک در منزل

پرستار کودک علاوه بر مراقبت و نگهداری از کودک به ارائه خدمات مراقبتی و آموزشی از کودک می پردازد، پرستار از روش های تربیتی صحیح آشنایی داشته و با استفاده از جدیدترین متدهای فرزند پروری به رشد کودک می پردازد.

پرستار باید با کودک رابطه ای صمیمی و دوستانه برقرار کرده و مطابق با سن و شرایط کودک به آموزش کودک بپردازد، پرستار با والدین کودکان تعامل داشته و جای خالی والدین را برای کودک پر کرده و امنیت کودک در منزل را حفظ می کند.

پرستار کودک در اقدسیه
پرستار کودک در اقدسیه

مزیت های استخدام پرستار کودک در اقدسیه در منزل

استخدام پرستار کودک در منزل مزیت های زیادی دارد، که در ادامه برخی از این مزیت ها را نام می بریم:

  • امن ترین محیط برای مراقبت و نگه داری از کودک منزل است.
  • با حضور کودک در منزل و پرستاری از او در محیط امن خانه دیگر نگرانی بابت مشکلات رفت و آمد به مهد کودک وجود ندارد.
  • پرستار کودک در منزل به صورت خصوصی و متمرکز از کودک شما مراقبت می کند.
  • پرستار کودک را خودتان شخصاً با توجه به نیازهایتان و نیاز های کودکتان می توانید استخدام کنید.
  • در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید می توانید از این خدمات استفاده کنید.
  • پرستار کودک در منزل علاوه بر رسیدگی به امور کودک امور منزل را نیز انجام می دهد.

استخدام پرستار کودک در اقدسیه سپید گستر

در صورتی که ساکن اقدسیه تهران هستید و برای مراقبت و نگهداری از کودکان تان به پرستار نیاز دارید می توانید از طریق تماس با شماره 02188928334 از مرکز سپید گستر پرستار کودک استخدام کنید.

پرستار کودک در اقدسیه
پرستار کودک در اقدسیه

انواع خدمات پرستاری کودک در سپید گستر

پرستار کودک در سه دسته مادریار، کودک یار و روان شناس کودک به ارائه خدمات تخصصی به کودکان می پردازد.

مادریار

در صورتی که به تازگی پدر یا مادر شده اید و تجربه مراقبت و نگهداری از نوزاد را ندارید و یا برای کودک تان به پرستار نیاز دارید می توانید مادریار استخدام کنید، مادریار فردی است که معمولا تجربه مادری را دارد و به مادران کمک می کند.

مادریاران در رابطه با رشد و نیاز های نوزادان و کودکان اطلاعات کافی داشته و به رفع آن ها می پردازند، امکان انجام امور سبک توسط مادریاران در منزل وجود دارد، مادریاران تحصیلات دانشگاهی نداشته و تنها به صورت تجربی از نوزادان مراقبت می کنند.

کودک یار

کودک یار پرستاری است که علاوه بر مراقبت و نگهداری از کودکان به تربیت و آموزش کودکان در منزل نیز می پردازد، کودکیاران در دوره های آموزشی مختلفی شرکت کرده اند، این پرستاران به انجام فعالیت ها و بازی های خلاقانه با کودکان می پردازند.

پرستار کودک در اقدسیه
پرستار کودک در اقدسیه

روان شناس کودک

روانشناس کودک فردی است که در زمینه مشکلات فردی، عاطفی، رفتاری و شناختی کودکان تخصص کافی دارد، روان شناس کودک از طریق فعالیت هایی همچون بازی درمانی، روان درمانی و… به رفع مشکلات کودکان در منزل می پردازد.

وظایف پرستار کودک در منزل

پرستار کودک دارای وظایف مختلفی است که هر یک از وظایف با توجه به سن و شرایط کودک متغیر می باشد، پرستار به صورت کلی به ارائه خدماتی که در ادامه ارائه خواهیم کرد می پردازد.

مراقبت و نگهداری از کودک در منزل

مراقبت و نگهداری از کودک مهم ترین وظیفه پرستار کودک است، پرستار کودک موظف است از طریق ایجاد رابطه ای دوستانه و صمیمی با کودک امنیت او را حفظ کرده و خدمات مورد نیاز را به کودک ارائه دهد.

پرستار کودک در اقدسیه
پرستار کودک در اقدسیه

رسیدگی به سلامت جسمانی و روانی کودک

پرستار کودک موظف است که به سلامت جسمانی و روانی کودک رسیدگی کند، پرستار باید به تغذیه کودک رسیدگی کند، برای نوزاد شیر تازه درست کرده و برای کودک میان وعده و غذاهای سالم تهیه کند.

پرستار باید به خواب کودک توجه کند، در صورتی که کودک مبتلا به بیماری است و از داروهای خاصی استفاده میکند، پرستار باید داروهای کودک را در زمان مشخص به کودک بدهد.

استحمام کودک و رسیدگی به مسائل نظافتی

از مهم ترین وظایفی که پرستار دارد حمام کردن و استحمام کودک است، پرستار کودک موظف است که نوزاد را پوشک کرده و کودک را به دستشویی ببرد، پرستار موظف است که بهداشت دندان و دندان کودک را رعایت کند.

بازی کردن با کودک و پر کردن اوقات فراغت کودک

پرستار موظف است که زمان کودک را پر کرده و آموزش های لازم را به کودک بدهد، پرستار موظف است که با کودک بازی کند، بازی یکی از نیاز های اساسی کودکان است که که پرستار باید از این طریق به آموزش کودکان بپردازد.

پرستار کودک در اقدسیه
پرستار کودک در اقدسیه

انجام امور منزل در اقدسیه

در صورت توافق پرستار با والدین پرستار موظف است که به انجام امور منزل بپردازد، تمیز کردن و نظافت اتاق کودک، تهیه غذا، شست و شوی لباس های کودک از مهم ترین وظایف پرستار کودک است.

استخدام پرستار کودک در اقدسیه

امکان استخدام پرستار کودک به دو صورت شخصی و استخدام از طریق مراکز خدمات پرستاری معتبر وجود دارد، در ادامه به معرفی هر دو روش پرداخته و مزایا و معایب هر یک را عنوان خواهیم کرد.

استخدام پرستار کودک به صورت شخصی

بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای کاهش هزینه های پرستاری، پرستارانی را به صورت کاملا شخصی استخدام کنند، این افراد پرستاران را از طریق معرفی های دوستان و آشنایان انتخاب کرده و استخدام می کنند.

از آن جا که پرستاران در منزل از کودک مراقبت میکنند باید افراد قابل اعتمادی باشند، ممکن است افرادی که به صورت شخصی استخدام می شوند معتمد نباشند، امکان بررسی سابقه کاری پرستارانی که به صورت شخصی استخدام می شوند وجود ندارد.

پرستار کودک در اقدسیه
پرستار کودک در اقدسیه

استخدام پرستار کودک از طریق مراکز خدمات پرستاری معتبر

پرستارانی که از طریق مراکز خدمات پرستاری مجاز و معتبر استخدام می شوند افراد مجرب و ماهری هستند که در زمینه مراقبت و نگهداری از کودک تجربه کافی دارند، ضمن این که امکان بررسی تجربه و سوابق کاری پرستاران فعال در مجموعه سپید گستر وجود دارد.

کارشناسان مرکز سپید گستر فعالیت کلیه کارکنان و پرستاران مجموعه را به صورت مداوم بررسی و نظارت می کند، امکان استخدام پرستار کودک به صورت ساعتی، روزانه و شبانه روزی وجود داشته و مجموعه به صورت 24 ساعته به پشتییبانی از مددجویان گرامی می پردازد.

هزینه استخدام پرستار کودک در اقدسیه

هزینه استخدام پرستار کودک به عوامل مختلفی از جمله تخصص پرستار، شرایط کودک، سن کودک، مدت زمان حضور پرستار در منزل و… بستگی دارد با این حل به هیچ عنوان نگران دستمزد پرستار کودک در مجموعه سپید گستر نباشید چرا که کلیه هزینه ها در این مجموعه مطابق با هزینه های تایید شده در وزارت بهداشت دریافت می شود.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. کاظم رستمی 1 سال قبل

    سلام میخواستم بدونم که موسسه شما خدمات تزریقات هم دارند در تهران؟

  2. میثم ملک 1 سال قبل

    سلام موسسه سپید گستر مجوز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دارد یا خیر؟

  3. محمدعلی خانی 1 سال قبل

    چطوری می توان به پرستاران اعتماد کرد؟ چه ضمانتی وجود دارد که افراد سالمی هستند؟

  4. زهرا دهقان 8 ماه قبل

    سلام من دو قلو دارم
    میخام یه پرستار بگیرم که چند ساعت در روز بهم کمک کنه چطوری می تونم پرستار استخدام کنم؟

    1. sepidgostar 8 ماه قبل

      سلام و عرض ادب برای کسب اطلاعات بیشتر و استخدام پرستار از مجموعه سپید گستر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید