پرستار کودک در جمهوری در منزل

یکی از مهم ترین دغدغه های والدینی که هر دو شاغل اند مراقبت و نگهداری از کودکان کوچک و خردسال شان است، امروزه بسیاری از افراد به دلایل مشغله های کاری توانایی مراقبت و نگهداری از فرزاندان شان را ندارند و به استفاده از خدمات پرستاری در منزل نیاز دارند.

در صورتی که ساکن منطقه جمهوری تهران هستید و برای مراقبت و نگهداری از کودک تان به پرستار نیاز دارید، می توانید پرستار کودک در جمهوری را از مرکز خدمات پرستاری سپید گستر استخدام کنید.

پرستار کودک در جمهموری

سپید گستر مرکز خدمات پرستاری مجاز و معتبر در تهران است که با بیش از 10 سال سابقه دارای مجوز از وزارت بهداشت بوده و از طریق همکاری با پرستاران متعهد و مجرب به ارائه خدمات تخصصی در زمینه پرستاری از کودک در منزل به صورت ساعتی، روزانه و شبانه روزی می پردازد.

پرستار کودک در جمهوری
پرستار کودک در جمهوری

پرستار کودک به ارائه چه خدماتی در جمهموری می پردازد؟

پرستار کودک با توجه به نیاز های کودکان به ارائه خدمات تخصصی به کودکان می پردازد، از آنجایی که نیازهای نوزادان با کودکان متفاوت است پرستار با توجه به سن کودک به ارائه خدمات تخصصی پرداخته و با هدف رشد بهتر کودک از او در منزل در برابر حوادث محافظت کرده و از طریق ایجاد فضایی مناسب برای کودک و تهیه تغذیه مناسب برای او به مراقبت و نگهداری از کودک می پردازد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

فوائد استخدام پرستار بچه در جمهوری در منزل چیست؟

با استخدام پرستار کودک در منزل نگران تنها ماندن کودک خود در منزل نخواهید بود، پرستار کودک حرفه ای با رعایت نکات روانشناسی و توجه به سبک زندگی خانواده کودک را پرورش داده و تربیت می کند و موجب تقویت اعتماد به نفس کودک می شود.

کودک با زندگی در منزل آرامش بیشتری را تجربه کرده و به واسطه عدم حضور او در مهدکودک از ابتلای کودک به بیماری های مسری و عفونت های مختلف جلوگیری می شود.

موارد مهم در انتخاب پرستار کودک

با توجه به اینکه بیشتر والدین مشغله کاری دارند و اکثر والدین در چگونگی مراقبت از کودک نگران هستند، دغدغه استخدام پرستار کودک را دارند در ادامه برخی از نکات مهم در زمینه انتخاب پرستار کودک را می گوییم تا به شما در اتخاب درست تر کمک کنیم.

  • پرستار و مراقب کودک باید فردی شاد و مهربان باشد.
  • فرزند شا باید از پرستار خوشش بیاید تا بتواند با او همراه شود.
  • پرستار باید ارتباطی درست با والدین بر قرار کند و گزارشی از کار های روزمره به والدین بدهد.
  • باید به موقع جهت ارائه خدمات حاضر شود.
  • بهتر است در زمان مصاحبه با پرستار با دقت رفتار های او را بررسی کنید تا نکته منفی نداشته باشد.
  • بهتر است از موسسه معتبر پرستاری سپید گستر خدمات دریافت کنید.
پرستار کودک در جمهوری
پرستار کودک در جمهوری

وظایف پرستار کودک در منزل در جمهوری چیست؟

مراقبت و نگهداری از کودک در منزل

پرستار موظف است که از کودک در منزل در برابر حوادث و آسیب هایی که احتمال وقوع شان بالاست محافظت کند تا کودک دچار صدمه و مشکل نشود.

تهیه میان وعده و تغذیه مناسب برای کودک

یکی از مهم ترین وظایفی که پرستار کودک در منزل دارد تهیه میان وعده و تغذیه مناسب برای کودک است، پرستار موظف است که برای نوزاد به صورت مرتب شیر خشک تازه درست کرده و برای کودک با توجه به سن و نیازهای غذایی اش غذای مناسب تهیه کند، پرستار باید کودک را به خوردن مواد غذایی مغذی تشویق کرده و او را از خوردن مواد غذایی مضر منع کند.

در نتیجه تهیه میان وعده و غذاهای مقوی طبق برنامه غذایی مناسب سن کودک یکی از مهم ترین وظایف پرستار کودک در منزل است که بهتر است با هماهنگی با مادر کودک انجام شود.

بازی با کودک در منزل در جمهوری

رشد و آموزش کودکان از طریق بازی صورت می گیرد از این جهت پرستار موظف است که با کودک بازی کند و محیط و شرایط مناسب با کودک را فراهم کند، پرستار کودک با هماهنگی و اطلاع والدین می تواند به آموزش واردی نظیر زبان انگلیسی، نقاشی، موسیقی، شیرینی پزی و… در منزل بپردازد.

پرستار کودک در جمهوری
پرستار کودک در جمهوری

توجه به بهداشت کودک در منزل در جمهوری

پرستار کودک موظف است که به بهداشت کودک توجه ویژه ای داشته چرا که خواب مناسب و کافی تاثیر به سزایی در رشد کودک دارد، لازم است که پرستار نکات بهداشتی را رعایت کند.

پوشک کردن و تعویض پوشک کودکان، دستشویی و حمام بردن کودکان، شستن و تعویض لباس کودکان از مهم ترین وظایف پرستار کودک در جمهوری محسوب می شود.

توجه به سلامت روانی و جسمانی کودک در منزل در جمهوری

پرستار باید یه ساعت خواب و بیداری کودک توجه ویژه ای داشته باشد، با کودک بازی های شاد و مفرحی که نیاز به تحرک دارد انجام بدهد، به کودک در ورزش کردن کمک کند، ضمن اینکه می تواند ماساژ مناسب با کودک را انجام دهد.

مادر یار

مادر یاران افرادی هستند که تجربه مادر شدن دارند، اصول نگهداری از کودک را می دانند و با روند رشد کودک به خوبی آشنا هستند، معمولا این افراد تخصص خاصی ندارند و تحصیلات دانشگاهی ندارند بیشتر این افراد از کودکان زیر 2 سال مراقبت می کنند و در کنار مراقبت از کودک امور منزل را نیز انجام می دهند.

کودکیار

کودکیار فردی متخصص و آموزش دیده است که با استفاده از اصول علمی و عملی علاوه بر مراقبت و نگهداری از کودک در راستای حفظ سلامت جسمانی و روانی کودک تلاش کرده و از ابتلای کودک به بیماری های شایع جلوگیری می کند و به تربیت و تغذیه کودک توجه ویژه ای دارد.

انجام امور منزل در جمهوری

از دیگر وظایف پرستار کودک در منزل انجام اموری همچون مرتب کردن اتاق کودک، نظافت سرویس بهداشتی و حمام، مرتب کردن اسباب بازی ها و اتاق های کودک و… می باشد.

پرستار کودک در جمهوری
پرستار کودک در جمهوری

چرا پرستار کودک در جمهوری را از سپید گستر استخدام کنیم؟

  1. سپید گستر مرکز مجاز و معتبر و دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت است.
  2. پرستاران این مجموعه به ارائه خدمات تخصصی و با کیفیت می پردازند.
  3. پرستاران با توجه به نیاز شما به صورت ساعتی، روزانه، شبانه روزی به ارائه خدمات می پردازند.
  4. فعالیت های پرستاران این مرکز به صورت مداوم توسط کارشناسان نظارت می شود.
  5. هزینه و تعرفه استخدام پرستار کودک از پیش تعیین شده و کاملا منصفانه می باشد.
  6. پرستاران از نزدیک ترین مناطق اعزام می شوند تا هزینه کمتری پرداخت کنید.

پرستار کودک ارزان در جمهوری

با توجه به این موضوع که مرکز سپید گستر دارای مجوزهای لازم از وزارت بهداشت می باشد هزینه کلیه خدمات مطابق با تعرفه های تعیین شده توسط این سازمان دریافت می شود، هزینه دستمزد پرستار کودک در موسسه سپید گستر کاملا منصفانه و ارزان است.

پرستار کودک در جمهوری چه ویژگی هایی دارد؟

  • پرستار کودک فردی صبور و مهربان است.
  • به مراقبت و نگهداری از کودک علاقه دارد.
  • برای برقراری ارتباط مناسب با کودک دارای مهارت ارتباطی می باشد.
  • در کودکان انگیزه ایجاد می کند.
  • در داستان سرایی و سرگرمی کودک مهارت کافی دارد.
  • می تواند اختلاف های بین کودکان را برطرف کند.
  • موجب تقویت و افزایش اعتماد به نفس کودک می شود.
  • برای کودک محیط امن فراهم می کند.

استخدام پرستار کودک در جمهوری

امکان استخدام پرستار کودک در جمهوری از دو طریق وجود دارد.

  • استخدام پرستار کودک در جمهوری به صورت شخصی

بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای کاهش هزینه های پرستاری، استخدام پرستار در جمهوری را از طریق اطرافیان، دوستان و آگهی ها انجام دهند، این کار اصلا صحیح نبوده چون با این کار هیچ گونه اطلاعی از سوابق و تجربه کاری پرستار نخواهید داشت و موسسه ای به نظارت فعالیت های پرستار نخواهد پرداخت.

پرستار کودک در جمهوری
پرستار کودک در جمهوری
  • استخدام پرستار کودک در جمهوری از طریق مراکز خدمات پرستاری معتبر

در صورتی که پرستار کودک را از مراکز مجاز و معتبر در تهران استخدام کنید، خیال تان از بابت تخصص پرستار و سابقه کاری او آسوده خواهد بود، ضمن اینکه عملکرد پرستارانی که از مراکز خدمات پرستاری معتبر همچون سپید گستر استخدام می شوند به طور مداوم توسط کارشناسان بررسی و نظارت می شود.

نگهداری از کودک به صورت نیمه وقت و تمام وقت

پرستاران فعال در مجموعه سپید گستر به ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی مراقبت از کودک به صورت ساعتی، روزانه، شبانه و شبانه روزی می پردازند، در صورت نیاز به پرستار کودک از سپید گستر می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

هزینه استخدام پرستار کودک در جمهوری از سپید گستر

هزینه استخدام پرستار به مهارت و توانایی های او و همچنین شرایط و وضعیت کودک بستگی دارد، به طور مثال هزینه نگهداری از کودک مبتلا به اتیسم با هزینه نگهداری از کودک نرمال تفاوت دارد، با این حال به هیچ عنوان نگران هزینه استخدام پرستار کودک در تهران نباشید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. امین طباطبایی 1 سال قبل

    چگونه با پرستاران منتخب مصاحبه کنیم؟

  2. حسن تبریزی 1 سال قبل

    هزینه سپید گستر
    از کودک اتیسمی در منزل چکونه است؟

  3. رسول شریفیان 1 سال قبل

    خواستم داخل نظرات از پرستار خوبتون خانم سماواتی تشکر کنم که برای دختر من حق مادری به گردن دارن

  4. سحر ناظمی 8 ماه قبل

    دخترم 5 سالشه لکنت زبان داره، روزی 4-5 ساعت پرستار میخوام که باهاش تمرینات لازم رو انجام بده و ازش مراقبت کنه تا وابستگی دخترم بهم کمتر بشه، دارید این پرستار رو؟

    1. sepidgostar 8 ماه قبل

      عرض ادب و احترام بله لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید