استخدام پرستار بیمار در شمال تهران

مراقبت از بیماران در منزل به هیچ وجه امر ساده ای نیست و نیازمند دانش، تخصص و تجربه در این رابطه می باشد، مجموعه سپید گستر با هدف بالابردن سطح سلامت جامعه، ارائه کننده کلیه امور بهداشتی شامل فروش و اجاره تجهیزات پزشکی، امور پانسمان و تزریقات، پرستار بیمار در شمال تهران و سایر مناطق تهران و کرج، پرستار سالمند و کودک می باشد.

به چه کسی پرستار گفته می شود؟

پرستار کسی است که به صورت آکادمیک در زمینه مراقبت و درمان بیماران آموزش دیده و در این زمینه دارای مهارت است، پرستار می تواند در مراکز درمانی، بیمارستان ها و یا به صورت خصوصی به فعالیت پرستاری از بیماران، کودکان و یا سالمندان بپردازد.

پرستار بیمار در شمال تهران
پرستار بیمار در شمال تهران

همچنین از ارزشمند ترین خدمات ملموس در جامعه است که از گذشته تا به کنون مورد توجه قرار گرفته است، این امکان برای بسیاری از بیماران وجود دارد که با دستور پزشکشان ترخیص شوند و ادامه مراحل درمان و یا دوران نقاهتشان را در صورت وجود تجهیزات پزشکی مورد نیاز و پرستار در خانه بگذرانند.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

مزایای پرستار بیمار در شمال تهران در منزل

مراقبت کردن از بیماران نیازمند داشتن تجربه و دانش تخصصی می باشد و در صورتی که پرستاری توسط افراد فاقد تخصص انجام شود، ممکن است منجر به تاخیر در بهبودی بیمار شود و یا مشکلات وخیم تری را به وجود آورد.

مهم ترین مزیت دریافت خدمات پرستار بیمار در منزل این است که حضور بیمار در محیط آشنای خانه خود و تعامل با افراد خانواده اش موجب به وجود آمدن احساس امنیت و آرامش درونش می شود و در نتیجه سرعت بهبودی بیمار هم افزایش پیدا می کند.

همچنین امکان نظارت بر وضعیت و روند بهبودی بیمار برای اعضای خانواده به وجود می آید، مورد دیگر اینکه دریافت خدمات پرستاری به صورت خصوصی این امکان را به وجود می آورد که بیمار نسبت به سایر بیمارانی که در بیمارستان بستری اند، مراقبت ویژه و با کیفیت بالا دریافت کند، و دیگر اینکه گذراندن دوران نقاهت در منزل امکان ابتلای بیمار به به عفونت های مختلف را بسیار پایین می آورد، مناطق قیطریه، نیاوران، صاحبقرانیه، اقدسیه، تجریش، الهیه، جردن و… شامل محدوده تحت پوشش ارائه خدمات پرستار بیمار در شمال تهران در منزل مرکز سپید گستر می باشند.

پرستار بیمار در شمال تهران
پرستار بیمار در شمال تهران

پرستار بیمار در شمال تهران از چه بیمارانی مراقبت می کند؟

مجموعه سپید گستر با در اختیار داشتن کادر متخصص و مجرب خود، خدمات مراقبتی را به بالاترین کیفیت، دقت و سرعت بالا به بیماران ارائه می دهد، در صورت نیاز دریافت خدمات به پرستار بیمار در شمال تهران در منزل می توانید با اطمینان کامل بیمار خود را به متخصصان این مجموعه بسپارید، برخی از خدمات این مرکز در ادامه آورده شده است:

پرستاری از بیماران ICU و CCU

پرستار متخصص ویژه آی سی یو و سی سی یو کلیه خدمات مورد نیاز مثل مونیتورینگ، ساکشن، تغییر وضعیت بیمار، کنترل علائم حیاتی، تزریقات، سرم تراپی و… را در حوزه مراقبت از این بیماران به انجام می رساند.

پرستاری از بیمارانی که در منزل بستری اند

بیمارانی که در منزل نگهداری می شوند به مراقبت های خاصی نیاز دارند و باید به نیازهای جسمی و هم به نیازهای روانی آن ها توجه شود.

پرستاری از بیماران مبتلا به آلزایمر

از آن جایی که متاسفانه بیماری آلزایمر درمان قطعی ندارد، تنها کار قابل انجام این است که با پرستاری درست از بیمار از پیشرفت بیماری جلوگیری کرد.

پرستاری از مبتلایان به MS

آگاهی پرستار بیمار مبتلا به MS به نکات مهم مثل گرم نبودن دمای محیط و دور کردن بیمار از عوامل استرس زا دارای اهمیت می باشد چرا که گرما و استرس موجب تشدید مشکلات بیمار می شود.

علاوه بر موارد ذکر شده ارائه خدمات به بیماران سرطانی، بیماران مبتلا به پارکینسون، بیمارانی که به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته اند و… نیز توسط بخش پرستار بیمار در شمال تهران این مرکز انجام می شود.

پرستار بیمار در شمال تهران
پرستار بیمار در شمال تهران

وظایف پرستار بیمار در شمال تهران در منزل

ابتدا لازم است با وظایف پرستار بیمار آشنا شوید تا پرستار مناسبی را برای بیمارتان انتخاب کنید:

  • بررسی علائم حیاتی بیمار
  • دارو دادن به بیمار طبق تجویز پزشک و در زمان مقرر شده
  • انجام امورتعویض پانسمان و تزریقات
  • چک کردن قند و فشار خون بیمار و در صورت لزوم گزارش آن ها به پزشک
  • انتقال آرامش و توجه به وضعیت روحی بیمار
  • جابه جا کردن بیمار برای جلوگیری از زخم بستر
  • ارتباط داشتن با پزشک و گزارش موارد لازم به پزشک
  • آموزش کلیه روش های مراقبتی لازم به خانواده بیمار
  • نظارت بر بهداشت فردی بیمار
  • لوله گذاری معده، گاواژ، تغذیه وریدی و انجام مراقبت های لازم
  • مدیریت درد بیمار
  • آرام سازی محیط فیزیکی، کنترل دما، نور و سر و صدا

ویژگی های پرستار بیمار در شمال تهران

دشوار است که ویژگی های یک پرستار خوب را به طور دقیق بیان کرد، اما نکاتی که در ادامه ذکر می کنیم می تواند کمک کننده شما برای انتخاب پرستار مورد نظرتان باشد.

  • با نظم بودن پرستار
  • مسئولیت پذیری بالا
  • داشتن مهارت های لازم مثل پانسمان انواع زخم ها، تزریقات، احیای قلبی، تغذیه با لوله
  • تعامل اجتماعی بالا و قدرت در برقراری ارتباط با خوب و تاثیر گذار با بیمار
  • روحیه بالا
  • سرعت بالا در تصمیم گیری
  • انعطاف پذیری بالا
  • داشتن توانایی در ارزیابی و تنظیم تجهیزات پزشکی
  • وجدان کاری بالا

شرایط استخدام پرستار بیمار در شمال تهران

استخدام پرستار برای بیمار عزیزتان موضوع مهمی است، قبل از استخدام، باید برای کلیه موارد و جزییات بیمار را برای پرستار توضیح دهید و از آنجایی که پرستاری از شخص بیمار کار تخصصی است، بهتر است در این موضوع تنها به موسسات معتبر در زمینه اعزام پرستار اعتماد کنید.

پرستار بیمار در شمال تهران
پرستار بیمار در شمال تهران

نکات با اهمیت در انتخاب شرکت پرستاری

از آن جایی که سرعت پیر شدن جمعیت در حال بالا رفتن است و تقاضای دریافت خدمات پرستاری در منزل هم افزایش داشته است، به شما توصیه می کنیم در صورتی که در جستجوی خدمات مراقبتی و پرستاری در منزل هستید، به موارد زیر توجه کنید.

معتبر بودن مرکز

برای فراهم کردن مراقبت درست از بیماران عزیزتان، باید مجموعه ای را برای این کار انتخاب کنید که دارای اعتبار و کادری مجرب و آموزش دیده باشد.

شهرت و سابقه

با بررسی شهرت و اعتبار مراکز از طریق اطلاعات داده شده در سایت مرکز و خواندن نظرات افرادی که از خدمات آن مجموعه استفاده کرده اند می توانید انتخاب درستی برای استخدام پرستار بیمار در شمال تهران داشته باشید.

پرستاران با سابقه

کلیه پرستارانی که در مجموعه سپید گستر به عنوان پرستار بیمار در شمال تهران اعزام می شوند افراد مجرب و ماهری هستند که در این زمینع تحربیات کافی دارند، پرستاران فعال در این زمینه افراد دوره دیده یا افرادی با مدرک کارشناسی هستند که به ارائه خدمات تخصصی  ای می پردازند.

در چه شرایطی از پرستار بیمار در شمال تهران استفاده کنیم؟

  1. در صورتی که خروج از منزل به دلایلی همچون بیماری یا مشکلات، سخت و دشوار باشد می توانید پرستار بیمار در منزل استخدام کنید.
  2. در صورتی که به تازگی عمل جراحی سختی را پشت سر گذاشته اید و ضروری است بعد از دوران نقاهت استراحت کنید.
  3. سالمندانی که به علت بیماری و کهولت سن توانایی حرکت و انجام امور منزل شان را ندارند می توانند از خدمت پرستار بیمار در منزل استفاده کنید.
  4. کودکان بیماری که والدین شان نمی توانند در منزل از آن ها مراقبت کنند.
  5. در صورتی که مراکز درمانی نزدیک به منزل تان بسته باشد می توانید از خدمات پرستار بیمار در منزل کمک بگیرید
  6. در صورتی که برای مدت زمان طولانی به استراحت در منزل نیاز درید می توانید از خدمات پرستار بیمار درمنزل در شمال تهران استفاده کنید.

همراه بیمار در بیمارستان

فردی که بیمار است در بیمارستان هم به مراقبت و نگهداری نیاز دارد، با توجه به تعداد زیاد بیماران و کمبود پرستاران امکان این وجود ندارد که پرستاران بیمارستان ها از بیماران مراقبت و نگهداری کنند.

همراهی بیمار در بیمارستان  از خدمات اصلی پرستاران سپید گستر است، حضور همراه بیمار در بیمارستان یا منزل با توجه به تخصص و مهارت پرستار به بهبود فرایند درمان کمک می کند.

پرستار بیمار در شمال تهران
پرستار بیمار در شمال تهران

جنسیت پرستار بیمار

بعضی از بیماران با توجه به شرایط و نیازشان ترجیح می دهند که پرستارشان هم جنس خودشان باشد، پیش از استخدام پرستار برای بیمارتان نظر او را در رابطه با جنسیت پرستار جویا شوید.

پرستاران خانم و آقای آموزش دیده فعال در مجموعه سپید گستر در خدمت شما هستند تا به ارائه خدمات تخصصی پرستاری از بیماران بپردازند.

پرستار بیمار شبانه روزی

کلیه پرستاران فعال در مجموعه سپید گستر به ارائه خدمات تخصصی پرستاری به صورت ساعتی، روزانه، شبانه و شبانه روزی می پردازند،با توجه به نیاز و شرایط خودتان و بیمار عزیزتان می توانید پرستار را در زمان مورد نیاز تان استخدام کنید.

هزینه پرستار بیمار در شمال تهران

تعرفه های خدمات بهداشتی و پرستار بیمار در شمال تهران در منزل سالیانه توسط شورای عالی بیمه و خدمات اعلام می شود، البته برای انتخاب شرکت پرستاری باید میزان هزینه ای که مایلید آن را بپردازید در نظر گرفته و بررسی کنید کدام مرکز با میزان هزینه ای که قرار است صرف کنید هماهنگی بیشتری دارد و در عین حال اجازه ندهید که هزینه مالی برایتان مانعی در انتخاب مراقبت با کیفیت بالا باشد چرا که بسیاری شرکت ها مانند مرکز سپید گستر ارائه دهنده خدمات پرستاری در منزل هم قابل اعتماد و هم مقرون به صرفه هستند.

جهت استخدام پرستار بیمار روی لینک روبرو کلیک کنید : https://sepidgostar.com/services/care-services

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. داوود علوی 1 سال قبل

    پرستار چه وظایفی در رابطه با انجام امور منزل فرد سالمند دارد؟

  2. محسن پارسا 1 سال قبل

    پرستار بچه ای که از شرکت شما گرفتیم خیلی خوب بود

  3. عبدالله بردبار 1 سال قبل

    برای نوجوانی که عقب افتادگی ذهنی دارد دنبال پرستار صبور هستیم ممنون میشم مارو راهنمایی کنید؟

  4. sepidgostar 7 ماه قبل

    سلام خواهر من باردار هستند و دیابت بارداری دارن، دو ماه آخرشون هست، پرستاری دارید که هم از خواهرم مراقبت کنن و هم کارهای خونه و آشپزی رو انجام بدن؟

    1. sepidgostar 7 ماه قبل

      سلام و عرض ادب بله برای کسب اطلاعات بیشتر و استخدام پرستار بیمار در منزل با شماره های درج شده در سایت تماس یگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید