استخدام پرستار بیمار در شرق تهران

موسسه سپید گستر موسسه تخصصی خدمات پرستاری در تهران است که به ارائه خدمات پرستاری در منزل می پردازد، پرستار بیمار یکی از خدمات تخصصی این مجموعه است که می توانید در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

پرستار بیمار در شرق تهران در منزل

از آنجایی که بسیاری از افراد تخصص کافی برای اجرای دستورالعمل های پزشکی را ندارند برای مراقبت و نگهداری از بیمارشان در منزل از پرستار بیمار کمک می‌ گیرند.

پرستار بیمار فردی متخصص و آموزش دیده در زمینهٔ مراقبت و نگهداری از بیمار است، این شخص با سپری کردن دوره های تجربی و آموزشی می تواند از بیمار مراقبت کرده و تمامی دستورالعمل های لازم پزشک را به بهترین شکل اجرا کند.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

اعزام پرستار بیمار به شرق تهران

در صورتی که ساکن شرق تهران هستید و برای دریافت خدمات پرستاری به پرستار بیمار نیاز دارید می توانید از خدمات پرستاران مرکز سپید گستر استفاده کنید، اعزام پرستار بیمار به منزل راحتی و آسایش بیمار را به همراه داشته و موجب سرعت دوران نقاهت بیماری می شود.

پرستار بیمار در شرق تهران
پرستار بیمار در شرق تهران

پرستار بیمار در شرق تهران در منزل

با استفاده از خدمات پرستاری بیمار در شرق تهران در منزل دیگر نیازی به مراجعه مداوم به مراکز درمانی نیست و نیاز به پرداخت هزینه های سنگین این مراکز نیز وجود ندارد، برخی از بیماران شرایط  و توانایی جا به جا شدن و مراجعه به مراکز درمانی را ندارند از این جهت حضور پرستاران در منزل به بیماران کمک بزرگی خواهد بود.

پرستار بیمار در شرق تهران از چه بیمارانی مراقبت می کند؟

استخدام پرستار بیمار در شرق تهران
استخدام پرستار بیمار در شرق تهران

پرستار شبانه روزی در شرق تهران

برخی از بیماران به صورت دائمی به حضور پرستار در منزل نیاز دارند و برخی دیگر تنها برای دریافت برخی از خدمات پرستاری همچون تزریقات، پانسمان، سرم تراپی و… به خدمات پرستاری نیاز دارند.

 در صورتی که برای دریافت این خدمات به پرستار بیمار نیاز دارید می توانید در هر ساعت از شبانه روز در 7 روز هفته با مرکز سپید گستر تماس بگیرید تا از این خدمات استفاده کنید.

پرستار بیمار در شرق تهران
پرستار بیمار در شرق تهران

پرستار بیمار شرق تهران به ارائه چه خدماتی می پردازد؟

  1. اجرای دستورات پزشک مطابق با برنامه طراحی شده
  2. مراقبت و نگهداری از بیمار
  3. مصرف منظم دارو های بیمار و توجه به عوارض داروها
  4. توانایی انجام امور تزریقات، سرم تراپی، پانسمان
  5. بررسی روزانه بیمار از نظر زخم بستر، زخم دیابت عفونت و قارچ و مراقبت از آن ها
  6. توجه و ثبت علائم حیاتی بیمار به صورت روزانه
  7. توجه به تغذیه بیمار
  8. انجام تغذیه وریدی یا تغذیه با گاواژ
  9. مراقبت از لوله تراشه، چسب، تیوب، تراکئوستومی
  10. درد بیمار را با روش های مناسب کنترل می کند.
  11. کمک به جا به جایی بیمار، حرکت در تخت، خروج از تخت و..
  12. کمک به بیمار برای استحمام و دستشویی رفتن
  13. کمک به نظافت شخصی و وضعیت بهداشتی بیمار
  14. توجه به سلامت روانی بیمار
  15. مراقبت از سوند بیمار و انجام سونداژ
  16. انجام تزریقات در منزل در شرق تهران

همراه بیمار در شرق تهران

از دیگر خدماتی که توسط پرستاران مرکز سپید گستر ارائه می شود، خدمات همراه بیمار است، با این امکان بیمار به صورت دائمی تخت نظر و مراقبت است و پرستار همیشه همراه اوست تا در صورت وخامت حال او از او مراقبت های تخصصی انجام داده و او راه به بیمارستان برساند.

پرستار بیمار می تواند در صورت همراهی بیمار به بیمارستان به عنوان همراه او در بیمارستان در کنار بیمار حضور داشته باشد، چرا که از بیمار و نیازهای او آگاهی دارد و می تواند خدمات تخصصی تری را نسبت به سایر افراد به بیمار ارائه دهد.

همراه بیمار خانم یا آقا در شرق تهران

برخی بیماران با هم جنس خود راحت تر اند، در عین حال برخی بیماران سنگین وزن و افرادی که دچار ناتوانی جسمانی اند، برای حرکت به حمایت فیزیکی نیاز دارند، در این موارد پرستار آقا به دلیل قدرت فیزیکی بالاتر خود می تواند از بیمار حمایت کند، در عین حال همراه خانم سالمند نیز می تواند همدم خوبی برای سالمند باشد.

پرستار بیمار در شرق تهران
پرستار بیمار در شرق تهران

ویژگی های پرستار بیمار در شرق تهران

پرستار بیمار فردی مسئولیت پذیر است.

پرستاران بیمار مسئولیت پذیری بالایی داشته و طبق برنامه مراقبتی مخصوص شان با توجه به شرایط و نیازهای بیمار از بیمار مراقبت و نگهداری می کنند.

پرستار بیمار دقیق و منظم است.

پرستاران فعال در مرکز سپید گستر افرادی دقیق هستند که تمامی دستورالعمل های تجویز شده توسط پزشک را با نظم و دقت بالا انجام می دهند.

پرستار بیمار متعهد و وفادار است.

پرستاران بیمار به تمامی تعهداتی که نسبت به بیمار دارند متعهد اند تا فرایند نقاهت بیماری با سرعت بالا سپری شود.

پرستار بیمار باید توانایی تنظیم تجهیزات پزشکی را داشته باشد.

از آن جایی که ممکن است بسیاری از بیماران به تجهیزات پزشکی نیاز داشته باشند پرستار بیمار باید بتواند با تجهیزات پزشکی کار کند و از تنظیمات آن ها آگاهی داشته باشد، پرستاران مجموعه سپید گستر افراد آموزش دیده و متخصصی هستند که در زمینه تنظیمات و استفاده از تجهیزات پزشکی توانایی های لازم رو دارند.

پرستار بیمار باید با بیماری ها آشنایی داشته باشد.

پرستاران بیمار در مجموعه سپید گستر با انواع بیماری ها، علائم آن ها و مدت زمان نقاهت شان آشنایی دارند و می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن به برطرف کردن آن بپردازند.

پرستار بیمار باید با انواع دارو ها و عوارض آن ها آشنایی داشته باشد.

داروهایی  که افراد بیمار مصرف می کنند دارای عوارض خاص مربوط به خود هستند، پرستاران موجود در مرکز سپید گستر با انواع بیماری ها آشنایی داشته و مطابق با دستور العمل پزشک این کار را انجام می دهد.

پرستار بیمار در شرق تهران
پرستار بیمار در شرق تهران

نکات مورد نیاز برای استخدام پرستار بیمار در شرق تهران

پرستار بیمار را حتماً از مرکز خدمات پرستاری معتبر که دارای مجوز معتبر از وزارت بهداشت و درمان باشد استخدام کنید، موسسه خدمات پرستاری سپید گستر مرکزی مجاز و معتبر است که با پرستاران متخصص و حرفه ای همکاری می‌ کند، پرستاران این مجموعه افراد متعمد و آموزش دیده ای هستند که به بیماران احترام گذاشته و نیاز های بیماران را به خوبی برطرف می کنند.

هنگام استخدام پرستار او را در جریان کلیه امور قرار دهید و انتظارات خود را از او بیان کنید تا بتوانید بهترین پرستار را برای بیمارتان انتخاب و استخدام کنید.

استخدام پرستار بیمار در شرق تهران از سپید گستر

مشهود است که نباید بیمار را برای مراقبت به اشخاصی سپرد که از تخصص آن ها اطمینانی ندارید، بهتر است این کار را به مؤسسات پرستاری معتبر بسپارید.

موسسه سپید گستر سال هاست که در حوزه پرستاری از سالمندان، بیماران و کودکان به فعالیت می پردازد، این موسسه معتبر کلیه مجوزهای لازمه از وزارت بهداشت را دارا می باشد، دارای کادری ماهر و آموزش دیده می باشد، همچنین بر روند انجام مراقبت ها توسط پرستاران به طور مداوم نظارت می کند.

پرستار بیمار در شرق تهران
پرستار بیمار در شرق تهران

نکته قابل توجه دیگر این است که تمامی تعرفه ها مطابق نرخ مصوب محاسبه می شوند ضمناً به صورت 24 ساعته از تمامی خدمات پشتیبانی می شود، نحوه خدمات دهی سپید گستر به این صورت است که با درخواست شما مراقبت از بیمار در ابتدا به صورت 2 الی 3 روز به صورت آزمایشی صورت پذیرفته و در صورت رضایت شماست که قرارداد نوشته شده و نگهداری از بیمار ادامه پیدا می کند.

قیمت و دستمزد پرستار بیمار در شرق تهران

هزینه و دستمزد پرستار بیمار در منزل به عوامل متعددی بستگی دارد، عواملی همچون وظایف پرستار، تخصص پرستار، نوع بیماری فرد، سن پرستار، مدرک تحصیلی پرستار، ساعاتی که برای ارائه خدمات پرستاری وقت می گذراند در قیمت و هزینه پرستار تاثیر گذارند.

جهت استخدام پرستار بیمار روی لینک روبرو کلیک کنید : https://sepidgostar.com/services/care-services

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. نادر عابدی 1 سال قبل

    کادر بسیار حرفه ای، پرستاران متخصص و مشاوران متخصص از ویژگی های مرکز سپید گستر است

  2. علی اکبر فلاح 1 سال قبل

    چطور میتونم اطلاعات پرستاران کودک در مجموعه سپید گستر را متوجه بشم؟

  3. اکبر هاشمی 1 سال قبل

    خواستم ازتون تشکر کنم برای پرستار کودکم ایشون خیلی ماهرند و با وظایفشون آشنایی کامل دارن

  4. مهناز نصرتی 3 ماه قبل

    خیلی خوشحالم که با شرکت پرستاری شما آشنا شدم؛ واقعا دمتون گرم بخاطر نون حلالی که درمیارید

    1. sepidgostar 3 ماه قبل

      سلام و عرض ادب خوشحالیم که از خدمات مجموعه ما رضایت دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید