مراقب و پرستار بیمار در اقدسیه در منزل

از آنجایی که امروزه بسیاری از بیمارستان ها و مراکز درمانی شلوغ هستند و تختی برای بستری بیماران وجود ندارد همچنین حضور در بیمارستان ها و مراکز درمانی شلوغ که آلوده هستند بسیار خطرناک است بنابراین بیماران برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های واگیردار و دریافت خدمات با کیفیت تر بهتر است از خدمات پرستار بیمار در اقدسیه در منزل موسسه پرستاری سپید گستر استفاده کنند.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

بیمارانی که دارای مشکلات جسمی هستند، توانایی مراجعه به بیمارستان ها و مراکز درمانی ندارند و افرادی که دارای سن بالایی هستند و سیستم ایمنی شان ضعیف است بهتر است در منزل دوران نقاهت خود را بگذرانند، موسسه پرستاری سپید گستر برای رفاه بیشتر بیماران خدمات پرستار بیمار در اقدسیه در منزل را در اختیار آنان می گذارد.

پرستار بیمار در اقدسیه
پرستار بیمار در اقدسیه

مراقب و پرستار بیمار در اقدسیه

پرستار بیمار در منزل به بیمار جهت انجام امور روزمره کمک می کند و تمام دستورالعمل هایی که پزشک معالج بیمار تجویز می کند را به نحو احسنت انجام می دهد و به بیمار جهت بهبود سریع تر کمک می کند، همچنین پرستار بیمار در منزل تمام امور خانه فرد بیمار را نی انجام می دهد تا به خانواده او نیز خدمات رسانی کند.

مزایای مراقب و پرستار بیمار در اقدسیه در منزل

  • تسریع در سرعت بهبود فرد بیمار
  • پیشگیری از بیمار شدن بیمار به بیماری های واگیر دار با استخدام پرستار بیمار در منزل
  • عدم نیاز به رفت و آمد بیمار به مراکز درمانی و بیمارستان ها
  • گذراندن دوران نقاهت فرد در کنارخانواده خود
  • پرستار بیمار در منزل به صورت خصوصی به امور بیمار می پردازد
  • ارائه گزارش دقیق از وضعیت جسمی و روحی بیمار می دهد
  • مدیریت دقیق دارو های بیمار و انجام امور تزریقات در منزل
  • چک کردن مداوم علائم حیاتی بیمار در منزل
  • ایجاد حس آرامش روحی و حس امید به بهبود توسط پرستار بیمار در منزل
  • ایجاد امکان ملاقات اقوام و عزیزان بیمار در هر ساعتی از شبانه روز

خدمات مراقب و پرستار بیمار در اقدسیه در منزل

پرستار بیمار در منزل خدمات متعددی ارائه می دهد که بسته به نیاز بیمار و خانواده او این وظایف تعیین می شود، اما تمام پرستاران موسسه معتبر سپید گستر دارای تخصص و تجربه کافی در ارائه این خدمات اند و کاملاً به صورت حرفه ای به بیماران و خانواده بیماران خدمات رسانی می کنند، در ادامه به بررسی برخی از این خدمات می پردازیم.

ارائه خدمات منزل

پرستار بیمار علاوه بر انجام دستور العمل های پزشک معالج بیمار و تلاش برای بهبود بیمار امور منزل مثل نظافت، تهیه غذا و غیره را نیز انجام می دهد تا به خانواده بیمار نیز خدمات رسانی کند و اعضای خانواده با خیال راحت به امور شخصی خود بپردازند.

پرستار بیمار در اقدسیه
پرستار بیمار در اقدسیه

ارائه خدمات خارج از منزل

در برخی موارد که اعضای خانواده زمان کافی ندارند و مشغله های کاریشان زیاد است و نمی توانند امور خارج از منزل بیمار را انجام دهند پرستار بیمار در اقدسیه به کمک آنان می آید و امور اداری، بانکی و … بیمار را به نحو احسنت انجام می دهد و شما به راحتی می توانید به او اطمینان کنید، همچنین از امور خارج از منزل به مراجعه بیمار به مطب پزشک نیز می توان اشاره کرد که در این صورت پرستار بیمار را تا مطب پزشک معالج همراهی می کند و گزارش کاملی از وضعیت بیمار به صورت حضوری می دهد و برای بهبود سریع تر فرد بیمار با پزشک متخصص مشورت می کند.

ارائه خدمات بهداشتی

برای انجام دستور العمل های پزشک معالج باید بهداشت به درستی رعایت شود همچنین بسیار مهم است که در انجام امور درمانی مثل تزریقات و پانسمان به خوبی رعایت شود تا منجر به عفونت و بیماری های دیگر نشود، همچنین بیمار باید در محیطی پاکیزه و بهداشتی دوران نقاهت خود را بگذراند و باید به صورت متداول محیط ضد عفونی شود تا بیماری فرد افزایش پیدا نکند و شخص بیمار سریع تر بهبود یابد.

ارائه خدمات درمانی

اصلی ترین خدمات و وظایف پرستار بیمار در منزل انجام امور درمانی است چرا که بیمار برای بهبود در منزل به پرستار در منزل احتیاج دارد بنابراین پرستار بیمار باید آموزش هایی لازم برای انجام این امور را دیده باشد و تخصص و مهارت لازم برای ارائه خدمات درمانی مثل تزریقات، پانسمان زخم و غیره را داشته باشد تا بیمار با سریع ترین سرعت بهبود یابد و از تمام خدمات درمانی بهره مند شود قابل ذکر است که پرستار بیمار در منزل باید تمام امور درمانی فرد بیمار را تخت نظر پزشک معالج او انجام دهد.

پرستار بیمار در اقدسیه
پرستار بیمار در اقدسیه

نحوه استخدام مراقب و پرستار بیمار در اقدسیه

شما با تماس به شماره 02188928336 می توانید از پشتیبانی مرکز پرستاری سپید گستر استفاده کنید و به صورت 24 ساعته مشاوره بگیرید و با توجه به نیازتان و نیاز بیمار و با مشورت پزشک معالج پرستار بیمار متخصصی را انتخاب کنید، این مرکز پرستار بیمار مجرب را به منزل شما در اسرع وقت اعزام می کند تا شما از پرستار بیمار مصاحبه بگیرید و در صورت رضایت استخدام کنید همچنین مددجویان ما در صورت عدم رضایت شما پرستار جایگزینی را در کمترین زمان به منزل شما اعزام می کنند.

مدت زمان حضور مراقب و پرستار بیمار در اقدسیه

مدت زمان حضور پرستار بیمار را در منزل پزشک معالج با توجه به بیماری فرد و مدت زمان بیماری فرد مشخص می کند، که بیمار و خانواده او می تواند بسته به نیازشان با پزشک مشورت کرده و این مدت زمان را تغییر دهند.

همراه بیمار در بیمارستان

پرستاران فعال در مجموعه سپید گستر افراد متخصص و آموزش دیده ای هستند که ضروری است در بیمارستان به عنوان همراه حضور داشته باشند تا به پرستار و تیم پزشکی کمک کرده و از بیمار در بیمارستان به صورت اختصاصی مراقبت و نگهداری کنند تا تیاز های بیمار بهتر رفع شده و بیماری به سرعت بهبودی پیدا کند.

جنسیت پرستار بیمار

پیش از استخدام پرستار بیمار از مجموعه تجهیز سلامت نظر او را در رابطه با جنسیت پرستار بپرسید، پرستاران بیمار آقا توانایی و قدرت بیشتری داشته و پرستاران خانم توانایی انجام کارهای ظریف را دارا می باشد، بسیاری از افراد با توجه به مشکلات و نیازهای شان به پرستار نیاز دارند که ضروی است با توجه به شرایط انتخاب شود.

پرستار بیمار در اقدسیه
پرستار بیمار در اقدسیه

هزینه مراقب و پرستار بیمار در اقدسیه

هزینه استخدام پرستار بیمار در منزل یک نرخ ثابت است که عواملی مثل نوع وظایف پرستار بیمار، نوع بیماری فرد بیمار و همچنین ساعت کاری پرستار بر روی حقوق پرستار تأثیر مستقیم می گذارد.

چرا جهت استخدام مراقب و پرستار بیمار در اقدسیه موسسه پرستاری سپید گستر?

موسسه پرستاری سپید گستر جهت بهبود شرایط بیمارانی که می خواهند دوران نقاهت خود را در منزل بگذرانند کادری از پرستاران مجرب، متخصص و با سابقه قرار داده است که این پرستاران بسیار مطمئن و دارای مدرک عدم سوء پیشینه هستند، بنابراین شما با خیال راحت می توانید بیمار خود را به او بسپارید این مرکز دارای مجوز رسمی و سابقه کاری درخشان جهت ارائه خدمات پرستاری بیمار است و به صورت هفتگی بر روی امور پرستاران مرکز خود نظارت می کند.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 2
  1. علیرام حجتی 4 ماه قبل

    سلام میخواستم بدونم که ممکنه یه مریضی حاد و معمولی مزمن بشه؟

    1. sepidgostar 4 ماه قبل

      عرض ادب و احترام، در صورتی که بیماری حاد به موقع درمان نشود امکان دارد که به بیماری مزمن تبدیل شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید