تزریقات در غرب تهران در منزل

انجام انواع تزریقات در غرب تهران در منزل توسط کادر مجرب مرکز خدمات پرستاری سپید گستر در زمان کوتاه و با هزینه مناسب انجام می شود، در صورتی که خودتان یا عزیزان تان به خدمات تزریقات آمپول و وصل سرم در منزل نیاز دارید تنها با یک تماس می توانید از این خدمات در منزل تان در غرب تهران استفاده کنید.

تزریقات سپید گستر در غرب تهران

تزریق دارو ها را به موسسات خدمات پرستاری مجاز و معتبر بسپارید چرا که امروزه با توجه به تولید انواع مختلف دارو ضروی است که فرد تزریق کننده با انواع دارو ها آشنایی کافی داشته باشد و از نحوه تزریق آن ها و عوارض شان مطلع باشد.

سپید گستر مرکز خدمات پرستاری مجاز و معتبر در تهران است که به ارائه انواع خدمات تزریقات، وصل سرم، پانسمان، خدمات پرستاری و… در منزل می پردازد.

این مجموعه در تمامی نقاط تهران از جمله غرب، شرق، شمال و جنوب دارای شعبه است، در صورتی که در غرب تهران ساکن هستید و برای تزریقات نیاز به کادری مجرب و متخصص دارید می توانید با مرکز خدمات پرستاری ما تماس بگیرید.

تزریقات در غرب تهران
تزریقات در غرب تهران

تماس با موسسه سپید گستر

برای دریافت انواع خدمات تزریقات، پانسمان، پرستاری و… مرکز سپید گستر در غرب تهران می توانید با شماره 88928334 تماس بگیرید.

تزریقات آمپول در غرب تهران

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تولید انواع جدید دارو ها بسیاری از دارو ها برای تزریق نیاز به شرایط خاص و آماده شدن دارند، نحوه آماده کردن داروها و تزریقات آن ها با یکدیگر متفاوت است، مرکز سپید گستر در تلاش است که بتواند بهترین خدمات را در زمینه تزریق انواع داروها توسط کادری مجرب در منزل انجام دهد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

پرستاران سپید گستر کدام یک از انواع آمپول ها را تزریق می کنند؟

  • تزریق زیر جلدی آمپول

در این نوع تزریق مایع آمپول به چربی زیر پوست تزریق می شود، سوزن این آمپول باریک است و سرعت جذب آن کمتر از تزریق عضلانی است، در صورت تزریق زیر جلدی مکرر امکان ایجاد توده هایی کوچک در زیر پوست وجود دارد که باید توجه شود که تزریقات بعدی نباید در این نواحی انجام شود.

  • تزریق عضلانی آمپول

این نوع از آمپول داخل ماهیچه نشیمنگاه تزریق می شود، امکان تزریق برخی از آمپول های عضلانی در ناحیه ران و بازو نیز وجود دارد.

از آنجایی که عضله یکی از بافت هایی است که رگ ها و عروق زیادی دارد، دارای خون رسانی بسیار خوبی است، از این جهت سرعت جذب دارو از طریق تزریق عضلانی بسیار بالاست، برای رسیدن سوزن به عضله، سوزن های این نوع تزریق بلند تر هستند.

تزریقات در غرب تهران
تزریقات در غرب تهران
  • تزریق داخل وریدی

در این نوع از تزریق دارو مستقیما وارد رگ فرد بیمار می شود، امروزه جهت جلوگیری از نشت دارو به اطراف رگ برای این نوع از تزریق از کانولا استفاده می شود.

  • تزریق داخل جلدی

تزریق داخل جلدی نوع دیگری از تزریقات است که بین لایه های پوست انجام می شود، از این نوع تزریق معمولا برای واکسیناسیون، تست آلرژی و تست هایی که ابتلای قبلی به بعضی ازعفونت ها را تایید می کند استفاده می شود.

سرم تراپی چیست؟

ممکن است بعضی بیماری ها منجر به از دست رفتن آب و مایعات بدن انسان شود، در این صورت پزشک برای جبران آب و مایعات بدن انسان سرم تجویز می کند که در صورت نیاز به آن می توانید از خدمات موسسه سپید گستر در منزل استفاده کنید.

وصل سرم در غرب تهران

تزریق سرم یکی از اساسی ترین خدماتی است که توسط پرستاران مرکز سپید گستر در منزل انجام می شود، وصل سرم یکی از مهم ترین خدماتی است که افراد به دلایل مختلفی در طول زندگی شان به آن نیاز پیدا می کنند، برخی سرم ها جنبه تقویتی دارند و برخی دیگر به درمان بیماری ها می پردازند.

تزریقات در غرب تهران
تزریقات در غرب تهران

مزایای تزریقات در منزل در غرب تهران

با توجه به این موضوع که تزریقات یکی از مهم ترین روش های درمانی است و نیاز به فرد متخصص دارد می توانید از پرستاران مجرب مرکز سپید گستر برای دریافت خدمات تزریقات در منزل در غرب تهران استفاده کنید.

  1. تزریقات در کوتاه ترین زمان ممکن

یکی از مهم ترین اصول در تزریقات، تزریق آمپول و سرم در زمان مناسب است، با توجه به این موضوع که موسسه سپید گستر دارای شعب مختلف در تهران است، پرستاران در کوتاه ترین زمان ممکن اعزام شده و به ارائه خدمات تزریقات می پردازند.

  1. عدم ابتلا به عفونت ها و سایر بیماری ها

با تزریقات در منزل احتمال ابتلا به عفونت های شایع در درمانگاه ها کاهش پیدا می کند.

  1. تزریقات کودکان در منزل

از آن جایی که بسیاری از کودکان از محیط درمانگاه و مراکز درمانی می ترسند و دچار اضطراب و استرس می شوند می توانید جهت دریافت خدمات تزریقات شان از موسسه سپید گستر کمک بگیرید.

  1. تزریقات بانوان در منزل

بسیاری از خانم های باردار و سایر خانم ها نیاز به تزریقات در منزل نیازدارند و بسیاری از بانوان تمایل دارند که پرستاران خانم به ارائه خدمات شان بپردازند که می توانند از خدمات تزریقات سپید گستر در منزل استفاده کنند.

تزریقات در غرب تهران
تزریقات در غرب تهران

پرستاران سپید گستر کدام یک از انواع سرم ها را وصل می کنند؟

سرم ها انواع مختلفی دارند، پرستاران سپید گستر در تزریق تمامی انواع سرم ها دارای تجربه هستند، در ادامه به معرفی انواع سرم ها می پردازیم.

  • سرم نمکی

از این نوع سرم برای بیمارانی که آب بدن شان به دلیل استفراغ از دست رفته استفاده می شود، سرم نمکی برای بالا بردن فشار خون افرادی که دچار افت شدید فشار خون هستند نیز کاربرد دارد.

  • سرم قندی

این نوع سرم دارای درصد های مختلفی بوده و به کاهش درد و تب، خارج کردن سموم از بدن و انرژی بخشی بیمار استفاده می شود.

  • سرم قندی نمکی

از این نوع سرم برای تامین مایعات از دست رفته بدن استفاده می شود.

تزریقات در غرب تهران
تزریقات در غرب تهران
  • سرم رینگر لاکتات

از این نوع سرم معمولا قبل و بعد از عمل های جراحی برای تامین مایعات و الکترولیت های از دست رفته بدن استفاده می شود، این سرم دارای املاح و الکترولیت های لاکتت، سدیم، پتاسیم، کلر و کلسیم است و شباهت زیادی به ترکیب پلاسمای خون دارد.

  • سرم دکستران

از این سرم جهت درمان عمل های جراحی سنگین و سوختگی های شدید استفاده می شود.

  • سرم کربوهیدراتی

از این سرم برای درمان نارسایی گردش خون و ایجاد نیاز های غذایی افراد بیمار استفاده می شود.

چرا باید از خدمات تزریقات سپید گستر در منزل استفاده کرد؟

مجموعه سپید گستر مرکزی مجاز و معتبر است که دارای کادر مجرب و متخصص می باشد، پرستاران این مجموعه افراد متخصص و حرفه ای هستند که دانش کافی در این زمینه دارند.

نکته مهم برای دریافت خدمات تزریقات در منزل در غرب تهران

به هیچ عنوان توصیه نمی شود که آمپول ها به صورت مداوم در یک ناحیه تزریق شوند، در صورتی که تزریقات در ناحیه مجدد ضروری است توصیه می شود که تزریق در همان منطقه و با فاصله انجام شود.

تزریقات در غرب تهران
تزریقات در غرب تهران

فوائد استفاده از دریافت خدمات تزریقات در غرب

با دریافت خدمات تخصصی تزریقات در غرب تهران بیمار آرامش و آسایش بیشتری را تجربه می کند، با این خدمات نیازی به مراجعه به مراکز خدمات پزشکی نداشته و می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات را در منزل دریافت کنید.

قیمت تزریقات در غرب تهران

قیمت تزریقات در غرب تهران به عواملی نظیر نوع تزریقات، نوع دارو و… بستگی دارد، برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت تزریقات در غرب تهران با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

جهت دریافت خدمات تزریقات در منزل روی لینک روبرو کلیک کنید : https://sepidgostar.com/injections-at-home

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. عیسی خوش نیت 1 سال قبل

    چطوری می توان به پرستاران اعتماد کرد؟ چه ضمانتی وجود دارد که افراد سالمی هستند؟

  2. شهرام غفاری 1 سال قبل

    هزینه نگهداری از خانم بارداری که دیابت دارد چقدره؟

  3. جلال محرابی 1 سال قبل

    سلام به شما خواستم تشکر کنم ازتون بابت پرستار حرفه ای تون، مدتی ک از همسر بیمارم نگهداری میکردن خیلی کمک کردن بهمون

  4. کیانا تهرانی 8 ماه قبل

    سلام هزینه تزریقات چقدره؟

    1. sepidgostar 8 ماه قبل

      سلام وقتتون بخیر برای اطلاع از میزان هزینه با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید