تزریقات در شمال تهران در منزل

در صورتی که می خواهید بدانید در صورت نیاز به خدمات تزریقات در منزل در محدوده شمال تهران بهترین مرکزی که می توانید از آن کمک بگیرید کجاست شما را با مرکز سپید گستر آشنا می کنیم.

ممکن است شما یا عزیزانتان نیازمند خدمات تزریقاتی باشید که صلاح می دانید آن را در منزل دریافت کنید، و در انتخاب کردن مرکزی که از آن خدمات را دریافت کنید به سوالاتی برخورد کنید، با ما همراه باشید تا شما را با خدمات مرکز سپید گستر در این حوزه آشنا کنیم.

تزریقات در شمال تهران
تزریقات در شمال تهران

تزریقات در شمال تهران

متاسفانه احتمال دارد که یکی از اعضای خانواده شما بیمار باشد و به دلیل شرایط جسمانی نا مناسب، بیماری یا موارد دیگر امکان رفت و آمد به مراکز درمانی و خدماتی را نداشته باشد، در حالی که طبق تجویز پزشک باید به صورت منظم داروهای خود را به صورت آمپول و یا سرم دریافت کند.

و شاید عضو سالمندی در خانه دارید که خارج شدن از منزل و رفت و آمدش به مراکز درمانی برای دریافت خدمات درمانی به دلیل شرایط نا مناسب جسمانی و… دشوار است و بهتر است در منزل داروهای خود را دریافت کند، در این موارد می توانید با برقراری تماس با مرکز سپید گستر، از خدمات تزریقات در شمال تهران استفاده کنید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

اهمیت دریافت خدمات تزریقات در منزل در شمال تهران

دریافت خدمات پزشکی به طرز صحیح، تخصصی و به موقع برای حفظ سلامت هر عضو از یک خانواده دارای اهمیت است، زمان هایی اتفاق می افتد که این خدمات باید در ساعاتی از شبانه روز انجام شود که بسیاری از مراکز درمانی در آن ساعات فعالیت نمی کنند، یا شخص بیمار و دریافت کننده خدمات به دلیل عمل جراحی که به تازگی انجام شده و دردی که به او اجازه رفتن به مراکز را نمی دهد، بهتر باشد در منزل خدمات درمانی دریافت کند.

در این زمان باید تمهیداتی دیگر اندیشید که دریافت دارو و تزریق آمپول و یا سرم در ساعات مقرر انجام شود، چرا که دریافت درمان مناسب طبق تجویز پزشک است که بهبودی هر چه سریع تر را به دنبال دارد، با برقراری تماس با مراکز انجام دهنده خدمات تزریقات در منزل می توان این مسائل را حل کرد و درمان مورد نظر پزشک را هم در زمان مناسبش دریافت کرد، ضمن اینکه می توان از هر گونه عفونتی به دور ماند.

مرکز سپید گستر با پرسنل متخصص خود آماده ارائه تخصصشان که همان خدمات تزریقات در شمال تهران می باشد،به بیماران در منزل هستند تا از درد بیماران بکاهند و به آسایش بیشتر آن ها هنگام بیماری کمک کنند.

تزریقات در شمال تهران
تزریقات در شمال تهران

متخصصین انجام دهنده تزریقات در منزل در شمال تهران

روش های متفاوتی هستند که امروزه برای انجام تزریقات توسط کادر درمان انجام می شوند، علت لزوم تخصص داشتن شخص انجام دهنده تزریقات اطمینان حاصل کردن از این مسئله است که دارو دقیقا در محلی که پزشک تجویز کرده، تزریق شود، و انجام تزریق به همه روش هایی که در ادامه به آن ها می پردازیم، بدون تخصص داشتن در آن ها امکان پذیر نمی باشد.

چرا که می دانیم که مصرف داروها در زمانی بیشترین اثر را دارند که در زمان مشخص خود دریافت شوند و آمپول ها و سرم ها نیز باید به میزان دقیق مورد نظر پزشک استفاده شوند تا به میزان درست و بهبود دهنده به وارد بدن بیمار و جذب شوند و بهبودی را حاصل کنند، شخص انجام دهنده تزریقات است که باید این موارد را به دقت انجام دهد تا دریافت سرم و یا آمپول به درستی انجام شود.

تزریقات در شمال تهران
تزریقات در شمال تهران

روش های متفاوت انجام تزریقات

تزریقات در شمال تهران در خانه توسط کادر درمانی مرکز سپید گستر به صورت 24 ساعته و به روش های زیر انجام می شوند.

  • تزریق زیر جلدی

این نوع از تزریق در زمانی استفاده می شود که لازم نباشد جذب دارو سریع انجام شود، محل های مناسبی که تزریق در روش زیر جلدی به آن ها انجام می شود، سطح قدامی و طرفی ران، بخش پایین و پشت بازوها، قسمت زیری دیواره شکم و بافت چربی می باشند.

  • تزریق وریدی

کادر درمانی مرکز سپید گستر در شمال تهران در زمان هایی تزریق وریدی را انجام می دهد که شخص بیمار توانایی خوردن مایعات را نداشته باشد، در این هنگام انتخاب کردن ورید خوب که قابل لمس هم باشد، توسط پرستار اعزامی ما اهمیت دارد.

تزریقات در شمال تهران
تزریقات در شمال تهران
  • تزریق عضلانی

در روش تزریق به صورت عضلانی، ازریق داخل ماهیچه انجام می شود، این روش از رایج ترین انواع تزریقات است و در زمانی انجام می شود که جذب دارو از نظر گوارشی دشوار باشد.

تزریق پس از انتخاب کردن محل درست و دقیق محل آن توسط پرستار انجام می شود و عوارضی هم ممکن است پس از انجام تزریق مانند درد زیاد در محل تزریق، سوزن سوزن شدن محلی که تزریق انجام شده، قرمزی و تورم وجود داشته باشد، در صورتی که پس از تزریق این علائم را داشتید لازم است به پزشک مراجعه کنید.

  • تزریق داخل جلدی

این روش از تزریق در تست های آلرژی، بعضی از واکسیناسیون ها و مشاهده پاسخ سیستم ایمنی در زمان تزریقات انجام می شود (نمونه قابل لمس این مورد برای اکثر ما تستی است که قبل از تزریق عضلانی انواع پنی سیلین ها انجام می شود.)

  • داخل مفصلی

از این تزریق در مواردی برای درمان بیماری هایی مثل التهاب، آرتروز و مفاصل آسیب دیده استفاده می شود، که می توانید با تماس با مرکز از خدمات تزریقات درون مفصلی در منزل در شمال تهران بهره مند شوید.

  • داخل صفاقی

روش تزریق داخل صفاقی روشی است که برای شیمی درمانی بیماران سرطانی انجام می شود.

  • انجام تزریقات به روش پونکسیون مثل پونکسیون مایع نخاعی CSF

این روش نیازمند تجربه و مهارت و تخصص خاص خود می باشد و هیچ گاه نباید انجام این روش توسط فردی غیر متخصص انجام شود. برای دسترسی به افراد با مهارت در انجام این روش می توانید با مرکز سپید گستر تماس گرفته و از خدمات تزریقات به صورت بیست و چهار ساعته در شمال تهران در منزل استفاده کنید.

تزریقات در جنوب تهران
تزریقات در جنوب تهران

نکات مهم در تزریقات در منزل

پرستار باید در هنگامی که در منزل خدمات تزریقات انجام می دهد به نکات نیز دقت داشته باشد.

  • پرستار بیمار باید تمام وسایلی که برای تزریقات نیاز دارد را همراه خود داشته باشد و در صورت لزوم از آن استفاده کند، که این لوازم شامل سرنگ،آنژیوکت، سر سوزن، پانسمان و … می باشد.
  • برای انجام برخی از تزریقات نیاز به نسخه پزشک است و وجود آن ضروری بوده بنابراین قبل انجام تزریقات پرستار باید نسخه را چک کند.
  • رعایت تمام نکات بهداشتی در هنگام ارئه خدمات تزریقات که شامل ضد عفونی دست و وسایلی که از آن استفاده می کنیم.
  • زمانی که بیمار به تزریقات مختلفی نیاز دارد بهتر است تزریقات در ناحیه های مختلف انجام شود تا بیمار متحمل درد زیادی نشود.
  • در تزریق برخی از دارو ها بهتر است پرستار قبل تزریق دارو تست حساسیت برای بیمار انجام دهد.
  • بهتر است برای حفظ حریم شخصی بیمار تزریقات را در محیط جدا گانه انجام دهید.

تزریقات 24 ساعته در محل در منزل در شمال تهران

اینکه بتوانیم با تماس گرفتن با یک مرکز به صورت شبانه روزی به خدمات درمانی پرستاری مثل تزریق آمپول و سرم دسترسی داشته باشیم مزیت هایی دارد که قابل توجه است و عدم دسترسی به مراکز درمانی در روزهای تعطیل، ساعات مختلف شبانه روز و یا ساعاتی که ترافیک سنگین تهران موجبات آزار را فراهم می کند، ممکن است موجب دریافت نکردن تزریقات در زمان تجویز شده توسط پزشک شود.

هزینه تزریقات در منزل در شمال تهران

هزینه تزریقات در خانه در شمال تهران نسبت به نوع دارو، تعداد دفعات مراجعه پرسنل به مکان مورد نظر شما و نسخه متفاوت است، مرکز سپید گستر با کوشش همیشه سعی داشته تا رضایت شما را با ارائه خدمات مناسب در منزل با قیمتی منصفانه برای شما به دست بیاورد.

از طریق شماره های درج شده با ما تماس بگیرید تا از تعرفه های تزریقات، تعویض پانسمان، پرستار بیمار، پرستار کودک وپرستار سالمند و سایر خدمات ما آگاه شوید.

تزریقات در شمال تهران
تزریقات در شمال تهران

خدمات تزریقات در منزل در شمال تهران مرکز سپید گستر

موسسه سپید گستر تمام سعی خود را می کند تا بخش زیادی از نیاز های شما را برطرف کند، که یکی از خدمات مرکز پرستاری سپید گستر خدمات تزریقات در منزل است که شامل بخش های مختلفی می شوند که عبارت ‌اند از:

  • وصل کردن سرم های مختلف به بیمار
  • تزریقات بر اساس درخواست خود بیماران
  • انجام تزریقات بر اساس نسخه پزشک متخصص
  • تزریق انواع آمپول ها و انواع دارو ها
  • ارائه خدمات تزریقات به کودکان در سنین مختلف
  • انجام تزریقات بانوان در منزل

موسسه سپید گستر با سابقه درخشان بهترین پرستاران را در اسرع وقت به منزل شما جهت ارائه خدمات تزریقات در منزل اعزام می کند همچنین این مرکز دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت است بنابراین بسیار قابل اعتماد بوده و پرسنلی از پرستاران متخصص و مجرب تشکیل داده است، شما می توانید جهت دریافت خدمات تزریقات در منزل به شماره 02188928335 تماس حاصل فرمایید.

جهت دریافت خدمات تزریقات در منزل روی لینک روبرو کلیک کنید : https://sepidgostar.com/injections-at-home

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. مهرداد فرهادی 1 سال قبل

    من یکی از کاربران دائمی سپید گستر
    شما هستم

    1. sepidgostar 1 سال قبل

      شما لطف دارید به ما

  2. بهزاد حیدری 1 سال قبل

    از اینکه با موسسه خدمات سپید گستر
    سپید گستر آشنا شدم خیلی خوشحالم، سپید گستر
    از بچم رو با خیال راحت سپردم به یه خانم متخصص و مهربون

  3. سپیده خلقی 8 ماه قبل

    سلام تزریق سرم هم در منزل انجام می دید؟ اگه انجام میدید هزینش چقدره؟

    1. sepidgostar 8 ماه قبل

      سلام وقتتون بخیر بله تزریقات سرم هم در منزل انجام می شود، برای اطلاع از میزان هزینه تزریقات با شماره درج شده در سایت ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید