تزریقات و پانسمان در منزل در تهرانپارس

تزریقات و پانسمان یکی از رایج ترین خدمات پزشکی هستند که افراد در طول عمرشان چندین بار به آن ها نیاز پیدا می کنند، موسسه سپید گستر مرکز خدمات پرستاری مجاز  و معتبر در تهران است که به ارائه خدمات تزریقات و پانسمان در منزل در تهرانپارس می پردازد.

در صورتی که ساکن تهرانپارس هستید و به خدمات تزریقات یا پانسمان در منزل نیاز دارید می توانید از خدمات تخصصی کادر موسسه سپید گستر استفاده کنید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

تزریقات در منزل در تهرانپارس

ممکن است برای شما هم در رابطه با خدمات تزریقات در منزل سؤال هایی پیش بیاید، در این مقاله به صورت کامل در رابطه با خدمات تزریقات در منزل در تهرانپارس به ارائه توضیحاتی می پردازیم.

تزریقات در منزل به چه کسانی توصیه می شود؟

افراد سالمندی که به دلیل ابتلا به بیماری های حاد نیاز مداوم به تزریقات دارند می توانند از خدمات تزریقات در منزل استفاده کنند، سالمندان توانایی و حوصله مراجعه مداوم به مراکز درمانگاهی را ندارند و می توانند از این خدمات استفاده کنند.

تزریقات و پانسمان در منزل در تهرانپارس
تزریقات و پانسمان در منزل در تهرانپارس

بانوان باردار دیگر گزینه هایی هستند که تزریقات در منزل به آن ها پیشنهاد می شود، از آنجایی که بانوان باردار به صورت مداوم برای چکاپ به پزشک مراجعه می کنند، مراجعه به مراکز درمانی برای تزریقاتشان کار سختی است، ضمن اینکه بانوان دارای حساسیت های بیشتری هستند و بهتر است از محیط های عفونی بیمارستانی و درمانگاهی دور بمانند.

تزریقات در منزل برای بسیاری از کودکانی که از پرستاران و مراجعه به مراکز درمانی می ترسند پیشنهاد می شود، در صورتی که ساکن تهرانپارس هستید و کودک تان به تزریقات نیاز دارد از خدمات تزریقات در تهرانپارس استفاده کنید.

تزریقات شبانه روزی در منزل در تهرانپارس

موسسه سپید گستر جهت آسودگی خیال مشتریان گرامی به ارائه خدمات تزریقات در منزل به صورت شبانه روزی می پردازد.

معمولاً بسیاری از درمانگاه ها برای ارائه خدمات ساعات مشخصی دارند که با این امکان در صورت نیاز به تزریقات در منزل در تهرانپارس می توانید از خدمات تخصصی مرکز سپید گستر استفاده کنید.

مزایای تزریقات در منزل

دریافت خدمات تزریقات در منزل دارای مزایای بسیاری است که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

  • تزریق آمپول یکی از سریع ترین خدمات درمانی است، در صورتی که در محل یا منزل انجام شود، وقت زیادی از شما نمی گیرد و در زمان تان صرفه جویی خواهد شد، در نتیجه به شما پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از صرف زمان زیاد برای مراجعه به مراکز درمانی خدمات مهم اما ساده ای همچون تزریقات را در منزل انجام دهید.
  • برخی از افراد دچار جراحات و آسیب هایی هستند که توانایی مراجعه به مراکز درمانی را ندارند، به همین دلیل استفاده از خدمات تزریقات و پانسمان در محل راهکار بسیار مناسبی طلقی می شود.
  • هزینه تزریقات در منزل مناسب تر از هزینه تزریقات در مراکز درمانی است، ضمن این که با درخواست تکنسین در منزل هر یک از خدمات درمانی توسط فرد متخصص و آموزش دیده در همان حوزه درمانی انجام می شود.
  • بسیاری از افراد که به مراکز درمانی مراجعه می کنند دچار می کنند دچار استرس حاد می شوند، از این جهت با درخواست اعزام پرستار در منزل و انجام خدمات تزریقات و پانسمان می توان بسیاری از استرس ها را کاهش داد.
تزریقات و پانسمان در منزل در تهرانپارس
تزریقات و پانسمان در منزل در تهرانپارس

خدمات موسسه سپید گستر در زمینه تزریقات

  1. تزریق انواع آمپول
  2. تزریق انواع سرم
  3. تزریق انواع واکسن: جهت ایمن سازی در مقابل بیماری ها تزریق می شود.
  4. تزریق وریدی: دارو مستقیماً به رگ بیمار وارد می شود.
  5. تزریق زیر جلدی: دارو به لایه چربی که بین پوست و ماهیچه قرار دارد تزریق می شود.
  6. تزریق داخل جلدی: تزریقات بین لایه های پوست انجام شده و برای انجام تست حساسیت به بیماری ها و واکسیناسیون کاربرد دارد.
  7. تزریق عضلانی: دارو به عضله تزریق می شود تا سریعاً جذب شود.
  8. تزریق آهن: دارویی که برای افراد دچار فقر آهن تجویز می شود.

چرا تزریقات در منزل در تهرانپارس را به سپیدگستر بسپاریم؟

  1. تمامی تزریقات در این مجموعه توسط پرستاران و کادر مجرب آموزش دیده و دارای سابقه انجام می شود، چرا که تزریق اشتباه و غر اصولی عواقب خوبی نخواهد داشت.
  2. موسسه سپید گستر مرکز معتبر و دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت است.
  3. تمامی اصول بهداشتی در تزریقات در منزل در تهرانپارس توسط پرستاران سپید گستر رعایت می شوند.
  4. پیش از تزریقات برای جلوگیری از مسمومیت دارویی توسط پرستار از شما سؤال خواهد شد.
  5. تست های مورد نیاز پیش از تزریقات از شما گرفته خواهد شد تا پرستار مطمئن شود که به داروی خاصی حساسیت ندارید.
  6. هنگام تزریق جهت جلوگیری از عفونت محل تزریق و سوزن ضد عفونی می شوند تا مشکلی به وجود نیاید.

قیمت تزریقات در منزل تهرانپارس

هزینه تزریقات در منزل در تهرانپارس به عواملی همچون نوع تزریقات، نوع آمپول و سایر عوامل بستگی دارد.

با توجه به این موضوع که موسسه سپید گستر مرکزی مجاز و معتبر است تمامی هزینه ها در این مجموعه مطابق با نرخ اتحادیه بوده و کاملاً شفاف اند، از این جهت می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه تزریقات با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

پانسمان در منزل در تهرانپارس

بسیاری از افراد به دلایل متفاوتی همچون عمل جراحی، بیماری دیابت و… دارای زخم هایی در بدنشان هستند که این زخم ها نیاز به پانسمان دارند.

گاهی ممکن است افراد به دلایل شرایط نامناسب جسمانی و بیماری شان نتوانند برای تعویض پانسمان شان به درمانگاه مراجعه کنند، در این مقاله در رابطه با خدمات پانسمان در منزل در تهرانپارس به نکات مهمی اشاره خواهیم کرد.

تزریقات و پانسمان در منزل در تهرانپارس
تزریقات و پانسمان در منزل در تهرانپارس

پانسمان زخم

پانسمان زخم پوششی محافظتی است که اهداف آن شامل جلوگیری از خونریزی، جلوگیری از تجمع میکروب بر روی زخم، کنترل رطوبت زخم و جلوگیری از انتشار عفونت هستند.

بسیاری از افراد برای پانسمان یا تعویض پانسمان شان به مراکز درمانی مراجعه می کنند، در صورتی که بیمار به دلیل شرایط نامناسبی که دارد نتواند به مراکز درمانی مراجعه کند می تواند از خدمات پانسمان در منزل استفاده کند.

در صورتی که ساکن تهرانپارس هستید و نیاز به این خدمات داشتید می توانید از پانسمان در منزل در تهرانپارس استفاده کنید.

تعویض پانسمان در منزل

اگرچه که ممکن است تعویض پانسمان کار ساده ای به نظر برسد، اما در صورتی که توسط پرستار متخصص و به درستی انجام نشود می تواند باعث ایجاد مشکل شود و روند بهبودی زخم را به تغییر بیندازد.

همچنین در صورتی که بیمار به علت کهولت سن یا عدم توانایی نتواند به مراکز درمانی مراجعه کند می تواند از خدمات پانسمان در منزل استفاده کند، بنابراین توصیه می شود که این کار را به فرد متخصص بسپارید.

انواع زخم

زخم ها از به دو دسته زخم باز و زخم بسته تقسیم می شوند که معمولاً زخم های بسته نیازی به پانسمان ندارند و معمولاً زخم های باز جهت جلوگیری از عفونت و خونریزی به پانسمان نیاز دارند، زخم های باز نیز انواع مختلفی دارند از جمله پاره شدگی، سوراخ شدگی، بریدگی، زخم بستر، زخم دیابت، زخم کیست مویی و…

زخم ها به دو دسته زخم خشک و زخم مرطوب تقسیم می شوند، زخم هایی که خونریزی دارند به زخم باز معروف اند و زخم هایی که دارای لایهٔ مرده از ترشحات و پوست اضافه اند زخم خشک نامیده می شوند.

تزریقات و پانسمان در منزل در تهرانپارس
تزریقات و پانسمان در منزل در تهرانپارس

انواع پانسمان در منزل

پانسمان دارای انواع مختلفی است که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

باند و گاز: از رایج ترین انواع پانسمان ها محسوب می شوند، گاز از جنس نخ پنبه تشکیل شده و به دلیل بافتی که دارد ترشحات زخم را به خود جذب کرده و از عفونت زخم جلوگیری می کند، باند نباید خیلی شل یا خیلی محکم بسته شود، شل بستن آن تأثیری در زخم نداشته و مکم بسته شدنش موجب مشکل در جریان خون و آسیب به اعصاب و عروق می شود.

پانسمان فوم: پانسمانی نرم است که رطوبت را به خوبی جذب می کند، این پانسمان برای زخم هایی که ترشحات زیادی دارد مناسب است و از عفونت در زخم جلوگیری می کند، پانسمان فوم موجب تسریع و بهبود زخم شده و از خشکی بیش از اندازه زخم جلوگیری می کند.

پانسمان شفاف: این پانسمان پوششی شفاف است که روی زخم قرار می گیرد و برای زخم های بزرگ استفاده می شوند، با استفاده از این پانسمان به دلیل شفافیتی که دارند امکان بررسی زخم توسط پزشک معالج وجود دارد.

پانسمان کامفیل: این پانسمان دارای مواد مخصوصی از جنس پلیمر و پلیساکارید است که در مواجهه با رطوبت حالت ژلی پیدا می کند، این پانسمان به هیچ وجهه به زخم نمی چسبد و موجب بهبود زخم می شود، این نوع پانسمان برای زخم های سوختگی، وریدی و تاول ها مناسب است.

تزریقات و پانسمان در منزل در تهرانپارس
تزریقات و پانسمان در منزل در تهرانپارس

پانسمان هیدروژل: از این نوع پانسمان برای بهبود زخم های خشک و دردناک استفاده می شود، این پانسمان مرطوب است و رطوبت خود را به لایه های خشک اطراف زخم منتقل می کند و باعث تجزیه آن ها می شود، این پانسمان دارای ژل خنک کننده است که موجب آسایش بیمار می شود.

پانسمان آلرژینات: این نوع پانسمان از جلبک های موجود در دریا ساخته می شوند و قدرت جذب بسیار بالایی دارند، از این پانسمان برای زخم هایی که دارای ترشحات زیادی دارند استفاده می شود، موادی که در این پانسمان وجود دارند موجب تسریع روند بهبودی می شود.

پانسمان کلاژن: این نوع از پانسمان از طریق تحریک سلول ها بهبودی زخم را سرعت می بخشد، از این جهت به این نوع پانسمان، پوست دوم نیز گفته می شود، از این پانسمان برای درمان زخم های مزمن و زخم هایی که بهبودی کندی دارند استفاده می شود.

هزینه پانسمان در منزل

هزینه پانسمان در موسسه خدمات پرستاری سپید گستر طبق تعرفه هایی که توسط وزارت بهداشت و درمان تصویب شده است دریافت شده و کاملا منصفانه است.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 7
  1. سعید بیاتی 1 سال قبل

    چطوری میتونم با چند تا پرستار کودک مصاحبه کنم؟

  2. حمید پناهی 1 سال قبل

    سپاسگزارم از پرستاران مجموعه تون که بدون چشم داشت بهترین خودشون رو ارائه میدهند

  3. ابراهیمی 1 سال قبل

    تشکر میکنم از شما بابت خدمات بی نظیری که در رابطه با سپید گستر
    و نگهداری از کودک ارائه میدید

  4. رضوانه حکیمی 1 سال قبل

    از کجا بفهمیم به دارویی حساسیت دارم یا نه؟ میخوام تو منزل تزریق کنم

    1. sepidgostar 1 سال قبل

      درود، پرستاران مجموعه سپید گستر قبل از تزریقات تست حساسیت انجام می دهند

  5. سهیلا یغمایی 4 ماه قبل

    برای تزریق آمپول آهن (فرینجکت) هم پرستار اعزام می کنید؟

    1. sepidgostar 4 ماه قبل

      عرض ادب و احترام، خیر متاسفانه، چرا که این آمپول باید در اورژانس بیمارستان تزریق شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید