خدمات تزریقات در جنوب تهران

متاسفانه ممکن است تجربهٔ بیماری خود و یا عزیزانتان را داشته باشید و نیاز به تزریقات در جنوب تهران داشته باشید، اما برایتان مقدور نباشد که به صورت حضوری به مراکز درمانی مراجعه کنید، برخی موارد وجود دارند که ما را به استفاده از خدمات تزریق در منزل ملزم می کنند، بعضی از این دلایل این هستند که نمی خواهیم زمان زیادی را صرف مسیر رفت و برگشت کنیم و یا اینکه قصد نداریم در ترافیک جنوب تهران بمانیم و یا هزینه ای بابت رفت و آمدمان بپردازیم.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

در عین حال انجام این تزریقات در زمان مقرر که پزشک تجویز کرده لازمه بهبودی بیماری است و نباید در آن سهل انگاری کرد، در این زمان ها می توان با مراکز ارائه کننده خدمات تزریقات تماس گرفت و دیگر اجباری در مراجعه به مراکز وجود نداشته باشد.

ارتباط با مراکز تزریقات در منزل در جنوب تهران

در ارتباط با مراکز و تماس گرفتن با آن ها نکاتی وجود دارد که باید به آن ها توجه کرد، چرا که اتفاق می افتد افرادی فاقد تخصص کافی با ادعای مهارت، تزریقات را به درستی انجام ندهند و مسائلی را برای بیمار به وجود آورند که گاه جبران نا پذیر است.

خطرات تزریقات نادرست در منزل در جنوب تهران

  • صدمه وارد شدن به عضلات و رگ ها
  • -خونریزی
  • -درد شدید، کبودی، تورم و قرمزی
  • -عفونت محلی که تزریق در آن جا انجام شده

این موارد خطراتی هستند که در صورت انجام تزریقات توسط افراد غیر متخصص ممکن است اتفاق بیفتند، پس باید توجه داشت هرگز به افراد عادی که تخصصی در این زمینه ندارند، نباید اعتماد کرد.

تزریقات در جنوب تهران
تزریقات در جنوب تهران

متخصصین انجام تزریقات در منزل در جنوب تهران

ضمن اینکه امروزه روش های متفاوتی برای انجام تزریقات توسط کادر درمان وجود دارد، پرسنل متخصص هستند که با آگاهی کامل نسبت به همه این روش ها و نحوه درست انجام آن ها می توانند دارو را کاملا طبق تجویز پزشک و به نحوه موثر آن به بیمار تزریق کنند.

آمپول ها و سرم ها در زمانی اثر مطلوب و موثری که باید داشته باشند را می گذارند که به مقدار دقیقی که پزشک تجویز کرده و به همان نحوی که باید، تزریق شوند تا به خوبی وارد بدن بیمار شده وموجبات بهبودی و اثر گذاری را فراهم کنند، پرسنل سپید گستر با تخصص و تجربه خود در خدمت شما هستند تا شرایط را برای بهبودی هرچه سریع تر شما تسهیل کنند.

 

خدمات تزریقات در جنوب تهران
خدمات تزریقات در جنوب تهران

خدمات تزریقات در جنوب تهران در منزل

مرکز سپید گستر با تلاش در ارائه مناسب ترین خدمات تزریقات آمپول و سرم تراپی قصد دارد تا شرایط دشواری که شما یا عزیز بیمارتان دارید را با کم کردن نگرانی و افزودن آرامش و مهیا کردن نیازهایتان بهبود ببخشد.

برخی از خدمات مرکز سپید گستر در حوزه تزریقات در جنوب تهران شامل موارد تزریق آمپول ها و داروها در منزل، تزریق سرم در خانه، انجام تزریقات در صورت درخواست شما (آمپول های تقویتی و ویتامین)، انجام تزریقات مطابق تجویز پزشک، تزریقات برای خانم ها، انجام تزریقات برای کودکان در منزل، انجام تزریقات به صورت شبانه روزی و 24 ساعته، انجام تزریقات دارو و سرم و آمپول برای بیماران عفونی هستند.

انواع خدمات تزریقات در جنوب تهران

موسسه سپید گستر برای رفاه بیماران انواع خدمات را ارائه می دهد که در ادامه برخی از این خدمات را بیان می کنیم.

  • تزریقات واکسن: این نوع از تزریقات جهت ایمن سازی بدن فرد همچنین جلوگیری از ابتلا به بیماری های خطرناک مثل گزاز، هپاتیت و غیره انجام می شود.
  • تزریق آهن: افرادی کم خنی دارند از این خدمات استفاده می کند که داخل رگ تزریق می شود.
  • تزریق زیر جلدی: در این نوع تزریقات دارو داخل لایه چربی که بین پوست و ماهیچه قرار دارد تزریق می شود.
  • تزریق آنتی بیوتیک: این تزریق به دو نوع انوام می شو یا به صورت تزریق داخل وریدی یا به صورت سرم تزریق می شود.
  • تزریقات مربوط به بیماری دیابت: تزریقاتی که برای کنترل قند خون انجام می شود را تزریقات بیماران دیابتی می گیویند که نیاز به تخصص کافی دارد.
  • تزرقات پانسیونی: که این تزریق باید با تخصص لازم انجام شود.
  • تزریق داخل وریدی: در این نوع تزریق دارو به داخل رگ بیمار تزریق می شود و یک دقیقه زمان می برد.
  • تزریق عضلانی: همان طور که از اسمش مشخص است تزریق داخل عضلات انجام می شود دلیل استفاده از اسن نوع تزریقات برای این است که دارو سریع تر جذب شود.
تزریقات در جنوب تهران
تزریقات در جنوب تهران

تزریقات در منزل در جنوب تهران مناسب چه افرادی است؟

در پاسخ به این سوال که خدمات تزریقات در منزل در جنوب تهران برای چه افرادی مناسب تر است می توانیم بگوییم که دریافت این خدمات برای تمام بیمارانی که ساکن جنوب تهران هستند مناسب و قابل استفاده است، اما در این میان می توان به این مورد اشاره کرد که این خدمات برای افرادی مناسب تر است:

افراد سالمند

این افراد با دریافت خدمات تزریقات سرم و آمپول در منزل با استرس کمتری مواجه خواهند شد.

افرادی که به تازگی عمل جراحی انجام داده اند: از آنجایی که مدتی زمان می برد تا زخم حاصل از جراحی بهبود یابد و جابجایی به خاطر درد شدید حاصل از زخم دشوار خواهد بود، در صورتی که پزشک داروی تزریقی را تجویز کرده باشد، تماس گرفتن با مرکز ارائه کننده خدمات تزریقات در خانه می تواند شرایط را کمی تسهیل کند.

کودکان

تزریق داروها و سرم و آمپول درمانی بیماری ها و یا واکسن ها در منزل ودر محیط آشنا، باعث کاهش سطح استرس و ترس کودکان می شود.

خدمات تزریقات در جنوب تهران
خدمات تزریقات در جنوب تهران

ناتوانان جسمی

ناتوانی جسمی و معلولیت ممکن است موجب این شود که مراجعه به مراکز خدماتی و رفت و آمد دشوار باشد، برای این که از این دشواری کاست می توان از خدمات تزریق در منزل در جنوب تهران استفاده کرد.

زنان

گزینه ای دیگر وجو دارد برای بعضی از خانم هایی که تمایل دارند تزریق داروهایشان به آن ها توسط کادر خانم انجام شود، در این زمان می توانند با استفاده از خدمت تزریق در منزل به خواسته شان برسند.

تزریقات 24 ساعته در محل در منزل در جنوب تهران

با ذکر موارد بالا با برخی شرایط که بیماران نیازمند به دریافت خدمات تزریقات در منزل می شوند، آشنا شدیم، علاوه بر این موارد مشغله فراوان افراد و برخی ناتوانی های جسمی بیماران باعث نیاز به این خدمات می شود، همچنین دریافت خدمات پزشکی به طور تخصصی و به موقع حائز اهمیت است.

چرا که زمان هایی وجود دارد که این خدمات باید در ساعت هایی در شبانه روز دریافت شود که مراکز درمانی در آن زمان باز نیستند و یا فرد بیمار به دلیل ناتوانی جسمی یا کهولت سن یا جراحی که تازه به روی بدنش انجام شده، امکان حضور پیدا کردن در مراکز درمانی را ندارد.

از آنجایی که دریافت کردن دارو در زمان معینی که که پزشک تجویز کرده دارای اهمیت بسیار است و بهبودی هر چه سریع تر بیمار به آن بستگی دارد و چه بسا دریافت نکردن دارو در زمان تعیین شده خطرناک باشد، لازم است مراکزی به صورت شبانه روزی و بیست و چهار ساعته خدمات تزریقات در جنوب تهران را ارائه کنند.

در این صورت با برقرای تماس با مرکز سپید گستر از کادر مجرب ما که در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی نیازهای شما می باشند بهره ببرید.

تزریقات در جنوب تهران
تزریقات در جنوب تهران

هزینه تزریقات در منزل در جنوب تهران

به تناسب نوع دارو، نوع تزریق، تعداد دفعات مراجعه پرسنل به محل مورد نظر بیمار و نسخه، تعرفه تزریقات در جنوب تهران متفاوت است، مرکز سپید گستر با کوشش فراوان همیشه سعی داشته تا رضایت شما را با ارائه خدمات مناسب در منزل با قیمتی منصفانه به دست بیاورد.

با تماس با شماره های درج شده از تعرفه های خدمات تزریقات در منزل، پرستار بیمار، تعویض پانسمان، پرستار کودک وپرستار سالمند و سایر خدمات ما آگاه شوید.

جهت دریافت خدمات تزریقات در منزل روی لینک روبرو کلیک کنید : https://sepidgostar.com/injections-at-home

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 6
  1. اسدالله عبدی 1 سال قبل

    خدا خیرتون بده برامون این مطلب رو نوشتید خیلی خوب بود

  2. عبدالله بیگی 1 سال قبل

    پرستار سالمند دیابتی که همراه سالمند برن برای دیالیز هم دارید؟

  3. الهام نیازی 1 سال قبل

    سلام، من چند تا آمپول دارم که لازمه هفته ای یه بار تزریق بشه، پرستار میتونه سه ماه هر هفته برای تزریق آمپولم مراجعه کند؟

    1. sepidgostar 1 سال قبل

      عرض ادب و احترام بله لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید

  4. هانیه سلامی 8 ماه قبل

    سلام تزریق سرم هم انجام می دهید؟

    1. sepidgostar 8 ماه قبل

      سلام وقتتون بخیر بله همه نوع تزریقاتی انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید