تزریقات و پانسمان در منزل در پونک

امروزه بیماران برای دریافت خدمات تزریقات و پانسمان نیاز به مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستان ها ندارند، موسسه سپید گستر مرکزی مجاز و معتبر در تهران است که در تمامی مناطق به ویژه به ارائه خدمات تزریقات و پانسمان در منزل در پونک می پردازد.

تزریقات در منزل در پونک

تزریقات یکی از شایع ترین خدمات پزشکی است که دیگر نیازی به مراجعه به مراکز درمانی ندارد، در صورتی که ساکن پونک هستید می توانید از خدمات تزریقات در منزل سپید گستر استفاده کنید.

تزریقات و پانسمان در منزل در پونک
تزریقات و پانسمان در منزل در پونک

سپید گستر مجموعه ای مجاز و معتبر است که با همکاری پرستاران به ارائه خدمات تزریقات در منزل می پردازد، تزریقات در منزل به صورت کاملاً بهداشتی و توسط افراد متخصص انجام می شود.

تزریقات در منزل در پونک به چه کسانی توصیه می شود؟

  1. تزریقات در منزل برای افراد سالمند یا معلولی که توانایی زیادی در حرکت ندارند پیشنهاد می شود، چرا که جا به جایی این افراد سخت است و خودشان هم توانایی مراجعه مداوم به مراکز درمانی را ندارند.
  2. بسیاری از کودکان از مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستانی سر باز می زنند، چرا که اغلب کودکان از لباس سفید پرستاری می ترسند و فوبیای آمپول دارند، از این جهت می توانید برای تزریقات کودکان از خدمات تزریق در منزل استفاده کنید.
  3. مراکز درمانی و بیمارستان ها محیط های عفونی هستند که موجب انتقال بیماری های عفونی به افراد می شوند از این جهت توصیه می شود تا حد امکان جهت دریافت خدمات تزریقات از مراجعه به مراکز درمانی خودداری کرده و از خدمات تزریقات در منزل استفاده کنید.
  4. بانوان باردار برای چکاب دوره ای به صورت مداوم به پزشک مراجعه می کنند، در صورتی که این بانوان به صورت مداوم به تزریقات نیاز داشته باشند مراجعه مداوم آن ها برای تزریقات کار بسیار سختی است، در نتیجه برای جلوگیری از مراجعه مداوم به مراکز درمانی استفاده از خدمات تزریقات در منزل به بانوان باردار پیشنهاد می شود.
  5. ممکن است برخی از افراد برای رسیدن به مراکز درمانی نیاز به طی کردن مسافت طولانی داشته باشند، از این جهت دریافت خدمات تزریقات در منزل پیشنهاد می شود.
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

تزریقات شبانه روزی در منزل در پونک

موسسه سپید گستر مرکزی مجاز و معتبر در تهران است که می توانید به صورت شبانه روزی از خدمات تزریقات این مرکز در پونک استفاده کنید.

تزریقات و پانسمان در منزل در پونک
تزریقات و پانسمان در منزل در پونک

خدمات موسسه سپید گستر در زمینه تزریقات

سپید گستر به ارائه انواع خدمات تزریقات در منزل می پردازد که می ‌توانید به راحت ترین شکل از این خدمات در منزل تان استفاده کنید و از آن نیز لذت ببرید.

  1. تزریقات واکسن
  2. تزریقات سرم
  3. تزریق زیر جلدی
  4. تزریق داخل جلدی
  5. تزریق عضلانی
  6. تزریق وریدی
  7. تزریق رمدسیور

چرا تزریقات در منزل در پونک را به سپید گستر بسپاریم؟

از مهم ترین دلایلی که پیشنهاد می کنیم تزریقات و پانسمان خود را به ما بسپارید مواردی هم چون همکاری با پرستاران متخصص، مشاوره تلفنی رایگان، پشتیبانی 24 ساعته، ارائه خدمات به صورت شبانه روزی، تعرفه مناسب و… هستند.

تزریقات و پانسمان در منزل در پونک
تزریقات و پانسمان در منزل در پونک

شماره تماس موسسه سپید گستر

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات موسسه سپید گستر، مشاوره رایگان با کارشناسان این مرکز، اطلاع از تعرفه های خدمات و درخواست خدمات از موسسه سپید گستر با شماره 88928335 تماس حاصل فرمایید.

تزریقات شبانه روزی در منزل

در صورتی که به خدمات شبانه روزی تزریقات نیاز دارید می توانید از خدمات تزریقات در منزل استفاده کنید، کلیه خدماتی که توسط پرستاران موسسه سپید گستر انجام می شوند به صورت شبانه روزی ارائه می شود.

قیمت تزریقات در منزل پونک

قیمت تزریقات در محل در پونک به نوع تزریق، نوع دارو و سایر عوامل بستگی دارد، با این حال به هیچ عنوان نگران هزینه تزریقات نباشید، چرا که تعرفه خدمات در این مرکز کاملا مناسب است.

پانسمان در منزل در پونک

پانسمان از دیگر خدمات مهم و رایجی است که توسط تکنسین های مرکز سپید گستر انجام می شود، پانسمان نوعی پوشش سطحی زخم است که با توجه به نوع زخم متفاوت است.

گاهی ممکن است حرکت دادن بیمار جهت مراجعه حضوری به مراکز درمانی موجب افزایش خونریزی و آسیب های بیشتر به زخم بیمار شود از این جهت دریافت خدمات پانسمان در منزل توصیه می شود.

تزریقات و پانسمان در منزل در پونک
تزریقات و پانسمان در منزل در پونک

پانسمان زخم در پونک

پانسمان زخم و تعویض پانسمان در پونک یکی از دیگر خدمات تخصصی در مرکز خدمات پرستاری سپید گستر است که توسط پرستاران متخصص در منزل انجام می شود.

در صورتی که ساکن منطقه پونک هستید و به خدمات پانسمان در منزل نیاز دارید می توانید از خدمات پانسمان مرکز ما استفاده کنید.

تعویض پانسمان در منزل

اگرچه ممکن است پانسمان در منزل کار ساده ای به نظر برسد اما در صورتی که غیر اصولی و توسط فرد غیر متخصص انجام شود روند بهبود زخم را کند می کند.

پرستاران کادر درمان موسسه سپید گستر، افراد با تجربه ای هستند که با استفاده از مناسب ترین تجهیزات و وسایل به پانسمان و تعویض آن می پردازند.

پانسمان شبانه روزی

کلیه خدمات مجموعه سپید گستر از جمله پانسمان در منزل به صورت شبانه روزی ارائه می شود، در صورتی که ساکن تهران هستید و در هر ساعتی از شبانه روز به خدمات پانسمان در تهران نیاز دارید میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

پانسمان انواع زخم

پانسمان زخم جراحی:

افراد پس از جراحی ها برای بهبود زخم های شان به پانسمان نیاز دارند، از آن جایی که احتمال دارد زخم جراحی عفونت کند باید به درستی و به صورت کامل ضد عفونی شده و بعد توسط فرد متخصص پانسمان شود.

پانسمان زخم دیابت:

امکان ایجاد زخم در پاهای افراد دیابتی وجود دارد، در صورتی که بخشی از اعضای بدن افراد دیابتی زخم شود سرعت بهبود آن بسیار کم است، احتمال عفونت در زخم های افراد دیابتی بالا است در نتیجه این زخم ها باید به بهترین شکل پانسمان شوند تا زودتر بهبود پیدا کند.

پانسمان زخم بستر:

زخم بستر یکی از بیماری هایی است که در افراد سالمند و معلولی که توان حرکتی زیادی ندارند به دلیل عدم گردش هوا و ساییدگی پوست ایجاد می شود، در صورتی که پانسمان زخم بستر توسط فردی بدون تخصص و به شکلی اشتباه انجام شود، سرعت روند زخم کاهش پیدا می کند.

تزریقات و پانسمان در منزل در پونک
تزریقات و پانسمان در منزل در پونک

نکات مهمی که باید هنگام پانسمان به آن ها توجه شود:

  1. پیش از پانسمان باید دست ها کاملاً شسته شوند و برای جلوگیری از عفونت از دستکش استفاده شود.
  2. به هیچ عنوان با زخم یا باندی که بر روی آن قرار می گیرد تماس مستقیم نداشته باشید.
  3. در هنگام پانسمان زخم از ماسک استفاده کرده و به هیچ عنوان صحبت نکنید.
  4. توجه کنید که باند باید به شکلی روی زخم را بگیرد که علاوه بر پوشاندن زخم اطراف آن را نیز بپوشاند.
  5. در صورتی که زخم خونریزی دارد و خونریزی از باند خارج شده است باند دیگری را روی آن قرار داده و به هیچ عنوان باند قبلی را برندارید.

هزینه پانسمان در منزل در پونک

هزینه پانسمان در پونک با توجه به نیاز بیمار و نوع پانسمانی که برای بیمار  استفاده می شود متفاوت است، جهت اطلاع از تعرفه پانسمان در منزل با شماره های درج در سایت تماس حاصل فرمایید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. حمید جلیلی 1 سال قبل

    تشکر میکنم از شما بابت خدمات بی نظیری که در رابطه با سپید گستر
    و نگهداری از کودک ارائه میدید

  2. رضا تهرانی 1 سال قبل

    ببخشید میخواستم بپرسم که امکان استخدام پرستار کودک شبانه روزی هم وجود دارد؟

  3. صادق ذاکری 1 سال قبل

    ممنون میشم هزینه خدمات پانسمان در منزل رو هم بگذارید

  4. هلیا ناظمی 5 ماه قبل

    از خدمات تزریقات در منزل تون استفاده کردم، واقعا راضی بودم ممنونم

    1. sepidgostar 5 ماه قبل

      سلام و عرض ادب ممنون از شما برای پیام پر مهرتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید