تزریقات و پانسمان در پاسداران در منزل

تزریقات و پانسمان یکی از رایج ترین خدمات در حوزه درمان است که پیشنهاد می شود توسط پرستار متخصص و آموزش دیده انجام شود، در صورتی که ساکن پاسداران تهران هستید در این مطلب همراه ما باشید چرا که در رابطه با تزریقات و پانسمان در پاسداران توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد.

تزریقات و پانسمان در پاسداران

تزریقات و پانسمان در پاسداران را به مرکز خدمات پرستاری سپید گستر بسپارید، سپید گستر مرکز خدمات پرستاری معتبر است که از طریق همکاری با پرستار های متخصص به ارائه این خدمات در پاسداران می پردازد، در صورتی که به هر دلیلی در منزل تان به تزریقات و پانسمان نیاز دارید می توانید از خدمات تزریقات و پانسمان در منزل استفاده کنید.

تزریقات و پانسمان در پاسداران
تزریقات و پانسمان در پاسداران
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

تزریقات و پانسمان در پاسداران در منزل

این روزها دیگر نیازی نیست برای دریافت خدمات تزریقات و پانسمان در منزل به مراکز درمانی مراجعه کنید، سپید گستر به ارائه خدمات تزریقات و پانسمان در منزل پرداخته و پرستار را جهت ارائه خدمات در سریع ترین زمان به محل و منزل اعزام می کند.

برای چه کسانی تزریقات در منزل مفید است؟

تزریقات در منزل برای کودکانی که از مراجعه به مراکز درمانی و آمپول زدن می ترسند و برای سالمندانی که توانایی مراجعه به مراکز درمانی را ندارند مناسب است، ضمن این که بسیاری از بانوان باردار ترجیح می دهند که به مراکز درمانی مراجعه نکنند تا از عفونت ها در امان باشند از این جهت تزریقات در منزل برای بانوان باردار و بانوانی که به هر دلیلی ترجیح می دهند که تزریقات شان در منزل انجام شود مناسب است.

تزریقات و پانسمان در پاسداران
تزریقات و پانسمان در پاسداران

چرا تزریقات و پانسمان در پاسداران را در منزل انجام دهیم؟

با دریافت خدمات تزریقات و پانسمان در منزل نیازی به صرف زمان و طی کردن مسیرهای طولانی ندارید، ضمن اینکه با دریافت این خدمات در منزل از ابتلای تان به عفونت های بیمارستانی جلوگیری می شود، چرا که مراکز درمانی و بیمارستانی فضاهای عفونی هستند که ترجیح داده می شود تنها برای امور ضروری به آن ها مراجعه شود.

چرا تزریقات و پانسمان را به سپید گستر بسپاریم؟

از آن جایی که تزریقات یکی از روش های درمانی و بهداشتی تهاجمی است باید توسط پرستار متخصص و از طریق روش های ایمن انجام شود، ضمن اینکه پانسمان نیز باید به درستی و توسط پرستار متخصصی انجام شود که دچار عفونت نشود و از خونریزی آن جلوگیری شود.

ممکن است از خودتان بپرسید چرا برای دریافت خدمات تزریقات و پانسمان در پاسداران از مرکز خدمات پرستاری سپید گستر استفاده کنیم؟ سپید گستر دارای مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت است و با پرستاران متخصص و حرفه ای همکاری می کند که به ارائه خدمات تخصصی در زمینه تزریقات پانسمان در تهران می پردازد.

سپید گستر در پاسداران به ارائه چه خدماتی در حوزه تزریقات و پانسمان می پردازد؟

تزریقات و پانسمان در پاسداران
تزریقات و پانسمان در پاسداران

تزریقات در پاسداران

تزریقات را می توان رایج ترین خدمات بهداشتی و درمانی معرفی کرد، اگرچه تزریقات کار ساده ای به نظر می رسد اما توصیه می شود که توسط پرستار متخصص در منزل انجام شود، تزریق دارو، واکسن، سرم، دارو در سرم خدماتی است که توسط پرستاران آموزش دیده سپید گستر انجام می شود.

تزریقات در پاسداران به چه کسانی توصیه می شود؟

  1. تزریقات در منزل برای سالمندانی که محدودیت های حرکتی دارند و به دلیل ناتوانی های جسمانی توانایی مراجعه به مراکز درمانی را ندارند پیشهاد می شود.
  2. برای تزریق دارو به کودکانی که رفتن به مراکز درمانی و بیمارستان ها اجتناب می کنند می توانید از پرستاران مرکز سپید گستر در پاسداران کمک بگیرید.
  3. تزریقات در منزل برای بانوان بارداری که مراجعه به مراکز درمانی از جهت ابتلا به عفونت ها برای او خطرناک و مشکل است نیز توصیه می شود.

پانسمان در پاسداران

در صورت نیاز به دریافت خدمات پانسمان در پاسدران، از پرستاران متخصص سپید گستر کمک بگیرید، پرستاران فعال در موسسه سپید گستر به پانسمان انواع زخم ها از جمله زخم بستر، زخم دیابت، زخم جراحی و سایر زخم ها می پردازد.

فوائد پانسمان زخم در پاسداران چیست؟

پانسمان اصولی از زخم در مقابل آسیب ها جلوگیری می کند، خون و سایر ترشحاتی که از زخم خارج می شود را جذب می کند، از ورود آلودگی و عفونت به داخل زخم جلوگیری میکند، از خونریزی زخم جلوگیری می کند، ضمن اینکه پانسمان به عنوان عایق دما و رطوبت برای زخم عمل می کند.

پانسمان انواع زخم که توسط پرستاران سپید گستر در پاسداران انجام می شود

همان طور که می دانید پانسمان پوششی است که از آن برای پوشاندن زخم استفاده می شود، پانسمان به صورت مستقیم با زخم و پوست در تماس است، از این رو توصیه می شود که توسط پرستار متخصص و آموزش دیده انجام شود.

پانسمان زخم بستر در پاسداران

زخم بستر یکی از انواع زخم ها است که اغلب در افراد سالمند و معلولی که توانایی حرکت ندارند ایجاد می شود، در صورتی که این زخم به درستی پانسمان نشود منجر به گسترش زخم و عدم بهبود زخم می شود.

تزریقات و پانسمان در پاسداران
تزریقات و پانسمان در پاسداران

پانسمان زخم جراحی در پاسداران

با توجه به این موضوع که امکان عفونی شدن زخم های پس از جراحی بالا است، باید توسط پرستار متخصص به شیوه ای صحیح ضدعفونی و پانسمان شود.

پانسمان زخم دیابت در پاسداران

با توجه به این موضوع که سرعت برطرف شدن زخم های دیابتی بسیار پایین است، لازم است که برای جلوگیری از گسترش عفونت و زخم به صورت تخصصی پانسمان شود.

پانسمان زخم باز در پاسداران

در برخی از پانسمان ها، روی زخم پس از شستشو و استعمال داروی مناسب باز مانده و پوشیده نمی شود، اغلب این پانسمان در مراکز درمانی و بیمارستان ها انجام می شود.

پانسمان زخم بسته در پاسداران

در این نوع از پانسمان روی زخم پس از شست و شو تمیز شدن با گاز استریل پوشیده و بسته می شود.

تزریقات و پانسمان در پاسداران
تزریقات و پانسمان در پاسداران

پانسمان چشمی استریل در پاسداران

از این نوع پانسمان برای محافظت از چشم های آسیب دیده استفاده می شود، این نوع از پانسمان جهت مقاومت بیشتر دارای باند اضافه نیز می باشد.

پانسمان‌های جدید در پاسداران

امروزه پانسمان های جدیدی در بازار وجود دارند که دارای ویژگی های خاصی بوده و از هر کدام تنها برای یک نوع زخم استفاده می شود، پانسمان های هیدروژل، فوم، هیدروکلوئید، آلژینات از انواع مختلف این پانسمان ها هستند.

تعرفهٔ تزریقات و پانسمان در پاسداران منزل

هزینه تزریقات و پانسمان در پاسداران به عوامل مختلفی همچون خدماتی که پرستار ارائه می دهد و فاصله زمانی او بستگی دارد، با این حال نگران هزینه تزریقات و پانسمان در منزل نباشید چرا که مجموعه سپید گستر تحت نظر وزارت بهداشت فعالیت می کند و کلیه هزینه ها در این مجموعه مطابق با تعرفه های منصفانه و از پیش تعیین شده می باشد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. خلیل شفیعی 1 سال قبل

    خواستم تشکر کنم از شما پرستار سالمند مادرم خیلی خانم زحمتکش و صبوری هستن

  2. حبیب الله کیان 1 سال قبل

    پرستار شبانه روزی سالمند در تهران که به امور منزل هم رسیدگی کند دارید؟

  3. علی رضا محسنی 1 سال قبل

    واقعا نگهداری از کودک نکته های زیادی داره که خیلی هاشون رو من از سپید گستر
    شما یاد گرفتم

  4. محبوبه برزویی 2 ماه قبل

    من از شما یه دوره برای همسرم که کمرشونو عمل جراحی کرده بودن نیرو گرفتم واسه تزریقات و عوض کردن پانسماناشون، خداروشکر خیلی راضی بودیم

    1. sepidgostar 2 ماه قبل

      سلام و عرض ادب خیلی ممنون از نظر مثبت تون، خوشحالیم که از خدمات مجموعه رضایت داشتید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید