انجام خدمات تعویض پانسمان در شمال تهران

در صورتی که درخواست دریافت خدمات تعویض پانسمان در شمال تهران و سایر مناطق تهران و کرج در منزل را دارید، مجموعه سپید گستر که ارائه دهنده کلیه خدمات پرستاری از بیمار، کودک، سالمند، امور تزریقات و تعویض پانسمان و سایر امور بهداشتی و پزشکی می‌باشد، آماده خدمت رسانی به شماست.

متاسفانه امکان رخ دادن حوادث ناگوار و ابتلا به بیماری‌ها برای همه انسان‌ها وجود دارد که ممکن است زخم‌هایی بر بدن ما به جا گذارند، در این مواقع مراقبت از زخم‌ها و پانسمان آن‌ها نقش بزرگی در بهبود پیدا کردنشان دارد.

تعویض پانسمان در شمال تهران
تعویض پانسمان در شمال تهران

پانسمان به چه معناست؟

به فرایند شستشو دادن و بستن جراحات با باند پزشکی پانسمان گفته می ‌شود، انجام این عمل برای بهبود زودتر زخم و همچنین جلوگیری از عفونی شدن، خونریزی و خشک شدن زخم و کمک به هر چه زودتر التیام پیدا کردن آن انجام می ‌شود.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

دلایل نیاز به تعویض پانسمان در شمال تهران

روند ترمیم زخم‌های بدن بعد از انجام عمل جراحی می ‌تواند طولانی باشد، این زخم‌ها بعد از عمل جراحی توسط پزشک پانسمان می‌ شوند، اما به دلیل زمان طولانی التیام کامل، پس از ترخیص از بیمارستان هم نیاز به مراقبت دارند.

برای جلوگیری از عفونی شدن زخم‌ها و کمک به روند درمان باید تا بهبود زخم‌ها آن‌ها را پانسمان کرد، انجام امر تعویض پانسمان توسط شخص نا آگاه که در این کار تخصص ندارد، می‌تواند منجر به ورود باکتری‌ها و قارچ‌ها به زخم‌های باز بشود و زخم‌ها را با آلودگی‌هایی درگیر کند، کادر مجرب سپید گستر کلیه امور تعویض پانسمان در شمال تهران را با تخصص کامل و بدون درگیر کردن شما با آلودگی‌های زخم‌هایتان به نحو درست و با تکنیک استریل انجام می‌ دهند.

خدمات تعویض پانسمان در شمال تهران

انجام خدمات تعویض پانسمان در شمال تهران
انجام خدمات تعویض پانسمان در شمال تهران

نقش پانسمان در بهبودی زخم‌ ها

  • جلوگیری از ادامه پیدا کردن خونریزی و از دست رفتن خون بدن
  • جلوگیری از برخورد سطح زخم با لباس
  • حمایت کردن از زخم
  • عایقی برای دما و رطوبت
  • جلوگیری کردن از آلوده شدن زخم به عفونت‌ها، باکتری‌ها و قارچ‌ها
  • جذب خون و سایر ترشحات
تعویض پانسمان در شمال تهران
تعویض پانسمان در شمال تهران

ارائه خدمت تعویض پانسمان در شمال تهران در منزل

پانسمان زخم‌های بسیار حساس مانند زخم‌های قابل خونریزی و یا زخم‌های سوختگی شدید باید در مراکز درمانی انجام گیرد اما درباره زخم‌های خفیف‌تر این مسئله وجود ندارد و انجام پانسمان با در نظر گرفتن شرایط بهداشتی و استریل می ‌تواند در منزل انجام شود.

این که پانسمان زخم‌ها در منزل انجام شود می ‌تواند در صرفه جویی در زمان و هزینه مؤثر باشد، نکته‌ای وجود دارد که باید به آن توجه کنیم: انجام مراقبت‌ های لازم از زخم فقط به معنی تعویض پانسمان نمی ‌باشد بلکه باید زخم‌ها بررسی شده تا در صورتی که عفونی شده‌اند و یا خونریزی دارند، اقدامات لازم انجام شود.

در صورتی که قصد دارید پانسمان زخمی را در منزل به صورت اصولی و بهداشتی انجام دهید مجموعه ما آماده انجام تعویض پانسمان در شمال تهران در محل شما می‌باشد.

مراجعه به پزشک در چه زمانی ضروری است؟

در صورتی که علائم عفونت را در خود و یا بیمارتان مشاهده کردید، به پزشک مراجعه کنید، این علائم شامل موارد زیر هستند:

  • تب و لرز
  • وجود چرک و عفونت در زخم
  • مشاهده خون در محل زخم
  • احساس گرم شدن محل زخم
  • بوی بد زخم
  • مشاهده قرمزی و ورم در ناحیه زخم

خدمات تعویض پانسمان در شمال تهران

مرکز خدمات پرستاری سپید گستر با هدف سلامت و آسایش ساکنین تهران و کرج آماده اجاره فروش تجهیزات پزشکی، پرستاری، تزریقات و تعویض پانسمان در شمال تهران شامل انجام کلیه پانسمان‌های بخیه جراحی، پانسمان زخم باز، پانسمان زخم بسترو… می ‌باشد که در ادامه به توضیحی کوتاه درباره آن‌ها بسنده می کنیم.

پانسمان زخم باز

در این نوع پانسمان همانطور که از نامش مشهود است، روی زخم باز گذاشته شده و صرفاً زخم شستشو داده و در صورت تجویز پزشک داروهای لازم روی آن گذاشته می‌ شود.

پانسمان زخم بخیه

بعد از ترخیص بیمار و بازگشتن به خانه روند درمان زخم همچنان ادامه دارد و پانسمان زخم‌ها باید منظم تعویض شوند تا بهبودی هر چه زودتر حاصل شود.

تعویض پانسمان در شمال تهران
تعویض پانسمان در شمال تهران

پانسمان زخم بستر

از آنجایی که معمولاً زیر لایه زخم بستر عفونت‌هایی نهفته است، پانسمان آن نیز باید توسط شخصی انجام شود که دوره‌های تخصصی زخم بستر را دیده باشد، کادر با تجربه ما با تخصص در انواع تعویض پانسمان در شمال تهران در خدمت شما می ‌باشند.

پانسمان سوختگی

پانسمان این زخم‌ها هم تخصصی به شمار می‌روند چرا که انجام پانسمان سوختگی با توجه به درجه سوختگی به روش‌های متفاوت انجام می ‌شود.

پانسمان زخم دیابتی

التیام پیدا کردن زخم‌ها در افراد دیابتی بسیار زمان بر است و در صورت ایجاد شدن زخم باید مراقبت‌های بیشتری انجام شود، چرا که عدم مراقبت کافی و پانسمان نا درست می‌تواند منجر به صدمات جبران ناپذیری شود.

پانسمان زخم کیست مویی

این زخم زمانی به وجود می‌آید که مو در زمان رشد به داخل پوست برگشته و موجب بروز عفونت شود، درمان این زخم با جراجی انجام می‌ شود، تعویض پانسمان پس از انجام جراحی باید به طور مرتب و روزانه انجام شود.

انواع پانسمان

در زمینه پزشکی و درمانی از انواعی از پانسمان استفاده می‌شود که عبارتند از:

باند و گاز

از رایج‌ترین پوشش‌ها برای قرار دادن روی سطح زخم، گاز است که جنس آن نخ پنبه‌ای است و دارای خلل و فرجی است که منجر به جذب ترشحات زخم می ‌شود، گاز باید به وسیله باند و یا چسب روی ناحیه زخم ثابت قرار بگیرد.

پانسمان فوم

این پانسمان به دلیل بافت نرم و جذب کننده رطوبت در پانسمان زخم‌های با ترشحات زیاد به کار می‌رود.

تعویض پانسمان در شمال تهران
تعویض پانسمان در شمال تهران

پانسمان شفاف

این پانسمان که پوشش شفافی است روی زخم قرار می ‌گیرد، روند بهبودی را تسریع می‌کند و همچنین امکان بررسی روند بهبود را برای پزشک فراهم می‌کند.

پانسمان کلاژن

این پانسمان با تحریک سلول‌ها به رشد دوباره در تسریع روند بهبودی زخم‌ها بسیار مؤثر اند.

پانسمان کامفیل

سطح خاص این پانسمان با برخورد به زخم حالت ژل پیدا می ‌کند و به دلیل نچسبیدن به زخم مورد خوبی برای پانسمان زخم‌های سوختگی، وریدی و تاولی می ‌باشد.

پانسمان هیدروژل

این نوع پانسمان با داشتن رطوبت و حفظ آن در بافت خود مناسب برای پانسمان زخم‌های خشک و دردناک است، استفاده از ژل‌ های خنک کننده در این پانسمان‌ها منجر به افزایش آسایش بیمار می‌شود.

تعویض پانسمان در شمال تهران

تعویض پانسمان در منزل از خدمات تخصصی است که توسط پرستاران متخصص انجام می شود، پانسمان خانگی زخم و تعویض پانسمان زخم از طریق متدهای پیشرفته و تجهیزات به روز توسط پرستاران مجرب و آموزش دیده مرکز سپید گستر انجام می شود.

پانسمان شبانه روزی در منزل

مهم ترین مزیت شرکت سپید گستر ارائه خدمات تخصصی به صورت روزانه و شبانه روزی در محل و منزل است، پانسمان و بانداژ زخم از مهم ترین خدمات پزشکی است که باید در ساعات مخصوصی انجام شود از این جهت پرستاران فعال در سپید گستر به ارائه خدمات روزانه و شبانه روزی می پردازند.

تعویض پانسمان در شمال تهران
تعویض پانسمان در شمال تهران

چرا پانسمان در شمال تهران را به پرستاران سپید گستر بسپاریم؟

سپید گستر مرکز خدمات پرستاری مجاز و معتبری است که از طریق همکاری با پرستاران متخصص و آموزش دیده با ایجاد اعتماد و امنیت به ارائه خدمات تعویض پانسمان در منزل در شمال تهران می پردازد، برای دریافت خدمات پانسمان در منزل می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا تکنسین ها در کوتاه ترین زمان ممکن به محل اعزام شده و خدمات تخصصی و حرفه ای را انجام دهند.

با استفاده از خدمات پرستاران سپید گستر نیازی به خروج از منزل نداشته و کلیه خدمات از جمله تعویض پانسمان در منزل انجام می شود، ضمن این که پرستاران از مجهز ترین امکانات استفاده کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین خدمات را ارائه می دهند.

هزینه تعویض پانسمان در شمال تهران در منزل

هزینه امور تعویض پانسمان در شمال تهران در منزل به عواملی مثل نوع زخم بستگی دارد، مجموعه سپید گستر با کادر متخصص خود در حوزه سلامت، بهداشت و پرستاری فعالیت می‌ کند و در امور پرستاری تعویض پانسمان در شمال تهران با قیمتی منصفانه و مناسب آماده ارائه خدمت می ‌باشد، برای ارتباط با ما با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

جهت دریافت خدمات تعویض پانسمان در منزل روی لینک روبرو کلیک کنید : https://sepidgostar.com/bandage-at-home

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. قربانعلی بختیاری 1 سال قبل

    حقوق پرستار خانم مبتلا به ام اس در تهران چقدر است؟

  2. ابوالفضل انصاری 1 سال قبل

    اگر پرستار کودک به مرخصی نیاز داشته باشد چه کار کنیم؟

  3. بهنام شمس 1 سال قبل

    کادر بسیار حرفه ای، پرستاران متخصص و مشاوران متخصص از ویژگی های مرکز سپید گستر است

  4. پریسا حسن پور 6 ماه قبل

    پانسمان زخم سوختگی هم در منزل انجام میدید؟

    1. sepidgostar 6 ماه قبل

      عرض ادب و احترام بله پانسمان زخم سوختگی در منزل انجام می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید