پرستار سالمند در وردآورد در منزل

سالمندان بنا بر قرار گیری در این دوران سنی و به دنبال آن افزایش حساسیت روحی و هم بالا رفتن احتمال ابتلا به بیماری های جسمی، به مراقبت و نگهداری نیاز دارند، جهت استخدام پرستار سالمند در وردآورد می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت اقدام کرده و مراقبتی با مسئولیت، ماهر و صبور را برای سالمند خود برگزینید.

پرستار سالمند در وردآورد

مراقب سالمند شخصی است که به مراقبت همه جانبه از سالمند پرداخته و در مدیریت بیماری هایی همچون دیابت و فشار خون بالا و… مهارت دارد و آموزش های لازم را به سالمند و خانواده او می دهد و منجر به از بین رفتن هرگونه نگرانی اعضای خانواده سالمند از جهت وی می شود.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

مراقبت و نگهداری از سالمند در منزل در وردآورد

بسیاری از سالمندان به سبب ابتلای به بیماری های جسمی و یا ناتوانی هایی، قادر به انجام امور شخصی خود نیستند، برخی دیگر از سالمندان نیز خود توانایی دارند تا امورشان را انجام دهند اما به دلیل تنهایی نیاز به هم صحبت و همدم سالمند دارند.

اعضای خانواده سالمندان هم ممکن است به دلیل مشغله کاری و یا دیگر موارد نتوانند از سالمند مراقبت کنند و یا فاقد تخصص باشند، امکان مراقبت کردن از سالمند در سرای سالمندان نیز وجود دارد ولی مراقبت از سالمند در منزل در وردآورد، به وضوح از مزایای بیشتری برخوردار می باشد.

پرستار سالمند در وردآورد
پرستار سالمند در وردآورد

مزایای نگهداری از سالمند در وردآورد در منزل

  1. مراقبت از سالمند در منزل موجب می شود تا سالمند در محیط امن خانه خود احساس امنیت بیشتری داشته باشد.
  2. در صورت استخدام پرستار سالمند خصوصی در وردآورد، سالمند از مراقبت شخصی برخوردار می شود که این امکان در سرای سالمندان وجود ندارد.
  3. با استخدام همدم سالمند، او در ضمن اینکه احساس تنهایی نخواهد داشت، استقلال خود را حفظ می کند و این موارد در سلامت روحی سالمند اثری مثبت باقی می گذارد.
  4. مورد مهم دیگر اینکه ارائه خدمات پزشکی همچون تزریقات، فشار خون، تعویض پانسمان و… توسط پرستار ماهر و آموزش دیده انجام می شود.

وظایف پرستار سالمند در وردآورد

شرح وظایف پرستار سالمند به عواملی همچون میزان توانایی سالمند بستگی دارد، به یاد داشته باشید پیش از عقد قرارداد وظایف پرستار سالمند را برای او شرح دهید، با اینحال وظایف پرستار سالمند به طور کلی شامل موارد ذیل اند:

مراقبت همه جانبه از سالمند در وردآورد

مراقب سالمند باید بتواند با سالمند ارتباطی صمیمانه و مؤثر ایجاد کند، بتواند از او از نظر فیزیکی و روانی حمایت کند و سعی کند زمان هایی را در طی هفته با خانواده سالمند برای ملاقات و غذا خوردن سالمند به همراه آن ها برنامه ریزی کند.

رسیدگی به بهداشت فردی سالمند

کمک به استحمام، رفتن به سرویس بهداشتی، مرتب کردن لباسها و مو و… از وظایف پرستار سالمند به شمار می روند، در صورت پوشکی بودن سالمند نیز پوشک شدن از وظایف پرستار سالمند به شمار می رود.

رسیدگی به سلامت جسمانی سالمند در وردآورد

پرستار سالمند وظیفه دارد تا به امور جسمانی سالمند، دارو دادن به سالمند، بررسی علائم حیاتی همچون فشار خون و… رسیدگی کند، همچنین در صورت تخصص داشتن، امور پانسمان، فیزیوتراپی و… را نیز به انجام می رساند.

پرستار سالمند در وردآورد
پرستار سالمند در وردآورد

انجام امور خارج از منزل و داخل منزل تا حد تعریف شده

پرستار سالمند وظیفه دارد تا امور منزل همچون پختن غذا، نظافت و شستشوی ظروف را انجام دهد، همچنین کارهای بانکی سالمند و سایر امور اداری او می تواند در صورت تعریف در شرح وظایف، می تواند توسط پرستار سالمند انجام دهد.

دلایل استخدام پرستار سالمند در وردآورد از سپید گستر

سپید گستر موسسه ای است با سابقه فراوان که به ارائه انواع خدمات پرستاری و مراقبت از سالمند، بیمار و کودک توسط متخصصین می پردازد، به یاد داشته باشید که پرستاری از سالمند امری حساس است و بابت آن نمی توان به هر شخصی که برای مثال از آگهی ها استخدام شده، اعتماد کرد.

در صورت استخدام پرستار سالمند از مرکز سپید گستر، می توانید از عدم سو پیشینه و تمام مدارک پرستار اطمینان داشته باشید، همچنین در صورت عدم رضایت شما از پرستار، امکان جایگزینی پرستار وجود دارد، سپید گستر از ویژگی های ذیل برخوردار می باشد

پرستار سالمند در وردآورد
پرستار سالمند در وردآورد

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل در وردآورد

در مواردی همچون ابتلای به بیماری هایی، سالمند به مراقبت 24 ساعته نیاز دارد، در صورت نیاز به مراقبت شبانه روزی می توانید از خدمات پرستار شبانه روزی سپید گستر بهره ببرید.

پرستار روزانه سالمند در وردآورد

در مواردی نیز اعضای خانواده خود از سالمند مراقبت می کنند ولی در زمان هایی همانند ساعات کاری نمی توانند از سالمند مراقبت کنند، در این زمان ها استخدام پرستار روزانه می تواند رفع کننده چالش های شما باشد.

جنسیت پرستار سالمند در وردآورد

جنسیت پرستار موضوع مهم دیگری است که در زمان استخدام پرستار سالمند باید آن را در نظر گرفت، برخی از سالمندان ترجیح می دهند تا پرستارشان از جنس خودشان باشد.

پرستار سالمند آقا در وردآورد

در خصوص بیمارانی که از نظر حرکتی ناتوان هستند، پرستاران آقا به دلیل قدرت فیزیکی بالاتر می توانند حمایت کننده خوبی باشند و امور سالمند را رفع کنند.

پرستار سالمند در وردآورد
پرستار سالمند در وردآورد

پرستار سالمند خانم در وردآورد

پرستاران خانم نیز به دلایل برخورداری از خصیصه های بانوان همچون مهربانی و دلسوزی و همچنین مهارت در آشپزی و… در بین سالمندان خانم پرطرفدار می باشند.

برای استخدام پرستار سالمند در وردآورد با چه شماره ای تماس بگیریم؟

جهت استخدام پرستار سالمند می توانید با شماره تلفن 02188928335 و یا دیگر شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و با اعلام کردن درخواست خود، از کارشناسان راهنمایی گرفته تا مناسبترین پرستار را به منزل شما اعزام کنند.

پرستار سالمند در وردآورد
پرستار سالمند در وردآورد

قیمت پرستار سالمند در وردآورد

حقوق نگهداری از سالمند در منزل با توجه به عواملی متفاوت می باشد، به عنوان مثال هزینه پرستاری از سالمند بیمار و ناتوان از هزینه پرستاری از سالمندی که تنها به همدمی نیاز دارد، بیشتر می باشد، همچنین نوع قرارداد و ساعت کاری پرستار نیز از دیگر عوامل مؤثر در دستمزد پرستار بیمار می باشند، در مجموع تمامی هزینه ها در سپید گستر مطابق نرخ مصوب و مناسب محاسبه می شوند.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 7
  1. علی اکبر آزاد 1 سال قبل

    شما پیج اینستا هم دارین؟

  2. حمید شفیعی 1 سال قبل

    پرستار سالمند آقا هم داره مجموعه تون؟

  3. امین رضایی 1 سال قبل

    چقدر خوبه که می تونیم با خیال راحت پرستار بگیریم برا بچه هامون خسته نباشید میگم بهت

  4. سیما شیخی 9 ماه قبل

    سلام خواستم از طریق سایتتون از شما و کادر حرفه ایتون تشکر کنم، کارشناسان بعد از قرار داد همیشه پیگیر وضعیت ما و نحوه کنار اومدن مادرم با پرستارش بودن

    1. sepidgostar 9 ماه قبل

      با سلام و احترام وظیفه ماست که به طور مرتب بر روند کار کادر نظارت داشته باشیم، خوشحالیم از اینکه از ما راضی هستید

  5. عاطفه مرندیان 2 هفته قبل

    سلام خیلی خوبه که به کرجی ها هم خدمات میدید، عالی هستید

    1. sepidgostar 2 هفته قبل

      عرض ادب و احترام انجام وظیفه است سرکارخانوم، ممنون از نظر محبت آمیزتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید