پرستار سالمند در زعفرانیه در منزل

این روزها با توجه به مشغله های کاری و فواصل زیاد محل سکونت افراد از یکدیگر، بسیاری از افراد قادر به مراقبت و نگهداری از عزیزان سالمند خود در منزل نیستند، در صورتی که ساکن زعفرانیه هستید و به پرستار سالمند در زعفرانیه نیاز دارید در این مقاله همراه ما باشید.

سالمندان با توجه به بیماری های مزمنی که در این دوره از زندگی شان به آن ها مبتلا می شوند نیاز به مراقبت و نگهداری دارند، بسیاری از افراد برای مراقبت و نگهداری از سالمندان به دنبال پرستاران متخصص و حرفه ای می گردند تا با خیالی آسوده مراقبت از عزیزان شان را به آن ها بسپارند.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

پرستار سالمند در زعفرانیه

مراکز خدمات پرستاری متعددی در تهران فعالیت دارند که باید با تحقیقات گسترده آن ها را انتخاب کنید، از آنجا که سالمندان افراد ارزشمندی در زندگی ما هستند باید نگهداری و مراقبت از آنان را به پرستاران متخصص و حرفه ای که دارای تجربه کافی در زمینه نگهداری از سالمندان هستند بسپاریم.

مرکز خدمات پرستاری سپید گستر موسسه ای مجاز در تهران است که به ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای در مناطق 22 گانه تهران از جمله زعفرانیه می پردازد.

پرستار سالمند در زعفرانیه
پرستار سالمند در زعفرانیه

چه زمان پرستار سالمند در زعفرانیه را استخدام کنیم؟

استخدام پرستار سالمند در زعفرانیه می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، معمولاً امروزه افراد به دلایل مشغله های بسیاری که دارند توانایی مراقبت از سالمند را ندارند و همچنین مراقبت و نگهداری از سالمند به دانش و صبر فراوانی نیاز دارد.

سالمندان در این دوره از زندگی شان دچار بیماری های مزمن جسمانی و روانی شده، معمولاً در راه رفتن به مشکل خورده و به صورت دائم زمین می خورند، برخی از سالمندان توانایی انجام امور را ندارند و ممکن است مصرف داروهای شان را فراموش کنند.

در نتیجه توصیه می شود که برای آسودگی خاطر خودتان و سالمند عزیزتان از موسسه سپید گستر پرستار مجرب و آموزش دیده استخدام کنید.

چرا برای سالمندمان در زعفرانیه پرستار بگیریم؟

  1. سالمندان زندگی در منزل شخصی خودشان را به زندگی کردن در مراکز خدماتی همچون خانه سالمندان و بیمارستان ترجیح می دهند، چرا که آن ها دوست درند که باقی مانده عمرشان در منزل شخصی خودشان سپری شود.
  2. سالمندان با زندگی در منزل شخصی شان می توانند در جمع های خانوادگی شان حضور پیدا کنند و امکان ملاقات و بازدید از سالمندان به زمان های خاصی محدود نمی شود.
  3. سالمندان با زندگی در منزل شخصی خودشان احساس استقلال بیشتری تجربه می کنند و عزت نفس شان افزایش پیدا می کند.
  4. هزینه مراقبت و پرستاری از سالمند بر خلاف تصور عموم از هزینه نگهداری از سالمندان در خانه سالمندان کمتر است.
پرستار سالمند در زعفرانیه
پرستار سالمند در زعفرانیه

روش های استخدام پرستار سالمند در زعفرانیه

برخی از افراد ترجیح می دهند برای کاهش هزینه های استخدام پرستار، پرستار را از طریق معرفی دوستان و آشنایان و یا از طریق آگهی های روزنامه انتخاب و استخدام کنند، این روش به هیچ وجه توصیه نمی شود، چرا که با این روش استخدام نمی توانید از سابقه پرستار اطلاعات کافی کسب کنید و هیچ گونه نظارتی بر خدمات پرستار وجود ندارد، ضمن این که پرستارانی که از طریق این روش ها استخدام می شوند افراد متخصصی نبوده و با امراض سالمندان، داروهای آن ها و روش های درمان بیماری های سالمندان آشنایی های کافی ندارند.

از دیگر روش های استخدام پرستار سالمند می توان به استخدام پرستار از طریق مراکز خدمات پرستاری معتبر همچون سپید گستر اشاره کرد، با این روش خیال تان از بابت تجربه و سابقه پرستار آسوده خواهد بود، پرستاران فعال در مجموعه سپید گستر افراد متخصص و با تجربه ای هستند که کلیه خدمات شان توسط پشتیبان های مجموعه نظارت شده و به ارائه خدمات اصولی به سالمندان می پردازند.

چرا پرستار سالمند در زعفرانیه را از سپید گستر استخدام کنیم؟

سپید گستر یکی از مراکز خدماتی پرستاری معتبر در تهران است که با همکاری پرستاران مجرب و آموزش دیده به ارائه خدمات در منازل سالمندان می پردازد.

از مزایای استخدام پرستار سالمند از موسسه سپید گستر می توان به نیروهای کار مجرب و با سابقه، ارائه خدمات با کیفیت، اعزام نیرو از مناطق نزدیک، بررسی عملکرد پرستاران به صورت دوره ای و… اشاره کرد.

پرستار سالمند در زعفرانیه
پرستار سالمند در زعفرانیه

استخدام پرستار سالمند در زعفرانیه از سپید گستر

برای استخدام پرستار سالمند در زعفرانیه در منزل به نکات زیر توجه کنید، از آنجایی که پرستار سالمند مدت زمان زیادی را با سالمند می گذراند و وظیفه مراقبت و نگهداری از سالمند را برعهده دارد توصیه می شود که پرستاری را استخدام کنید که دارای مدارک مرتبط و سابقه کاری و مهارت باشد.

برای استخدام بهترین پرستار سالمند، با چند پرستار مصاحبه کرده و وظایف شان را با آن ها در میان بگذارید تا بتوانید با توجه به نیاز سالمند بهترین پرستار را انتخاب کنید.

وظایف پرستار سالمند در زعفرانیه

پرستار سالمند فردی متخصص و آموزش دیده است که دارای وظایفی ثابت و مشخصی می باشد، برخی از وظایف پرستاران با توجه به نیازهای سالمند متغیر است، در ادامه به معرفی تعدادی از وظایف پرستار سالمند در زعفرانیه می پردازیم.

  1. نگهداری از سالمند در زعفرانیه

مهم ترین وظیفهٔ پرستار سالمند در زعفرانیه مراقبت و نگهداری از سالمند است، سالمندان با تنها زندگی کردن دچار افسردگی می شوند در نتیجه پرستار موظف است که در حین مراقبت و نگهداری از سالمند با ایجاد روابط صمیمی و دوستانه از ابتلای سالمند به افسردگی جلوگیری کند.

پرستار سالمند در زعفرانیه
پرستار سالمند در زعفرانیه
  1. رسیدگی به سلامت جسمانی سالمند در زعفرانیه

پرستار سالمند موظف است که به سلامت جسمانی سالمند رسیدگی کند و در صورتی که سالمند به مصرف دارو نیاز داشته باشد پرستار موظف است در زمان های خاص داروهای سالمند را به او بدهد.

ضمن اینکه اندازه گیری فشار خون، قند خون و تزریقات و پانسمان و… از دیگر وظایف پرستار سالمند در منزل است.

  1. پر کردن اوقات فراغت سالمند در زعفرانیه

سالمندان مانند سایر افراد جامعه به تفریح نیاز دارند، آن ها به حضور در جامعه و خانواده شان نیاز دارند، در نتیجه پرستار وظیفه دارد که اوقات فراغت سالمند را از طریق فعالیت های مناسب سالمند همچون پیاده روی های سبک، کتابخوانی، مرور کردن خاطرات و… پر کند.

  1. رسیدگی به امور بهداشتی سالمند و استحمام او در زعفرانیه

در صورتی که سالمند توانایی استحمام نداشته باشد پرستار موظف است که در حمام بردن سالمند به او کمک کند، تعویض لباس های سالمند، شستشوی لباس های او، سلمانی کردن موهای سالمند از دیگر وظایف پرستار سالمند است.

  1. انجام امور منزل سالمند در سالمند

پرستار سالمند موظف است که به انجام امور خانگی سالمند بپردازد، انجام خرید های منزل، آشپزی کردن، تهیه غذا و میان وعده، نظافت منزل و… از دیگر وظایف پرستار سالمند در منزل است.

  1. انجام امور اداری و مالی سالمند در زعفرانیه

در صورت رضایت کتبی سالمند و خانواده پرستار موظف است که امور مالی و اداری سالمند را از جمله پرداخت شارژ ساختمان، پرداخت قبوض و… را انجام دهد.

پرستار سالمند در زعفرانیه
پرستار سالمند در زعفرانیه

جنسیت پرستار سالمند در زعفرانیه

برای استخدام پرستار سالمند در منزل نظر سالمندتان را جویا شوید، بسیاری از سالمندان به دلایل مذهبی و عرف جامعه ترجیح می دهند که پرستارشان همجنس خودشان باشد.

ضمن اینکه برای استخدام پرستار سالمند در زعفرانیه به این موضوع توجه کنید که پرستاران خانم از توانایی جسمی کمتری نسبت به پرستاران آقا برخوردار هستند و پرستاران آقا در انجام امور منزل و آشپزی توانایی کمتری نسبت به پرستاران خانم دارند.

استخدام پرستار سالمند شبانه روزی

برخی از سالمندان به دلیل بیماری های جسمانی و روانی برخی از توانایی های شان را از دست می دهند و برای انجام امور روزمره شان به پرستار نیاز دارند، پرستار سالمند با توجه به شرایط سالمند و نیازهای او به ارائه خدمات ساعتی، روزانه و شبانه روزی می پردازد، در صورتی که سالمندتان به صورت 24 ساعته به پرستار نیاز دارد میتوانید پرستار سالمند شبانه روزی و در این صورت پرستار سالمند ساعتی و یا روزانه استخدام کنیم.

تعرفه استخدام پرستار در زعفرانیه

تعرفه استخدام پرستار از موسسه سپید گستر در تهران مطابق با نرخ مصوب بوده و کاملاً مقرون به صرفه و مناسب می باشد، ضمن اینکه تعرفه با توجه به ساعات حضور پرستار، وضعیت سالمند، وظایف پرستار و… متغیر می باشد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. رامین شجاعی 1 سال قبل

    شما پیج اینستا هم دارین؟

    1. sepidgostar 1 سال قبل

      سلام بله دوست عزیز

  2. وحید رجبی 1 سال قبل

    سلام نگهداری از نوزاد هم انجام میدن پرستارتون؟نوزادی که کولیک دارد؟

  3. نسرین امامی 9 ماه قبل

    سلام به پرستاری نیاز دارم که سه روز در هفته از مادرم مراقبت کنن هزینه ش چقدر می شه؟

    1. sepidgostar 9 ماه قبل

      با سلام و عرض احترام با توجه به موارد زیادی مثل وضعیت جسمانی مادر گرامی شما، مسافت و… هزینه مقداری تفاوت دارد، برای اطلاع از هزینه دقیق با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید