پرستار سالمند در رسالت در منزل

در صورتی که ساکن منطقه رسالت هستید و به پرستار سالمند نیاز دارید، مراقبت و نگهداری از سالمند در رسالت را به پرستاران مجرب و آموزش دیده سپید گستر بسپارید.

مرکز تخصصی خدمات پرستاری سپید گستر از طریق همکاری با پرستاران مجرب به نگهداری سالمندان عزیز و گرامی در شهر تهران به ویژه رسالت می پردازد.

پرستار سالمند در رسالت
پرستار سالمند در رسالت

استخدام پرستار سالمند در رسالت

سالمندان از بزرگ ترین نعمت های زندگی افراد هستند که ارزش بسیاری برای ما دارند، سالمندان به دلایلی همچون بیماری های حاد و مزمن، تنهایی و… در انجام امور روزمره خود دچار ناتوانی می شوند و به مراقبت و نگهداری نیاز پیدا می کنند.

در صورتی که به دلایلی همچون مشغله های کاری توانایی مراقبت و نگهداری از سالمند عزیزتان را نداشته و یا تخصصی در این زمینه ندارید پیشنهاد می شود که پرستار سالمند متخصصی را از مرکز سپید گستر استخدام کنید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

روش های استخدام پرستار سالمند در رسالت

از آن جایی که پرستار زمان زیادی را همراه با سالمند می گذراند و به انجام امور اساسی سالمند می پردازد باید شخصی قابل اعتماد، حرفه ای، صبور و با تجربه باشد، از این جهت لازم است که در استخدام پرستار دقت کافی داشته باشید.

استخدام پرستار سالمند در منزل از دو طریق امکان پذیر است، که در ادامه به معرفی هر یک از روش ها پرداخته و مزایا و معایب هر یک را با یکدیگر بررسی می کنیم.

استخدام شخصی پرستار سالمند در رسالت

برخی از افراد برای کاهش هزینه های پرستاری، پرستار سالمند در منزل را از طریق دوستان و آشنایان خود پیدا کرده و یا از طریق آگهی ها اقدام به استخدام پرستار سالمند در منزل می کنند.

با استخدام پرستار سالمند به صورت شخصی هیچگونه نظارتی بر عملکرد پرستار وجود ندارد، اکثر پرستار های استخدام شده از این طریق اطلاعات کافی را در رابطه با بیماری های سالمندان و نیازهای آنان ندارند، امکان ترک کار توسط این پرستاران وجود دارد.

پرستار سالمند در رسالت
پرستار سالمند در رسالت

استخدام پرستار سالمند در رسالت از خدمات پرستاری

در صورتی که پرستار سالمند در منزل را از مراکز خدمات پرستاری معتبری همچون سپید گستر استخدام کنید، خیال تان آسوده خواهد بود که کلیه پرستاران فعال در این مجموعه افراد آموزش دیده ای هستند که با بیماری ها و نیازهای پرستاران آشنایی کافی داشته و مدارک معتبر دارند.

عملکرد پرستاران فعال در موسسه سپید گستر به صورت مداوم نظارت و بررسی شده و امکان پشتیبانی از مرکز سپید گستر به صورت 24 ساعته وجود دارد.

وظایف پرستار سالمند در رسالت

پرستار سالمند در منزل با توجه به بیماری هایی که سالمند دارد و نیازهای شخصی سالمند و توافقات با خانواده او وظایف متفاوتی دارد، در ادامه به مرفی برخی از وظایف پرستار سالمند در منزل می پردازیم.

مراقبت و نگهداری از سالمند مهم ترین وظیفه پرستار سالمند است که باید با بالاترین کیفیت و توسط فرد متخصص انجام شود، پرستار سالمند موظف است که به انجام امور بهداشتی و نظافتی سالمند پرداخته و سالمند را حمام کرده و در توالت رفتن به او کمک کند.

ضمن اینکه پرستار سالمند موظف است که اوقات مفرحی را برای سالمند فراهم کند و نیاز به تفریح سالمند را برطرف کرده و او را در انجام امور مورد علاقه اش همراهی کند، پرستار سالمند در منزل وظیفه دارد که داروهای سالمند را در زمان تعیین شده به او بدهد و در صورت توافق با خانواده سالمند و رضایت آن ها به انجام امور بانکی و مالی سالمند بپردازد.

پرستار سالمند در رسالت
پرستار سالمند در رسالت

مزایای استخدام پرستار سالمند در رسالت

ممکن است این سوال برای تان پیش آمده باشد که چرا باید پرستار سالمند در منزل را از سپید گستر استخدام کنیم؟ در ادامه مزایای استخدام پرستار سالمند در منزل را ذکر می کنیم.

موسسه سپید گستر مجموعه ای دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی است که از طریق پرستاران آموزش دیده و حرفه ای به ارائه خدمات حرفه ای می پردازد، این مجموعه به صورت شبانه روزی به ارائه خدمات در منزل پرداخته و امکان استخدام پرستار از این مجموعه به صورت ساعتی، روزانه و شبانه روزی وجود دارد.

فوائد استخدام پرستار سالمند در رسالت از موسسه خدمات پرستاری سپید گستر

سالمندان زندگی در خانه شخصی شان را به زندگی در خانه سالمندان ترجیح می دهند، آن ها دوست دارند در خانه ای که خاطرات بسیاری را در آنجا تجربه کرده اند زندگی کنند، ممکن است برخی سالمندان توانایی تنها زندگی کردن در منزل شان را نداشته باشند.

از این جهت می توانید با استخدام پرستار سالمند از تنها ماندن سالمند در منزل جلوگیری کرده و احساس امنیت و استقلال سالمند را افزایش دهید، با این کار عزت نفس سالمند حفظ شده و از بروز افسردگی در سالمند جلوگیری می شود.

پرستار سالمند در رسالت
پرستار سالمند در رسالت

استخدام پرستار شبانه روزی سالمند در رسالت

امروزه افراد درگیری ها و مشاغل بسیاری داشته و توانایی مراقبت و نگهداری از سالمندان را به صورت شبانه روزی ندارند، از این جهت می توانید برای سالمند تاتوان خود پرستار سالمند شبانه روزی در منزل استخدام کنید.

خدمات پرستار سالمند در رسالت در منزل

در موسسه سپید گستر برای خدمات رسانی بهتر خدمات متعددی ارائه داده می شود، که این خدمات بر اساس نیاز های فرد سالمند و خانواده او متفاوت است در ادامه به برخی از این نوع خدمات می پردازیم:

خدمات بهداشتی سالمند در منزل

پرستار سالمند در منزل موظف است تمام امور مربوط به بهداشت سالمند مانند نظافت او را انجام دهد همچنین با توجه به این که ممکن است فرد سالمند بیمار باشد باید تمام امور درمانی او نیز با رعایت نکات بهداشتی صورت گیرد، قابل ذکر است که سالمندان با توجه به این که سیستم ایمنی پایینی دارد بیشتر از بقیه افراد در معرض بیماری ها هستند بنابراین بهتر است از این عزیزان در محیطی بهداشتی مراقبت شود تا از احتمال ابتلا به بیماری ها ی دیگر پیشگیری شود.

خدمات درمانی سالمند در منزل

سالمند دان با توجه به این که سن بالایی دارند به بیماری های متعددی مبتلا هستند بنابراین به خدمات درمانی نیاز دارند، این خدمات که باید توسط پرستار انجام شود تحت نظر پزشک متخصص صورت می گیرد، همچنین پرستار برای انجام این امور باید تخصص و تجربه لازم را داشته باشد با توجه به اینکه پرستاران سالمند مرکز پرستاری سپید گستر افرادی متخصص و مجرب هستند گزینه مناسبی برای ارائه این نوع خدمات است.

پرستار سالمند در رسالت
پرستار سالمند در رسالت

انجام امور منزل توسط پرستار سالمند

یکی از خدماتی که به سالمندان  خانواده شان ارائه داده می شود امور منزل است که در صورت نیاز پرستار تمام امور منزل فرد سالمند را انجام می دهد که شامل تهیه غذا، نظافت منزل و … می باشد که با این کار به خانواده فرد سالمند نیز کمک کرده است.

 

هزینه پرستار سالمند در رسالت

هزینه پرستار سالمند در lkcg به عوامل مختلفی بستگی دارد، تخصص پرستار، تجربه او، ساعات کاری او، بیماری ها و نیازهای سالمندان، وظایفی که پرستار بر عهده دارد و… از مهم ترین عواملی هستند که در هزینه استخدام پرستار سالمند در منزل تاثیر گذارند.

به هیچ عنوان نگران هزینه پرستار سالمند در منزل نباشید چرا که تعرفه ها در این موسسه مطابق با نرخ های مشخص هستند، می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه ها با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

کدام سالمندان در رسالت به پرستار سالمند نیاز دارند؟

سالمندانی که توانایی انجام امور روزمره خود را ندارند و یا سالمندانی که نیاز به هم صحبت دارند به پرستار سالمند در منزل نیاز دارند، در صورتی که سالمندان عزیزتان در حرکت و راه رفتن دچار مشکل هستند و و دچار زمین خوردگی های مکرر می شوند و یا در استحمام و انجام امور منزل به کمک نیاز دارند به پرستار سالمند نیاز دارند.

چرا بهتر است از سالمند در رسالت در منزل نگهداری شود؟

در صورتی که از سالمند در منزل شخصی خودش در منزل مراقبت و نگهداری شود، سالمند می تواند در مهمانی های خانوادگی حضور پیدا کند، با این امکان احتمال ابتلای سالمند به افسردگی کاهش پیدا می کند و در صورت عمل های جراحی، دوران نقاهت سالمند سریع تر سپری می شود.

با حضور سالمند در منزل خیال تان از بابت سالمند آسوده خواهد بود، ضمن اینکه هزینه نگهداری سالمند در منزل در منزل از سپردن سالمند به خانه سالمندان مقرون به صرفه تر است.

پرستار سالمند در رسالت
پرستار سالمند در رسالت

جنسیت پرستار سالمند در رسالت

از مهم ترین مواردی که باید هنگام استخدام پرستار سالمند در منزل در نظر بگیرید جنسیت پرستار سالمند است، توجه کنید که بسیاری از سالمندان به دلایل مذهبی و عرفی ترجیح می دهند که پرستارشان هم جنس خودشان باشد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. یعقوب کرمانی 1 سال قبل

    چگونه با پرستاران منتخب مصاحبه کنیم؟

  2. رمضان میرزایی 1 سال قبل

    خدا خیرتون بده برامون این مطلب رو نوشتید خیلی خوب بود

  3. حسینعلی ذاکری 1 سال قبل

    بهترین ها براتون که بهترین هارو به ما ارائه میدید

  4. ساقی صفری 8 ماه قبل

    پرستار سالمندی که مبتلا به آلزایمر هستند هم دارید؟

    1. sepidgostar 8 ماه قبل

      عرض ادب و احترام بله لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید