مرکز سپید گستر ارائه کننده کلیه خدمات پرستاری نظیر پرستار سالمند، پرستار کودک، پرستار بیمار و… می باشد، در صورتی که ساکن تجریش می باشید و می خواهید برای سالمند عزیزتان همدم و یا مراقب متخصصی را استخدام کنید می توانید از طریق این مرکز برای استخدام پرستار سالمند در تجریش در منزل اقدام کنید.

مراقبت و نگهداری از سالمند در تجریش در منزل

حضور افراد سالمند در خانواده نعمتی بزرگ می باشد با این حال برخی افراد به دلایلی نظیر مشغله فراوان نمی توانند زمان زیادی را با سالمند بگذرانند و یا اینکه از او مراقبت کنند، همینطور ممکن است سالمند درگیر بیماری باشد که نیازمند مراقبت تخصصی می باشد که افراد عادی این تخصص را ندارند و آموزشی در این حوزه دریافت نکرده اند، در این زمان ها استخدام پرستار سالمند در منزل می تواند بسیار مفید باشد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

چرا سالمندان به پرستار نیاز دارند؟

از آن جایی که سالمندان نسبت به سایر گروه های سنی دیگر بیشتر به بیماری های مزمن مبتلا می شوند، درمان بیماری های شان به تخصص و تجربه نیاز دارد، پرستاری از سالمندان به بهبود حال جسمی و روانی آن ها کمک کرده و تاثیرات مثبتی در روند زندگی شان می گذارد.

پرستار سالمند در تجریش
پرستار سالمند در تجریش

چه زمانی برای والدین مان پرستار سالمند استخدام کنید؟

در صورتی که سالمند در منزل تنهاست و به همدم و هم صحبت نیاز دارد، در صورتی که سالمند به دلیل بیماری های حاد و مزمن دچار آسیب و مشکل شده است، در صورتی که سالمند به زوال عقل یا آلزایمر دچار شده است، هنگامی که سالمند توانایی انجام امور روزمره اش را ندارد می توانید برای او پرستار استخدام کنید.

چرا پرستار سالمند را از مجموعه سپید گستر استخدام کنیم؟

  • سپید گستر مجموعه ای رسمی و دارای مجوز از وزارت بهداشت است.
  • پرستاران فعال در سپید گستر افراد متخصص و آموزش دیده هستند.
  • پرستاران به ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای می پردازند.
  • پرستاران به ارائه خدمات به صورت شاعتی، روزانه، شبانه و شبانه روزی می پردازند.
  • امکان مشاوره رایگان از کارشناسان مجموعه سپید گستر وجود دارد.
  • دستمزد پرستاران مجموعه سپید گستر طبق تعرفه های تعیین شده دریافت شده و کاملا منصفانه می باشد.
  • فعالیت پرستاران مجموعه سپید گستر توسط کارشناسان نظارت می شود.

مزایای پرستار سالمند در تجریش در منزل

با نگهداری و مراقبت از سالمند در منزل می توان از مزایایی برخوردار شد، در ادامه این مزایا را برخواهیم شمرد:

اول اینکه حضور سالمند در منزل خود و در مکانی که اعضای خانواده او حضور دارند در حفظ روحیه و سلامت روانی سالمند اثری مثبت می گذارد.

دوم اینکه با استفاده از خدمات پرستار سالمند در تجریش این امکان به وجود می آید که از سالمند شما به طور کاملا خصوصی پرستاری شود، در این وضعیت ها تمرکز پرستار تنها بر روی یک سالمند خواهد بود که این موضوع اثر قابل توجهی بر کیفیت خدمات ارائه شده دارد.

پرستار سالمند در تجریش
پرستار سالمند در تجریش

سوم اینکه حضور پرستار سالمند در طی روز و یا به صورت شبانه روزی امکان هم صحبتی سالمند با شخصی را فراهم می آورد خصوصا اگر مشغله زیاد شما باعث می شود که به اندازه کافی نتوانید زمان خود را با سالمند بگذرانید.

چهارم اینکه با استخدام پرستار سالمند در تجریش در منزل در هزینه ها و زمان صرفه جویی می شود، به عنوان مثال لزومی ندارد سالمند را برای مسائلی همچون تست قند، تزریقات و… به مراکز پزشکی برد و در صف های طولانی انتظار باقی ماند.

علاوه بر موارد ذکر شده حفظ استقلال سالمند، کاهش میزان درگیری خانواده و آسایش و احساس امنیت بیشتر از مزایای دریافت خدمات پرستار سالمند در منزل می باشند.

ویژگی های پرستار سالمند در تجریش

مراقبت از سالمندان امری حساس می باشد که لازمه آن داشتن تخصص و آموزش دیده بودن پرستار می باشد، علاوه بر این موارد دارا بودن برخی ویژگی های اخلاقی نیز لازمه این شغل می باشد.

مسئولیت پذیری

پرستار باید کلیه اقدامات لازم برای مراقبت جسمی و روحی سالمند مطابق تجویز پزشک را با مسئولیت پذیری تمام به انجام برساند.

نظم و پاکیزگی، صبوری، دقت و احتیاط بالا، تعهد بالا و وفادار بودن و همدمی و همراهی از سایر ویژگی های لازم پرستار سالمند می باشد.

پرستار سالمند در تجریش
پرستار سالمند در تجریش

وظایف پرستار سالمند در تجریش در منزل

محدوده وسیعی از خدمات از وظایف پرستار سالمند در تجریش به شمار می روند که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم.

خدمات رسیدگی به بهداشت جسمی و روحی سالمند

در صورتی که سالمند توانایی انجام امور بهداشتی خود نظیر حمام کردن و نظافت را نداشته باشد، این وظایف به پرستار سالمند محول می شود، در کنار این موارد رسیدگی به سلامت روحی روانی سالمند نیز از دیگر وظایف پرستار به شمار می رود، به عنوان مثال پرستار سالمند می تواند با به پیاده روی بردن سالمند و تشویق او به فعالیت های بدنی و انجام کارهای مورد علاقه او، تماشای فیلم و خواندن کتاب در سلامت روحی سالمند اثر مثبتی بگذارد.

ارائه خدمات تخصصی پزشکی

پرستار سالمند توانایی انجام برخی امور پزشکی همچون تزریقات را دارا می باشد، او در صورت داشتن تخصص در امور فیزیوتراپی، کاردرمانی و گفتار درمانی می تواند در سرعت بخشیدن به بهبودی برخی مسائل و بیماری ها در سالمند کمک کند.

خدمات امور خارج از خانه

در صورت نیاز به رسیدگی به اموری همچون مراجعه به پزشک، خرید موارد مورد نیاز و… می توانید آن ها را به پرستار سالمند در تجریش بسپارید.

انجام امور خانه و رسیدگی به تغذیه سالمند

مرتب نگه داشتن محیط خانه از دیگر وظایف پرستار سالمند در تجریش می باشد، در کنار این امر پرستار باید مراقب تغذیه سالمند نیز باشد و برنامه غذایی او را مطابق تجویز پزشک تنظیم کند و سالمند را از خوردن غذاهای ناسالم منع کند.

پرستار سالمند در تجریش
پرستار سالمند در تجریش

انتخاب سپید گستر برای پرستار سالمند در تجریش

مبرهن است که انتخاب پرستار سالمند امری حساس می باشد، پس در زمانی که خواستید این کار را انجام دهید تنها باید به موسسه های مطمئن و معتمد اعتماد کنید، سپید گستر مرکزی می باشد که با داشتن ویژگی های زیر رضایت افراد را تا حد مطلوب و بالایی به دست آورده است:

  • ارائه خدمات پرستار سالمند در تجریش به صورت روزانه، شبانه روزی و نیمه وقت
  • تخصص داشتن و آموزش دیده بودن پرستاران مرکز
  • پشتیبانی به صورت شبانه روزی
  • نظارت کردن بر پرستاران به طور همیشگی
  • اعتبار بالای موسسه و در اختیار داشتن مجوزهای لازم از وزارت بهداشت

پرستار سالمند در تجریش به صورت شبانه روزی

برخی از سالمندان به دلایلی نظیر برخی بیماری ها نیاز به مراقبت و نگهداری بیست و چهار ساعته دارند، تنهایی و احساس ترس ناشی از آن و یا افسردگی نیز دلیل دیگری می باشد برای نیاز به پرستار بیست و چهار ساعته.

پرستار شبانه روزی با تجربه و آموزش دیده توانایی و اطلاعات کافی درباره نحوه مراقبت و رفتار درست با بیماران در شرایط متفاوت را دارا می باشد و به مانند عضو خانواده ای می باشد که به طور تمام وقت در منزل حضور دارد و همیشه حواسش به سالمند خواهد بود.

پرستار سالمند در تجریش به صورت روزانه

استخدام پرستار روزانه مناسب افرادی است که در طی روز نمی توانند در کنار سالمند خود حضور داشته باشند، پرستار سالمند روزانه در تجریش مناسب سالمندانی است که طی شب به مراقبت نیاز ندارند.

پرستار سالمند در تجریش به صورت نیمه وقت

در صورتی که خود امکان مراقبت از سالمند را در بیشتر اوقات دارید و فقط در برخی زمان ها نیاز به دریافت خدمات تخصصی پرستاری دارید، می توانید پرستار نیمه وقت سالمند استخدام نمایید.

پرستار سالمند در تجریش
پرستار سالمند در تجریش

جنسیت پرستار سالمند

هنگام استخدام پرستار سالمند برای والدین و عزیزان تان نظر او را جویا شوید، برخی از سالمندان ترجیح می دهند که پرستارشان هم جنس خودشان باشد تا بتوانند با خیالی آسوده مشکلات شان را بیان کرده و از آن ها کمک بگیرند، پرستاران خانم و آقا در مجموعه سپید گستر در خدمت سالمندان گرامی هستند و به ارائه خدمات تخصصی می پردازند.

هزینه پرستار سالمند در تجریش

قیمت پرستار سالمند در تجریش به عامل متفاوتی بستگی دارد، برخی از این عوامل عبارت اند از وضعیت جسمانی سالمند، وضعیت روانی و روحی سالمند، وظایف پرستار سالمند، نیمه وقت بودن، شبانه روزی بودن و یا روزانه بودن پرستار و میزان تخصص و آموزش دیده بودن او.

ضمنا تعرفه استخدام پرستار سالمند در تجریش از مرکز سپید گستر کاملا مقرون به صرفه و مطابق نرخ مصوب می باشد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 6
  1. محمدحسین رفیعی 1 سال قبل

    یکی از بهترین سپید گستر
    هایی که اخیرا پیدا کردم سپید گستر
    شماست

  2. محمدحسن طهماسبی 1 سال قبل

    پرستار شبانه روزی سالمند در تهران که به امور منزل هم رسیدگی کند دارید؟

    1. sepidgostar 1 سال قبل

      سلام بله جناب طهماسبی عزیز

  3. محمدجواد صالحی 1 سال قبل

    پرستار سالمند آقا هم داره مجموعه تون؟

  4. نازنین افخمی 8 ماه قبل

    سلام از سالمندی که بد اخلاقه هم مراقبت می کنید؟

    1. sepidgostar 8 ماه قبل

      سلام عرض ادب، بله پرستاران ما می توانند به خوبی با سالمندان بد اخلاق ارتباط بگیرند و از آن ها مراقبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید