پرستار بیمار در تجریش در منزل

در رفع چالش بیمارانی که امکان مراقبت از خود را ندارند و اعضای خانواده شان هم زمان لازم و یا تخصص مورد نیاز جهت مراقبت از بیمار خود را ندارند، پرستاران بیمار می توانند بسیار مفید باشند، در صورتی که ساکن تجریش می باشید و می خواهید بهترین کیفیت خدمات مراقبت از بیمار در منزل را دریافت کنید می توانید از طریق تماس با مرکز معتبر و با سابقه سپید گستر این مهم را به انجام برسانید.

پرستار بیمار در تجریش

پرستاری از بیمار خدمتی است که امروزه با توجه به زندگی ماشینی و پر مشغله نیاز به آن بیش از همیشه احساس می شود، مرکز سپید گستر نیز در جهت رفع این نیاز کوشیده است و در تلاش است تا با بالا ترین کیفیت خدمات پرستاری از بیمار در منزل را توسط پرستاران و مراقبان بیمار متبحر و آموزش دیده خود به خوبی به انجام برساند، این مرکز کلیه خدمات پرستاری خود را در تجریش و سایر مناطق تهران ارائه می کند.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

مراقبت از بیمار در تجریش در منزل

بسیاری از بیماران بعد از اتمام دوران بستری در بیمارستان و یا پس از انجام عمل های جراحی همچنان به مراقبت تخصصی جهت بهبود پیدا کردن نیاز دارند، در زمان هایی افراد خانواده بیماران امکان حضور مداوم در کنار عضو بیمار خانواده خود را ندارند و در زمان هایی نیز مراقبت از برخی بیماران نیازمند تخصص در حوزه بهداشتی و درمانی می باشد که افراد عادی فاقد این مهارت ها هستند.

پرستار بیمار در تجریش
پرستار بیمار در تجریش

پرستار بیمار در تجریش شخصی است که آموزش های عملی و تئوری لازم را گذرانده است و می تواند به خوبی مطابق دستورات پزشک از بیمار مراقبت نماید و علائم حیاتی او را بررسی کند.

مزایای مراقبت از بیمار در منزل

مشهود است که بیماران ترجیح می دهند پروسه درمان خود را در منزل سپری نمایند، در ادامه دلایل این ترجیح را بیان می کنیم:

  1. امکان دریافت مراقبت خصوصی: با استخدام پرستار بیمار در تجریش این امکان فراهم می شود که بیمار خدمات مراقبت خصوصی را دریافت کند.
  2. صرفه جویی اقتصادی: هزینه ها با مدت زمان طولانی بستری بیماران بسیار بالا می رود و ممکن است امکان بستری بیمار در منزل با تائید پزشک وجود داشته باشد که این امر، سبب پایین آوردن هزینه ها می شود.
  3. احساس آسایش و امنیت بیمار: بیمار با حضور در خانه خود و قرار گرفتن در محیط آشنای منزل و ادامه پیدا کردن تعاملات و دریافت محبت از خانواده، احساس راحتی بیشتری خواهد داشت، لازم به ذکر است این مورد به حفظ روحیه بیمار بسیار کمک خواهد کرد و می تواند سرعت بهبود و گذر از دوران بیماری و یا نقاهت بیمار را افزایش دهد.

وظایف پرستار بیمار در تجریش

معمولاً در بیمارانی که دچار افسردگی و از دست دادن حافظه و سایر این گونه موارد می باشند، احتمال فراموشی و یا اشتباه مصرف کردن داروهای تجویز شده وجود دارد، این موارد با استخدام پرستار بیمار جهت نگهداری از او حل می شود چرا که یکی از اصلی ترین وظایف پرستاران بیمار رسیدگی به وضعیت جسمانی بیمار می باشد که این مورد خود شامل موارد زیر می باشد نظیر:

  • بررسی علائم حیاتی بیمار نظیر قند خون، فشار خون و… و گزارش به پزشک در صورت نیاز
  • مراقبت از زخم های بخیه، دیابت، زخم بستر و…
  • تعویض پانسمان
  • انجام تزریقات
پرستار بیمار در تجریش
پرستار بیمار در تجریش

همچنین پرستار بیمار وظیفه دارد از بیمار از نظر عاطفی حمایت کند و به او که دوران دشوار بیماری را می گذراند دلداری بدهد، به صحبت های او گوش کند و امید و انگیزه مثبت در بیمار ایجاد نماید.

مراقب بیمار در تجریش موظف است به بهداشت روحی و جسمی بیمار رسیدگی نماید و مراقب تغذیه بیمار و داروهای او باشد، بعد از استفراغ بیمار، صورت و لب های او را تمیز کند و پوست لب بیمار را مرطوب نگه دارد.

روش های استخدام پرستار بیمار در تجریش

معمولا استخدام پرستار بیمار در تجریش از دو طریق صورت می گیرد، برخی از افراد ترجیح می دهند که جهت کاهش هزینه های پرستاری، پرستار بیمار در تجریش را از طریق آگهی های روزنامه ها یا معرفی دوستان و آشنایان انتخاب کنند، این کار به هیچ عنوان توصیه نمی شود چرا که نمیتوان از سابقه کاری این پرستاران اطلاعات کافی کسب کرد، ضمن اینکه این پرستاران تجربه های کافی نداشته و با بیماری ها، دارو ها و روش های درمان بیماری هانیز آشنایی ندارند.

مطمئن ترین روش استخدام پرستار بیمار در تجریش استخدام پرستار از طریق مراکز خدمات پرستاری مجاز و معتبر همچون سپید گستر است، با این روش خیال تان آسوده خواهد بود که پرستار تجربه و سایقه کافی داشته و از انواع بیماری ها، روش های درمان، داروهای مناسب، تداخلات دارویی و… اطلاعات کافی دارد، ضمن این که فعالیت پرستاران بیمار در تجریشبه صورت مداوم نظارت می شود.

استخدام پرستار بیمار در تجریش از سپید گستر

در زمانی که قصد دارید مراقبت از عزیزان خود را به شخصی بسپارید به یاد داشته باشید که پرستاری از بیمار کاری تخصصی می باشد و نباید برای انجام آن به هر کسی اعتماد کرد.

سپید گستر مرکزی معتبر و با سابقه می باشد که دارای تأییدیه های لازم از وزارت بهداشت کشور بوده و در حوزه بهداشت و سلامت به فعالیت می پردازد و با پرستارانی همکاری می کند که دارای تحصیلات مرتبط، تجربه، مهارت و دانش کافی می باشد و آموزش دیده اند، از زمان عقد قرارداد پرستاری از بیمار، این مرکز با پشتیبانی 24 ساعته در خدمت شما خواهد بود، ضمناً کارشناسان ما به طور مداوم بر عملکرد پرستاران نظارت دارند تا از کیفیت مطلوب ارائه خدمات توسط پرستار اطمینان حاصل کنند.

جهت استخدام پرستار مریض در تجریش کافی است تا از طریق شماره های درج شده در سایت نظیر شماره 02188928336 با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و مناسب ترین پرستار واجد شرایط را برای نگهداری از بیمار در تجریش انتخاب نمایید.

پرستار بیمار در تجریش
پرستار بیمار در تجریش

پرستاران بیمار سپید گستر از چه بیمارانی مراقبت می کنند؟

خدمات پرستاری از بیمار در تجریش مرکز سپید گستر، شامل مراقبت از بیماران ذیل می شود:

  • پرستاری از بیمار مبتلا به MS
  • پرستاری از بیمار مبتلا به آلزایمز
  • پرستاری از بیمار بعد از عمل جراحی
  • پرستاری از بیماران قلبی و ریوی
  • پرستاری از بیماران ICU و CCU
  • پرستاری از بیمار سرطانی
  • پرستاری از بیمار مبتلا به پارکینسون
  • و…

ویژگی های پرستار بیمار در تجریش

پرستار بیمار باید علاوه بر مهارت و تخصص و آموزش دیده بودن، از خصوصیات اخلاقی همچون مسئولیت پذیری، دقت و نظم بالا و تعهد برخوردار باشد و تحت هر شرایطی رسیدگی به بیمار را در الویت قرار دهد، همچنین با انعطاف و توانایی مدیریت بالا آمادگی کامل را برای شرایط اضطراری دارا باشد.

همراه بیمار جهت مراقبت از بیمار در تجریش

در زمان هایی که بیمار در بیمارستان توانایی مراقبت از خود را ندارد و برای اعضای خانواده اش نیز امکان حضور و مراقبت از او در بیمارستان وجود ندارد، استخدام همراه بیمار می تواند بسیار یاری رسان باشد، استخدام همراه بیمار همدل و رسیدگی کننده به بیمار را می توانید از طریق تماس با سپید گستر انجام دهید.

پرستار بیمار در تجریش
پرستار بیمار در تجریش

جنسیت پرستار بیمار در تجریش

برخی از افراد بیمار ترجیح می دهند که پرستار بیمار جنس مخالف نباشد، از این جهت می توانید با خیال آسوده پرستار بیمار خانم یا آقا را مطابق با نیاز ها و شرایط بیمارتان استخدام کنید تا پرستار در کوتاه ترین زمان ممکن به منزل تان اعزام شود.

پرستار بیمار شبانه روزی

برخی از بیماران به مراقبت های شبانه روزی نیاز دارند، برخی دیگر از بیماران فقط  گاهی اوقات و برای انجام بعضی از امور به پرستار بیمار نیاز دارند، پرستار بیمار در تجریش را می توان با توجه به نیاز بیمار و شرایط اعضای خانواده او به صورت ساعتی، روزانه و شبانه روزی استخدام کنید.

دستمزد و هزینه پرستار بیمار در تجریش

هزینه پرستاری و مراقبت از بیمار با توجه به عوامل مختلفی همچون سابقه، مهارت و تحصیلات پرستار، میزان ناتوانی بیمار و شرح وظایف پرستار بیمار متفاوت می باشد، به طور کلی تمامی هزینه ها در سپید گستر مطابق تعرفه مصوب و کاملاً منطقی و مناسب تعریف می شوند، جهت استعلام قیمت دقیق می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 6
  1. حسین فروتن 1 سال قبل

    امکان استخدام یک پرستار برای دو کودک در یک منزل وجود دارد؟

  2. علی سعادت 1 سال قبل

    چگونه می توان از مجموعه سپید گستر درخواست پرستار کودک داشت؟

  3. عباس پیرهادی 8 ماه قبل

    سلام میشه دقیق بگید هزینه پرستار بیمار شبانه روزی چقدره؟

    1. sepidgostar 8 ماه قبل

      سلام وقتتون بخیر برای اطلاع دقیق از میزان هزینه ها می توانید با شماره درج شده در سایت ما تماس بگیرید.

  4. لیلا شجاعی 6 ماه قبل

    سلام خدمت شما مدتیه که از شما برای مراقبت از همسرم که سکته قلبی داشتن پرستار گرفتیم، خیلی کارشون عالیه

    1. sepidgostar 6 ماه قبل

      سلام و عرض ادب خوشحالیم که از پرستار اعزامی رضایت دارید ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید