اجاره تجهیزات پزشکی در تجریش در منزل

بسیاری از بیماران و خانواده های شان سپری کردن دوران نقاهت در منزل را به بستری شدن در بیمارستان ترجیح می دهند، بهبود بیماری در منزل به تجهیزات پزشکی نیاز دارد، در صورتی که ساکن تجریش هستید می توانید اجاره تجهیزات پزشکی در تجریش را از موسسه خدمات پرستاری سپید گستر انجام دهید.

اجاره تجهیزات پزشکی در تجریش در منزل
اجاره تجهیزات پزشکی در تجریش در منزل

اجاره تجهیزات پزشکی در تجریش

به دلیل قیمت بالای خرید تجهیزات پزشکی، اجاره آن ها پیشنهاد می شود، ضمن اینکه در صورتی که بیمار عزیزتان برای مدت زمان کوتاهی به استفاده از تجهیزات پزشکی نیاز دارد، می توانید آن ها را از مرکز سپید گستر اجاره کنید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

اجاره تجهیزات پزشکی در تجریش در منزل

همه افراد می خواهند که به بهترین شکل ازعزیزان بیمار خود در منزل نگهداری کنند، مراقبت از بیماران در منزل نیازمند تجهیزات پزشکی است که می توانید آن ها را با بهترین کیفیت و قیمت از موسسه سپید گستر اجاره کنید، جهت مراقبت و نگهداری از بیماران در منزل می توانید از مرکز ما پرستار بیمار نیز استخدام کنید.

اجاره تجهیزات پزشکی در تجریش
اجاره تجهیزات پزشکی در تجریش

چرا تجهیزات پزشکی در تجریش را از سپید گستر اجاره کنیم؟

  1. سپید گستر موسسه ای معتبر و مجاز است که دارای مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور می باشد.
  2. تمامی تجهیزات پزشکی موجود در این مجموعه از جدید ترین ها و با کیفیت ترین محصولات می باشند.
  3. کلیه تجهیزات پزشکی که در این مجموعه جهت اجاره وجود دارند از استاندارد بالایی برخوردار هستند.
  4. کارشناسان مجموعه جهت مشاوره رایگان، نصب و راه اندازی و پشتیبانی در تمامی روزهای هفته به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشتریان گرامی هستند.
  5. این مرکز به ارسال تجهیزات پزشکی به تهران و سایر شهرهای ایران می پردازد.

اجاره تجهیزات پزشکی در تجریش از سپید گستر

سپید گستر مجموعه تخصصی است که نیاز های تمامی افراد را در زمینه اجاره تجهیزات پزشکی برطرف می کند.

جهت اجاره تجهیزات پزشکی در تجریش از مرکز خدمات پرستاری سپید گستر با شماره 02188928334 و سایر شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

اجاره تجهیزات پزشکی در تجریش چه مزایایی دارد؟

  1. با اجاره تجهیزات پزشکی در تجریش در منزل می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کرده و از پرداخت هزینه های بالا جلوگیری کنید.
  2. از آن جایی که استفاده از تجهیزات پزشکی تنها به مدت زمان خاصی محدود می شود، با اجاره تجهیزات پزشکی نگران بلا استفاده ماندن و انبار کردن دستگاه ها نخواهید بود.
  3. پیش از اجاره اجاره تجهیزات پزشکی در تجریش از مرکز سپید گستر، می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره رایگان داشته باشید.
  4. کلیه تجهیزات پزشکی که از مرکز سپید گستر اجاره می شود، توسط نصاب های این مرکز نصب می شود، ضمن اینکه می توانید آموزشات لازم را از کارشناسان دریافت کنید.
  5. در صورتی که عملکرد تجهیزات پزشکی اجاره شده مختل شود و دچار ایرادات و خرابی شود، نگران تعمیرات آن ها نخواهید بود چرا که مرکزی که دستگاه را از آن اجاره میکنید به تعمیرات دستگاه می پردازد.
اجاره تجهیزات پزشکی در تجریش
اجاره تجهیزات پزشکی در تجریش

نکات مهم برای اجاره تجهیزات پزشکی در تجریش

  • توصیه می شود اجاره تجهیزات پزشکی در تجریش را از مراکز و شرکت های معتبر انجام دهید.
  • پیش از اجاره تجهیزات پزشکی در تجریش با پزشک و کارشناسان مشورت کنید تا بهترین وسایل و تجهیزات را برای بیمارتان اجاره کنید.
  • هنگام اجاره تجهیزات پزشکی دستگاه را روشن و فعال کنید تا از سلامت آن مطمئن شوید، ممکن دستگاه دچار ایراد و خرابی شود و شرکت از خرابی آأن اطلاعی نداشته باشد.
  • در رابطه با امکانات و نحوه کار با دستگاه از کارشناسان شرکت اطلاعات لازم را کسب کنید.
  • توجه کنید در صورتی که دستگاهی که اجاره می کنید به قطعات جانبی نیاز دارد، آن ها را نیز اجاره کنید.

هزینه اجاره تجهیزات پزشکی در تجریش

هزینه اجاره تجهیزات پزشکی در تجریش به نوع دستگاهی که اجاره می کنید، به مدت زمانی که لازم است دستگاه را اجاره کنید و… را بستگی دارد، با این حال به هیچ عنوان نگران هزینه اجاره تجهیزات پزشکی در تجریش نباشید، چرا که تعرفه های اجاره تجهیزات پزشکی در منزل در این مرکز کاملا منصفانه و مناسب می باشد.

انواع تجهیزاتی که سپید گستر در تجریش اجاره می دهد

اجاره تجهیزات پزشکی در تجریش
اجاره تجهیزات پزشکی در تجریش

اجاره تجهیزات ICU

در شرایطی که می خواهید از بیمار آی سی یو در منزل مراقبت کنید به یکسری تجهیزات و دستگاه های ضروری پزشکی نیاز دارید، به عبارت دیگر لازم است تا یک اتاق آی سی یو کوچک در منزل خود ایجاد نمایید، مطابق نظر پزشک و تجهیزاتی که بیمار نیاز دارد، شما می توانید تجهیزات آی سی یو مورد نظر را از سپید گستر اجاره کنید.

اجاره اکسیژن ساز در تجریش

اکسیژن ساز یکی از کاربردی ترین تجهیزات پزشکی است که به افرادی که در تنفس مشکل دارند کمک می کند، این دستگاه هوای محیط را به داخل خود مکش کرده و از طریق عبور از محفظه زئولیت اکسیژن موجود در هوا را جدا کرده و با خلوص بالا از طریق ماسک وارد بینی و دهان و در نتیجه ریه بیمار می کند.

اجاره تخت بیمارستانی در تجریش

تخت بیمارستانی از دیگر تجهیزات پزشکی است که دارای انواع مختلفی است، انواع این تخت ها به بیمار در تغییر زوایای بدن کمک کرده و با توجه به نوع بیماری انتخاب و اجاره می شود، تخت ها در دو نوع مکانیکی و برقی وجود دارند.

اجاره تجهیزات پزشکی در تجریش
اجاره تجهیزات پزشکی در تجریش

اجاره ونتیلاتور در تجریش

برخی از بیماران که توانایی نفس کشیدن را ندارند و در شرایط حادی قرار دارند باید از ونتیلاتور استفاده کنند، ونتیلاتور در واقع نوعی دستگاه تنفس مصنوعی است که می توانید اجاره آن را از موسسه سپید گستر انجام دهید.

اجاره بای پپ در تجریش

بای پپ از دیگر تجهیزات پزشکی مهم است که به از طریق فشار هوای مثبت در طی دو مرحله به تنفس افراد به خصوص در هنگام خواب کمک می کند، بای پپ برای درمان آپنه خواب، بیماری های تنفسی، ریوی، قلبی و… کارد داشته و اجاره این دستگاه را می توانید از مرکز سپید گستر انجام دهید.

اجاره سی پپ در تجریش

سی پپ نیز از دیگر تجهیزات پزشکی است که از طریق فشار کم و ثابت به اکسیژن رسانی به بیمار می پردازد، این دستگاه دارای دو نوع اتوماتیک و غیر اتوماتیک می باشد، استفاده از سی پپ به درمان بیماری های تنفسی ریوی کمک می کند.

اجاره تجهیزات پزشکی در تجریش
اجاره تجهیزات پزشکی در تجریش

اجاره کپسول اکسیژن در تجریش

کپسول اکسیژن از دیگر تجهیزات پزشکی و تخصصی است که امکان جا به جایی و حمل و نقل آن وجود دارد، کپسول اکسیژن مناسب بیمارانی است که به استفاده از اکسیژن در خارج از منزل نیاز دارند، کپسول اکسیژن در ظرفیت های 2،10،40 لیتری وجود دارد و می توانید آن را از موسسه سپید گستر اجاره کنید.

اجاره ساکشن

دستگاه ساکشن که به آن دستگاه مکش، وکیوم پمپ، دستگاه مکنده و… نیز گفته می شود، با ایجاد مکش و ساخت خلا فشار منفی ساخته و این فشار منفی ترشحات گازی، مایع و جامد و خون آبه های ایجاد شده در طی جراحی را از جمع آوری خواهد کرد.

 

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. عبدالله کمالی 1 سال قبل

    خواستم ازتون تشکر کنم برای پرستار کودکم ایشون خیلی ماهرند و با وظایفشون آشنایی کامل دارن

  2. غلامرضا مهدوی 1 سال قبل

    هزینه خدماتتون چطوری محاسبه میشه؟

  3. ابراهیم طهماسبی 1 سال قبل

    با این مطلبتون کیف کردم

  4. مائده راعف 6 ماه قبل

    سلام تخت و تشک لیزری هم اجاره میدید برای بیماری که 94 کیلوعه؟ قیمتش چقدره؟

    1. sepidgostar 6 ماه قبل

      عرض ادب و احترام بله تخت و تشک لیزری هم اجاره داده می شود، قیمت اجاره به نوع تخت، مدت زمان اجاره و… بستگی دارد، جهت کسب اطلاعات دقیق تر لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید