اجاره مانیتور علائم حیاتی بیمار در منزل

مانیتور علائم حیاتی یکی از مهم ترین تجهیزات پزشکی است که از آن جهت مشاهده علائم حیاتی افراد بیماراستفاده می شود، این دستگاه تعداد ضربان قلب، فعالیت الکتریکی قلب، دمای بدن، فشار خون، فشار درون رگ ها و درصد اشباع اکسیژن در خون را نشان می دهد، از این دستگاه در بخش های ICU، CCU و حتی در منازل برای بیمارانی که به مراقبت های ویژه نیاز داشته و دارای تجهیزات تخصصی ICU هستند، استفاده می شود.

در صورتی که از بیماران با شرایط خاص در منزل مراقبت و نگهداری می کنید، اجاره مانیتور علائم حیاتی را از مرکز خدمات پرستاری سپید گستر انجام دهید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

علت اجاره مانیتور علائم حیاتی چیست؟

از آن جایی که این دستگاه به نمایش، بررسی و ذخیره اصلی ترین علائم حیاتی بدن از جمله آریتمی قلب، سرعت ضربان قلب، آریتمی، دمای بدن، فشار خون، فشار درون شریان ها و… می پردازد، اجاره آن برای بیمارانی که در شرایط خاصی قرار دارند ضروری است.

اجاره مانیتور علائم حیاتی بیمار

مانیتور علائم حیاتی در دو نوع پرتایل و ثابت وجود دارد که می توانید آن را از مرکز سپید گستر اجاره کنید، پیش از اجاره مانیتور علائم حیاتی می توانید از خدمات رایگان مشاوران مرکز سپید گستر بهره ببرید تا بهترین مانیتور را انتخاب کنید.

اجاره مانیتور علائم حیاتی
اجاره مانیتور علائم حیاتی

چرا اجاره مانتیتور علائم حیاتی را از سپید گستر انجام دهیم؟

ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که چرا باید مانتیتور علائم حیاتی را از موسسه سپید گستر اجاره کنیم، سپید گستر مجموعه ای مجاز و معتبر در تهران است که دارای مجوز های رسمی از وزرت بهداشت است، کلیه تجهیزات پزشکی از جمله مانیتور علائم حیاتیکه در این مرکز اجاره داده می شوند، دارای استاندارد های لازم بوده و دارای بهترین کیفیت می باشند.

ضمن اینکه موسسه سپید گستر دارای کارشناسان خبره ای است که شمارا را برای اجاره مانیتورینگ علائم حیاتی راهنمایی کرده که به صورت شبانه روزی در تمامی روزهای هفته به پشتیبانی از متقاضیان گرامی می پردازند.

اجاره مانتیورعلائم حیاتی از سپید گستر

جهت اجاره مانیتور علائم حیاتی از مرکز سپید گستر و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188928335 و سایر شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

اجاره مانیتور علائم حیاتی
اجاره مانیتور علائم حیاتی

اجاره مانیتور علائم حیاتی بیمار در تهران

در صورتی که ساکن هر یک از مناطق 22 گانه تهران هستید، میتوانید مانیتور علائم حیاتی مورد نیازتان را از موسسه سپید گستر اجاره کنید، این مجموعه به اجاره انواع تجهیزات پزشکی در تهران و ارسال مانیتورینگ علائم حیاتی و سایر تجهیزات پزشکی به شهرستان ها می پردازد.

بررسی اجزاء تشکیل دهنده مانیتورینگ علائم حیاتی

دستگاه مانیتور علائم حیاتی دارای اجزاء و قطعات مختلفی است که در ادامه به معرفی هریک از آن ها می پردازیم، این دستگاه دارای قطعات خاصی از جمله صفحه نمایش، صفحه کلید، بخش کنترل فشار، بخش کنترل دما، دکمه، ماژول ها و… می باشد.

اجزای مانیتورینگ علائم حیاتی
اجزای مانیتورینگ علائم حیاتی

سپید گستر به اجاره کدام یک از انواع مانیتورهای علائم حیاتی می پردازد؟

مرکز سپید گستر به اجاره انواع مانیتورها از جمله مانیتوز کنار تختی، مانیتور اورژانس، مانیتور میزان قند خون، مانیتورینگ CCU، مانیتور اتاق عمل، تله مانیتورینگ، مانیتور میزان فشار خون و… می پردازد.

اجاره مانیتور علائم حیاتی چه کاربردی دارد؟

مانیتور علائم حیاتی را می توان یکی از کاربردی ترین و تخصصی ترین تجهیزات پزشکی معرفی کرد، این دستگاه کلیه علائم حیاتی بیمار را در لحظه نظارت کرده و اختلالات را نمایش می دهد، با استفاده از این دستگاه میتوان در کوتاه ترین زمان مشکل را متوجه شده و بر طرف کرد.

نکات مهم اجاره مانیتور علائم حیاتی

  1. مانیتور علائم حیاتی را از موسسات مجاز و معتبر انجام دهید.
  2. به کیفیت و اندازه صفحه نمایش مانیتور علائم حیاتی توجه کنید.
  3. پیش از اجاره مانیتور علائم حیاتی با پزشک و مشاوران مرکز مشورت کنید.
  4. نصب مانیتور علائم حیاتی را به افراد متخصص بسپارید.
اجاره مانیتور علائم حیاتی
اجاره مانیتور علائم حیاتی

تعرفه اجاره مانیتور علائم حیاتی

هزینه کرایه مانیتور علائم حیاتی در تهران به عواملی نظیر نوع مانیتور، مدت زمان استفاده، امکانات دستگاه بستگی دارد، با این حال به هیچ عنوان نگران هزینه اجاره مانیتور نباشید چرا که مرکز سپید گستر تحت نظر وزارت بهداشت بوده و هزینه های این مرکز مطابق با تعرفه های از پیش تعیین شده و مصوب می باشد.

مانیتور های علائم حیاتی به چند دسته تقسیم می شوند؟

از کلیه مانیتورهای سه کاره جهت نشان دادن علائم حیاتی بیمار استفاده می شود، برخی از مدل های مانیتورهای علائم حیاتی از حساسیت های بیشتر و برخی دیگر ازحساسیت های بیشتری برخوردارند، در نتیجه می توان مانیتور علائم حیاتی سه کاره را به سه دسته حساسیت پایین، متوسط و بالا تقسیم کرد.

معرفی سه نوع مانیتور علائم حیاتی از لحاظ حساسیت

مانیتور کم حساسیت:

از این نوع مانیتور در منازل، بیمارستان ها و… استفاده شده و این نوع از دستگاه مانیتورینگ تنها به نمایش علائم حیاتی اولیه همچون سنجش دمای بدن، ضربان قلب، موج های الکترونیکی قلب و… می پردازد.

اجاره مانیتور علائم حیاتی
اجاره مانیتور علائم حیاتی

مانیتور حساسیت متوسط:

از این مدل مانیتورینگ علائم حیاتی جهت انجام فعالیت هایی همچون جراحی های عمومی استفاده می شود، این مدل از مانیتورینگ سرعت تنفس، امواج الکتریکی قلب، سرعت تنفس و درصد اشباع اکسیژن را به نمایش می گذارد.

مانیتور حساسیت بالا:

از این نوع دستگاه مانیتورینگ در بخش مراقبت های ویژه و برای اطلاع از علائم حیاتی بیماران استفاده می شود.

روش های مراقبت و نگهداری از مانیتور سه کاره

به هیچ عنوان برای شستشوی دستگاه مانیتورینگ از شوینده هایی که توانایی ساییدگی بسیار بالایی دارند استفاده نکنید، چرا که استفاده از این محصولات موجب ایجاد اشکلات اصلی در دستگاه شده و شما را با مشکلات عدیده ای مواجه می کند.

برای سالم ماندن دستگاه مانیتور علائم حیاتی به سلامت باتری آن توجه ویژه ای داشته باشید، در صورت عدم استفاده طولانی مدت از دستگاه مانیتور علائم حیاتی فیوز تعبیه شده در پشت دستگاه را خارج کرده و برای استفاده مجدد آن را به مدت 16 ساعت برای شارژ وصل کنید.

امیدواریم از مقاله اجاره مانیتور علائم حیاتی مرکز سپید گستر لذت کافی برده باشید، در صورت نیاز به مانیتور علائم حیاتی و سایر تجهیزات پزشکی یا شماره های درج شده تماس بگیرید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. علی اکبر مدنی 1 سال قبل

    اگر برای مدت یک ماه نیاز به سی پپ داشته باشیم میتونیم اون رو برای همین مدت زمان اجاره کنیم؟

  2. هادی رهنما 1 سال قبل

    هزینه خدماتتون چطوری محاسبه میشه؟

  3. اسدالله کلباسی 1 سال قبل

    به جرات میتونم بگم از بهترین هایید

  4. سولماز میر احمدی 9 ماه قبل

    سلام و وقت بخیر قصد اجاره مانیتور علائم حیاتی رو دارم از کجا بفهمم که شاخصه های مورد نظر پزشک رو داره مانیتورینگ؟

    1. sepidgostar 9 ماه قبل

      با عرض سلام و وقت بخیر کلیه پارامترهای مورد نظر پزشک بر روی مانیتور علائم حیاتی قابل نصب می باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید