اجاره تجهیزات پزشکی در ونک در منزل

یکی از هوشمندانه ترین اقدامات برای بیماران و سالمندان اجاره تجهیزات پزشکی در ونک است، امروزه بهتر است بیماران و سالمندان دوران نقاهتشان را در منزل بگذرانند، همچنین نبود تخت و آلودگی در مرکز درمانی و بیمارستان ها باعث می شود که بیماران دوران نقاهت و بیماری شان را در منزل خود بگذرانند همین موضوع باعث می شود که بیماران نیاز به تجهیزات پزشکی در منزل داشته باشند که می تواند از خدمات اجاره تجهیزات پزشکی در ونک موسسه سپید گستر استفاده کنند.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

یکی از روش های مقرون به صرفه جهت استفاده از تجهیزات و امکانات پزشکی اجاره تجهیزات پزشکی در ونک است، بیمار و سالمندانی که به تجهیزات کم تنفسی و قلبی احتیاج دارند که باید به مودت طولانی از این وسایل استفاده کنند می توانند به راحتی این دستگاه ها را اجاره کنند، و این گزینه برای این افراد بسیار مناسب است موسسه سپید گستر با هدف تأمین انواع تجهیزات پزشکی و بیماران به افراد جهت اجاره تجهیزات پزشکی به صورت 24 ساعته و رایگان مشاوره داده و این دستگاه ها را در اسرع وقت در اختیارشان می گذارد.

اجاره تجهیزات پزشکی در ونک
اجاره تجهیزات پزشکی در ونک

اجاره تجهیزات پزشکی در ونک

از رایج ترین اقدامات اجاره تجهیزات پزشکی است چرا که بسیاری از بیماران بعد از مرخص شدن از بیمارستان ها و مراکز درمانی نیازمند ارائه خدمات درمانی در منزل هستند همچنین در این صورت نیازمند یک سری دستگاه ها و تجهیزات پزشکی هستند که اجاره این تجهیزات بسیار مقرون به صرفه تر از خرید آن است حتی برخی از مراکز درمانی نیز تجهیزت پزشکی را اجاره می کنند شما هم می توانید برای استفاده از این خدمات دستگاه مورد نیازتان را از مرکز سپید گستر با خیال راحت اجاره کنید.

اجاره تجهیزات پزشکی در ونک چه مزایایی دریافت می‌ کنیم؟

یکی از مزیت های اجاره تجهیزات پزشکی این است که شما تجهیزات را درب منزل تحویل می گیرید، شما با اجاره تجهیزات از دستگاه درمانی می توانید استفاده کنید و آموزش لازم جهت استفاده از دستگاه را می بینید، بسیار راحت می توانید از آن استفاده کنید، متخصصان در این امر می تواند کمک بسیاری به شما می کند، تا بتوانید با توجه به نیازتان بهترین و مناسب ترین دستگاه ها و تجهیزات پزشکی را اجاره کنید.

انواع تجهیزات پزشکی قابل اجاره

تجهیزات پزشکی قلبی، تنفسی و ارتوپدی را می توانید به راحتی اجاره کنید، که در ادامه به برخی از دستگاه های پزشکی اشاره می کنیم:

اجاره دستگاه ساکشن ریه

از دستگاه ساکشن ریه جهت مکیدن ترشحات، آب و حتی برخی گاز های موجود در ریه افراد بیمار استفاده می شود، این دستگاه ترشحات اضافی موجود در راه های تنفسی دهانی و ریوی را به درون خود می کشد و به تنفس کمک می کند، این دستگاه تمام الزامات بین المللی یک دستگاه استاندارد و مرغوب را دارد.

یکی از ویژگی های این دستگاه ساکشن این است که ترشحات را با سرعت بال جمع می کند، بدون سر و صدا و مطمئن تمام این امور را انجام می دهد، دستگاه های ساکشن ریه باید تحت نظارت پزشک باشد و پزشک تجویز کند که به راحتی می توانید این دستگاه را اجاره کنید.

اجاره اکسیژن ساز

دستگاه های اکسیژن ساز هوای اطراف خود را گرفته و با فرایندی اکسیژن مورد نیاز بیمار را تأمین می کند و به بیمار این امکان را می دهد که به راحتی و با خیال راحت فعالیت های روزمره خور را انجام دهند بدون احساس کمبود اکسیژن لازم برای تنفسشان بهبود یابند.

اجاره دستگاه بای پپ

دستگاه بای پپ به بیماران تنفسی کمک می کند، این دستگاه بیشتر در درمان آپنه خواب استفاده می شود، افرادی که دارای مشکلات قلبی هستند و یا دچار سکته های قلبی و مغزی شده اند می توانند از دستگاه بای پپ استفاده کنند، زمانی از این دستگاه استفاده می شود که فرد به درستی و منظم تنفس نمی کند و در مرحله دم مشکل دارد، این دستگاه با کمک به بیمار در هنگام دم باعث تقویت عضلات ریه بیمار می شود و ر نهایت باعث تنفس راحت تر می شود.

 اجاره دستگاه ونتیلاتور

علت تنفس نا مطلوب پایین بودن اکسیژن خون است، در این صورت پزشکان و متخصصین از دستگاه ونتیلاتور استفاده می کنند، که این دستگاه به صورت یک دمنده کار می کند و اکسیژن مورد نیاز بدن بیمار را به ریه ها او وارد می کند.

اجاره مانیتور علائم حیاتی سه کاره

دستگاه مانیتور علائم حیاتی با توجه به تغییرات پتانسیلی که بر اساس عملکرد قلب ایجاد می شود را اندازه گیری کرده و به صورت امواج نرخ ضربان قلب محاسبه می کند و بر روی صفحه مانیتور نمایش می دهد، شما با استفاده از مانیتور علائم حیاتی را مشاهده می کنید که علائم شامل ضربان و ریتم قلب، میزان اکسیژن و فشار خون را به شما نمایش می دهد.

اجاره تجهیزات پزشکی در ونک
اجاره تجهیزات پزشکی در ونک

توصیه های مهم هنگام اجاره تجهیزات پزشکی در ونک در منزل و شبانه روزی

همان طور که گفته شد اجاره تجهیزات پزشکی در ونک می تواند بسیار مناسب است ولی در صورتی که به این توصیه ها دقت کنید:

  • بررسی کیفیت و استاندارد دستگاهی که می خواهید اجاره کنید همچنین از مراکز معتبر این تجهیزات را اجاره کنید.
  • سالم بودن دستگاه هنگام تحویل را بررسی کنید همچنین هنگام تحویل گرفتن تجهیزات باید اول دستگاه را تست کنید و در صورت سالم بودن، دستگاه را اجاره کنند.
  • از مناسب بیمار بودن تجهیزاتی که اجاره می کنید مطمئن شوید که برای این کار باید با پزشک معالج بیمار مشورت شود.
  • بسیاری از تجهیزات پزشکی به سن و نوع بیماری فرد بستگی دارد و بر اساس این ویژگی متفاوت است می باشند.
  • وزن بیمار و مدت زمان دوره بیمار را حتماً به مشاورین و متخصصان مرکز سپید گستر توضیح دهید تا بهترین دستگاه را انتخاب و اجاره کنید.
  • قبل اجاره تجهیزات پزشکی با پزشک معالج بیمار مشورت کرده و طبق آن عمل کنید.
  • اگر دستگاه و تجهیزات مورد نظر شما قطعات مصرفی دارد، حتماً نسبت به خرید آن اقدام کنید توجه داشته باشد از لوازم مصرفی مناسب دستگاهی که اجاره کرده اید استفاده کنید.
اجاره تجهیزات پزشکی در ونک
اجاره تجهیزات پزشکی در ونک

بهترین تجهیزات پزشک را از کجا تهیه و اجاره کنیم؟

موسسه سپید گستر مرکزی معتبر جهت تهیه محصولات و تجهیزات پزشکی است که از وزارت بهداشت مجوز دارد تا با کیفیت ترین تجهیزات را در اختیار بیماران قرار دهد تمام تجهیزات پزشکی این مرکز اورجینال و اصل هستند و از انواع برند ها و کشور های مختلف دستگاه کمک پزشکی موجود است تا شما به خیال راحت نسبت به اجاره این محصول اقدام کنید، همچنین این مرکز جهت اجاره به شما تضمین نیز می دهد و تجهیزات را به صورت درب منزل و در کمترین زمان به شما تحویل می دهد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 4
  1. ترانه پیرهادی 9 ماه قبل

    سلام هزینه اجاره ویلچر به مدت یک سال چقدره؟

    1. sepidgostar 9 ماه قبل

      سلام وقتتون بخیر باشه، برای اطلاع از میزان هزینه ها می توانید با شماره درج شده در سایت سپید گستر تماس بگیرید.

  2. حسین شاداب 6 ماه قبل

    قیمت های شما با جاهای دیگه اصلا قابل مقایسه نیست، واقعا دمتون گرم که تو این اوضاع اقتصادی هوای مردمو دارید

    1. sepidgostar 6 ماه قبل

      سلام و عرض ادب، ممنون از شما، سعی کردیم با قیمت گذاری مناسب امکان اجاره تجهیزات برای همه دوستان عزیز رو فراهم بیاریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید