اجاره تجهیزات پزشکی در انقلاب در منزل

برخی از بیماران نیاز به مراقبت و پرستاری در منزل دارند و باید مدت طولانی تحت مراقبت پزشک باشند، کسانی که بعد از مرخصی از CCU  دوباره نیاز به مراقبت و پرستاری دارند و کسانی که نمی خواهند به دلیل شلوغی و امکان ابتلا به بیماری های دیگر در بیمارستان ها و مراکز درمانی بستری شوند در این صورت می توانند از خدمات اجاره تجهیزات پزشکی در انقلاب استفاده کنند.

با توجه به اینکه خرید تجهیزات پزشکی دارای دردسر و هزینه بالایی است خانواده ها اکثراً توانایی تهیه آن را ندارد به همین دلیل مرکز تخصصی سپید گستر با سابقه درخشان سعی در خدمات رسانی به خانواده ها با ارائه خدمات اجاره تجهیزات پزشکی در انقلاب به صورت درب منزل در هر ساعتی از شبانه روز و در اسرع وقت دارد.

اجاره تجهیزات پزشکی در انقلاب
اجاره تجهیزات پزشکی در انقلاب

اجاره تجهیزات پزشکی در انقلاب در منزل

اجاره تجهیزات پزشکی  از رایج ترین اموری است که خانواده بیماران دغدغه آن را دارند چرا که بیمار در منزل احتیاج تجهیزات  پزشکی برای سپری کردن دوران نقاهت بیماری دارند ک خرید آن مقرون به صرفه نیست حتی خود مراکز نیز گاهی برخی دستگاه ها را اجاره می کنند بنابراین می توانند به راحتی از خدمات اجاره تجهیزات پزشکی مرکز معتبر سپید گستر استفاده کنند.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

مزایای اجاره تجهیزات پزشکی در انقلاب در منزل

شما با استفاده از خدمات اجاره تجهیزات پزشکی در منزل هزینه کمتری نسبت به خرید تجهیزات پزشکی پرداخت می کنید، دیگر نگرانی از بابت استفاده نکردن بعد از بهبود ندارید، دردسر های انبار و نگهداری  از دستگاه را ندارید، نگرانی جهت آسیب دیدن به دستگاه وجود ندارد، هنگام مشاهده خرابی در دستگاه می توانید تقاضای دستگاه جایگزین کنید تا کارشناسان موسسه سپید گستر در کمترین زمان دستگاه سالم را برای شما ارسال کنند همچنین نصب دستگاه توسط کارشناسان صورت می گیرد و آموزش های لازم را جهت استفاده از دستگاه را به شما می دهند، شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز که به مشکل خوردید با پشتیبانی این مرکز تماس بگیرید.

خدمات اجاره تجهیزات پزشکی در انقلاب در منزل

  • ارائه مناسب ترین برند ها از نظر قیمتی جهت اجاره تجهیزات پزشکی
  • قرار دادن دستگاه های مورد استفاده در CCU و ICU جهت اجاره
  • ارسال فوری تجهیزات پزشکی درب منزل
  • ارائه جدیدترین و باکیفیت ترین تجهیزات پزشکی جهت اجاره
  • پشتیبانی 24 ساعته و ارائه خدمات مشاوره رایگان
  • اجاره تجهیزات پزشکی به صورت شبانه روزی
  • آموزش نحوه نصب و استفاده از دستگاه توسط کارشناسان متخصص به خانواده ها
اجاره تجهیزات پزشکی در انقلاب
اجاره تجهیزات پزشکی در انقلاب

انواع دستگاه ها جهت اجاره تجهیزات پزشکی در انقلاب در منزل

اجاره دستگاه اکسیژن ساز (Oxygen Generator)

با توجه به اینکه بیماری های تنفسی و بیماری کرونا که به سیستم تنفسی بدن انسان آسیب می زند رایج شده است اکسیژن ساز به کمک بیماران می آید، این دستگاه یکی از تکنولوژی های نوین و کاربردی در امروزه است دستگاه اکسیژن ساز یک دستگاه برقی است که اکسیژن اطراف بیمار را می گیرد و آن را غلیظ تر می کند و در درمان بیمار تأثیر به سزایی دارد همچنین این دستگاه از بیماری های تنفسی نیز پیشگیری می کند.

اجاره کپسول اکسیژن(Oxygen Cylinder tank)

یکی از پر کاربرد ترین دستگاه های تجهیزات پزشکی کپسول اکسیژن است که برای بیماران تنفسی و ریوی استفاده می شود و اکسیژن مورد نیاز بیمار را تأمین می کند، این کپسول مستطیلی شکل به جنس آلومینیوم با چرخی جهت جابه‌جایی در اختیار بیمارانی که می خواهند در منزل بستری باشند قرار می گیرد.

اجاره دستگاه ونتیلاتور (Medical Ventilator)

به این دستگاه، دستگاه تنفس مصنوعی نیز گفته می شود که از مهم ترین دستگاه ها و وسایل پزشکی است و به فرایند تنفسی بیمار کمک می کند، این دستگاه به صورت ثابت و در حالت رو میزی و ایستاده برای افراد بیمار و دارای مشکلات تنفسی استفاده می شود.

اجاره تجهیزات پزشکی در انقلاب
اجاره تجهیزات پزشکی در انقلاب

اجاره دستگاه بای پپ (BIPAP Machine)

این دستگاه، دستگاه کمک تنفسی است افراد زیادی هستند که به دلایل مختلف دچار بیماری های تنفسی می شوند این دستگاه تا آخر عمر به کمک آنان می آید.

اجاره دستگاه مانیتور علائم حیاتی (Cardiac Monitoring)

این دستگاه سیگنال علائم حیاتی بیمار را به صورت مداوم نمایش می دهد و در صورت بروز مشکل در بدن فرد اخطار می دهد این دستگاه به صورت ثابت برای استفاده در منزل طراحی شده است.

اجاره دستگاه ساکشن (Suction Pump)

این دستگاه یک دستگاه مکش است که تمام ترشحات مایع، گاز و جامد  و همچنین خون آبه و مواد اضافی در بدن بیمار را به درون خود می کشد.

اجاره تخت بیمارستانی

این وسیله برای استراحت راحت بیمار طراحی شده است و بیمار می تواند به راحتی جابه‌جا شود و امور خود را بر روی تخت انجام دهد.

اجاره نبولایزر

نبولایزر دستگاهی می باشد که هوای تحت فشار قرار گرفته را از خود عبور داده و فشاری منفی ایجاد کرده و داروی مایع را تبخیر کرده و از راه ماسک به طور مستقیم به دستگاه تنفسی بیمار می رساند.

اجاره تجهیزات پزشکی در انقلاب
اجاره تجهیزات پزشکی در انقلاب

اجاره ویلچر

این دستگاه به دو نوع معمولی و برقی تقسیم می شود که برای جابه‌جایی بهتر بیمار توسط خود بیمار و یا همراهش انجام می شود که نوع ویلچر برقی از بهترین ویلچر ها است که بیمار به راحتی می تواند از آن استفاده کند.

اجاره بالابر بیمار در انقلاب

بالابرهای بیمار تجهیزات پزشکی توانبخشی هستند که در منازل، مراکز درمانی، آسایشگاه های سالمندان، بهزیستی ها و… به کار می روند، در انواع مختلفی ساخته می شوند، برخی از این مدل ها عبارت اند:

  • بالابر بیمار دستی
  • جلیقه بالابر بیمار
  • بالابر بیمار برقی
  • بالابر بیمار ایستاده
  • بالابر بیمار پله رو
  • صندلی انتقال بیمار
  • و…

اجاره واکر در انقلاب

واکرها ابزارهایی هستند که برای کمک کردن در راه رفتن از آن ها استفاده می شود، این تجهیزات در خصوص افرادی که قدرت عضلانی اندام تهتانی آن ها کاهش پیدا کرده است به کار می روند.

اجاره تجهیزات پزشکی در انقلاب
اجاره تجهیزات پزشکی در انقلاب

نحوه ارسال تجهیزات پزشکی

شما با تماس به شماره 02188928336 می توانید از کارشناسان مرکز سپید گستر مشاوره بگیرید و با خیال راحت دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت آن را به محل شما ارسال کنند.

قیمت اجاره تجهیزات پزشکی در انقلاب در منزل

قیمت اجاره دستگاه ها بر اساس نرخ مصوب وزارت بهداشت است اما به نوع دستگاه، کشور سازنده دستگاه و برند دستگاه بستگی دارد همچنین هزینه بر اساس مدت اجاره و کارکرد دستگاه در قرارداد است و قیمت حمل و نقل نیز به قیمت اجاره اضافه می شود.

مدت زمان اجاره تجهیزات پزشکی در انقلاب در منزل

مدت زمان استفاده از دستگاه و اجاره تجهیزات پزشکی را پزشک تعیین می کند که به نوع بیماری و میزان شدت بیماری فرد بستگی دارد که می توان به صورت روزانه، هفتگی و ماهیان باشد همچنین امکان تمدید مدت زمان اجاره تجهیزات پزشکی در موسسه سپید گستر وجود دارد.

اجاره تجهیزات پزشکی در انقلاب در منزل موسسه سپید گستر

ارائه خدمات اجاره تجهیزات پزشکی از دغدغه های اصلی مرکز معتبر سپید گستر است این موسسه دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت است از این رو بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات پزشکی را جهت اجاره به خانواده ها در اختیار آنان می گذارد که به صورت شبانه روزی می توانند اجاره کنند و تمام دستگاه ها را با تضمین به صورت درب منزل به افراد تحویل می دهد و در محل نصب انجام می شود و در صورت خرابی دستگاه جایگزین ارسال می شود.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. سجاد عرب 1 سال قبل

    ماها که بچه کوچیک داریم این سپید گستر
    خیلی بهمون کمک میکنه خدا خیرتون بده

  2. علی فاطمی 1 سال قبل

    دمتون گرم با این همه اطلاعات به روز و حرفه ای

  3. احسان جاوید 1 سال قبل

    این مطلب حرف نداشت

  4. مهدی دهرویه 7 ماه قبل

    سلام من ویلچر می خواستم
    مدت زمان اجاره چقدر است؟

    1. sepidgostar 7 ماه قبل

      سلام و عرض ادب مدت زمان اجاره را خودتان تعیین می کنید برای اطلاع دقیق تر می توانید با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید