قیمت و هزینه پرستار بیمار در منزل سال 1402

دستمزد پرستار بیمار در منزل چگونه تعیین می شود؟ چه مواردی در قیمت خدمات پرستاری در منزل تاثیر گذار است؟ بسیاری از بیماران ترجیح می دهند که دوره نقاهت پس از بیماری شان را در منزل سپری کرده و به مراقبت در منزل نیاز دارند، در این مقاله سپید گستر قیمت و هزینه پرستار بیمار در منزل سال 1402 را بررسی خواهیم کرد.

عوامل تاثیر گذار در قیمت و دستمزد پرستار بیمار

افراد بیمار نیازهای متفاوتی دارند و مراقبت و نگهداری از آن ها به ارائه خدمات تخصصی نیاز دارد، از این جهت مسئله دستمزد پرستار بیمار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، پرستار در قبال بیمار وظایف مشخصی دارد تا به بیمار کمک کند بهبود پیدا کند.

در نتیجه قیمت و هزینه پرستار به عوامل مختلفی بستگی دارد، ساعت کاری پرستار، تخصص و تجربه پرستار، محل زندگی و نیاز هایی که بیمار دارد از مهم ترین عواملی هستند که در قیمت و هزینه پرستار بیمار در منزل تاثیر گذارند.

هزینه پرستار بیمار
هزینه پرستار بیمار
  • ساعت کاری پرستار در منزل بیمار

پرستاران بیمار فعال در سپید گستر به صورت ساعتی، روزانه، شبانه و شبانه روزی به ارائه خدمات تخصصی پرستاری می پردازند، در نتیجه مقطعی که پرستار بیمار در منزل حضور دارد و از بیمار مراقبت می کند از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت و دستمزد پرستار بیمار است.

قیمت و دستمزد پرستار 24 ساعته و شبانه روزس بیشتر از دستمزد سایر پرستاران است، در این حالت پرستار هیچ گونه رفت و آمدی ندارد و می تواند از امکاناتی که در منزل بیمار وجود دارد، پرستار روزانه بیمار 12 ساعت از بیمار مراقبت کرده و مددجو موظف است که هزینه رفت و آمد پرستار را پرداخت کند، هزینه و دستمزد پرستار بیمار ساعتی یا پاره وقت مطابق با ساعاتی که پرستار صرف می کند تعیین می شود.

  • وضعیت و سطح سلامتی جسمانی و روانی بیمار

از دیگر عواملی که در هزینه و قیمت پرستار بیمار تاثیر گذار است میتوان به وضعیت و سطح سلامتی جسمانی و روانی بیمار اشاره کرد، شرایط و وضعیت بیمار و نوع بیماری در دستمزد پرستار تاثیر گذار است، در صورتی که بیمار به مراقبت های خاص پزشکی نیاز داشته باشد ضروری است پرستار متخصصی که در زمینه مراقبت از آن بیمار تخصص دارد اعزام شود.

ضمن این که علاوه بر تاثیراتی که شرایط جسمی در هزینه و قیمت پرستار بیمار دارد می توان به شرایط روحی بیمار نیز اشاره کرد، در صورتی که بیمار به بیماری های روانی هم مبتلا باشد هزینه مراقبت افزایش پیدا خواهد کرد.

  • تخصص و تجربه پرستار

تخصص پرستار بیمار در قیمت و هزینه پرستار تاثیر گذار است، در صورتی که پرستار تخصص بیشتری داشته باشد دستمزد بیشتری دریافت می کند، پرستاران فعال در مجموعه خدمات پرستاری سپید گستر افراد متخصص و آموزش دیده ای هستند که مدارک معتبر پرستاری دارند، این پرستاران در دوره های پرستاری شرکت کرده اند و خدمات مراقبت از بیمار را به طور تخصصی ارائه می دهند.

هزینه پرستار بیمار
هزینه پرستار بیمار
  • محل زندگی بیمار

سپید گستر مجموعه ای مجاز و معتبر است که در تمامی مناطق 22 گانه تهران از شرق تا غرب، شمال تا جنوب دارای شعبه بوده و در تمامی مناطق به ارائه خدمات پرستار بیمار می پردازد.

  • نیاز های بیمار

بیمارانی که از آن ها در منزل مراقبت و نگهداری می شود دارای نیازهای خاصی هستند که برای بهبودی باید برطرف شوند، پرستار نیازهای جسمی و روانی بیمار را برطرف کرده و از او مراقبت و نگهداری میکند، پرستار علاوه بر این که از بیمار مراقبت می کند به ارائه خدمات تخصصی به بیمار می پردازد.

انجام تزریقات، پانسمان زخم ها، فیزیوتراپی بیمار، نظارت بر مصرف داروهای خوراکی، استنشاقی، قطره و…، کنترل علائم حیاتی بیمار، پیشگیری از شدت بیماری، راهنمایی بیمار جهت استفاده از تجهیزات پزشکی و… از مهم ترین خدماتی هستند که پرستار بیمار به فرد بیمار ارائه می دهد، از این جهت خدماتی که پرستار به بیمار ارائه می کند در هزینه و دستمرد پرستار بیمار تاثیر گذار است.

قیمت و هزینه کمک بهیار بیمار در منزل

هزینه و دستمزد کمک بهیار در مجموعه سپید گستر به خدماتی که کمک بهیار ارائه می دهد بستگی دارد، کمک بهیار فردی متخصص و با تجربه است که مراقبت های اولیه و اساسی بیمار را انجام می دهد و به بیمار کمک می کند تا بتواند فعالیت های روزمره اش را بهتر انجام دهد، کمک بهیاران فعال در سپید گستر افرادی هستند که دوره های آموزشی مخصوص را گذرانده و تجربه و مهارت کافی دارد.

هزینه پرستار بیمار
هزینه پرستار بیمار

قیمت و هزینه پرستار بیمار icu در منزل

قیمت و هزینه پرستار بیمار icu در منزل بسیار کمتر از هزینه های بیمارستان محاسبه می شود، خدماتی که پرستار بیمار icu  در منزل ارائه می دهد در هزینه و دستمزد پرستار تاثیر گذار است، پرستاران بیماران icu افراد متخصص و آموزش دیده اس هستند که با چگونگی استفاده از تجهیزات پزشکی آشنایی کامل دارند، تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمار را راه اندازی کرده و سایر خدمات مورد نیاز بیمار را ارائه می دهند.

قیمت و هزینه پرستار بیمار در تهران 1402

جهت کسب اطلاعات دقیق تر از قیمت و هزینه پرستار بیمار در منزل با شماره  02188928334 و سایر شماره های درج شده در سایت سپید گستر تماس بگیرید، کارشناسان در رابطه با بیماری فرد مددجو، شرایط و نیازهای بیمار، موقعیت و محل زندگی تان سوال هایی را از شما خواهند پرسید و پرستاری را که در زمینه مراقبت و نگهداری از بیمارتان تخصص بیشتری داشته باشد و به منطقه شما نزدیک تر باشد به محل زندگی تان اعزام می شود تا هزینه های ایاب و ذهاب پرستار کاهش پیدا کند.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی قیمت و هزینه پرستار بیمار در منزل سال 1402 و عواملی که در این مورد تاثیر گذار هستند پرداخته شد، در صورت نیاز به پرستار بیمار در تهران کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید