قیمت و هزینه پرستار کودک در منزل سال 1402

یکی از دغدغه های همیشگی والدین مراقبت از فرزندان خود است، در صورتی که والدین شاغل باشند این نگرانی دو چندان می شود، این افراد سعی دارند پرستاری قابل اعتماد در زمانی که خارج از منزل هستند استخدام کنند، تا از کودک به خوبی نگه داری شود، حقوق پرستاران کودک با توجه به عواملی چون وظایفی که دارند متفاوت خواهد بود.

مرکز سپید گستر با اعزام پرستاران متخصص و مجرب جهت مراقبت از کودکتان امنیت فرزند شما را تضمین می کند و کلیه خدمات را با بهترین هزینه ارائه می دهد در این مقاله سعی داریم قیمت و هزینه پرستار کودک در منزل سال 1402 به شما بگوییم.

قیمت و هزینه پرستار کودک در منزل سال 1402

هزینه پرستار کودک در منزل با توجه به خدمات و امکاناتی که در اختیار کودک شما قرار داده می شود تعیین می گردد، این هزینه جه یک زندگی بهتر برای کودکتان هزینه معقولی است، این امکانات شامل ایجاد محیطی امن و سالم برای کودک، توجه به نیاز های خاص کودک و انجام مسئولیت های روزمره است.

هزینه پرستار کودک
هزینه پرستار کودک

مرکز سپید گستر با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات با هزینه پرستار کودک در منزل کم همچنین امکان دریافت مشاوره رایگان برای شما فراهم کرده یکی از بهتری مرکز پرستاری شناخته شده است، شما می توانید با آگاهی کامل از خدمات مرکز سپید گستر پرستار کودک استخدام کنید، در ادامه قیمت و هزینه پرستار کودک در منزل سال 1402 را بررسی می کنیم.

عوامل مؤثر روی قیمت و هزینه پرستار کودک در منزل

همان طور که می دانید پرستاری از کودک شغل بسیار حساسی است و فردی که این کار را انجام می دهد مسئولیت های زیادی را بر عهده دارد، بنابراین در انتخاب پرستار باید دقت لازم را داشته باشید، پرستار کودک باید واجد شرایط باشد که این شرایط و عوامل روی میزان حقوق فرد تأثیر می گذارد در ادامه عوامل مؤثر روی قیمت و هزینه پرستار کودک در منزل مطرح می کنیم.

تخصص پرستار کودک در منزل

مدرک تحصیلی پرستار یکی از عوامل مؤثر روی هزینه پرستار کودک در منزل است، هر چه مدرک پرستار بالا تر باشد و پرستار آموزش های بیشتری جهت ارائه خدمات دیده باشد حقوق بیشتری دریافت خواهد کرد، پرستار و مراقب کودک در دو رده مادر یار و کودک یار سازماندهی شده اند برای مشخص کردن قیمت و هزینه پرستار کودک در منزل هر دسته را باید بررسی کرد.

هزینه پرستار کودک
هزینه پرستار کودک

کودک یار

یکی از دسته های پرستار کودک، کودک یاران هستند، این افراد برای مراقبت از کودکان و ارتباط با آن ها تخصصی عمل می کنند، کودک یاران به صورت متمرکز روی آموزش و تربیت کودک کار می کنند و برای ارائه خدمات آموزش دیده اند و تخصص کافی دارند، این افراد امور منزل را انجام نمی دهند، از جمله فعالیت این افراد شامل موارد زیر است:

  • ارائه آموزش های مختلف به کودک با توجه به سن او
  • تربیت کودک و راهنمایی او برای ارتباط گرفتن با افراد
  • کودکیار کودک را برای رفتن به جامعه آماده می کند
  • انجام بازی های تخصصی و آموزنده متناسب با سن کودک
  • آموزش زبان های گوناگون به کودک
  • انجام امور تغذیه ای کودک
  • انجام برخی از امور نظافتی مربوط به کودک

قابل ذکر است که آموزش نکات تربیتی به کودک در حین بازی کردن به سفارش والدین جزء وظایف کودک یار است.

مادریار

دسته دیگر از پرستاران کودک مادریاران هستند، این افراد غالباً تجربه مادر شدن و تربیت همچنین پروش کودک را دارند و آموزش های لازم برای مراقبت از کودک و نوزاد را دیده اند، این دسته از پرستاران به همراه مادر در امور منزل و پرستاری از نوزاد یا کودک مشارکت می کنند، در ادامه وظایف مادریار را مطرح می کنیم:

  • تهیه غذا برای کودک
  • تهیه شیر خشک کودک
  • غذا دادن به کودک
  • تنظیم زمان خواب کودک
  • استحمام کودک
  • تعویض لباس کودک
  • تعویض پوشک کودک
  • بازی کردن با کودک
  • سرگرم کردن کودک
  • شستن لباس های کودک
  • انجام امور منزل
  • نظافت منزل
  • تهیه غذا برای خانواده کودک

تعداد کودکان

خانواده هایی که چندین کودک دارند، کودکان دو قلو و یا چند قلو دارند و متقاضی پرستار کودک در منزل هستند باید بدانند که هزینه مراقبت از چندین کودک بیشتر است چرا که تعداد کودکانی که تحت مراقبت قرار می گیرند یکی از عوامل تأثیر گذار روی حقوق پرستار کودک در منزل است.

میزان فاصله از محل سکونت

فاصله محل سکونت پرستار کودک تا منزل کودک یکی از عوامل مؤثر روی قیمت و هزینه پرستار کودک در منزل است، چرا که هزینه رفت و آمد پرستار نیز به این هزینه اضافه می شود، برای صرفه جویی در هزینه بهتر است پرستاری استخدام کنید که در نزدیک محل زندگی شما سکونت داشته باشد.

مدت زمان حضور پرستار کودک در منزل

قرارداد های پرستاری با توجه به نیاز های کودک و خانواده او شامل بازه زمانی مختلفی می باشد، این زمان می تواند به صورت 24 ساعت در شبانه روز، ساعتی مشخص در روز و یا به صورت ساعتی در بعضی مواقع در هفته باشد، که با توجه به این موضوع هزینه پرستار کودک نیز متفاوت است، مشخص است که هر چه پرستار مدت زمان بیشتری در منزل کودک حضور داشته باشد هزینه بیشتری دریافت خواهد کرد.

وضعیت جسمی و روحی کودک

زمانی که کودک بیمار باشد و دارای مشکلات جسمی و روحی باشد انتخاب پرستار کودک باید با مشورت پزشک متخصص انجام شود، پرستاری که برای مراقبت از کودک بیمار استخدام می شود باید تخصص کافی جهت ارائه خدمات درمانی داشته باشد بنابراین میزان هزینه پرستار کودک افزایش پیدا می کند.

هزینه پرستار کودک
هزینه پرستار کودک

مراقبت از نوزاد

مادری که به تازگی زایمان کرده است توانایی جسمی خود را از دست داده و نیاز به استراحت دارد، پرستار کودک در ارائه خدمات برای این افراد علاوه بر اینکه باید از کودک مراقبت کند از مادر کودک نیز باید مراقبت کند و به هر دو خدمات رسانی کند که روی قیمت و هزینه پرستار کودک در منزل تأثیر می گذارد.

قیمت و هزینه پرستار کودک در منزل مرکز سپید گستر

قیمت و هزینه پرستار کودک در منزل موسسه سپید گستر طبق تعرفه وزارت بهداشت تعیین می شود اما همان طور که گفته شد عوامل مختلفی وجود دارد که روی این هزینه ها تأثیر می گذارند که به بررسی این عوامل پرداختیم، فعالیت این مرکز تحت نظارت سازمان وزارت بهداشت است بنابراین هیچ نگرانی بابت میزان هزینه ها نخواهید داشت، همچنین کلیه خدمات مرکز سپید گستر با بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه داده می شود.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید