اجاره تجهیزات پزشکی در شمیران نو درب منزل

با توجه به گسترش بیماری ها بهتر است جهت عدم بستری در بیمارستان ها تمام تلاش خود را بکنیم، برای انجام این امر باید منزل خود را برای بستری در منزل تجهیز کنیم، با توجه به هزینه بالا تهیه و خرید تجهیزات پزشکی بهترین راه کار اجاره تجهیزات پزشکی در شمیران نو است.

موسسه سپید گستر پلتفرمی جهت خدمات رسانی به بیماران قرار داده است که شامل تجهیزات پزشکی با کیفیت و دارای ضمانت جهت اجاره تجهیزات پزشکی درب منزل قرار داده است.

اجاره تجهیزات پزشکی در شمیران نو

اگه می خواهید دستگاه و تجهیزات پزشکی با کیفیت بالا و سالم اجاره کنید بهتراست از یک موسسه معتبر کمک بگیرید، موسسه سپپید گستر دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت است و خدمات اجاره تجهیزات پزشکی درب منزل را جهت رفاه بیمارانی که می خواهند دوران نقاهت خود را در منزل بگذرانند قرار داده است.

شما می توانید با تماس به شماره درج شده در سایت از خدمات مشاوره رایگان و 24 ساعته این مرکز بهره مند شوید تا بهترین، با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین دستگاه و وسیله مورد نیازتان را اجاره کنید و از خدمات اجاره تجهیزات پزشکی درب منزل استفاده کنید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

مزایای اجاره تجهیزات پزشکی در شمیران نو

  • مقرون به صرفه بودن نسبت به خرید تجهیزات
  • عدم نگرانی از نگه داری و انبار دستگاه بعد از بهبود بیماری
  • جایگزینی دستگاه در صورت سالم نبودن تجهیزات پزشکی
  • نصب سریع توسط کارشناسان موسسه سپید گستر
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • عدم نگرانی از آسیب دستگاه
اجاره تجهیزات پزشکی در شمیران نو
اجاره تجهیزات پزشکی در شمیران نو

انواع خدمات اجاره تجهیزات پزشکی در شمیران نو

اجاره تخت بیمارستانی در شمیران نو

تخت بیمارستان تختی مخصوص بیمار است که برای بستری و استراحت بیمار طراحی شده است، که باید قابل تنظیم باشد تا بیمار بتواند جا به جا شود، انواع تخت بیمار:

تخت بیمارستان دستی: این تخت تختی ساده است که دارای یک اهرم است که با آن می توان تخت را تنظیم کرد تا بیمار بتوادند در بهترین حالت برای استراحت قرار بگیرد.

تخت بیمارستان برقی: این تخت دارای تنظیمات ارتفاع است تا بیمار به راحتی بتواند جا به جا شود و به صورت اتوماتیک این تخت تنظیم می شود.

اجاره دستگاه اکسیژن ساز (Oxygen Concentrator) در شمیران نو

به این دستگاه غلیظ کننده هوا هم گفته می شود که اکسیژن مورد نیاز بیمار را با غلیظ کردن هوا به اکسیژن خالص تبدیل می کند، این دستگاه هوا را کمپرس می کند و نیتروژن هوا را جدا می کند و اکسیژن مدیکال با درجه خلوص بالای 95% را به بیمار می دهد.

دستگاه اکسیژن سازی که در منزل استفاده می شود از نوع ثابت است که در ظرفیت های 3 و 5 و 8 و 10 لیتر در دقیقه موجود است همچنین اکسیژن ساز خانگی دارای چرخ است که به راحتی می توان آن را جا به جا کرد.

اجاره دستگاه ونتیلاتور (Ventilator) در شمیران نو

دستگاه ونتیلاتور باعث ورود هوا به داخل ریه می شود و سپس خروج آن از ریه می شود، دستگاه ونتیلاتور که تهویه مکانیکی و یا مصنوعی است که به بیمار کمک می کند تا بهتر بتواند تنفس کند و پزشک تشخیص می دهد که بیمار چه مدت از این دستگاه استفاده کند همچنین نوع ونتیلاتور که می تواند فشار ثابت، فشار مثبت و فشار منفی باشد را باید پزشک معالج تشخیص دهد.

اجاره تجهیزات پزشکی در شمیران نو
اجاره تجهیزات پزشکی در شمیران نو

اجاره دستگاه ساکشن در شمیران نو

به این دستگاه، دستگاه مکش نیز می گویند که از کاربردی ترین تجهیزات پزشکی است، این دستگاه با کمک پمپی برای مکش و تولید خلاء فشار منفی ایجاد می کند و ترشح گازی، مایع، جامد و مواد اضافی و خون آبه را به درون خود خود می کشد.

اجاره کپسول اکسیژن در شمیران نو

کپسول اکسیژن دارای شکلی استوانه ای حاوی گاز اکسیژن است، کپسول های اکسیژن خانگی در ابعاد کوچک و با جنس آلمینیوم در بازار وجود دارد، استفاده از این کپسول باعث می شود بیمار بهتر نفس بکشد، هوشیاری بیشتری داشته باشد و بهتر استراحت کند.

بهتر است در هنگام استفاده از آن موارد ایمنی را رعایت کنید همچنین کپسول باید همیشه پر و آماه استفاده باشد و بهتر است دارای پایه چرخدار باشد تا به راحتی آن را جا به جا کنید.

اجاره تجهیزات پزشکی در شمیران نو
اجاره تجهیزات پزشکی در شمیران نو

اجاره دستگاه بای پپ (NIV BIPAP machine) در شمیران نو

یک نوع از دستگاه ونتیلاتور است، دستگاه بای پپ به بیمار جهت تنفس کمک می کند برای بیمارانی که به مشکلات تنفسی و ریوی مبتلا هستند استفاده می شود.

اجاره ویلچر در شمیران نو

بهترین وسیله برای جا به جایی بیمار ویلچر است که در دو نوع برقی و دستی است.

اجاره بالابر بیمار در شمیران نو

بسیاری از بیماران که دارای مشکل جسمی هستند که این مشکلات می تواند معلولیت، چاقی و … باشند نمی توانند به راحتی جابه جا شوند برای اینکه این مشکل رفع شود می توان از دستگاه بالابر بیمار استفاده کرد که به بیمار کمک می کند که از روی زمین، تخت و غیره به نقاط دیگر جا به جا شود، این دستگاه یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات پزشکی است.

اجاره دستگاه سی پپ در شمیران نو

این دستگاه نوعی درمان است که که فشار خفیفی از هوا را به راه های هوایی بیمار انتقال می دهد تا راه های هوایی باز شوند و بیمار به راحتی بتواند در هنگام خواب تنفس کند، بیمار با استفاده از این دستگاه می تواند به طور طبیعی نفس بکشد و در هنگام خواب و استراحت به مشکل بر نخورد.

اجاره مانیتور علائم حیاتی در شمیران نو

دستگاهی است که سیگنال علائم حیاتی بیمار را نمایش می دهد و در هنگام بروز مشکل اخطار می دهد.

مانیتور ها ضربان قلب، سرعت تنفس، فشار خون و وجود آریتمی را نمایش می دهد، این دستگاه امکان تنظیم بازه مجاز را دارد و در صورتی که در بازه مجاز نباشد هشدار می دهد.

اجاره تجهیزات پزشکی در شمیران نو
اجاره تجهیزات پزشکی در شمیران نو

نحوه اجاره تجهیزات پزشکی در شمیران نو

شما با تماس به شماره 02188928336 می توانید از خدمات اجاره تجهیزات پزشکی در شمیران نو سپید گستر استفاده کنید در انجام این امر باید توجه کافی را داشته باشید و قبل نصب تجهیزات آن را تست کنید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید و حتماً از پزشک معالج مشورت بگیرید.

قیمت و هزینه اجاره تجهیزات پزشکی در شمیران نو

میزان قیمت اجاره تجهیزات پزشکی در شمیران نو موسسه سپید گستر طبق مصوبه قیمت گذاری شده است و به عوامل چون کیفیت، سال تولید و کشور تولید کننده بستگی دارد همچنین باید به وسایل مصرفی که در کنار دستگاه باید تهیه شود نیز توجه کرد تا بتوان با بهترین قیمت و کیفیت از خدمات اجاره تجهیزات پزشکی درب منزل بهره مند شد.

اجاره تجهیزات پزشکی در شمیران نو
اجاره تجهیزات پزشکی در شمیران نو

مزیت های سپید گستر جهت ارائه خدمات اجاره تجهیزات پزشکی در شمیران نو

موسسه سپید گستر یک مرکز معتبر جهت اجاره تجهیزات پزشکی است و تحت نظر وزارت بهداشت خدمات رسانی می کند، از مزایای این موسسه پشتیبانی 24 ساعته، ارائه خدمات درب منزل به صورت شبانه روزی و روزانه در هر ساعتی که تمایل داشته باشید، اجاره تجهیزات پزشکی سالم، با کیفیت و دارای ضمانت، ارائه آموزش نحوه استفاده از دستگاه توسط کارشناسان و تعویض دستگاه در صورت سالم نبودن در کمترین زمان می توان اشاره کرد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 3
  1. مسلم حاجی 1 سال قبل

    اگر پرستار کودک به مرخصی نیاز داشته باشد چه کار کنیم؟

  2. امید مجد 1 سال قبل

    مطالب مفید و کاربردی خوبی دارید

  3. غلامرضا عسکری 1 سال قبل

    پرستار مادرم خانمی صبور و متشخص هستند که واقعا از کارشون رضایت داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید