خدمات اجاره تجهیزات پزشکی در غرب تهران

یکی از رایج ترین اقدامات در حوزه درمان بیماری ها، اجاره تجهیزات پزشکی است که برای سنین مختلف امکان پذیر است، یکی از خدمات موسسه سپید گستر اجاره تجهیزات پزشکی در غرب تهران است.

 با توجه به این موضوع که بسیاری از افراد دوران نقاهت خود را در منزل شان سپری می کنند ممکن است برای بهبود این دوره به تجهیزات پزشکی در منزل نیاز داشته باشند.

تعدادی از افراد نیز ترجیح می دهند که بیماران شان دوره نقاهت شان را در منزل سپری کنند تا از عفونت های بیمارستانی دور باشد، این بیماران نیز به تجهیزات پزشکی نیاز دارند.

اجاره تجهیزات پزشکی در غرب تهران

با توجه این که بسیاری از این تجهیزات پزشکی باید در دوره زمانی معینی استفاده شوند و قیمت تجهیزات پزشکی بالاست، اجاره آن ها گزینه مناسب تری از خرید شان است.

در نتیجه افرادی که برای مدت زمان کوتاهی نیاز به تجهیزات پزشکی دارند می توانند از موسسه سپید گستر در تهران تجهیزات مورد نظرشان را اجاره  کنند.

اجاره تجهیزات پزشکی در غرب تهران
اجاره تجهیزات پزشکی در غرب تهران

چه کسانی به اجاره تجهیزات پزشکی نیاز دارند؟

افراد دارای معلولیت دائمی و موقت، بیماران، سالمندان و حتی مؤسسان مراکز درمانی می توانند تجهیزات پزشکی مورد نیازشان را از موسسه سپید گستر اجاره کنند.

بیمار هایی که در منزل بستری هستند نیاز به تخت بیمارستانی دارند، افرادی که دارای نقص و ناتوانی اند و یا فلج هستند نیز به تجهیزات پزشکی نیاز دارند.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

تجهیزات پزشکی به چند دسته تقسیم می شوند؟

تجهیزات پزشکی به طور کلی در دو نوع بادوام و یکبار مصرف تولید می شوند، از هر یک از تجهیزات پزشکی با توجه به نیاز بیمار در منزل استفاده می شود.

تجهیزات پزشکی با دوام دسته ای از محصولات و تجهیزاتی هستند که امکان استفاده طولانی مدت از آن ها وجود دارد، تجهیزاتی از جمله دستگاه های تنفسی، وسایل کمک حرکتی همچون واکر، ویلچر و…، انواع تخت و تشک پزشکی، مانیتور علائم حیاتی، ساکشن و… شامل تجهیزات پزشکی با دوام هستند.

برخی از لوازم پزشکی قابلیت یکبار استفاده دارند و در اصطلاح تجهیزات یک بار مصرف هستند، این لوازم پس از استفاده دور انداخته می شوند و قابلیت اجاره ندارند.

مزایای اجاره تجهیزات پزشکی در غرب تهران

  • مهم ترین مزیت اجاره تجهیزات پزشکی در غرب تهران این است که محصول در کوتاه ترین زمان ممکن به محل مورد نظری مشتری ارسال می شود.
  • هزینه اجاره تجهیزات پزشکی کمتر از خرید این تجهیزات است.
  • امکان مشاوره رایگان و آموزش استفاده از تجهیزات پزشکی نیز توسط کادر مجرب و ماهر این مجموعه وجود دارد، این مجموعه دارای کارشناسان و متخصصان حرفه ای است که به آموزش تنظیم و استفاده از تجهیزات پزشکی می پردازند.
  • از دیگر مزایای اجاره تجهیزات پزشکی در موسسه سپید گستر این است که تمامی تجهیزات پزشکی به روز و با کیفیت تقدیم حضورتان خواهد شد.
  • پس از اتمام کارتان با تجهیزات پزشکی نیازی به نگهداری و انباری کردن آن ها ندارید.
اجاره تجهیزات پزشکی در غرب تهران
اجاره تجهیزات پزشکی در غرب تهران

خدمات مهم سپید گستر در رابطه با اجاره تجهیزات پزشکی

  1. فروش و اجاره انواع تجهیزات پزشکی
  2. معرفی جدید ترین و با کیفیت ترین تجهیزات پزشکی
  3. پاسخگویی 24 ساعته و شبانه روزی موسسه سپید گستر
  4. پشتیبانی مداوم و حمایت کافی از مشتریان
  5. ارسال وسایل و تجهیزات مورد نیاز در کوتاه ترین ممکن در زمان تائید شده توسط مشتری

نکات مهم و قابل توجه پیش از اجاره و خرید تجهیزات پزشکی د ر غرب تهران

پیش از خرید یا اجاره تجهیزات پزشکی به نکات مهمی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم بپردازید تا بهترین خدمات اجاره تجهیزات پزشکی در غرب تهران را از موسسه سپید گستر دریافت کنید.

  • دقت داشته باشید که اجاره و خرید تجهیزات پزشکی تنها باید از طریق مؤسسات و فروشگاه های معتبر که دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور انجام شود، موسسه سپید گستر دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور است.
  • استاندارد ها و کیفیت محصولات را از کارشناسان مجموعه بپرسید.
  • دستگاه را پس از تحویل در حضور کارشناس تست کنید تا از سلامت آن مطمئن باشید.
  • در صورت نیاز به قطعات جانبی آن ها را نیز اجاره کنید.
  • موسسه سپید گستر دارای تیم کنترل کیفی است به این صورت که پیش از ارسال محصولات و تجهیزات آن ها را بررسی و تست کرده و سپس ارسال میکند.
اجاره تجهیزات پزشکی در غرب تهران
اجاره تجهیزات پزشکی در غرب تهران

 ارتباط با موسسه خدمات پرستاری سپید گستر در غرب تهران

جهت ارتباط با کارشناسان موسسه سپید گستر و خرید یا اجاره تجهیزات پزشکی به صورت روزانه، ماهانه و هفتگی می توانید به صورت 24 ساعته با شماره 88928335 تماس بگیرید.

هزینه اجاره تجهیزات پزشکی در غرب تهران

هزینه اجاره تجهیزات پزشکی به نوع دستگاه، برند دستگاه، مدت زمان اجاره و… بستگی دارد، نگران هزینه اجاره تجهیزات پزشکی در غرب تهران نباشید چرا که کلیه هزینه ها در این مجموعه مطابق با نرخ های تعیین شده توسط وزارت بهداشت دریافت شده و کاملا منصفانه هستند.

اجاره انواع تجهیزات پزشکی از موسسه سپید گستر

  • اجاره اکسیژن ساز

اکسیژن ساز از حیاتی ترین تجهیزات پزشکی است که در ظرفیت های متفاوتی ارائه می شود، این دستگاه  هوای اتاق را گرفته و به اکسیژن خالص تبدیل می کند.

  • اجاره ونتیلاتور

ونتیلاتور یکی از دستگاه های کمک تنفسی مناسب برای بیمارانی است که به صورت موقت یا دائم دچار مشکلات تنفسی می شوند، استفاده از دستگاه ونتیلاتور به بیمار کمک می‌ کند که بتواند راحت تر نفس بکشد، این دستگاه در برند های مختلف و دو نوع فشار منفی و مثبت در مرکز سپید گستر اجاره داده می شود.

  • اجاره تخت بیمارستانی

تخت بیمارستانی از دیگر تجهیزات پزشکی مهم و ضروری است که دارای دو نوع مکانیکی و برقی است، این دو نوع تخت در مدل های تک شکن، دو شکن و سه شکن ارائه می شوند، در صورت نیاز می توانید این تخت را از ما اجاره کنید.

  • اجاره سی پپ

از دیگر تجهیزات پزشکی که از آن ها برای درمان مشکلات و اختلالات تنفسی استفاده می شود، سی پپ است، این دستگاه از طریق ماسک به اکسیژن رسانی می پردازد.

این دستگاه در دو نوع اتوماتیک و غیر اتوماتیک در فشار معینی که پزشک تعیین می کند تنظیم می ‌شود و اختلالات تنفسی را درمان می ‌کند، این دستگاه بر رفع مشکلات تنفسی حین خواب می پردازد و اطلاعات تنفسی افراد را در هنگام خواب ثبت می کند.

اجاره تجهیزات پزشکی در غرب تهران
اجاره تجهیزات پزشکی در غرب تهران
  • اجاره بای پپ

بای پپ از دیگر دستگاه های کمک تنفسی است که فشار مثبت جریان اکسیژن را طی دو مرحله وارد دستگاه تنفسی بیمار کرده و به فرایند تنفس فرد کمک در خواب کمک می کند.

در صورت نیاز به بای پپ آن را از موسسه خدمات پرستاری سپید گستر اجاره کنید.

  • اجاره کپسول اکسیژن

کپسول اکسیژن  کپسول پزشکی است که در اندازه های کوچک و قابل حمل تولید می شود، از کپسول اکسیژن می توان در بیرون و در منزل استفاده کرد، بسیاری از کوهنوردان و ورزشکاران از این کپسول استفاده می کنند، در صورت نیاز به کپسول اکسیژن آن را از موسسه سپید گستر اجاره کنید.

  • اجاره تشک مواج

افراد بیمار و سالمندی که دارای محدودیت های حرکتی هستند امکان ابتلا به زخم بستر را دارند، تشک مواج یکی از مهم ترین تجهیزات برای جلوگیری و درمان بیماری زخم بستر می باشد.

  • اجاره دستگاه ساکشن

ساکشن از دیگر تجهیزات پزشکی مهم است که در مراکز درمانی و کلینیک ها الزامی است، این دستگاه موجب جلوگیری از آسپیراسیون ریوی شده و عمل تنفس بیمار را بهبود میبخشد.

اجاره تجهیزات پزشکی در غرب تهران
اجاره تجهیزات پزشکی در غرب تهران
  • اجاره دستگاه نبولایزر

یکی دیگر از تجهیزات پزشکی مهم که می توانید از موسسه سپید گستر اجاره کنید دستگاه نبولایزر است، نبولایزر وسیله ای کاربردی است که دارو را از طریق استنشاق به دستگاه تنفسی بیمار می رساند.

  • اجاره ویلچر

ویلچر در دو نوع برقی و دستی وجود دارد که می توانید هر نوع آن را بسته به محدودیت حرکتی که دارید اجاره کنید.

جهت اجاره انواع تجهیزات پزشکی روی لینک روبرو کلیک کنید : https://sepidgostar.com

/services/sales-and-rent-of-medical-equipment

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. محمدرضا رحمتی 1 سال قبل

    هر چی از خوب بودن سپید گستر
    تون بگم کمه

  2. هادی امین 1 سال قبل

    پرستار سالمند آقا هم دارید برای آقای سالمند پوشکی؟

  3. حامد میری 1 سال قبل

    میخواستم بپرسم پرستار سالمند امور منزل رو هم انجام میده؟

  4. یلدا داوودی 8 ماه قبل

    سلام ازتون تخت و تشک اجاره کردیم هم رفتار کارشناسانتون خوب بود و هم هزینه اجاره، ممنون از شما

    1. sepidgostar 8 ماه قبل

      عرض ادب و احترام خیلی خوشحالیم که رضایت داشتید از محصول و مجموعه موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید