اجاره تجهیزات پزشکی در پاسداران در منزل

بسیاری از بیماران امکان اینکه به جای بیمارستان در منزل خود به روند درمان خود ادامه دهند را دارا می باشند مشروط بر اینکه تجهیزات پزشکی مورد نیاز در دسترسشان قرار بگیرد، در صورتی که ساکن پاسداران هستید می توانید برای اجاره تجهیزات پزشکی در پاسداران با موسسه معتبر سپید گستر تماس حاصل فرمایید.

اجاره تجهیزات پزشکی در پاسداران

در بسیاری از اوقات که بیماران و یا سالمندان به صورت طولانی مدت به تجهیزات پزشکی نیاز ندارند و یا اینکه به دلیل گران قیمت بودن آن ها، توان خرید تجهیزات را ندارند،مناسب ترین اقدام برای تهیه این تجهیزات، اجاره تجهیزات پزشکی می باشد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

اجاره تجهیزات پزشکی در پاسداران در منزل

به طور قطع افراد می خواهند که از عضو خانواده خود که بیمار شده به بهترین شکل، مراقبت کنند، مراقبت با کیفیت از بیمار با در اختیار داشتن تجهیزات پزشکی لازم است که امکان پذیر می شود، با تماس با موسسه سپید گستر می توانید بهترین تجهیزات پزشکی لازم برای مراقبت از بیمار را با قیمتی مناسب تهیه فرمایید.

اجاره تجهیزات پزشکی در پاسداران
اجاره تجهیزات پزشکی در پاسداران

مزایای اجاره تجهیزات پزشکی در پاسداران

لازم به ذکر است اجاره تجهیزات پزشکی هم برای مراقبت از بیمار در منزل کاربرد دارد و هم در خصوص بیمارستان ها می تواند در ذخیره سرمایه موثر باشد.

  • به طور کلی با اجاره تجهیزات پزشکی در پاسداران، می توان از نظر اقتصادی صرفه جویی کرد و از ایجاد هزینه های گزاف و اضافی جلوگیری کرد.
  • همچنین در زمان هایی که بیمار تنها مدت محدودی به تجهیزات پزشکی نیاز داشته باشد، پس از اتمام دوره بیماری، دیگر نگرانی در جهت انبار کردن و بلا استفاده ماندن و آسیب دیدن دستگاه نخواهد داشت.
  • با اجاره تجهیزات پزشکی، در صورت خرابی یا بروز مشکلات در دستگاه، مرکزی که دستگاه را از آن اجاره کرده اید خود دستگاه را تعمیر خواهند کرد.
  • و مورد دیگر اینکه با اجاره تجهیزات پزشکی از مرکز سپید گستر، دستگاه مورد نیاز شما توسط کارشناس نصب می شود و می توانید آموزش های لازم را نیز از کارشناس دریافت نمایید.
اجاره تجهیزات پزشکی در پاسداران
اجاره تجهیزات پزشکی در پاسداران

نکات مهم در زمان اجاره تجهیزات پزشکی در پاسداران

  1. برای اجاره تجهیزات پزشکی، حتما تنها به مراکز و شرکت های معتبر اعتماد کنید.
  2. در زمان اجاره تجهیزات پزشکی، حتما آن ها را تست کرده و سپس اجاره کنید، چرا که ممکن است دستگاه خراب باشد و شرکت هم از آن مطلع نباشد.
  3. پیش از اجاره دستگاه، حتما با پزشک مشورت کنید تا بدانید که دقیقا چه امکاناتی برای بیمار شما لازم می باشد.
  4. از کارشناس بخواهید تا کیفیت دستگاه و نحوه کار با آن را برای شما توضیح دهد.
  5. برخی از تجهیزات پزشکی نیاز به قطعاتی دیگر نیز دارند که آن ها هم باید اجاره شوند.

اجاره ونتیلاتور در پاسداران

ونتیلاتور دستگاهی می باشد که هوای با اکسیژن اضافی را با فشار به ریه بیمار وارد می کند، جهت اجاره دستگاه ونتیلاتور می توانید از طریق تماس با شماره های درج شده در سایت اقدام کنید.

اجاره اکسیژن ساز در پاسداران

اکسیژن ساز دستگاهی می باشد که هوای محیط اطراف بیمار که متشکل از گازهای مختلف است را دریافت کرده و نیتروژن آن را حذف کرده و اکسیژن خالص و فاقد آلودگی و عناصر دیگر را در اختیار بیمار برای تنفس قرار می دهد.

اجاره مانیتورینگ در پاسداران

مانیتور علائم حیاتی دستگاهی می باشد که سیگنال های حیاتی بیمار را به طور مداوم نمایش می دهد و در صورت لزوم هشدار را به صورت صوت و یا تصویر به اطلاع کادر درمان می رساند.

اجاره تجهیزات پزشکی در پاسداران
اجاره تجهیزات پزشکی در پاسداران

اجاره تشک مواج در پاسداران

از راه های پیشگیری از ایجاد زخم بستر در بیمارانی که مدت زمان زیادی را در بستر می گذرانند، استفاده از تشک مواج می باشد که با به جریان انداختن هوا در زیر بیمار، از ابتلای او به زخم بستر جلوگیری می کند.

اجاره ساکشن در پاسداران

برای اجاره دستگاه ساکشن با کیفیت که ترشحات، آب و سایر گازهای موجود در ریه بیمار را ساکسن می کند، می توانید با سپید گستر تماس بگیرید.

اجاره ویلچر در پاسداران

جهت ویلچر در انواع گوناگون برقی و دستی ساخته می شود تا بتواند به نیازهای بیمارانی که به دلایل بیماری های نخاعی، سالمندی و یا سایر موارد قادر به حرکت نیستند پاسخگو باشد.

اجاره تخت بیمارستانی در پاسداران

تخت بیمارستانی در انواع مختلف برقی و مکانیکی با تعداد شکن های مختلف برای اهداف متفاوتی تولید و عرضه می شوند و موجب می شود که بدن بیمار در وضعیت هایی قرار بگیرد تا درد کاهش پیدا کند،

اجاره دستگاه بای پپ و سی پپ در پاسداران

بای پپ و سی پپ از دستگاه هایی هستند که با روشی غیر تهاجمی در درمان اختلالات خواب و پنومونی به کار می روند، این دستگاه ها نیز برای ورود هوا به ریه از فشار هوا استفاده می کنند و با توجه به میزان اکسیژن خون، سطح اکسیژن را بالا برده و کربن دی اکسید آن را کاهش می دهند.

اجاره پالس اکسیمتر، اجاره پمپ SCD، اجاره سونیکید، اجاره دستگاه فتوتراپی، اجاره فشارسنج و اجاره تجهیزات اتاق آی سی یو و سی سی یو از دیگر خدمات سپید گستر در حوزه اجاره تجهیزات پزشکی در پاسداران می باشند.

اجاره تجهیزات پزشکی در پاسداران
اجاره تجهیزات پزشکی در پاسداران

اجاره تجهیزات پزشکی در پاسداران از سپید گستر

سپید گستر مجموعه ای می باشد که با سال ها سابقه در حوزه پرستاری و درمانی و با هدف ارتقا سلامت جامعه به فعالیت می پردازد، با اجاره تجهیزات پزشکی از این مجموعه، می توانید محصول مورد نظر خود را در سریعترین زمان ممکن در اختیار داشته باشید، ضمنا کلیه دستگاه های این مرکز باکیفیت می باشند.

در زمان تماس شما با این مرکز می توانید از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید تا شما را برای انتخاب و اجاره بهترین دستگاه راهنمایی کنند و به سوالات شما پاسخ دهند، جهت اجاره تجهیزات پزشکی در پاسداران می توانید از طریق تماس با شماره تلفن 02188928338 اقدام نمایید.

آدرس: تهران، میدان ولیعصر، خیابان کریمخان، ابتدای خیابان حافظ، نبش کوچه هورچهر، پلاک 2 طبقه 4، واحد7 

قیمت و هزینه اجاره تجهیزات پزشکی در پاسداران

قیمت اجاره تجهیزات پزشکی با توجه به اینکه به چه دستگاهی نیاز دارید و در چه مدت زمانی، می تواند متفاوت باشد، در مورد هزینه اجاره تجهیزات پزشکیاز سپید گستر نگران نباشید، تمامی هزینه ها کاملا منطقی تعریف خواهند شد، جهت استعلام قیمت می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 6
  1. بهزاد آزادی ور 1 سال قبل

    چگونه با پرستاران منتخب مصاحبه کنیم؟

  2. اسدالله افتخاری 1 سال قبل

    خواستم تشکر کنم از شما پرستار سالمند مادرم خیلی خانم زحمتکش و صبوری هستن

  3. نادر پور عرب 10 ماه قبل

    سلام دستگاه سی پپ و چند ماه پیش برای همسرم اجاره کردم واقعا راضی بودم، خیلی خوب بود و به همسرم کمک کرد و الان بهتر شده خدارو شکر

    1. sepidgostar 9 ماه قبل

      سلام وقتتون بخیر، خیلیم خوب، خوشحالیم که از عملکرد محصولمون رضایت داشتید.

  4. نوید فرج پور 2 هفته قبل

    ارسال تجهیزات به منطقه های تهران با خودتونه؟

    1. sepidgostar 1 هفته قبل

      عرض ادب و احترام بله ارسال تجهیزات توسط مجموعه انجام می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید