اجاره تجهیزات پزشکی در دروازه شمیران در منزل

لازمه نگهداری صحیح از بیماران در منزل این است که تجهیزات پزشکی لازم را در اختیار داشت، سپید گستر موسسه ای باسابقه می باشد که به ارائه خدمات اجاره تجهیزات پزشکی در دروازه شمیران و سایر نقاط تهران و کرج به صورت شبانه روزی و با قیمت مناسب می پردازد.

اجاره تجهیزات پزشکی در دروازه شمیران در منزل

بسیاری از بیماران لازم است تا بعد از ترخیص از بیمارستان، در منزل خود همچنان از برخی تجهیزات پزشکی استفاده کنند، برخی از بیماران نیز به طور کلی ترجیح می دهند تا در خانه به روند درمان خود بپردازند، این بیماران نیز برای اینکه درمانشان به نحو صحیح پیش برود، به تجهیزات پزشکی نیاز پیدا خواهند کرد که خرید آن ها مقرون به صرفه نمی باشد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

مزایای خرید و اجاره تجهیزات پزشکی در دروازه شمیران

در مواردی که بیمار لازم است تا مدت زمان خیلی طولانی و یا مادام العمر از تجهیزات پزشکی استفاده کند، خرید آن احتمالاً منطقی تر باشد اما در بسیاری از موارد بیمار تنها تا زمانی که بهبودی حاصل شود، به برخی تجهیزات نیاز دارد که در این زمان ها اجاره کردن تجهیزات پزشکی از مزیت های ذیل برخوردار می باشد:

اجاره تجهیزات پزشکی در دروازه شمیران
اجاره تجهیزات پزشکی در دروازه شمیران
  • عدم صرف هزینه فراوان برای خرید تجهیزات گران قیمت
  • امکان جایگزین کردن دستگاه در صورت خراب بودن آن
  • امکان برخورداری از خدمات نصب توسط مرکزی که دستگاه از آن جا اجاره شده
  • عدم لزوم به انبار کردن پس از اتمام دوران استفاده

ضمناً برخی از مراکز درمانی و بهداشتی نیز در ابتدای تأسیس خود برای ذخیره منابع مالی تجهیزات پزشکی مورد نیازشان را اجاره می کنند.

اجاره تجهیزات پزشکی در دروازه شمیران از سپید گستر

موسسه سپید گستر مجموعه ای می باشد که با هدف افزایش آسایش بیماران و خانواده های آنان به ارائه خدمات پرستاری و اجاره تجهیزات پزشکی در دروازه شمیران و سایر نقاط تهران و کرج با برخورداری از ویژگی های ذیل می پردازد:

  1. برخورداری از مجوزهای لازم وزارت بهداشت و درمان
  2. ارائه خدمات نصب تجهیزات
  3. ارائه خدمات پشتیبانی و آموزش 24 ساعته در زمان اجاره انواع تجهیزات پزشکی
  4. ارائه خدمات مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین تجهیزات پزشکی مناسب شما
اجاره تجهیزات پزشکی در دروازه شمیران
اجاره تجهیزات پزشکی در دروازه شمیران

اجاره اکسیژن ساز در دروازه شمیران

اکسیژن ساز دستگاهی می باشد که هوای محیط اطراف را جذب کرده، نیتروژن، دی اکسید کربن و سایر گازهای موجود در آن را حذف کرده و سپس اکسیژن خالصی را که عناصر اضافی و آلودگی های آن حذف شده در اختیاز بیمار قرار می دهد.

این اکسیژن به سبب فرایندی که بر روی آن انجام شده با دستگاه تنفسی بیمار سازگاری بیشتری دارد، لازم به ذکر است این دستگاه مقدار اکسیژن تولید شده را نمایش می دهد و به این ترتیب برای افرادی که سطح اکسیژن آن ها پایین است منجر به کاهش نگرانی می شود چرا که سطح اکسیژن کاملاً قابل تنظیم می باشد، جهت اجاره اکسیژن ساز می توانید از طریق تماس با شماره های درج شده در سایت اقدام نمایید.

اجاره ونتیلاتور در دروازه شمیران

ونتیلاتور خانگی و یا بیمارستانی هر کدام به صورت دمنده عمل نموده و اکسیژن مورد نیاز دستگاه تنفسی بیمار را به بدن او وارد می کند، ونتیلاتور به و نحو تهاجمی و غیر تهاجمی کاربرد دارد، در نوع غیر تهاجمی اکسیژن از طریق ماسک تنفسی به ریه ها وارد می شود اما در روش تهاجمی یک لوله تنفسی در دهان یا بینی بیمار قرار می گیرد و هوا به طور کاملاً مستقیم به مجاری تنفسی وارد می شود.

اجاره تخت بیمارستانی در دروازه شمیران

تخت های بیمارستانی نیز مواردی هستند که قیمت بالای آن ها، خریدشان را دشوار می کند و حقیقتاً در خصوص بیمارانی که تنها تا زمان بهبود به آن نیاز دارند، اجاره تخت بیمارستانی مناسب تر می باشد، این تخت ها در انواع مختلف و با تعداد شکن های متفاوتی تولید می شوند تا مناسب بیماران باشند و برای بدن آن ها بهترین موقعیت را به وجود بیاورند تا از در آن ها بکاهند.

اجاره تجهیزات پزشکی در دروازه شمیران
اجاره تجهیزات پزشکی در دروازه شمیران

اجاره کپسول اکسیژن در دروازه شمیران

کپسول اکسیژن نیز از دیگر تجهیزات کاربردی برای بیمارانی می باشد که به دلیل ابتلا به مشکلات ریوی و قلبی سطح اکسیژن خونشان از حالت عادی پایین تر می باشد، کپسول های اکسیژن در ظرفیت های متفاوتی تولید می شوند، کپسول های با ظرفیت بالاتر معمولاً در مراکز درمانی و کپسول های با حجم کمتر در مصارف خانگی و یا توسط کوهنوردان به کار می روند.

در صورت خرید و یا اجاره کپسول اکسیژن به یاد داشته باشید دست چرب و یا روغنی خود را هرگز به کپسول نزنید، ضمناً آن را دور از آفتاب و نور مستقیم نگهداری کنید و همیشه یک کپسول اضافه را آماده و پر برای مواقع لازم داشته باشید.

اجاره مانیتورینگ علائم حیاتی در دروازه شمیران

جهت اجاره مانیتور علائم حیاتی با کیفیت و با قیمتی مناسب می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از راهنمایی مشاوران ما نیز برخوردار شوید، این مانیتور کلیه پارامترهای لازم و مربوط به تمامی نشانه های حیاتی بیمار را دریافت کرده و آن ها را به روی یک صفحه نمایش می دهد و در صورت خروج علائم از بازه تعریف شده با آلارمی به کادر درمان و یا پرستار در منزل هشدارهای لازم را می دهد.

اجاره دستگاه ساکشن در دروزاه شمیران

این دستگاه که برای ساکشن کردن و مکیدن آب، ترشحات و بعضاً گازهای موجود در ریه بیماران تنفسی استفاده می شود، امر تنفس را تسهیل می بخشد.

اجاره دستگاه بای پپ و سی پپ در دروازه شمیران

این دستگاه ها که در رفع اختلالات خواب، اپنه انسدادی و… روشی غیر دارویی و بسیار کاربردی هستند، از سپید گستر قابل اجاره می باشند.

اجاره تجهیزات پزشکی در دروازه شمیران
اجاره تجهیزات پزشکی در دروازه شمیران

برای اجاره تجهیزات پزشکی در دروازه شمیران با چه شماره ای تماس بگیریم؟

برای اجاره انواع تجهیزات پزشکی می توانید با شماره تلفن 02188928336 و یا دیگر شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا تجهیزات مورد نظرتان به منزل شما ارسال شود.

هزینه اجاره تجهیزات پزشکی در دروازه شمیران

قیمت اجاره تجهیزات پزشکی در دروازه شمیران با توجه به دستگاه مورد نیاز شما، برند و مدل آن و مدت زمان نیاز شما به دستگاه بستگی دارد، جهت اطلاع از قیمت دقیق اجاره تجهیزات با ما تماس بگیرید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 7
  1. ابراهیم رجبی 1 سال قبل

    برای نوجوانی که عقب افتادگی ذهنی دارد دنبال پرستار صبور هستیم ممنون میشم مارو راهنمایی کنید؟

  2. جعفر ذاکری 1 سال قبل

    میخواستم بپرسم پرستار سالمند امور منزل رو هم انجام میده؟

  3. مصطفی ایزدی 1 سال قبل

    خداروشکر که با شما آشنا شدم از کشور غریب خیالم از پدر و مادرم تو ایران راحته

  4. ساناز علی مردانی 9 ماه قبل

    از شرکت شما برای پدرم اکسیژن ساز اجاره کردم خیلی با کیفیت بود و قیمتشم خوب بود ممنون

    1. sepidgostar 9 ماه قبل

      عرض ادب و احترام خوشحالیم که از محصولمون رضایت داشتید موفق باشید

  5. میلاد پری رخ 2 هفته قبل

    سپید گستر از بهترین هاست واقعا دمتون گرم

    1. sepidgostar 2 هفته قبل

      عرض ادب و احترام خوشحالیم که مجموعه مون مورد رضایت تون واقع شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید