پرستار بیمار در یوسف آباد در منزل

بسیاری از بیماران برای بهبود حال شان نیاز دارند که پس از دوره نقاهت شان در منزل استراحت کنند، برخی از سالمندان نیز دچار بیماری های مزمن و حادی می شوند که به مراقبت و پرستاری در منزل نیاز دارند.

مراقبت و پرستاری از بیماران در منزل نیاز به تخصص و تجربه دارد، در صورتی که به پرستار بیما در یوسف آباد نیاز دارید در این متن همراه ما باشید.

پرستار بیمار در یوسف آباد

سپید گستر مجموعه خدمات پرستاری مجاز و معتبری در تهران است که به ارائه خدمات تخصصی به بیماران در منزل می پردازد، پرستار بیمار به بررسی وضعیت جسمانی و روانی بیماران پرداخته و خدمات مراقبتی بیماران را انجام می دهند.

پرستار بیمار در منزل به ارائه خدمات تخصصی پرستاری از جمله بررسی وضعیت بیمار، تزریقات، سرم تراپی، ساکشن، مانیتورینگ، گاواژ، پانسمان و… می پردازد.

پرستار بیمار در یوسف آباد
پرستار بیمار در یوسف آباد

پرستاران سپید گستر به مراقبت از کدام بیماران می پردازند؟

  1. پرستاری از بیمار سکته مغزی
  2. پرستاری از بیمار مبتلا به ام اس (MS)
  3. پرستاری از بیمار مبتلا به آلزایمر
  4. پرستاری از بیمار مبتلا به پارکینسون
  5. پرستاری از بیماری که به تازگی عمل جراحی شده است.
  6. پرستاری از هر بیماری که به استراحت در منزل نیاز دارد.
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

چرا لازم است که پرستار بیمار استخدام کنیم؟

بیماران و سالمندان بیماری که در منزل نگهداری می شوند به مراقبت های تخصصی نیاز دارند، ضروری است که علاوه بر توجه به نیازهای جسمانی شان، نیازهای روانی شان نیز برطرف شده و خدمات مراقبتی تخصصی شان توسط پرستاری متخصص و تجربه انجام شود تا دچار آسیب و بیماری های شدید نشوند.

مراقبت های تخصصی بیمار در منزل باید توسط فرد متخصص و آموزش دیده انجام شود، پرستاران با نیازهای بیماران آشنایی کامل داشته و دوره های لازم را در این باره گذرانده اند، پرستار با پزشک بیمار در ارتباط بوده و گزاراشات ضروری را به پزشک ارائه می دهد.

پرستار بیمار در یوسف آباد
پرستار بیمار در یوسف آباد

چرا پرستار بیمار را از مرکز خدمات پرستاری سپید گستر استخدام کنیم؟

کلیه پرستاران فعال در این مجموعه افراد متخصص و با تجربه ای هستند که آموزشات لازم را فرا گرفته و با انواع بیماری ها و روش های درمان آن ها آشنایی کامل دارند.

پرستاران فعال در سپید گستر کارشناسان پرستاری هستند که برای مراقبت و نگهداری از بیمارتان به منزل تان اعزام خواهند شد، عملکرد این پرستاران به صورت مداوم توسط کارشناسان نظارت می شود.

چگونه می توان از سپید گستر پرستار بیمار استخدام کرد؟

جهت دریافت هر یک از خدمات تخصصی پرستاری بیمار در منزل می توانید با شماره 02188928334 و سایر شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

وظایف پرستار بیمار در یوسف آباد

پرستار بیمار دارای وظایف بسیاری است که مهم ترین آن ها مراقبت و نگهداری از بیمار در منزل است، در ادامه به سایر وظایف پرستار می پردازیم.

پرستار بیمار در یوسف آباد
پرستار بیمار در یوسف آباد

مراقبت و نگهداری از بیمار

پرستار بیمار موظف است از طریق ایجاد ارتباطی دوستانه و صمیمی با بیمار از او مراقبت کند، تا بیمار احساس آرامش بیشتری را تجربه کند و روند بهبود را سریع تر طی کند.

رسیدگی به نظافت شخصی و حمام کردن بیمار

بیماران و سالمندان به دلیل بیماری دچار ضعف بنیه و مشکلات حرکتی بسیاری می شوند، آن ها توانایی انجام امور بهداشتی شان را ندارند، ممکن است در سلمانی رفتن و مرتب کردن موهای شان دچار مشکلات شوند.

در نتیجه پرستار بیمار موظف است که به بیمار در توالت رفتن، حمام کردن، سلمانی کردن موها و… کمک کرده و در صورت نیاز بیمار را پوشک کند.

پانسمان و تعویض پانسمان در یوسف آباد

 پرستار بیمار موظف است که از ایجاد زخم در بدن بیماران جلوگیری کرده و در صورت ایجاد زخم در بدن بیمار آن ها را بررسی کرده و شستشو داده و پانسمان کند، تعویض پانسمان و بانداژ وظیفه پرستار بیمار است.

تزریقات در یوسف آباد

انجام تزریقات و سرم تراپی از دیگر وظایف پرستار بیمار در منزل است، اگرچه ممکن است تزریقات کار ساده ای به نظر برسد اما با توجه به انواع مختلفی که دارد نیاز به تخصص و تجربه دارد که فرد دچار عارضه های پس از تزریق نشود.

رسیدگی به وضعیت درمانی بیمار در یوسف آباد

پرستار بیمار موظف است که با توجه به زمان های تعیین شده به بیمار دارو بدهد، پرستار موظف است که به صورت روزانه فشار خون و قند خون بیمار را اندازه گیری کرده و به صورت دوره ای به پزشک معالج بیمار گزارش دهد.

انجام امور منزل بیمار در یوسف آباد

پرستار موظف است که در صورت توافقات برای بیمار غذا و میان وعدهٔ رژیمی و سالم و مناسب تهیه کند، امور مربوط به منزل بیمار را انجام بدهد.

پرستار بیمار در یوسف آباد
پرستار بیمار در یوسف آباد

مراقبت و همراه بیمار در بیمارستان

پرستار بیمار موظف است که در صورت بستری شدن بیمار در بیمارستان همراه بیمار بوده و در کنار او حضور داشته باشد تا هم از بیمار مراقبت کند و هم در انجام خدمات مراقبتی به پرستار کمک کند.

خدمات پرستار بیمار در یوسف آباد

مرکز سپید گستر خدمات متعددی ارائه داده می شود که نوع این خدمات بسته به نیاز بیماران و خانواده بیماران می تواند متفاوت باشد عوامل مختلفی روی خدمات رسانی تاثیر دارد که از جمله آن نوع بیماری فرد، سن فرد، وضعیت فرد و … است، در ادامه خدماتی که برای رفاه بیشتر بیماران توسط پرستار بیمار در منزل ارائه می شود را بیان می کنیم:

خدمات درمانی بیمار

یکی از مهم ترین خدماتی که باید به بیماران ارائه داده شود خدمات درمانی است، برای ارائه این خدمات پرستار باید تخصص داشته باد و آموزش های لازم را دیده باشد، هدف از ارائه این خدمات بهبود سریع تری بیماری فرد در منزل است، بهتر است این خدمات تعت نظر پزشک متخصص ارائه داده شود.

همچنین این خدمات کلیه دستور العمل هایی است که پزشک جهت سلامت بیمار تجویز کرده است، از جمله این خدمات می توان به پانسمان زخم بیمار، تزریقات دارو بیمار، انجام تمیرنات فیزیوتراپی و … اشاره کرد.

خدمات بهداشتی بیمار

با توجه به اینکه بیماران سیستم ایمنی ضعیفی دارند نیاز به مراقبت و پرستاری بیشتری داشته تا از احتمال ابتلا به بیماری های دیگر جلوگیری شود برای همین پرستاران بیمار موظف به ارائه خدمات بهداشتی هستند، مهم ترین نکته در این زمینه این است که حین انجام خدماتی چون تزریقات و پانسمان حتما به نکات بهداشتی توجه کرده و تمام امور نظافتی و بهداشتی بیمار انجام شود.

پرستار بیمار در یوسف آباد
پرستار بیمار در یوسف آباد

استخدام پرستار بیمار در منزل چه مزایایی دارد؟

استخدام پرستار علاوه بر این که موجب تسریع روند درمان بیماران در منزل می شود، دارای مزایای بسیار دیگری می باشد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

  • فرد بیمار توسط پرستار متخصص و با تجربه مراقبت و نگهداری می شود که فردی کاملا معتمد است، از این جهت خیال بیمار و خانواده او کاملا آسوده خواهد بود.
  • بستری شدن در بیمارستان می تواند تاثیرات منفی در ذهن افراد می گذارد، مراقبت و نگهداری از بیمار در منزل می تواند از تاثیرات منفی ذهن بیمار بکاهد.
  • هزینه های پرستاری از بیمار در منزل کمتر از هزینه نگهداری بیمار در بیمارستان است، با استخدام پرستار بیمار در منزل در هزینه های تان نیز صرفه جویی می شود.

مدت زمان حضور پرستار بیمار در یوسف آباد

پرستار بیمار در سپید گستر را می توانید با توجه به وضعیت بیمار و شرایط او به صورت ساعتی، روزانه و (شبانه روزی 24 ساعته) استخدام کنید.

پرستار بیمار در یوسف آباد
پرستار بیمار در یوسف آباد

 دستمزد پرستار بیمار در یوسف آباد

هزینه و دستمزد پرستار بیمار در یوسف آباد به عوامل مختلفی نظیر تحصیلات پرستار، تجربه، میزان تخصص و قراردادی که با خانواده بیمار عقد شده است بستگی دارد، ساعت حضور پرستار بیمار در منزل نیز در هزینه و دستمزد پرستار تاثیر گذار است.

از آن جایی که مرکز خدمات پرستاری سپید گستر موسسه ای معتبر و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان است کلیه هزینه های این مجموعه از قبل مشخص شده می باشد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 2
  1. زهرا شیخی 2 ماه قبل

    سلام هزینه مراقبت و نگهداری از بیمار در منزل چقدره؟

    1. sepidgostar 2 ماه قبل

      سلام و عرض ادب هزینه نگهداری از بیمار در منزل به نوع بیماری و خدماتی که پرستار به بیمار ارائه می کند بستگی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید