پرستار بیمار در یافت آباد در منزل

یکی از خدمات مرکز سپید گستر که در این مقاله به شرح آن می پردازیم، پرستار بیمار در یافت آباد می باشد، پرستار بیمار شخصی است که وظایفی همچون نگهداری و مراقبت از بیمار را به طور تخصصی درستی انجام دهد، که این خدمات به صورت گسترده و فراوان در اختیار بیماران قرار می گیرد که شامل مراقبت از بیماران در سنین مختلف، انواع بیماری های جسمی و روحی و خدمات مراقبت در منزل می باشد.

بسیاری از افراد به دلیل ناتوانی جسمی و یا بیماری نیازمند به مراقبت هستند اماترجیح می دهند در منزل بستری شوند و از آن ها مراقبت شود، که با توجه به این خواسته می توانند از نیروی متخصص که هم از نظر اقتصادی و هم از جنبه سلامت برای بیمار بسیار مناسب تر است کمک بگیرند، با استخدام یک پرستار بیمار که دارای تخصص است و آشنایی لازم با فرآیندهای درمانی را دارد، می توان روند بهبودی بیمار سریع تر پیش برد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

با توجه به اینکه شرکت سپید گستر از کادر پرستار بیمار در منزل که دارای تجربه کاری هستند و آموزش های لازم برای مراقبت از بیمار را دیده اند بهره می برد، می تواند به بیماران و خانواده آنان در بهترین شکل ممکن خدمات رسانی کند، شما عزیزان جهت بهره مندی از این خدمات می توانید به شماره تماس درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

پرستار بیمار در یافت آباد
پرستار بیمار در یافت آباد

پرستار بیمار در یافت آباد در منزل

تمام افراد بیمار که دارای سیستم بدنی ضعیفی هستند و از لحاظ جسمی ناتوان و رنجور هستند یا دارای بیماری روانی و روحی به فردی نیازمند می ‌باشند که بتواند از وی به خوبی مراقبت کند و با مشورت پزشک معالج امور درمانی فرد را انجام دهد و در امر مواظبت و نگهداری از آن‌ها به درستی عمل کند، هدف اصلی پرستار بیمار که از بیمار در منزل نگهداری می‌کند این است که دستورالعمل‌های درمانی، بهداشتی و مراقبتی فرد بیمار را با دقت انجام دهد تا به روند بهبود بیمار سرعت بخشد.

در ضمن پرستار بیمار شخصی می باشد که می تواند با دانش و مهارت های متفاوت خود در حوزه درمانی و مراقبتی نیازهای جسمی و روحی بیمار را برطرف کند، چنین شخصی باید مدرک پرستاری داشته باشد.

مراقبت از بیمار در یافت آباد در منزل

همان‌طور که می دانید همه افراد در منزل خود آرامش بیشتری دارند، بیماران که دارای ناتوانی جسمی اند و دارای روحیه ضعیفی هستند محیط بیمارستان و مراکز درمانی برایشان محیطی نا خوشایند است و ترجیح می‌دهند به منزل خود بازگردند و در آن جا دوران نقاهت خود را بگذرانند، در این زمان با مشورت پزشک معالج بیمار می‌توان بیمار را به منزل آورد و برای مراقبت و انجام امور درمانی پرستار بیمار در منزل استخدام کرد.

پرستاری و مراقبت از بیمار در منزل حس آرامش و امید به زندگی را در بیمار ایجاد می کند که در بهبود وضعیت روحی و جسمی بیمار تاثیر گذار است، البته پرستاری از بیمار در منزل به معنای عدم مراجعه به بیمارستان نیست چرا که پرستار بیمار جهت مشورت با پزشک به صورت مداوم و مرتب با پزشک در ارتباط است و از روند بهبود بیمار و وضعیت جسمی و روحی او به پزشک گزارشی ارائه می دهد.

پرستار بیمار در یافت آباد
پرستار بیمار در یافت آباد

پرستاران بیمار سپید گستر در یافت آباد از چه بیمارانی مراقبت می کنند؟

مراقبان و پرستاران این مرکز از کلیه بیماران مراقبت خواهند کرد، برخی از خدمات این مرکز عبارت اند از:

  • مراقبت و پرستاری از بیماران قلبی و عروقی در یافت آباد در منزل
  • مراقبت و پرستاری از بیماران ریوی در یافت آباد در منزل
  • مراقبت و پرستاری از بیماران اعصاب و روان در یافت آباد در منزل
  • مراقبت و پرستاری از بیماران icu و ccu در منزل در یافت آباد
  • مراقبت و پرستاری از بیماران پارکینسون و آلزایمری در یافت آباد در منزل
  • و…

مزایای استخدام پرستار بیمار در یافت آباد در منزل

دریافت خدمات مراقبتی پرستاری از بیمار در منزل در صورت نیاز بیمار امور درمانی، تمرینات فیزیوتراپ، امور درمانگری و غیره باعث سرعت بخشیدن به روند درمان خواهد شد، که یکی از مزیت های استفاده از پرستار بیمار در منزل است اما تنها مزیت نیست و مزیت های متعدد دیگری نیز دارد، که در زیر به مزیت های دیگر این خدمات می پردازیم.

بهبود سریع تر بیمار

با حضور پرستار بیمار در خانه، بیمار می تواند مراقبتی متمرکز را دریافت کند که این موضوع در تسریع بهبودی وی موثر خواهد بود.

کاهش خطرات ابتلا به بیماری

با نگهداری از بیمار در یافت آباد در منزل بیمار در محیط عفونی بیمارستان و مراکز درمانی بهداشتی قرار نخواهد گرفت و به این ترتیب، خطرات ابتلای به بیماری ها کاهش می یابد.

مقرون به صرفه بودن خدمات پرستار بیمار در یافت آباد در منزل نسبت به هزینه های بیمارستانی

پرستاری از بیمار در منزل بسیار مقرون به صرفه تر از بستری بیمار در مدت زمان طولانی در مراکز درمانی و بیمارستان ها است.

پرستار بیمار در یافت آباد
پرستار بیمار در یافت آباد

حضور بیمار در کنار اعضای خانواده خود

مراقب بیمار در منزل تنها به امور درمانی بیمار با مشورت پزشک معالج نمی پردازد بلکه پرستار بیمار در منزل وقت آزاد بیشتری دارد که در اختیار سایر اعضای خانواده  بیمار قرار می دهد تا با حمایت مراقبتی و عاطفی بیشتری برای کمک به بهبودی سریع فراهم می شود همچنین اشتباهات در روند درمان بیمار کاهش پیدا می کند و به حداقل ممکن می رسد، هر بیماری که با مسائلی مانند مشکلات روحی و روانی مثل افسردگی درگیر است که ممکن است در اغلب اوقات سهل انگاری هایی اند به شکل زیر وجود داشته باشد:

  • عدم علاقه به مصرف داروهایی که پزشک معالج تجویز کرده است
  •  حذف کردن وعده های غذایی بیمار
  • کاهش میزان علاقه به تمام کردن امور روزمره، شخصی، بهداشت و…

همه این مواردی که گفته شد را می توان با انتخاب پرستار بیمار در منزل و همکاری دیگر اعضای خانواده مورد کنترل قرار داد.

وظایف پرستار بیمار در یافت آباد

پرستار بیمار در منزل باید تمام خدمات و امور مورد نیاز بیمار را با مشورت پزشک معالج به بیمار ارائه دهد، پرستاران دارای وظایف خاصی هستند که قبل از ارائه خدمات این نوع امور و نحوه خدمات رسانی را با شما هماهنگ خواهد کرد ولی خیالتان از این بابت راحت باشد چرا که پرستار بیمار توانایی انجام همه امور مربوط به بیمار را دارد.

پرستار بیمار در یافت آباد در منزل به صورت 24 ساعته در حال ارائه خدمات پرستاری جهت مراقبت است، وظایف پرستار و اموری که انجام می دهد به نیاز بیمار و تجویز پزشک متفاوت است مواردی چون مراقبت‌های‌ بهداشت، شخصی، انجام امور منزل بیمار، خدمات کلینیکی، تهیه غذا، مراجعه به مطب پزشک، دارو دادن به بیمار با توجه به تجویز پزشک معالج، کنترل درد بیمار و … همگی وظایف پرستار بیمار در منزل می توانند باشند.

پرستار بیمار در یافت آباد
پرستار بیمار در یافت آباد

همراه بیمار در یافت آباد

همراه بیمار در بیمارستان نیز از دیگر خدمات موسسه سپید گستر می باشد، در صورتی که بیمار شما به مراقبت در بیمارستان نیاز دارد اما برای شما مقدور نیست که او را همراهی نمایید، می توانید از خدمات همراه بیمار سپید گستر استفاده کنید، این شخص به طور همه جانبه از بیمار نگهداری خواهد کرد و در امور متفاوت چون غذا خوردی، راه رفتن و… به او یاری خواهند رساند.

قیمت خدمات پرستار بیمار در یافت آباد در منزل

با توجه به تنوع زیاد خدمات پرستاری بیمار در منزل تهران نمی توان قیمتی ثابتی را مشخص کرد و نیازمند تماس شما با کارشناسان ما است تا نوع خدمات پرستاری بیمار در منزل خود را مشخص کنید برای مثلاً قیمت پرستار شبانه روزی با پرستار ساعتی متفاوت است بنابراین شما باید این موضوع را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا میزان هزینه پرستار بیمار را برای شما برآورد کنند.

با توجه به اینکه پرستار برای خدمات درمانی یا نگهداری است هزینه اعزام پرستار بیمار متفاوت می باشد همچنین تعداد روزها و ساعاتی که پرستار بیمار در منزل شما حضور دارد نیز بر روی نحوه قیمت گذاری تأثیرگذار می باشد بنابراین شما می توانید برای آگاهی بیشتر از میزان قیمت این خدمات با مشاورین مرکز سپید گستر تماس بگیرید.

پرستار بیمار در یافت آباد
پرستار بیمار در یافت آباد

استخدام پرستار بیمار در یافت آباد از موسسه پرستاری سپید گستر

موسسه پرستاری سپید گستر با گروه مراقبتی متخصص خود به صورت شبانه روزی، روزانه و ساعتی جهت ارائه خدمات به بیماران آماده می باشد.

این مجموعه از مجوزهای وزرات بهداشت برخوردار است و به طور مداوم بر روند ارائه خدمات پرستاران خود نظارت می کند و در تلاش است تا بهترین و باکیفیت ترین خدمات را ارائه نماید، لازم به ذکر است هزینه خدمات این مجموعه مطابق تعرفه مصوب تعریف خواهند شد.

شما برای دریافت خدمات پرستار بیمار در یافت آباد منزل می توانید در تمام ساعات شبانه روز و به صورت همه روزه با پشتیبانی این مرکز به شماره 02188928336 تماس حاصل بفرمایید تا در اسرع وقت پرستار مناسبی را با توجه به نیازتان انتخاب کنید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 2
  1. جلیل نادری 7 ماه قبل

    سلام از سالمند بیمار هم مراقبت می کنید؟
    پرستار سالمند خوبه یا پرستار بیمار؟

    1. sepidgostar 7 ماه قبل

      سلام و عرض ادب، شما می توانید هر کدام از خدمات را انتخاب کنید چه خدمات پرستار بیمار چه خدمات پرستار سالمند چرا که هر دو به بهترین شکل خدمات را ارائه می دهند و تخصص کافی برای مراقبت از سالمند بیمار شما دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید