پرستار کودک در یوسف آباد در منزل

از دغدغه های اصلی پدر و مادر ها مراقبت و نگه داری از آنان است که این امر باید در محیطی امن و آرام انجام شود اما با توجه به کم بود و یا نبود موسسه ها و مهد کودک ها در نزدیک منزل و یا نبود یک فرد کار بلد این دغدغه را برای افراد بیشتر کرده است.

مرکز پرستاری سپید گستر برای رفاه بیشتر خانواده ها کادری از پرستاران کودک در منزل را تشکیل داده تا در کمترین زمان جهت ارائه خدمات پرستار کودک در یوسف آباد به منزل شما مراجعه کنند هدف از ارائه این خدمات نگهداری، پرورش و آموزش کودکان در منزل با توجه به نیاز و شرایط کودک و والدین کودک است.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

پرستار کودک در یوسف آباد در منزل

با توجه به افزایش مادران شاغل در امروزه خانواده ها به نسبت گذشته بیشتر به پرستار کودک در منزل جهت مراقبت و نگه داری از فرزندشان احتیاج دارند، بیشتر خانواده هایی که والدین شاغل هستند و یا خانواده های تک فرزند ترجیح می دهند پرستار کودک در منزل متخصص و مجرب استخدام کنند تا کودکانشان در منزل به دور از آسیب ­های اجتماعی رشد یابند.

پرستار کودک در یوسف آباد
پرستار کودک در یوسف آباد

با توجه به محدودیت های مهد کودک هایی که از نوزادان مراقبت می کنند امکان ارائه این خدمات به خانواده های که دارای نوزاد هستند وجود ندارد بنابراین در این صورت خانواده باید از خدمات پرستار کودک در منزل استفاده کنند به همین دلیل شرکت پرستاری سپید گستر دراین راستا پرستاران متخصص و مجرب که دارای سابقه کاری درخشان در زمینه مراقبت از کودک اند گرد هم آورده است که آماده­ی خدمات رسانی به خانواده­ ها هستند.

پرستار کودک در یوسف آباد
پرستار کودک در یوسف آباد

وظایف مراقب و پرستار کودک در یوسف آباد در منزل

نوزادانی که به تازگی به دنیا آمده اند نیازمند مراقبت ویژه تری به نسبت به کودکان دیگر هستند همچنین با وجود تفاوت بین کودکان باید برنامه و خدمات متفاوت از هم داشته باشند که این خدمات و وظایف با توجه به نیاز والدین و کودک تعیین می شود از جمله این خدمات سلامت جسمی، تغذیه، سلامت روانی، بهداشت و غیره است که در موارد خاص پرستار کودک باید دارای تخصص لازم و مهارت در این زمینه خاص باشد.

پرستار کودک در منزل جهت سلامتی و رشد کودک باید به صورت منظم وعده­های غذایی به کودک دهد، فضایی شاد، کودکانه و جذاب برای بازی و سرگرمی  کودک و مراقبت از کودکان در برابر حوادث غیر منتظره ایجاد کند.

فواید استخدام مراقب و پرستار کودک در یوسف آباد در منزل

شما با استخدام پرستار متعهد قابل اعتماد نی توانید از بهترین خدمات آموزشی و پرورشی برای کودکتان بهره مند شوید، همچنین استخدام پرستار ماهر و مجرب منجر به عدم نگرانی خانواده ها بابت پورش فرزندشان می شود، کودک در کنار یک پرستار فعال و مهربان تأثیر می پذیرد و شاداب و فعال می شود همچنین با مراقبت از کودک در منزل آرامش روحی و روانی برای کودک فراهم می کند تا در محیط امن منزل و به دور از مشکلات اجتماعی در مهد کودک ممکن است پیش بیاید رشد می کند.

از مزیت های استخدام پرستار کودک در یوسف آباد، متغیر بودن ساعات حضور کاری و حضور در منزل پرستار است، در برخی   از مواقع حوادث ناگهانی رخ می دهد که باعث بروز مشکل می شود اما شما می توانید در این مواقع می توانید ساعت کاری پرستار کودک را به دلخواه خود تغییر دهید و یا پرستار دیگری را جایگزین کنید.

قابل ذکر است که با استخدام پرستار کودک در منزل شما فرزندتان را به فردی که قابل اطمینان که منتخب شما است می سپارید تا امور لازم او را انجام می دهد مثل مدرسه بردن، او را به کلاس های آموزشی ببرد، از مدرسه به خانه برگرداندن، برای او غذا آمده کند.

با توجه به این که امروزه شرایط استخدام پرستار کودک توانمند در منزل فراهم شده است کودک شما می­تواند با بهترین شرایط، در محیط امن و آرام منزل و شد و پرورش یابد و دیگر با مشکلاتی هم چون رفت و آمد به مهد کودک و حضور در مراکز شلوغ و آلوده رو به رو نمی شود، همچنین پرستار کودک در منزل به صورت خصوصی به امور کودک شما می پردازد و علاوه بر انجام وظایف مربوط به کودک امور منزل را نیز برای رفاه بیشتر والدین انجام می دهد.

هزینه مراقب و پرستار کودک در یوسف آباد در منزل

هزینه استخدام پرستار کودک در منزل با توجه به نوع خدماتی که توسط پرستار کودک ارائه داده می شود متفاوت خواهد بود، عواملی از جمله مثل مدت زمان کاری پرستار کودک که می تواند شبانه روزی، روزانه و ساعتی باشد، تحصیلات پرستار، میزان خدمات، مسافت و غیره در میزان هزینه تأثیر مستقیم دارد که طبق تعرفه رسمی توسط مراکز تعیین می شود، همچنین عواملی مانند میزان سلامت یا بیمار بودن کودک یا شرایط خاص کودک نیز بر روی دستمزد پرستار کودک در منزل تأثیر گذار است.

نکته دیگر این است که هزینه استخدام پرستار کودک شبانه روزی از نسبت به سایر مدت زمان ها بیشتر است زیرا فرد به صورت تمام وقت در منزل حضور دارد همچنین برای پرستار کودک شبانه روزی یک روز در طول هفته مرخصی دارد شما با تماس به مرکز پرستاری سپید گستر می توانید  از هزینه ها و شرایط مطلع شوید.

پرستار کودک در یوسف آباد
پرستار کودک در یوسف آباد

شرایط استخدام مراقب و پرستار کودک در یوسف آباد در منزل

جهت استخدام پرستار کودک در منزل باید به خوبی تحقیق کنید و فردی آموزش دیده، با تجربه، با روابط عمومی خوب، متعهد برای کودکتان انتخاب کنید، با توجه به این که کودکان در سنین مهمی از زندگیاش قرار دارند که در شکل گیری شخصیتشان تأثیر مستقیمی دارد و دارای اهمیت بالایی است شما باید بهترین پرستار کودک را درمنزل خود انتخاب و استخدام کنید تا سلامت روانی و روحی آینده کودک خود را تضمین کنید.

خانواده ها برای انتخاب پرستار کودک مناسب باید ویژگی های پرستار کودک و خدماتی که نیاز به انجام آن ها است را به مشاورین موسسه سپید گستر بگویند تا بتوانند مناسب ترین و بهترین پرستار کودک را انتخاب کنند که با توجه به سابقه کاری و شرایط پرستار کودک انتخاب می شود.

خدمات پرستار کودک در یوسف آباد

خدمات متعددی برای کودکان ارائه داده می شود که بسته به نیاز و سن کودک می تواند متفاوت باشد، که در ادامه این خدمات را نام می بریم و شرح می دهیم:

مادریار

مادریار فردی است که تحصیلات خاصی ندارد ولی تجربه مادر شدن دارد و به تمامی خصوصیات و مشکلات کودک آشنا است و می تواند به خوبی از نوزاد شما مراقبت کند، مادریاران از کودکان زیر یک سال مراقبت می کنند و از مادر نیز مراقبت می کنند و امور منزل شما را نیز انجام می دهند.

پرستار کودک در یوسف آباد
پرستار کودک در یوسف آباد

کودک یار

کودک یار فردی است که تحصیلات لازم برای مراقبت و آموزش کودکان دارد، این فرد با به کار بردن علمی که دارد کودک شما را به خوبی پرورش می دهد، اموزش های لازم را به درستی به کودک می دهد و کودک را برای رفتن به اجتماع و رفتن به مدرسه آماده می کند.

چرا استخدام پرستار کودک در یوسف آباد از سپید گستر

سپید گستر یک موسسه خدمات پرستاری در منزل معتبر است که سرویس های متعددی چون پرستار کودک در منزل را نیز ارائه می دهد، سپید گستر از نظر سوء پیشینه و مهارت پرستاران، رضایت مشتریان، نحوه ارائه خدمات وغیر مورد بررسی قرار می گیرد.

پرستار کودک در یوسف آباد
پرستار کودک در یوسف آباد

بنابراین اگر نیازمند یک پرستار مطمئن و متعهد هستید و می خواهید بهترین پرستار کودک را با کمترین قیمت استخدام کنید، استخدام پرستار کودک با موسسه پرستاری سپید گستر امری بسیار هوشمندانه ای است، شما برای دریافت خدمات می توانید به شماره تماس 02188928336 تماس بگیرید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 2
  1. سمیه نصرتی 4 ماه قبل

    سلام هزینه پرستاری از نوزاد دوقلو چقدره؟

    1. sepidgostar 4 ماه قبل

      سلام و عرض ادب، هزینه نگهداری از نوزاد دو قلو به میزان ساعات حضور پرستار، خدماتی که ارائه می دهد و سایر فاکتورها بستگی دارد، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید