استخدام پرستار بیمار در غرب تهران

سپید گستر ارائه دهنده تمامی خدمات پرستار بیمار، همراه بیمار، پرستار سالمند، پرستار کودک، خدمات پرستاری، خدمات پانسمان و تزریقات در تهران می‌ باشد، در صورت نیاز به پرستار بیمار در غرب تهران کافی است با ما تماس بگیرید تا بتوانید از کادر مجرب پرستاری ما استفاده کنید.

اعزام پرستار بیمار به غرب تهران

در صورتی که ساکن غرب تهران هستید و بیماری دارید که نیاز به پرستاری از او وجود دارد، می‌توانید به گزینه استخدام پرستار در منزل خود فکر کنید، پرستاری از بیمار در منزل به دلیل حضور بیمار در خانه خود و حس آشنایی با محیط و نزدیکی به خانواده و دوستان موجب آرامش خاطر فرد بیمار شده و چه بسا این آرامش موجب راحت‌ تر گذشتن از دوران بیماری و نقاهت می‌ شود.

به همین خاطر است که بسیاری از خدمات پرستاری، برای مراقبت از فرد بیمار، در منزل انجام می‌ شود.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

معرفی خدمات مراقبتی سپید گستر در غرب تهران

خدمات پرستاری از بیمار در غرب تهران شامل پرستاری از بیمارانی است که هرکدام با مسائل متفاوتی درگیر هستند، مراقبت از بیمارهای آلزایمری، قلبی، سرطانی، مبتلایان به MS و… توسط پرستاران با مسئولیت مرکز سپید گستر انجام می‌ شود.

مسئولیت پذیری یک پرستار موجب پاسخگویی در برابر مراقبت از بیمار می‌شود و هدف پرستار با مسئولیت، رضایت بیماران تحت مراقبت خود می ‌باشد.

نقش دیگر پرستاران حمایت کنندگی و مراقبت کنندگی شان است، این نقش است که موجب می‌ شود پرستار تمام نیازهای بهداشتی شامل تمام نیازهای جسمی، عاطفی، روانی، معنوی و … را در نظر بگیرد.
مورد مهم دیگر این است که پرستار در تمام مدت مراقبت هوشیار باشد و با ایجاد کم‌ترین صدایی از سمت بیمار بیدار شود، همچنین برقراری آرامش در اتاق بیمار وظیفه دیگر پرستار است، خصوصاً در رابطه با بیماران خاص و یا بیماران سالمند.

پرستار بیمار در غرب تهران
پرستار بیمار در غرب تهران

پرستار بیمار در غرب تهران در منزل

دریافت کردن این خدمات در منزل در غرب تهران می ‌تواند نسبت به مراجعه به مراکز درمانی مزایایی داشته باشد که قابل ذکر است، با استفاده کردن از این خدمات نه دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های زیاد مراکز درمانی و نگهداری وجود دارد و نه هزینه رفت و آمد به این مراکز.

در کنار این موارد می‌توان از قرار دادن بیمار خود در ترافیک سرسام آور تهران که موجبات استرس را هم فراهم می ‌کند، جلوگیری کرد و همچنین از سختی جابجایی بیمار کاست، در این زمان‌ها می ‌توان با استخدام پرستار در منزل با هزینه‌ای کمتر، خدمات درمانی شامل تزریقات و تعویض پانسمان و تعویض سوند و… و خدماتی که تنها یک پرستار با تجربه می‌ تواند ارائه دهد شامل مراقبت‌های بیشتر و ماهرانه‌تر و پشتیبانی روحی را دریافت کرد و به طور کلی در زمان و هزینه‌ها نیز صرفه جویی کرد.

خدمات و وظایف پرستار بیمار در غرب تهران

در قسمت‌های پیشین به مزایای استخدام پرستار در منزل نسبت به مراجعه به مراکز درمانی اشاره کردیم، در ادامه به برخی وظایف و مسئولیت‌های پرستار بیمار در منزل هم می ‌پردازیم.

همانطور که پیش از این بیان کردیم پرستاران با تجربه توانایی برقراری ارتباط مؤثر با بیمار خود را دارند و با این ارتباط صمیمانه و رابطهٔ خوب و نزدیک باعث به وجود آمدن احساس راحتی و آرامش در بیمار می ‌شود و حتی این موضوع موجب راحت‌تر عبور کردن از دوران سختی بیماری و بهبود سریع‌تر بیمار نیز می‌شود.

همین طور پرستار با فراهم کردن خوراک مفید و مناسب با رعایت کامل رژیم غذایی برای بیمار به سرعت بخشیدن بیمار از دوران بیماری کمک شایانی می‌کند.

پرستار بیمار در غرب تهران
پرستار بیمار در غرب تهران

در کنار این موارد، انجام دادن کارهایی که به روحیه بیمار کمک می‌ کند، اثرگذار اند و پرستار می ‌تواند با توجه به علایق بیمار و با هماهنگی، همراه او کارهایی نظیر تماشای فیلم، انجام بازی‌ها یا در صورت امکان پیاده روی در پارک و هوای خوب را انجام دهند.

موردحائز اهمیت دیگر اینکه پرستار باید به طور مرتب، در رابطه با روند بیماری و وضعیت سلامت بیمارش و حال عمومی او به پزشک معالج گزارش دهد.

دارو دادن به بیمار مطابق تجویز پزشک معالج، بررسی تمامی حالات بیمار و وضعیت او شامل چک کردن منظم فشار خون، بررسی میزان قند خون، تزریقات آمپول، نصب سرم، انجام فیزیوتراپی، تعویض پانسمان در منزل و… از سایر وظایف پرستاران می‌باشند که در صورت نیاز پرستار می‌تواند گزارش‌ها را بنا به درخواست پزشک برای او ارسال کند.

درباره نگهداری و مراقبت از بیماران خاص و سکته‌های مغزی و آسیب‌های نخاعی و یا مبتلایان به عفونت‌ها و سوختگی حاد آرامش و صبوری و داشتن دانش و مهارت و اطلاعات در این رابطه بسیار لازم است و پرستاری و مراقبت از این بیماران نیازمند پرستارانی کاربلد و با تجربه می ‌باشد،

مزایای مراقبت از بیمار در منزل در غرب تهران

بسیاری از اوقات اینکه این بیماران در محیط بیمارستان نباشند و در خانه از آن‌ها پرستاری شود، می‌تواند به تسریع روند بهبودی آن‌ها کمک کند، در این موارد هم می توانید با تماس با مرکز سپید گستر از خدمات ما در غرب تهران بهره ببرید.

همراه بیمار در غرب تهران

پرستاری به صورت شبانه روزی از بیمار مزایایی دارد که به آن‌ها می‌پردازیم، شخص بیمار با داشتن پرستار برای مراقبت از او، این مزیت را دارد که دائماً تحت مراقبت قرار بگیرد و دیگر این نگرانی وجود ندارد که در صورتی که نزدیکان و خانواده‌اش نزدیک او نباشند و حال او وخیم شود، کسی برای مراقبت از او و انتقال او به بیمارستان وجود نداش

پرستار بیمار در غرب تهران
پرستار بیمار در غرب تهران

ته باشد.

 

همچنین پرستاران ما می‌ توانند در صورت لزوم و انتقال بیمار به بیمارستان به عنوان همراه بیمار در کنار او حضور داشته باشند، و از آن جایی که نسبت به وضعیت بیماری او شناخت کافی دارند، می‌توانند شرایط بیمار را تسهیل کنند و وضعیت را به پزشک معالجه کننده به خوبی انتقال دهند.

پرستاران سپید گستر در غرب تهران مراقبت از بیماران ما را، هنگاهی که به دلیل مشغله‌های گوناگون و یا زمان کم، توانایی مراقبت از عزیز خود را نداریم، به عهده می‌گیرند و چه بسا زمان کافی هم داشته باشیم اما از آن جایی که علم کافی در رابطه مراقبت از بیمار نداریم، بهتر باشد افراد متخصص با دانش کافی از بیماری‌ها و رفتار درست در مواقعی که عزیزان ما در زمان بیماری حساس‌تر از همیشه هستند، وظیفه همراهی با بیمار ما را در بیمارستان‌ها داشته باشند.

نکات دریافت پرستار در غرب تهران

در صورتی که قصد استخدام پرستار دارید، نکاتی وجود دارد که حائز اهمیت است، اینکه باید کلیه شرایط شخص بیمار را برای او شرح داده و پرستار را در جریان کلیه امور و جزئیات مانند داروها و زمان مراجعه به پزشک، چارچوب رفتاری مورد نظر و … قرار دهید.

پرستاری از شخص بیمار دشواری‌هایی برای پرستار بیمار به دنبال دارد، پس بهتر است که در این مورد فقط به مؤسسات معتبر و متخصص در زمینه اعزام پرستار اعتماد کنید.

استخدام پرستار بیمار در منزل در غرب تهران از مرکز سپید گستر

اشاره کردیم که لازم است استخدام پرستار جهت مراقبت از بیمار در غرب تهران از موسسات پرستاری معتبر صورت پذیرد، چرا که در صورت استخدام پرستار از طریق آشنایان و آگهی ها نمی توان از تخصص داشتن پرستاران اطمینان داشت، همچنین امکان ترک خدمت وجود خواهد داشت.

موسسه سپید گستر مجموعه ای با سابقه است که به ارائه انواع خدمات پرستاری در منزل می پردازد، این مجموعه از ویژگی های ذیل برخوردار می باشد:

  • برخورداری از مجوزهای لازم و رسمی وزارت بهداشت
  • تعرفه پرستاری از بیمار مطابق نرخ مصوب
  • همکاری با پرستاران حرفه ای و آموزش دیده
  • انجام نظارت بر کلیه کادر به طور منظم
پرستار بیمار در غرب تهران
پرستار بیمار در غرب تهران

لازم به ذکر است در صورت تماس تان با مرکز و اعزام پرستار بیمار به منزل شما جهت مراقبت از مریض، پرستار به مدت 2 الی 3 روز به صورت آزمایشی از بیمار مراقبت می کنند و در صورت رضایتتان مراقبت ادامه می یابد و عقد قرارداد به مدت زمان مورد نظر شما انجام می شود.

 

پرستار بیمار در غرب تهران به صورت شبانه روزی

در صورتی که بیمار به مراقبت مداوم و تخصصی نیاز داشته باشد، می توان با استخدام پرستار بیمار شبانه روزی این نیاز را رفع نمود.

پرستار بیمار روزانه در غرب تهران

در مواردی که طی روز بیمار به مراقبتی نیاز دارد که اعضای خانواده امکان انجام آن را ندارند و فاقد تخصص می باشند، استخدام پرستار بیمار در غرب تهران به صورت روزانه می توانند حل کننده امور باشد.

قیمت پرستار بیمار در غرب تهران

هزینه برای پرستاری که استخدام می ‌کنید، با توجه به بسیاری از عوامل متفاوت است.

برخی از این عوامل مؤثر شامل وظایف پرستار، تخصص پرستار، مدرک پرستار بیمار، سن پرستار، تجربه و مهارت پرستار و ساعت‌هایی که از بیمار شما مراقبت می‌کند، می باشد.

مرکز سپید گستر متخصص ترین پرستاران را با هزینه ای منصفانه به شما پیشنهاد می دهد.

جهت استخدام پرستار بیمار روی لینک روبرو کلیک کنید : https://sepidgostar.com/services/care-services

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 7
  1. حمیدرضا عبدی 1 سال قبل

    می خواستم بدونم آیا شما تجهیزات پزشکی هم اجاره می دید؟

  2. مهدی رحمانی 1 سال قبل

    پرستار سالمند دیابتی که همراه سالمند برن برای دیالیز هم دارید؟

  3. سعید مرتضوی 1 سال قبل

    کادر بسیار حرفه ای، پرستاران متخصص و مشاوران متخصص از ویژگی های مرکز سپید گستر است

  4. عاطفه صبوری 7 ماه قبل

    سلام میخواستم بدونم که پرستاری دارید که صبح ساعت 8 تا 4 از همسرم که باردارن در منزل مراقبت کنن؟

    1. sepidgostar 7 ماه قبل

      سلام و عرض ادب، بله لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

  5. مائده صفی یار 6 ماه قبل

    سلام وقت بخیر خیلی عالیه که توی همه منطقه های تهران شعبه دارید ما که تهران بودیم برای مراقبت از مادر دیابتی مون از شما پرستار استخدام کردیم و واقعا رضایت بخش بود برامون، موفق باشید

    1. sepidgostar 6 ماه قبل

      عرض ادب و احترام خیلی خوشحالیم که از ما رضایت داشتید و ممنون بابت نظر خوبتون سلامت باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید