پرستار بیمار در رسالت در منزل

مراقبت از بیمار در رسالت با کیفیت عالی، کادر حرفه ای و قیمتی مناسب، یکی دیگر از خدمات سپید گستر در حوزه پرستاری و سلامت می باشد، در صورتی که ساکن رسالت می باشید، می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت، برای استخدام پرستار بیمار در رسالت اقدام نمایید.

مراقبت از بیمار در رسالت

بیماران بستری و سالمندانی که تحت یک شرایطی قرار است که در منزل نگهداری بشوند نیاز به مراقبت ویژه دارند، مواردی که علاوه بر رفع نیازهای جسمی و پوشش ناتوانی آنها، نیازهای عاطفی و روحی آنها را نیز برآورده کند، در مواقعی یک بیمار مسن یا بستری نیاز به خدمات پرستاری دارد که باید توسط متخصص پرستاری انجام شود، این موارد می تواند شامل، درمان سرم، تزریق و … باشد.

پرستار بیمار در رسالت
پرستار بیمار در رسالت

در زمانی هایی نیز مراقبت از بیمار نیاز به تخصص ندارد اما امکان نگهداری و پرستاری از بیمار برای اعضای خانواده او وجود ندارد، در تمامی این موارد می توانید با استفاده از خدمات پرستاری موسسه سپید گستر، تمامی امور را تسهیل بخشید.

پرستار بیمار دارای یک سری وظایف می باشد، می تواند شامل مواردی چون:

انجام دادن حرکات توان بخشی و ورزش هایی مرتبط به درمان بیمار توسط پرستار بیمار، می تواند در روند بهبودی بیمارتان تاثیر گذار باشد.

پرستار بیمار در رسالت

در هنگام ابتلایتان به بیماری باید یک فرد از شما مراقبت بکند تا روند بهبود را پشت سر بگذارید و این فرد دارای یک سری مشخصهٔ بارزی است.

پرستار بیمار فردی است که دوره های آموزشی و تجربی را گذرانده باشد و برای انجام دادن امور مرتبط به مراقبت های تخصصی از بیمار خبره است و می تواند طبق دستور پزشک عمل کند.

پرستار بیمار در رسالت در موسسه سپید گستر می تواند خدمات پرستاری را هم در بیمارستان و هم در منزل ارائه دهند، در حال حاضربه دلیل آسایش بیمار و اعضای خانواده مراقبت از بیمار در منزل مهمتر از بستری شدن است، خانواده ها می توانند با تایید پزشک بیماران خود را در منزل درمان کنند.

پرستار بیمار در رسالت
پرستار بیمار در رسالت

در صورتی که تمایل به این کار دارند که بیمار خود را در منزل بستری کنند با در دسترس بودن تجهیزات پزشکی در منزل به دلیل این که بتوانند به طور پی در پی علائم حیاتی و وضعیت سلامتی بیماررا مورد بررسی قرار بدهند، می توان از بیمار در منزل مراقبت کرد و این از اولویت بالاتری نسبت به درمان بیمارستانی برخوردار است.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

برای چه مدتی به پرستار بیمار در رسالت نیاز است؟

همان طور که می دانید همهٔ افراد بیمار با هم یکسان نیستند و شرایط هر یک از آن ها با هم فرق دارد و روند بهبود هر یک از بیمارها با هم متفاوت می باشد و نمی توان زمان دقیقی را اعلام کرد.

اگر بیماری جدی باشد، فرد باید برای مدت طولانی تری در مقایسه با بیماری های معمولی، تحت مراقبت پرستار باشد، در اصل پرستار بیمار در منزل باید در دورانی که بیماری شدت دارد و دوره های استراحت برای بهبود در کنار بیمار باشد.

هر زمان که بیمار شما رو به بهبود می رود، می توان بیان کرد که بیمار دیگر نیازی به حضور پرستار در منزل ندارد، ولیکن در برخی بیماری های پیشرفته و حاد احتمال این است که ضعف بیمار افزایش یابد، البته قابل ذکر می باشد که در برخی از بیمارها احتمال این می باشد که بیمار برای تمام مدت عمر خود نیازمند به مراقبت در منزل باشد.

وظایف پرستار بیمار در رسالت

فردی که پرستاری بیماری را بر عهده می گیرد باید دارای یک ویژگی های خاصی باشد و شرایط را به خوبی رعایت کند تا مشکلی برای بیمار به وجود نیاید.

به غیر از امر مراقبت از بیمار در منزل، بیماران باید احساس امنیت کنند، پرستار این احساس امنیت در بیمار را به گونه ایی می تواند ایجاد بکند که پرستار بیمار از نظر روحیه بسیار بالا باشد، پرستاری که از ویژگی مهربانی و شکیبایی برخوردار باشد، می تواند با تشویق بیمار، روند بهبودی بیمار را بالاتر ببرد.

وجود احساس مسئولیت در پرستار بیمار در منزل بسیار مهم تلقی می شود.

پرستار بیمار در رسالت
پرستار بیمار در رسالت

 مهم ترین مسئولیت های یک پرستار بیمار در منزل شامل:

  • مهارت این را داشته باشد که در مدل های مختلفی بتواند ترزیق ماهرانه ایی را انجام بدهد.
  • تمامی داروهای بیمار را که پزشک طبابت کرده است طبق دستور پزشک اجرا کند.
  • اگر در بدن بیمار قسمتی بخیه زده وجود دارد و یا این که قسمتی از بدنش صدمه دیده است پرستار باید مراقبت لازم را انجام بدهد.
  • به رژیم غذایی فرد بیمار توجه داشته باشد و خوراک را مورد بررسی قرار بدهد.
  • طوری از بیمار محافظت کند که بتواند از بروز زخم بستر جلوگیری کرده و اگر هم با این موضوع روبرو شد بهتر است که نحوه برخورد و درمان آن را اطلاع داشته باشد.
  • نسبت به داروها ی بیمار اطلاعات لازم را داشته باشد.
  • به درد و روند بهبود زخم و قسمت آسیب دیدهٔ بیمار توجه داشته باشد.

هر زمان که نیازمند پرستار بیمار داشتید می توانید به موسسه سپید گستر مراجعه نمایید تا از خدمات کامل این کادر بهرهٔ لازم را ببرید.

استخدام پرستار بیمار در رسالت

موسسه سپید گستر، مرکزی با سابقه می باشد که با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه به ارائه انواع خدمات پرستاری از کودک، سالمند و بیمار می پردازد، این مرکز دارای مجوز های لازم از وزارت بهداشت بوده و تمامی کادر این مرکز آموزش دیده و ماهرند، ضمنا با عقد قرار داد استخدام پرستار، از این خدمات به صورت 24 ساعته پشتیبانی می شود، در صورت تمایل برای استخدام پرستار بیمار در رسالت می توانید با شماره 02188928336 تماس بگیرید.

چرا پرستار بیمار در رسالت را از سپید گستر استخدام کنیم؟

موسسه سپید گستر مجموعه ای رسمی و دارای مجوز است که با سال ها تجربه به ارائه خدمات پرستاری، بهداشتی و مراقبتی می پردازد، آسایش و رفاه بیماران اولویت اصلی این مجموعه معرفی می شود، در ادامه به بررسی دلایلی که چرا باید پرستار بیمار را از سپید گستر استخدام کنیم؟

  • سپید گستر دارای مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت و نظام پرستاری می باشد.
  • پرستاران سپید گستر به ارائه خدمات با کیفیت بالا می پردازند.
  • پرستاران و همراهان بیمار مجرب و ماهر آموزش دیده در این مجموعه فعالیت می کنند.
  • دستمزد پرستاران این مجموعه مطابق تعرفه مصوب دریافت می شود.
  • کارشناسان موسسه از تمام خدمات به صورت 24 ساعته پشتیبانی می کنند.
  • امکان دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان مجموعه سپید گستر وجود دارد.
  • خدمات پرستاران به صورت 24 ساعته، شبانه، روزانه و ساعتی ارائه می شود.
پرستار بیمار در رسالت
پرستار بیمار در رسالت

پرستار بیمار شبانه روزی

برخی از بیماران به صورت شبانه روزی و 24 ساعته به مراقبت و نگهداری نیاز دارند، درمان برخی از بیمارها در منزل نیاز به خدمات تخصصی پرستار دارد، پرستاران فعال در سپید گستر به ارائه خدمات تخصصی پرستاری 24 ساعته در منزل می پردازند و می توانید مراقبت و نگهداری از بیمارتان را با خیالی آسوده به آن ها بسپارید.

همراه بیمار در بیمارستان

از دیگر وظایف پرستاران فعال در مجموعه سپید گستر همراهی بیمار در بیمارستان است، پرستار بیمار موظف است که با پزشک بیمار در ارتباط باشد، علائم حیاتی بیمار را به پزشک ارائه دهد، پرستار بیمار موظف است که به عنوان همراه بیمار در بیمارستان حضور داشته باشد.

انواع خدمات پرستار در منزل

پرستار بیمار فردی متخصص و آموزش دیده است که در زمینه مراقبت و نگهداری از بیمار تجربه کافی دارد، پرستاران فعال در مجموعه سپید گستر دوره های آموزشی و تجربی بسیاری را جهت اجرای دستورالعمل های پزشک معالج فرا گرفته و به ارائه انواع خدمات درمانی و مراقبتی می پردازند.

هزینه پرداختی پرستار بیمار در رسالت

برخی از افراد که نیاز به پرستار بیمار در منزل دارند اطلاعاتی در این زمینه ندارند که هزینه پرداختی چگونه محاسبه می گردد.

پرستار بیمار در رسالت
پرستار بیمار در رسالت

مبلغ پرداختی این هزینه برای هر فرد متفاوت خواهد بود و بستگی به این موضوع دارد که پرستار شما ساعتی حضور پیدا می کند و یا اینکه به طور شبانه روزی و یا روزانه حضور دارد.

یک سری از عوامل می تواند در پرداختی شما نقش داشته باشد از جمله:

میزان تخصص پرستار و خدمات ارائه شده توسط وی

موارد کوچک دیگری هم در این امر نقش دارد، ولی قابل ذکر می باشد که هزینه پرستار در منزل در رسالت در موسسه سپید گستر بسیار منصفانه و تحت تاثیر تعرفه وزارت بهداشت و نظام پرستاری می باشد.

موارد دیگری مانند میزان تحصیلات و ساعات فعالیت پرستار و وضعیت جسمانی بیمار در این امر دخالت دارد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. حبیب الله ابراهیمی 1 سال قبل

    پرستار بچه ای که از شرکت شما گرفتیم خیلی خوب بود

  2. محمدتقی هاشمیان 1 سال قبل

    پرستار سالمندی که گفتار درمانگر هم باشند در شرکت تون وجود دارد؟

  3. غلامرضا عبادی 1 سال قبل

    من شرکت شمارو به همه کسایی که دارن نظرات را میخونن و میبینن پیشنهاد می کنم

  4. سمیه فرهانی 8 ماه قبل

    سلام همراه بیمار هم دارید؟

    1. sepidgostar 8 ماه قبل

      سلام وقتتون بخیر بله پرستار بیمار بیمار را همراهی هم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید