پرستار کودک در رسالت در منزل

در صورتی که به هر دلیلی توانایی مراقبت و نگهداری از فرزندان عزیزتان را در منزل ندارید می توانید از پرستار کودک در منزل کمک بگیرید، پرستار کودک فردی متخصص و مجرب است که به ارائه خدمات تخصصی در زمینه نگهداری از کودک می پردازد.

در صورتی که ساکن رسالت هستید و برای مراقبت و نگهداری از کودک تان به پرستار کودک در رسالت نیاز دارید در این مطلب با ما همراه باشید.

مراقبت از کودک در رسالت

کودکی را می توان حساس ترین دوره زندگی افراد معرفی کرد، کودکان در این مرحله از زندگی شان دارای نیازهای عاطفی بسیاری هستند که والدین موظف به رفع آن ها هستند.

امروزه بسیاری از والدین به خصوص مادران نیز درگیر مشغله های کاری هستند و توانایی مراقبت و نگهداری از کودکان را در منزل ندارند از این جهت توصیه می شود مراقبت و نگهداری از کودکان را به پرستار معتبر بسپارید تا نگران عدم رفع نیاز های کودکان تان نباشید.

مراقبت از کودک در رسالت
مراقبت از کودک در رسالت

پرستار کودک در رسالت

پرستار کودک فردی متخصص و آموزش دیده است که به ارائه خدمات مراقبتی و آموزش به کودک می پردازد، پرستار از طریق انجام جدید ترین روش های تربیتی کودک را پروش داده و به رشد سالم کودک کمک می کند، سپید گستر یکی از معتبر ترین مراکز خدمات پرستاری در کودک است که به ارائه خدمات تخصصی در زمینه مراقبت و نگهداری از کودک می پردازد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

چرا پرستار کودک در رسالت را از موسسه سپید گستر استخدام کنیم؟

  1. سپید گستر مجموعه ای معتبر و دارای مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت است.
  2. کلیه پرستاران کودک فعال در این مجموعه افراد متخصص و آموزش دیده هستند.
  3. خدمات آموزشی و مراقبتی برای کودک با بالاترین سرعت و بهترین کیفیت ارائه خواهد شد.
  4. امکان ارائه خدمات پرستاری در این مرکز به صورت ساعتی، روزانه و شبانه روزی وجود دارد.
  5. روند کار و فعالیت پرستاران به صورت مداوم توسط کارشناسان مرکز نظارت می شود.
  6. کلیه پرستاران فعال در این مجموعه افراد مسئولیت پذیری هستند که دارای تعهدات کاری هستند.
  7. امکان مشاوره رایگان از طریق پرستاران مجرب و آموزش دیده به صورت شبانه روزی در تمام روزهای هفته وجود دارد.
  8. هزینه و دستمزد پرستار در مرکز سپید گستر مطابق با نرخ های تعیین شده توسط وزارت بهداشت بوده و کاملا مناسب می باشد.
پرستار کودک در رسالت
پرستار کودک در رسالت

روش های استخدام پرستار پرستار کودک در رسالت

استخدام پرستار کودک در رسالت از 2 طریق امکان پذیر است، در ادامه به معرفی و توضیح هر یک از روش ها پرداخته و مزایا و معایب هر یک را مقایسه خواهیم کرد.

استخدام پرستار کودک به صورت شخصی

برخی از افراد جهت کاهش هزینه های پرستاری اقدام به استخدام پرستار به صورت فردی و شخصی می کنند، این افراد پرستار کودک را از طریق پرس و جو از آشنایان، آگهی ها و… پیدا و استخدام می کنند.

استخدام پرستار کودک به صورت شخصی به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود چرا که از این طریق امکان آگاهی از تجربه، سابقه کار و تخصص پرستار وجود ندارد، ضمن اینکه ممکن است این افراد قابل اعتماد نباشند، ممکن است فرد کودک را تنبیه فیزیکی کند، با او بد رفتاری کند، به تغذیه و سلامتی کودک اهمیتی ندهد، ضمن اینکه امکان ترک کار توسط پرستاری که به صورت شخصی استخدام کرده اید وجود دارد.

استخدام پرستار کودک از طریق موسسات خدمات پرستاری

معتبر ترین روش برای استخدام پرستار کودک در منزل در رسالت استخدام پرستار از طریق مراکز خدمات پرستاری معتبر است، چرا که از طریق این روش از تجربه و تحصیلات پرستار اطلاعات کافی دارید.

با استخدام پرستار از موسسات معتبر می توانید از سوء پیشیه پرستار مطلع شوید، ضمن اینکه فعالیت پرستارانی که از مراکز معتبر استخدام می شوند توسط کارشناسان نظارت شده و این موسسات دارای پشتیبانی 24 ساعته بوده و می توانید از مشاوران این مراکز به صورت رایگان مشاوره بگیرید، سپید گستر یکی از معتبر ترین مراکز خدمات پرستاری است.

پرستار کودک در رسالت از سپید گستر

در صورت نیاز به پرستار کودک در رسالت می توانید با شماره 02188928335 و سایر شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

پرستار کودک در رسالت
پرستار کودک در رسالت

وظایف پرستار کودک در رسالت در منزل

پرستار کودک دارای وظایف بسیاری است که از هریک از آن ها با توجه به شرایط کودک متفاوت است، برای مثال وظیفه پرستاری که از کودک بیمار مراقبت و نگهداری می کند با وظایف پرستاری که از کودک سالم پرستاری می کند متفاوت است.

به طور کل پرستار کودک موظف است که جای مادر را برای کودک پر کند و به موارد زیر را رعایت کند

  • مراقبت از کودک در منزل در هنگام غیبت پدر و مادر کودک
  • رسیدگی به سلامت روانی و جسمانی کودک
  • تهیه شیر خشک تازه برای نوزادان و تعویض پوشک آن ها
  • تهیه غذا و میان وعده کودک و منع کودک از مصرف مواد غذایی مضر
  • ایجاد ارتباط صمیمی با کودک
  • آموزش اصول و ارزش های اخلاقی
  • آموزش مهارت های اجتماعی
  • بازی کردن با کودکان
  • کمک به کودک در یادگیری دروس
  • پوشاندن لباس برای کودک
  • خواندن کتاب های مناسب برای کودک
  • نظافت اتاق کودک و جمع کردن وسایل کودک
پرستار کودک در رسالت
پرستار کودک در رسالت

استخدام پرستار کودک در رسالت چه مزایایی دارد؟

با استخدام پرستار کودک در منزل والدین می توانند با خیالی آسوده به تحصیلات و شغل شان بپردازند، ضمن اینکه والدین وقت بیشتری برای تفریحات داشته و می توانند بر پیشرفت شغلی و تحصیلی شان تمرکز کنند.

برخی از مادران نیز دارای چندین فرزند هستند و به دلیل رسیدگی به فرزندان بزرگتر توانایی مراقبت و نگهداری از کودکان را به تنهایی نداشته و نیاز دارند که از کمک پرستار استفاده کنند.

پرستار نوزاد در رسالت

در صورتی که به تازگی پدر و مادر شده اید و تجربه مراقبت و نگهداری از نوزاد را ندارید و برای مراقبت و نگهداری از نوزادتان به پرستار نیاز دارید، می توانید از خدمات پرستاران نوزاد موسسه سپید گستر استفاده کنید.

پرستار نوزاد باید فردی صبور، پر انرژی، شاد و خلاق باشد که بتواند به بهترین شکل از نوزاد مراقبت کرده و نیازهای نوزاد را به بهترین شکل بر طرف کند.

پرستار کودکان دوقلو در رسالت

اگر کودکان دو و یا چند قلو دارید و برای مراقبت کردن از آن ها به کمک نیاز دارید و یا اینکه خود به دلیل مشغله امکان نگهداری فرزندانتان را ندارید، می توانید از پرستاران بچه با تجربه موسسه سپید گستر کمک بگیرید.

پرستار کودک شبانه روزی در رسالت

امکان استخدام پرستار کودک به صورت ساعتی، روزانه و شبانه روزی وجود دارد، در صورتی که به هر دلیلی به پرستار کودک شبانه روزی نیاز دارید می توانید پرستار کودک در رسالت را به صورت شبانه روزی از مجموعه سپید گستر استخدام کنید.

پرستار کودک در رسالت
پرستار کودک در رسالت

پرستار بچه خوب در رسالت چه ویژگی هایی دارد؟

یک پرستار کودک خوب باید بتواند با کودک رابطه مناسب و صمیمانه ای برقرار کند، او از اطلاعات کامل درباره اصول تربیتی و مراقبتی کودک برخوردار است و می داند با کودکان در هر سن و سالی باید چگونه رفتار کند، این پرستار فعال و پر انرژی است و توانایی ایجاد هیجان سالم و بازی های مناسب را دارد، او با کودک مطابق اصول و قوانین خانواده رفتار خواهد کرد و در عین مراقبت همه جانبه از کودک به سلامتی کودک و رژیم غذایی مناسب او توجه دارد.

پرستار ارزان کودک در رسالت

دستمزد پرستار کودک در رسالت به عوامل مختلفی نظیر تخصص پرستار، ساعت فعالیت او در منزل تان، سلامتی یا بیماری کودک و… بستگی دارد با این حال به هیچ عنوان نگران هزینه و دستمزد پرستار کودک در رسالت نباشید.

چرا که سپید گستر مرکزی مجاز و معتبر در تهران است و دستمزد پرستار کودک در این مجموعه مطابق با تعرفه های از پیش تعیین شده توسط وزارت بهداشت بوده و کاملا منصفانه و مقرون به صرفه می باشد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 3
  1. حامد عظیمی 1 سال قبل

    سلام میخواستم بدونم که موسسه شما خدمات تزریقات هم دارند در تهران؟

  2. آتنا کبیری 7 ماه قبل

    سلام به پرستار خانم برای مراقبت ساعتی از کودک 12 ساله اتیسمی نیاز دارم
    هزینش به شکل ساعتی چقدر میشه؟

    1. sepidgostar 7 ماه قبل

      عرض ادب و احترام جهت کسب اطلاعات دقیق از هزینه پرستاری با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید