پرستار سالمند در نارمک در منزل

در صورتی که در محله نارمک تهران سکونت دارید و برای مراقبت و نگهداری از والدین سالمندتان به دنبال موسسه خدمات پرستاری معتبر می گردید ما به شما مرکز خدمات پرستاری سپید گستر را معرفی می کنیم.

برخی از سالمندان می توانند امور روزمره خودشان را انجام دهند، بسیاری از آن ها برای فرار از تنهایی شان، به داشتن هم ‌صحبت نیاز دارند، در برخی از موارد سالمند به دلیل کهولت سن یا بیماری در انجام امور روزمره اش احساس ناتوانی می کند و نیاز به پرستار دارد.

elderly nurse in narmak 1 1 پرستار سالمند در نارمک

پرستار سالمند در نارمک

سالمندان نعمت های زندگی خانواده ها هستند، آن ها عمر و جوانی شان را صرف رشد و تربیت فرزندان شان کرده اند اما در دوره سالمندی قدرت و توانایی سابق را نداشته و در برخی موارد دچار ناتوانی می شوند.

امروزه بسیاری از افراد با توجه به مشغله هایی که دارند توانایی مراقبت و نگهداری از والدین سالمندشان را ندارند، در صورتی که برای مراقبت و نگهداری از والدین سالمندتان به پرستار نیاز دارید با مجموعه سپید گستر در تماس باشید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

استخدام پرستار سالمند در نارمک

جهت استخدام پرستار سالمند در نارمک کافی است با شماره 02188928335 و سایر شماره های درج شده در سایت در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرید تا با راهنمایی و مشاوره کارشناسان بهترین پرستار سالمند را استخدام کنید.

پرستار سالمندی که استخدام می کنید باید فردی متخصص، مورد اعتماد، باتجربه، دلسوز و حرفه ای باشد که از نیاز ها و بیماری های سالمندان آگاهی داشته باشد و بتواند به بهترین شکل از سالمندتان مراقبت کند.

چه زمان برای سالمندمان در نارمک پرستار استخدام کنیم؟

  1. سالمندان در این دوره از زندگی شان به دلیل ضعف های جسمانی، مشکلات در راه رفتن و سرگیجه دچار زمین خوردگی و کبودی می شوند، برخی از آن ها توانایی انجام کارهای روزمره خود را ندارند و نمی توانند مصرف داروهای شان را مدیریت کنند.
  2. در صورتی که برای مراقبت و نگهداری از والدین سالمندتان زمان کافی ندارید پرستاری از سالمند در نارمک را به پرستاران ما بسپارید.
  3. برخی از سالمندان در راه رفتن مشکل دارند از این جهت به پرستاری که دارای قدرت جسمی فراوانی باشد نیاز دارند.
  4. عده ای از سالمندان به دلیل بیماری های شان به مراقبت های پزشکی و تخصصی نیاز دارند، پرستاران سالمند افراد متخصصی هستند که به ارائه خدمات تخصصی درمانی می پردازند.

روش های استخدام پرستار سالمند در نارمک

برای استخدام پرستار سالمند در نارمک دو روش وجود دارد، استخدام پرستار به صورت فردی و انتخاب پرستار از مؤسسات خدمات پرستاری معتبر.

پرستار سالمند در نارمک
پرستار سالمند در نارمک

استخدام پرستار سالمند در نارمک به صورت فردی

برخی از افراد استخدام پرستار سالمند در نارمک را از طریق آگهی زدن، پرس وجو از آشنایان و… انجام می دهند، این روش، راهی اشتباه است.

با انتخاب پرستار سالمند در نارمک به صورت شخصی امکان کسب اطلاعات دقیق از پرستار انتخابی وجود نداشته و نمی توان به پرستاری که از این طریق استخدام شده اعتماد کرد، چرا که در رابطه با سابقه پرستار اطلاعات دقیقی وجود نخواهد داشت.

استخدام پرستار سالمند در نارمک از سپید گستر

معتبر ترین راه برای استخدام پرستار سالمند در نارمک استخدام او از طریق مؤسسات معتبر است، پرستاران مرکز سپید گستر افراد آموزش دیده و قابل اعتمادی هستند که به صورت تخصصی و حرفه ای و به مراقبت و نگهداری از سالمند می پردازند.

کلیه خدماتی که توسط پرستاران مرکز سپید گستر به افراد ارائه می شود توسط کارشناسان مرکز نظارت شده و مرکز به صورت 24 ساعته برای مشتریان گرامی پشتیبانی انجام می دهد، ضمن این که پرستاران فعال در این موسسه افرادی هستند که دارای گواهی های سوء پیشینه، عدم اعتیاد و… هستند.

استخدام پرستار سالمند از موسسه سپید گستر به سه صورت ساعتی، روزانه و شبانه روزی امکان پذیر می باشد که به شرایط سالمند و اعضای خانواده او بستگی دارد.

پرستار سالمند در نارمک
پرستار سالمند در نارمک

 

جنسیت پرستار سالمند در نارمک

برای استخدام پرستار سالمند در مورد جنسیت پرستار سالمند با او مشورت کنید، برخی از بیماران ترجیح می دهند که پرستارشان هم جنس خودشان باشد، چرا که برخی از سالمندان به تزریقات، پانسمان و تعویض پوشک نیاز دارند، از این جهت ترجیح می دهند که پرستاری هم جنس خودشان داشته باشند.

ساعت حضور پرستار سالمند در نارمک

در صورتی که سالمند تنها برای چند ساعت به پرستار نیاز داشته باشد می توانید برای او پرستار ساعتی استخدام کنید، برای مراقبت سالمندتان در طول روز پرستار روزانه استخدام کنید، اگر سالمندتان توانایی انجام هیچ یک از امور را نداشته باشد و دچار بیماری های مزمن سالمندی هم چون بیماری های قلبی، آلزایمر و… باشد به پرستار نیاز داشته باشید می توانید برای او پرستار شبانه روزی استخدام کنید.

شرح وظایف پرستار سالمند در نارمک

همان طور که ذکر شد پرستار سالمند فردی متخصص و آموزش دیده است که به طور تخصصی به مراقبت و نگهداری از سالمند در منزل می پردازد، به طور معمول وظایف و خدماتی که بر عهده پرستار سالمند در نارمک است.

در ادامه به صورت اختصار به وظایف پرستار سالمند در نارمک می پردازیم، پرستار سالمند دارای وظایف کلی نیز می باشد که در ادامه به توضیح و بررسی آن ها می پردازیم.

پرستار سالمند در نارمک
پرستار سالمند در نارمک

بررسی شرایط جسمانی سالمند در نارمک

پرستار بیمار موظف است که به اندازه گیری پارامترهایی همچون فشار خون و قند خون بپردازد، پرستار موظف است که قرص های تجویز شده در مدت زمان تعیین شده را به سالمند بدهد و موظف به ارائه خدمات تزریقات و سرم تراپی در منزل است.

بررسی شرایط روانی سالمند در نارمک

هم صحبتی با سالمند یکی از مهم ترین وظایف پرستار سالمند است که در روان سالمند تأثیرگذار می باشد، تنها زندگی کردن سالمندان منجر به افسردگی در سالمند می شود، از این جهت پرستار می تواند از طریق صحبت کردن با سالمند و شنیدن صحبت های او از بروز افسردگی در سالمند جلوگیری کند.

رسیدگی به نظافت شخصی سالمند در نارمک

سالمندان به دلایلی همچون ضعف های جسمانی توانایی انجام اموری نظیر حمام کردن را ندارند از این جهت پرستار سالمند در نارمک موظف است که سالمند را حمام کند، او را در رفتن به توالت کمک کند، لباس های او را شسته و تعویض کند.

در صورتی که سالمند نتواند ادرار خود را کنترل کند پرستار موظف است که سالمند را پوشک کرده و پوشک او را تعویض کند.

پرستار سالمند در نارمک
پرستار سالمند در نارمک

تهیه غذا برای سالمند در نارمک

پرستار سالمند شبانه روزی موظف است که برای سالمند با توجه به رژیم غذایی مناسب غذا و میان وعده تهیه کند و او را از خوردن غذاهای غیر سالم منع کند.

پر کردن اوقات فراغت سالمند در نارمک

سالمندان عزیز مانند سایر افراد جامعه به تفریح و ارتباط با سایر افراد جامعه نیاز دارند، در صورت رضایت خانواده سالمند پرستار می تواند سالمند را در ساعت هایی از روز به پارک ببرد و با هم قدم بزنند، پرستار می تواند با سالمند آلبوم های قدیمی را تماشا کند، خاطرات را با سالمند مرور کند و سالمند را سرگرم کند.

انجام امور منزل سالمند در نارمک

پرستار سالمند موظف است در صورت توافق به انجام امور منزل بپردازد، نظافت و گردگیری منزل، پذیرایی از مهمانان سالمند از وظایف مهم پرستار سالمند در نارمک است.

انجام امور بانکی سالمند در نارمک

در صورت توافق پرستار سالمند با خانواده و رضایت آن ها پرستار موظف است که به انجام امور اداری و بانکی همچون پرداخت قبوض سالمند در نارمک بپردازد.

هزینه استخدام پرستار سالمند در نارمک

هزینه استخدام پرستار سالمند در نارمک به عواملی همچون مدت زمان حضور پرستار در منزل، تخصص و سابقه پرستار، شرایط سالمند بستگی دارد، نگران هزینه استخدام پرستار سالمند در نارمک نباشید چرا تعرفه ها مطابق با وزارت بهداشت تعیین شده و کاملاً منصفانه اند.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. ابوالفضل باستانی 1 سال قبل

    سلام وقت شما بخیر میخواستم بدونم پرستار متخصصی که بتواند از کودک صرعی به صورت 24 ساعته مراقبت کند دارید؟

  2. رحیم رحمتی 1 سال قبل

    سلام عالی بود

  3. غلام توکلی 1 سال قبل

    با سلام ییخشید می خواستم بدونم که شرکت شما مجوز رسمی هم دارد؟

  4. ایمان پرورده 3 هفته قبل

    پدر بزرگم بعد از فوت مادر بزرگم خیلی تنها شدن و توی انجام کارهای خونه هم دچار مشکل میشن پرستار خانمی دارید که کارهای منزل شون رو براشون انجام بده؟

    1. sepidgostar 3 هفته قبل

      عرض ادب و احترام جهت استخدام پرستار خانم سالمند با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید