تزریقات و پانسمان در رسالت در منزل

در این روزها دیگر لزومی وجود ندارد تا برای انجام تزریقات و پانسمان در رسالت یا هر منطقه دیگری حتماً به مراکز درمانی و بهداشتی مراجعه نمایید، مؤسسات پرستاری بسیاری هستند که خدمات تزریقات و پانسمان در منزل را ارائه می کنند تا بتوانند امور افراد را تسهیل کنند و از نیاز به مراجعه حضوری افراد از این مراکز بکاهند.

تزریقات و پانسمان در رسالت

ممکن است برایتان اتفاق افتاده باشد که تزریقات و یا تعویض پانسمان نیاز داشته باشید اما در آن زمان قادر به رفتن به مراکز درمانی و بیمارستان نباشید، مرکز سپید گستر با ارائه خدمات تزریقات و پانسمان در منزل در رسالت و سایر نقاط تهران هدف آسایش بیشتر افراد را دنبال می کند.

لازم به ذکر است انجام پانسمان و تزریقات اموری مهم تخصصی می باشند و انجام آن باید توسط شخصی ماهر و آموزش دیده صورت پذیرد، بسیاری از اشخاص ادعا می کنند که در انجام تزریقات و یا پانسمان مهارت دارند اما با انجام اشتباه امور مذکور برای بیماران مشکلاتی را ایجاد کرده اند.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

تزریقات در رسالت در منزل

با استفاده از خدمات تزریقات در منزل دیگر نیازی نیست تا برای انجام تزریق آمپول و سرم به درمانگاه ها مراجعه کرد، با تماس شما با موسسه سپید گستر، پرستار دارای مهارت در حوزه انجام انواع تزریقات به منزل شما اعزام می شود.

تزریقات و پانسمان در رسالت
تزریقات و پانسمان در رسالت

پانسمان در رسالت در منزل

مراقبت صحیح از زخم‌ها دارای اهمیتی فراوان است و انجام آن باید به نحوی صورت پذیرد که زخم هر چه زودتر بهبود یابد اما انجام اشتباه آن هم می تواند موجب تأخیر در بهبود زخم، عفونت و… شود، با تماس شما با سپید گستر پرستاری ماهر در پانسمان و تعویض آن به صورت فوری در منزل شما حاضر می شود.

دلایل انتخاب سپید گستر برای انجام پانسمان و تزریقات در رسالت در منزل

اشاره کردیم که انجام امور تزریقات و پانسمان تخصصی می باشند و عدم توانایی پرستار در انجام صحیح تزریقات می تواند نتایج منفی و آسیب رسانی را به بار آورد چرا که تزریقات روشی درمانی تهاجمی می باشد باید درست انجام شود.

همینطور پانسمان که به‌عنوان پوششی به روی زخم قرار می گیرد باید بتواند به‌درستی از خونریزی و عفونت زخم جلوگیری کند، پرسنل مرکز سپید گستر همگی ماهر، باسابقه هستند و در کار خود تجربه دارند و می توانند پانسمان و تزریقات را کاملاً درست و ماهرانه انجام دهند.

در هر ساعت از شبانه روز که امکان رفتن به مراکز درمانی برایتان وجود نداشت و یا این مراکز در حال فعالیت نبودند، تماسی به سپید گستر برای دریافت خدمات تزریقات و پانسمان در منزل کافی است.

همچنین این موسسه دارای تأییدیه وزارت بهداشت می باشد و در تلاش است تا با قیمت مناسب طبق نرخ مصوب و با ارائه خدمات با کیفیت بالا، رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

تزریقات و پانسمان در رسالت
تزریقات و پانسمان در رسالت

برای انجام تزریقات و پانسمان در رسالت در منزل توسط سپید گستر باید چه کرد؟

در هر کجای تهران و کرج که ساکن هستید و به دلایل متفاوتی ترجیح می دهید تا از خدمات پانسمان و تزریقات در منزل استفاده کنید، می توانید در هر ساعت از روز با شماره تلفن 02188928336 و یا دیگر شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

مزایای انجام تزریقات و پانسمان در رسالت در منزل

در بسیاری از اوقات بیمار به دلیل ناتوانی جسمانی قادر به رفتن به مراکز درمانی نمی باشد و دریافت این خدمات در منزل می تواند برای او و خانواده اش مفید واقع شود، همچنین این موضوع کاهش خطر ابتلا به بیماری های عفونی بیمارستانی را به دنبال خواهد داشت.

ضمناً با استفاده از خدمات تزریقات و پانسمان در منزل دیگر نیازی نیست تا مسافتی را در شهر پر ترافیک و آلوده تهران سپری کرد.

سپید گستر در حوزه تزریقات در رسالت چه خدماتی را ارائه می کند؟

تزریقات و پانسمان در رسالت
تزریقات و پانسمان در رسالت

نکات مهم و قابل توجه در زمان انجام تزریقات در رسالت

پرستار باید تنها تزریقاتی را انجام دهد که توسط پزشک تجویز شده اند، همه مواد مورد استفاده در انجام تزریقات و همچنین فضایی که بیمار در آن است باید استریل باشند و تمام موارد پس از استفاده دور ریخته شوند، در صورت تزریق سرم به کانتر یا کانولا، پایه سرم و ماده تجویز شده نیاز است که این وسایل نیز باید استریلیزاسیون شده باشند.

سرم تراپی در رسالت

در تزریقات وریدی یا iv دارو مستیقم درون رگ های بیمار وارد می شود تا اثربخشی افزایش یابید، از این روش برای تزریق به بیماران بستری و افرادی که توانایی تغذیه از راه دستگاه گوارش را ندارند نیز استفاده می کنند.

سپید گستر در حوزه پانسمان در رسالت چه خدماتی را ارائه می کند؟

پانسمان زخم بستر در منزل در رسالت

افراد به دلایلی همچون ناتوانی در حرکت و عدم توانایی در تغییر موقعیت بدن ممکن است به زخم بستر مبتلا شوند، این زخم که حاوی عفونت های فراوان در لایه زیرین پوست می باشد باید توسط پرستاری ماهر و آموزش دیده پانسمان شود.

تزریقات و پانسمان در رسالت
تزریقات و پانسمان در رسالت

پانسمان بخیه در منزل رسالت

پس از ترخیص بیمار از بیمارستان بعد از عمل های جراحی همچنان نیاز است تا از زخم ها به خوبی مراقبت کرد تا زودتر بهبود یابند.

پانسمان زخم دیابتی در منزل در رسالت

با توجه به مدت زمان بالای بهبود پیدا کردن زخم ها در افراد دیابتی، زخم های آنان باید کاملا ماهرانه و صحیح پانسمان شوند چرا که زخمی کوچک در افراد دیابتی می تواند تبدیل به معضلی بزرگ شود.

تزریقات و پانسمان در رسالت
تزریقات و پانسمان در رسالت

پانسمان زخم سوختگی در منزل در رسالت

پانسمان زخم سوختگی با توجه به درجه سوختگی باید به روش خاص خود صورت پذیرد.

پانسمان زخم باز در منزل در رسالت

زخم هایی که به دستور پزشک باید باز رها شوند، شستشو می شوند و داروی مورد تجویز به روی آن ها قرار می گیرد.

تعرفه تزریقات و پانسمان در رسالت در منزل

قیمت پانسمان در رسالت در منزل و قیمت تزریقات در منزل با توجه به عواملی متفاوت می باشند، در خصوص پانسمان، نوع پانسمان و زخم و در مورد تزریقات هم نوع تزریق و دفعات آن در تعیین قیمت تزریقات اثرگذار خواهند بود.

در مجموع تعرفه پانسمان و تزریقات در رسالت در منزل با توجه به تعرفه مشخص تعیین می شوند و می توانید جهت اطلاع از قیمت دقیق، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 6
  1. داوود خسروی 1 سال قبل

    چند سالی هست که از طریق یکی از بستگانمون با مرکز سپید گستر آشنا شدم، خواستم تشکر کنم از پرستار خوب تون و پشتیابی عالی مرکزتون

  2. ابوالفضل اشکان 1 سال قبل

    ممنون میشم هزینه خدمات پانسمان در منزل رو هم بگذارید

  3. نیکو گودرزی 9 ماه قبل

    می خواستم بپرسم پانسمان زخم بستر درجه یک خانم 75 ساله هم در شهران انجام می دید؟

    1. sepidgostar 9 ماه قبل

      عرض ادب و احترام بله لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

  4. سمیه رحمتی 2 هفته قبل

    تزریقات آمپول فرینجکت هم در منزل انجام میدید؟ من قبلا انجام دادم داخل بیمارستان و حساسیت نداشتم

    1. sepidgostar 1 هفته قبل

      سلام و عرض ادب، خیر توصیه می شود این کار را در بیمارستان در بخش اورژانس انجام دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید