خدمات تعویض پانسمان در جنوب تهران

در صورتی که درخواست دریافت خدمات تعویض پانسمان در جنوب تهران را دارید، مرکز خدمات پرستاری سپید گستر که ارائه دهنده کلیه امور تزریقات، پانسمان، پرستاری از بیمار، سالمند و کودک و… در منزل می باشد را به شما معرفی می کنیم.

زخم های حاصل از برش جراحی تا چندین روز بعد از انجام جراحی به ترمیم خود ادامه می دهند، این زخم ها بعد از انجام عمل جراحی توسط پزشک پانسمان می شوند، اما پس از ترخیص از بیمارستان هم نیاز به مراقبت دارند.

چرایی تعویض پانسمان در جنوب تهران

پس از بازگشت به خانه همچنان مراقبت از زخم ها باید ادامه پیدا کند تا از عفونت کردن زخم ها جلوگیری و به روند درمان کمک کرد. انجام پانسمان توسط شخص نا آگاه می تواند منجر به بروز خطرات و مشکلاتی برای بیمار شود، دلیل این امر آن است که احتمال ورود باکتری ها و قارچ ها به زخم های باز بالاست و انجام اشتباه تعویض پانسمان می تواند زخم ها را با آلودگی درگیر کند.

روش تعویض پانسمان زخم ها با توجه به نوع زخم، نکات قابل توجه خود را دارد که با رعایت کردن این موارد و آگاهی کامل از آن است که می توان از عفونت زخم ها جلوگیری کرد، کادر با تجربه سپید گستر با دانش کامل در رابطه با تکنیک استریل آماده ارائه خدمات تعویض پانسمان در جنوب تهران در منزل می باشند.

تعویض پانسمان در جنوب تهران
تعویض پانسمان در جنوب تهران

پانسمان و تعویض پانسمان چه نقشی دارد؟

  • پانسمان در جلوگیری از خونریزی زخم موثر است و عفونت ها را به خود جذب می کند.
  • پانسمان از برخورد زخم با سطح لباس و سایر مناطقی که ممکن است آلوده باشند، جلوگیری کرده و موجب بهبودی سریع تر می شود.
  • و در مجموع با وجود پانسمان روی زخم، شرایط ایده ال بهبودی فراهم می شود.

خدمات تعویض پانسمان در جنوب تهران در منزل

انجام پانسمان در مورد های زخم های قابل خونریزی و بسیار حساس باید در مراکز درمانی انجام شود، اما در باره سوختگی های خفیف و زخم های معمولی این الزام وجود ندارد و تعویض پانسمان میتواند در منزل با رعایت نکات بهداشتی انجام شود.

انجام تعویض پانسمان در منزل باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود، همچنین باید دانست که انجام مراقبت از زخم ها محدود به تعویض پانسمان نمی شود و بررسی زخم هم باید انجام شود تا در صورت خونریزی و یا عفونت، اقدامات لازم انجام شود.

اگر مایل به انجام تعویض پانسمان در منزل هستید و قصد ندارید با پانسمان غیر اصولی و غیر استریل موجب درگیر شدن باعفونت زخم و وخیم تر شدن آن بشوید، با کادر متخصص سپید گستر در حوزه تعویض پانسمان در جنوب تهران و سایر مناطق تهران تماس بگیرید.

تعویض پانسمان در جنوب تهران
تعویض پانسمان در جنوب تهران

مراحلی که قبل از انجام پانسمان باید به آن ها دقت شود:

وسایلی که باید حاضر شوند:

گاز استریل

محلول آب و نمک برای شستشوی زخم

دستکش استریل بیش از یک جفت

قیچی

نواربانداژ

نوار چسب جراحی

بعد از تهیه موارد بالا نکات بهداشتی باید به خوبی رعایت شوند:

شستن دست ها با آب و صابون به مدت یک دقیقه دارای اهمیت است به صورتی که لابه لای انگشت ها، زیر ناخن ها، کف و پشت دست به خوبی شسته شوند، و بعد پوشیدن دستکش نباید فراموش شود.

تعویض پانسمان در جنوب تهران
تعویض پانسمان در جنوب تهران

در چه صورتی باید به پزشک مراجعه شود؟

در صورت مشاهده تغییری غیرعادی در زخم، باید به پزشک مراجعه کرد که این تغییرات شامل:

    • تب و لرز
    • وجود چرک در زخم
    • مشاهده قرمزی و ورم در ناحیه زخم
    • مشاهده خون در ناحیه زخم
    • بوی بد زخم
    • احساس گرم شدن روی زخم

خدمات تعویض پانسمان در جنوب تهران

مجموعه سپید گستر با هدف آسایش و راحتی ساکنین تهران با پرسنل متخصص خود، آماده انجام کلیه خدمات پرستاری نظیر تعویض پانسمان در جنوب تهران شامل انجام انواع پانسمان بخیه جراحی، پانسمان زخم باز، پانسمان زخم بسترو… می باشد که در ادامه به شرح هر کدام می پردازیم.

پانسمان بخیه جراحی

پس از انجام عمل جراحی و ترخیص از بیمارستان، همچنان زخم ها نیاز به مراقبت و تعویض پانسمان دارند، چرا که این زخم ها به سرعت بهبود پیدا نمی کنند، تعویض پانسمان و بانداژ بخیه جراحی شامل موارد شستشو زخم، استریل کردن و پانسمان دوباره می باشد.

تعویض پانسمان در جنوب تهران
تعویض پانسمان در جنوب تهران

پانسمان زخم باز

برخی زخم ها هستند که به دلایلی نباید به طور کامل پوشانیده شوند، در این موارد باید زخم را شستشو داد و دارویی که پزشک تجویز کرده است را روی زخم گذاشت و بعد هم روی زخم را باز گذاشت. خدمات تعویض پانسمان در جنوب تهران شامل این مورد نیز می شود.

پانسمان زخم بستر

برخی اشخاص که به دلایلی همچون ناتوانی جسمی و حرکتی مجبور به ماندن در بستر می شوند، ممکن است دچار زخم بستر بشوند، علت ایجاد این زخم ساییدگی پوست و عدم جریان داشتن هوا می باشد، از آنجایی که در زیر لایه های زخم بستر عفونت زیادی پنهان می شود، انجام تعویض پانسمان این زخم باید توسط پرسنلی انجام شود که دوره های تخصصی زخم بستر را دیده باشند، کادر متخصص آموزش دیده تعویض پانسمان در جنوب تهران آماده ارائه تخصص خود در این موارد هستند.

پانسمان زخم دیابتی

متاسفانه از آنجایی که روند بهبودی زخم های افراد دیابتی بسیار کندتر از سایرین است، احتمال عفونت و ایجاد عارضه بزرگتر مانند قطع عضو هم وجود دارد، پس درمان صحیح زخم ها از اهمیت بالایی برخوردار است و گاهی امکان انتقال بیمار به مراکز درمانی وجود ندارد و پانسمان در منزل باید توسط کادر حرفه ای انجام شود.

پانسمان زخم کیست مویی در منزل

به هنگامی که مو درون پوست رشد کند این عارضه اتفاق می افتد که موجب عفونت می شود، روش درمان این امر، جراحی است و معمولا تا هفته اول بعد از جراحی باید پانسمان ها در منزل و به طور منظم تعویض شوند تا روند بهبودی تسریع شود.

پانسمان سوختگی

از آنجایی که انجام تعویض پانسمان سوختگی متناسب با درجات سوختگی متفاوت است، نیازمند این است که انجام پانسمان توسط شخصی متخصص انجام شود، خصوصا در موارد سوختگی های با درجات بالا.

تعویض پانسمان در جنوب تهران
تعویض پانسمان در جنوب تهران

انواع مختلف تعویض پانسمان در جنوب تهران

در زمینه درمانی و پرستاری انواعی از پانسمان به کار می روند شامل:

باند و گاز

پانسمان فوم

پانسمان شفاف

پانسمان هیدروژل

پانسمان کامفیل

پانسمان آلرژینات

پانسمان کلاژن

مزایای تعویض پانسمان در جنوب تهران در منزل

با انجام پانسمان زخم در منزل در واقع به درمان و نگهداری از بیمار در منزل کمک می کنید، دیگر نیاز به مراجعه روزانه به مراکز درمانی جهت تعویض پانسمان و شست و شوی زخم نیست، همچنین دیگر نیاز به حمل و نقل بیماران به خصوص بیمارانی که زخم و شکستگی جدی دارند نیست، افراد سالمند، کودک و یا افرادی که سنگین وزن هستند با این خدمات به راحتی درمان می شوند.

در صورت وجود این شرایط گفته ده ساده ترین و بهترین را جهت کاهش مشکلات انتقال بیمار به مراکز درمانی استفاده از خدمات در منزل است.

 این نکته هم قابل توجه است که پانسمان زخم را نمی توان به هر کسی سپرد، این کار نیاز به تخصص و دانش دارد و حتماً باید از مراکز معتبر خدمات دریافت کنید.

تعویض پانسمان در جنوب تهران
تعویض پانسمان در جنوب تهران

 در ادامه برخی از مزیت های مرکز پرستاری سپید گستر جهت تعویض پانسمان در جنوب تهران در منزل را مطرح می کنیم:

  • عدم نیاز به خروج بیمار در منزل و قرار گرفتن در محیط های آلوده همچنین دیگر نیاز به تعویض لباس، تحت فشار قرار گرفت زخم فرد، جا به جایی بیمار و … نیست.
  • تمیز نگه داشتن زخم بیمار و جلوگیری از عفونت کردن زخم
  • عدم معطلی در صف انتظار جهت دریافت خدمات درمانی
  • احتمال عفونت کردن زخم و آسیب دیدن زخم در منزل کاهش پیدا می کند
  • تعویض پانسمان با رعایت تمام نکات بهداشتی
  • امکان آموزش تعویض پانسمان به خانواده ها وجود دارد

هزینه تعویض پانسمان در جنوب تهران در منزل

هزینه پانسمان زخم ها وابسته به موارد مختلفی است، این موارد در درجه اول به نوع زخم بستگی دارد، پس قیمت تعویض پانسمان در جنوب تهران در موارد زخم های باز متفاوت است با زخم های ناشی از سوختگی و یا زخم بستر، برای اطلاع پیدا کردن از هزینه ها و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید و ضمن اعلام نوع زخم استعلام قیمت کنید.

جهت دریافت خدمات تعویض پانسمان در منزل روی لینک روبرو کلیک کنید : https://sepidgostar.com/bandage-at-home

انتشار یافته: 5
  1. غلام بهبهانی 1 سال قبل

    پرستار سالمند دیابتی که همراه سالمند برن برای دیالیز هم دارید؟

  2. رسول فاضلی 1 سال قبل

    ممنون میشم هزینه خدمات پانسمان در منزل رو هم بگذارید

  3. داوود حاجی 1 سال قبل

    به جرات میتونم بگم از بهترین هایید

  4. سعیده رهنما 8 ماه قبل

    واقعا ممنون از کادر خوبتون، دخترم دستش آسیب دیده بود پرستار میومدن داخل منزل پانسمان دستشو عوض می کردن واقعا عالی بود کارشون

    1. sepidgostar 8 ماه قبل

      سلام و عرض ادب ممنون از شما خوشحالیم که از کارمون رضایت داشتید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید