پرستار سالمند در تهرانپارس در منزل

سالمندان افراد ارزشمند هر خانواده اند که ممکن است به دلیل عدم توانایی انجام امور روزمره شان به پرستار نیاز پیدا کنند، در گذشته افراد خانواده از عزیزان سالمند خود مراقبت و نگهداری می کردند اما با افزایش مشاغل اعضای خانواده و گسترش مراکز خدماتی و مراقبتی از پرستار سالمند کمک گرفته می شود.

در صورت نیاز به پرستار سالمند در تهرانپارس می توانید از خدمات پرستاری سالمند موسسه سپید گستر استفاده کنید، پرستاران موسسه سپید گستر افراد متخصص و آموزش دیده ای هستند که به ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای به سالمندان می پردازد.

پرستار سالمند در تهرانپارس
پرستار سالمند در تهرانپارس

پرستار سالمند در تهرانپارس

افراد مسن در دوره سالمندی نیاز به مراقبت و توجه ویژه ای دارند، این افراد به بیماری های شایع دوران سالمندی مبتلا می شوند و نیازمند مراقبت های جسمی و روحی هستند.

پرستار سالمند فردی آموزش دیده در زمینه مراقبت از سالمند است که به مراقبت و نگهداری از سالمند می پردازد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

پرستار سالمند در تهران در تهرانپارس

موسسه سپید گستر مرکزی مجاز و معتبر در شهر تهران است که به ارائه خدمات تخصصی پرستاری در تمامی مناطق 22 گانه تهران می پردازد، در صورتی که ساکن هریک از مناطق استان تهران هستید به ویژه اگر در محله تهرانپارس سکونت دارید از خدمات تخصصی کادر مجموعه سپید گستر استفاده کنید.

پرستار سالمند در تهرانپارس

مراقبت و نگهداری از سالمندان نیاز به تخصص و مهارت کافی دارد، پرستاران مرکز سپید گستر پرستار یا کارشناس پرستارانی اند و به خوبی به ارائه خدمات مراقبتی در منزل می پردازند.

پرستار سالمند در تهرانپارس را می توانید به صورت روزانه یا شبانه روزی استخدام کنید و از خدمات این پرستاران در منزل استفاده کنید.

پرستار سالمند در تهرانپارس
پرستار سالمند در تهرانپارس

چرا پرستار سالمند  در تهرانپارس را از موسسه سپید گستر استخدام کنیم؟

سپید گستر یکی از مراکز خدماتی پرستاری و مراقبتی معتبر در شهر تهران است که به فعالیت های حرفه ای و تخصصی پرستاری می پردازد، پرستاران شاغل در مجموعه ما افراد آموزش دیده ای هستند که از طرف موسسه تضمین شده اند تا خیال تان از بابت امنیتی هم آسوده باشد، سایر مزایای موسسه سپید گستر عبارت اند از:

  1. همکاری با نیرو های متخصص و با سابقه
  2. ارائه خدمات با کیفیت
  3. دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت
  4. اعزام نیرو از مناطق نزدیک
  5. قیمت مناسب خدمات
  6. ارائه خدمات پرستاری ساعتی، روزانه و شبانه روزی
  7. نظارت ماهانه بر عملکرد پرستار
  8. پشتیبانی 24 ساعته شبانه روزی

وظایف پرستار سالمند در تهرانپارس

وظایف پرستاران با یکدیگر متفاوت است و شرایط جسمی و روحی سالمندان وظایف پرستاران را تعیین می کند، برخی دیگر از سالمندان توانایی انجام هیچ یک از امور خود را نداشته و برای ادامه فعالیت خود به فردی مورد اعتماد و پرستاری با سابقه و با تجربه نیز دارد.

از مهم ترین وظایف پرستاران سپید گستر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. استحمام سالمند
  2. تعویض لباس سالمند
  3. انجام خدمات تزریقات
  4. تشویق سالمند به ورزش
  5. دادن دارو به سالمند
  6. تعویض پوشک سالمند
  7. تعویض لباس سالمند
  8. تهیه غذا در منزل
  9. تهیه میان وعده در منزل
  10. انجام امور منزل
  11. شانه کردن مو ها
پرستار سالمند در تهرانپارس
پرستار سالمند در تهرانپارس

 

خدمات پرستار سالمند در تهرانپارس

پرستار سالمند در منزل خدمات متعددی ارائه می دهد که این خدمات بسته به نیاز سالمند و خانواده سالمند می تواند متفاوت باشد در ادامه به شرح خدمات پرستار سالمند می پردازیم:

خدمات درمانی سالمندان

با توجه به این که توانایی جسمی سالمندان پایین است و بیشتر در معرض بیماری ها قرار دارند و همچنین اکثر سالمندان به بیماری های مبتلا هستند که بر اثر کهولت سن رخ می دهد بنابراین به خدمات درمانی احتیاج پیدا می کنند، پرستار باید طبق دستور عمل های پزشک معالج تمام خدمات درمانی مانند تزریقات، پانسمان و … را انجام دهد تا به درمان سالمند کمک کن، قابل ذکر است که پرستار سالمند جهت ارائه این خدمات باید تخصص و مدرک تحصیلی داشته باشد.

خدمات بهداشتی سالمندان

بیشتر سالمندان توانایی جسمی برای انجام کاری ندارند بنابراین پرستار باید امور نظافتی سالمند را نیز انجام دهد، همچنین سالمندان سیستم ایمنی پایین دارند و نسبت به بقیه افراد بیشتر به بیماری مبتلا می شوند بنابراین پرستار باید به بهترین شکل محیطی بهداشتی برای سالمند ایجاد کند و از ابتلا به بیماری جلوگیری کند.

استخدام پرستار سالمند در منزل در تهرانپارس چه فوائدی دارد؟

  • از آن جایی که سالمندان زندگی کردن در خانه خودشان را به زندگی در سرای سالمندان و سایر مؤسسات خدماتی و مراقبتی ترجیح می دهند، با استخدام پرستار در منزل به آن ها کمک می کنید که در منزل خودشان زندگی کنند.
  • زندگی سالمندان در منزل شخصی خودشان به افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس شان کمک کرده و از افسردگی در آن ها جلوگیری می کند.
  • با استخدام پرستار سالمند در منزل احترام وی حفظ می شود و در نتیجه فرد سالمند احساس رضایت بیشتری از خود می کند.
  • با استخدام پرستار سالمند در منزل سالمند حس استقلال بیشتری دارد و به دلیل زندگی در محیط آشنا و منزل خودش امنیت بیشتری را تجریه می کند، در نتیجه شرایط جسمی و روحی بهتری دارد.
  • از دیگر مزایای استخدام پرستار در منزل این است که سالمند می تواند به راحتی در جمع ها و مهمانی های خانوادگی حضور داشته باشد و امکان ملاقات از سالمند محدود به زمان های خاصی نمی شود.
  • پرستاری از سالمند نیاز به تخصص کافی داشته و با استخدام پرستار می توانید از شرایط جسمانی و روانی سالمند خبردار شوید، با این کار عزت سالمند نیز حفظ شده و اعضای خانواده درگیر فرد نمی شوند.
پرستار سالمند در تهرانپارس
پرستار سالمند در تهرانپارس

پرستار شبانه روزی سالمند در منزل در تهرانپارس

در صورتی که فرد سالمند تنها زندگی می کند و دارای شرایط جسمانی و روانی نساعدی نیست و توانایی انجام امور روزانه خود را ندارد می توانید برای او پرستار شبانه روزی استخدام کنید، پرستار 24 ساعته مناسب سالمندانی است که نیاز به مراقبت شخصی داشته و به بیماری های حاد جسمی و روحی مبتلاست.

پرستار سالمند شبانه روزی در منزل سالمند مستقر می شود و به صورت دائمی از سالمند مراقبت و نگهداری می کند.

پرستار شبانه روزی در تهرانپارس چه مزیتی دارد؟

با استخدام پرستار شبانه روزی در منزل فردی متخصص به صورت دائمی از سالمند مراقبت می کند و حضور او به سالمند کمک می کند که احساس تنهایی نکند، پرستار با حضور دائمی با سالمند انس گرفته و از تمامی بیماری ها و نیازهای سالمند مطلع می شود و می تواند بهترین اقدامات را برای بهبود وضعیت سالمند انجام دهد.

با حضور پرستار شبانه روزی خیال تان آسوده است که در صورت بروز اتفاقات ناگوار پرستار می تواند کمک های اولیه را برای سالمند انجام دهد و با این کار از حوادث تلخ جلوگیری کند.

زمانی که عزیز سالمندتان پرستار 24 ساعته دارد خیال تان بابت عزیزتان آسوده خواهد شد، چرا که در این حالت مطمئنید که فردی حرفه ای از عزیزتان به طور دائمی مراقبت می کند.

پرستار روزانه در تهرانپارس

پرستار روزانه سالمند پرستاری است که در تمام طول روز از سالمند مراقبت می کند، او موظف است که نیازهای سالمند را در طول روز برطرف کرده و به سالمند در انجام امور روزانه کمک کند، پرستار سالمند روزانه وظایف متعددی دارد که بسته به شرایط سالمند متفاوت اند.

از مزایای پرستار سالمند می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که اعضای خانواده که در طول روز مشغول کار و زندگی خودشان هستند در طول روز نگران سالمندشان نمی شوند و خیال شان از بابت عزیز سالمندشان آسوده است.

پرستار پاره وقت در تهرانپارس

در صورتی که سالمند توانایی امور انجام روزمره خود را دارد و تنها در مقاطع خاصی از روز به مراقبت و نگهداری نیاز دارد می توانید پرستار نیمه وقت استخدام کنید، به طور مثال در صورتی که سالمندتان مبتلا به بیماری خاصی است و نیاز به درمان های خاص در مقاطعی از روز دارد می توانید پرستار سالمند در تهرانپارس را به صورت نیمه وقت استخدام کنید.

پرستار سالمند در تهرانپارس
پرستار سالمند در تهرانپارس

 

استخدام پرستار سالمند در تهرانپارس موسسه سپید گستر

  • تشکیل پرسنلی متخصص و مجرب
  • تمام پرستاران مدرک تکمیلی دارند از جمله گواهی عدم سوء پیشینه، گواهی عدم اعتیاد، سفته و…
  • اطمینان از مدرک تحصیلی پرستار سالمند
  • جایگزین کردن پرستار در صورت عدم رضایت در اسرع وقت
  • بررسی رضایت مشتریان به صورت ماهانه توسط مرکز نظارت
  • دارای مجوز رسمس از وزارت بهداشت
  • پرستاران آموزش دیده
  • پشتیبانی رایگان، شبانه روزی و 24 ساعته

هزینه استخدام پرستار در تهرانپارس

هزینه و دستمزد پرستار سالمند در تهرانپارس به عواملی همچون مهارت و تجربه پرستار، ساعت کاری او، مشکلات و نیاز های سالمند و شرایط خانوادگی سالمند بستگی دارد، در صورتی که حقوق پرستاران را ساعتی در نظر بگیریم پرستاران شبانه روزی به دلیل استقرار در منزل سالمند و استفاده از خورد و خوراک و… مبلغ کمتری از پرستار روزانه و پاره وقت دریافت می کنید.

با این حال به هیچ وجه نگران هزینه استخدام پرستار در تهران پارس نباشید چرا که موسسه سپیدگستر مجموعه مجاز است که تمامی هزینه ها در این موسسه مطابق با نرخ اتحادیه محاسبه می شود.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. مهدی ذاکری 1 سال قبل

    پرستار سالمندی که گفتار درمانگر هم باشند در شرکت تون وجود دارد؟

  2. ابراهیم روحانی 1 سال قبل

    به جرات میتونم بگم از بهترین هایید

  3. حسن جعفری 1 سال قبل

    خواستم تشکر کنم از شما پرستار سالمند مادرم خیلی خانم زحمتکش و صبوری هستن

  4. اعظم تاتار 9 ماه قبل

    چطوری میتونم برای پدرم از شما پرستار ساعتی استخدام کنم؟

    1. sepidgostar 9 ماه قبل

      سلام عرض ادب و احترام برای استخدام پرستار سالمند ساعتی لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید کارشناسان شمارو راهنمایی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید