پرستار سالمند در شریعتی در منزل

سالمندان عضو عزیز خانواده ما هستند که با گذشت از دوران میانسالی و ورود به سالمندی ممکن است به مراقبت دائم و رسیدگی بیشتری داشته باشند و امکان رفع این نیاز آن ها توسط ما ممکن نباشد، در صورتی که ساکن شریعتی تهران می باشید می توانید با دریافت خدمات پرستار سالمند در شریعتی از سپید گستر، این نیاز را به بهترین شکل رفع نمایید.

پرستار سالمند در شریعتی

بعضی سالمندان به دلیل ابتلای به برخی بیماری ها و یا ناتوانی های جسمی نیاز به مراقبت و پرستاری دائمی و تخصصی دارند که افراد عادی فاقد این تخصص می باشند و یا امکان مراقبت دائم از سالمند را ندارند.

پرستار سالمند در شریعتی
پرستار سالمند در شریعتی

یا اینکه در خصوص برخی سالمندان که خود توانایی انجام تمام امورشان را دارند اما امکان حضور اعضای خانواده شان در کنار آن ها وجود ندارد و نمی خواهند تنها بمانند و خانواده شان هم نگران عدم حضور در کنار پدر یا مادر خود هستند، در این زمان ها، استخدام پرستار سالمند می تواند در حل این مسئله موثر باشد و ما را یاری نماید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

نگهداری سالمند در شریعتی در منزل

مشغله بالای زندگی در جوامع امروزی، امکان حضور افراد کنار عضو سالمند عزیز خانواده را از آن ها گرفته است، با دریافت خدمات پرستار سالمند در شریعتی در منزل از مراکز معتبر، می توان نگرانی حاصل از این موضوع را از بین برد، به طور کلی پرستار سالمند شخصی می باشد که بسته به نیاز شما به طرق روزانه، شبانه روزی و یا ساعتی از سالمند مراقبت می کند و به انجام وظایفی که به او محول شده می پردازد، مراقبت از سالمند در منزل از مزایای قابل توجهی برخوردار می باشد که در ادامه آن ها را بیان می کنیم.

مزایای مراقبت از سالمند در شریعتی در منزل

  • اینکه سالمند در محیط خانه خود حضور داشته باشد برای او احساس آرامش و امنیت را فراهم می آورد.
  • مراقبت از سالمند در منزل از نظر بهداشتی بسیار مناسب تر از سرای سالمندان و یا بیمارستان می باشد.
  • با دریافت خدمات پرستاری در منزل امکان مراقبت خصوصی از سالمند فراهم می شود و تمرکز پرستار روی نگهداری و پرستاری از یک سالمند خواهد بود.
  • حضور سالمندان در منزل خودشان باعث حفظ احساس استقلال آن ها شده که این امر هم در خصوص بالا بردن روحیه آن ها مؤثر می باشد.
  • با مراقبت از سالمند در منزل امکان حفظ ارتباط های قدیمی با دوستان و همسایگان فراهم می باشد همینطور در صورتیکه سالمند مالک حیوان خانگی باشد می تواند همچنان از حیوان خانگی خود مراقبت نماید.
  • با استفاده از خدمات پرستار سالمند در شریعتی در زمان و هزینه هم صرفه جویی می شود چرا که پرستار خود در انجام امور تزریقات و سرم تراپی مهارت دارد و دیگر نیازی نیست تا برای دریافت این خدمات درمانی به مراکز بهداشتی مراجعه کرد و مدت زمان زیادی را در صفوف طولانی، به انتظار کشیدن گذراند.
پرستار سالمند در شریعتی
پرستار سالمند در شریعتی

ساعت کاری پرستار سالمند در شریعتی

پرستاران سالمندی که در مجموعه سپید گستر به ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای می پردازند با توجه به شرایط و نیاز سالمند به صورت ساعتی، روزانه و شبانه روزی به مراقبت و نگهداری از سالمندان می پردازند.

وظایف پرستار سالمند در شریعتی

همانطور که پیش از این گفتیم پرستار سالمند شخصی است که دارای تخصص لازم در حوزه مراقبت از سالمند بوده و آموزش های لازم را دریافت نموده، مراکز ارائه دهنده خدمات پرستاری، برای پرستاران خود شرح وظایف تعیین می کنند، در ادامه به بیان این وظایف خواهیم پرداخت اما لازم است ذکر کنیم که این وظایف باید از پیش با پرستار هماهنگ شوند زیرا این وظایف با نیازهای شما و میزان توانایی سالمند رابطه دارند.

  • مراقبت از سلامت جسمانی سالمند: شخص مراقب وظیفه دارد تا به طور منظم به کنترل علائم حیاتی سالمند بپردازد و در صورت نیاز آن ها را به پزشک گزارش نماید، همچنین از مهمترین وظایف پرستار سالمند در راستای رسیدگی به سلامت جسمانی سالمند، دارو دادن به سالمند مطابق تجویز پزشک می باشد، علاوه بر موارد ذکر شده، انجام تزریقات و سرم تراپی نیز در صورت تخصص داشتن پرستار بر عهده او خواهد بود.
  • رسیدگی و مراقبت از سلامت روانی سالمند: پرستار با مصاحبت با سالمند و همنشینی با او، به نیاز به همصحبت داشتن سالمند پاسخ می دهد، همچنین امور سالمی را برای اوقات فراغت سالمند ترتیب می دهد و او را به ورزش تشویق خواهد کرد، دیگر اینکه پرستار سالمند باید به علائم و اختلالات روحی سالمند توجه کند و در صورت نیاز با مشاور ارتباط بگیرد.
  • رسیدگی به امور منزل در حد متعارف و رژیم غذایی سالمند: پرستار سالمند در شریعتی در حد تعریف شده به امور منزل رسیدگی می کند، همچنین وظیفه دارد تا غذاهای مناسب رژیم غذایی سالمند تهیه نماید و سالمند را از خوردن غذاهای ناسالم منع نماید.
پرستار سالمند در شریعتی
پرستار سالمند در شریعتی
  • رسیدگی به امور نظافت شخصی و ظاهری: از دیگر وظایف پرستار سالمند، رسیدگی به وضع ظاهری شخص، شانه زدن مو، کمک در حمام کردن است.
  • رسیدگی به امور اداری و مالی بیرون از منزل: پرستار سالمند می تواند به امور مالی نظیر پرداخت قبوض و یا پرداخت بیمه سالمند رسیدگی کند.

ویژگی های پرستار سالمند در شریعتی

نگهداری سالمندان از حساسیت بالایی برخوردار می باشد، به همین دلیل شخص مراقب باید مشخصه هایی نظیر دلسوزی، هوش بالا، مهربانی و صبر، مهارت، دقت، سرعت عکس العمل بالا در مواقع بحرانی را دارا باشد تا هم بتواند به نیازهای مراقبت جسمانی سالمند پاسخگو باشد و در عین حال بتواند نیاز سالمند به همراه و همصحبت را رفع نماید.

جنسیت پرستار سالمند

جنسیت پرستار سالمند در زمان استخدام پرستار از مراکز ارائه دهنده این خدمت امری دیگر است که باید به آن توجه کرد، برخی افراد در نزد پرستاری از جنسیت خودشان راحت تر هستند.

به طور کلی پرستاران آقا به دلیل قدرت بدنی بالایی که دارند، در جهت مراقبت از بیمارانی که در حرکت ناتوان هستند و یا اینکه سنگین وزن هستند مناسب ترند و پرستاران سالمند خانم هم به دلایلی نظیر ویژگی های ذاتی خانم ها همچون دلسوزی و مهربانی و همچنین مهارت بالا در انجام امور منزل خصوصاً در بین سالمندان خانم پرطرفدارند.

پرستار سالمند در شریعتی
پرستار سالمند در شریعتی

روش های استخدام پرستار سالمند در شریعتی

استخدام پرستار سالمند در شریعتی به دو صورت شخصی و استخدام پرستار از مراکز خدمات پرستاری انجام می شود، در این بخش به بررسی مزایا و معایب هر یک از روش های استخدام پرستار می پردازیم.

استخدام پرستار به صورت شخصی

برخی از افراد ترجیح می دهند که جهت کاهش هزینه های پرستاری، پرستار سالمند را از طریق معرفی دوستان و آشنایان یا آگهی های شخصی انجام دهند، این کار به هیچ عنوان توصیه نمی شود چرا که پرستارانی که به صورت شخصی استخدام می شوند از تخصص و تجربه کافی برخوردار نبوده و از این جهت که پرستار سالمند در منزل به ارائه خدمات می پردازد باید فردی قابل اعتماد و آموزش دیده باشد.

در نتیجه توصیه می شود که پرستار سالمند در شریعتی را از مراکز خدمات پرستاری مجاز و معتبر استخدام کنید.

استخدام پرستار سالمند از مراکز خدمات پرستاری مجاز و معتبر

پرستار سالمند در شریعتی را از مراکز خدمات پرستاری مجاز و معتبری که دارای مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت و درمان هستند انجام می دهند استخدام کنید، کلیه پرستارانی که در این مراکز فعالیت می کنند افراد متخصص و ماهری هستند که به صورت تخصصی از سالمند مراقبت و نگهداری می کنند،

این افراد احراز هویت شده اند و می توان از تجربه و سابقه کاری شان اطلاعات کافی کسب کرد، ضمن این که کلیه خدماتی که این پرستاران انجام می دهند به صورت مداوم توسط کارشناسان مجموعه نظارت می شود.

پرستار سالمند در شریعتی
پرستار سالمند در شریعتی

استخدام پرستار از طرق مراکز خدمات پرستاری

دلایل انتخاب پرستار سالمند در شریعتی از سپید گستر

پرستاری از سالمند وظیفه مهمی است چرا که پای سلامت عضو عزیز خانواده افراد در میان می باشد، مرکز سپید گستر، آماده ارائه خدمات پرستار سالمند در شریعتی و سایر مناطق تهران و کرج با بالاترین کیفیت می باشد، از دیگر ویژگی های ارائه خدمات پرستاری این مرکز می توان به قیمت منطقی مطابق تعرفه مصوب، مهارت داشتن و آموزش دیده بودن پرستاران، برخوردار بودن از مجوزهای لازمه وزارت بهداشت و ارائه خدمات به صورت های مختلف مطابق نیاز شما نظیر پرستاری به طور شبانه روزی، روزانه و نیمه وقت و ساعتی اشاره نمود.

هزینه پرستار سالمند در شریعتی

همانطور که اشاره شد دستمزدها در سپید گستر مطابق نرخ مصوب محاسبه می شوند، لازم به ذکر می باشد میزان ناتوانی سالمند و سلامت روانی و جسمی او، بی اختیاری، میزان تخصص و تجربه پرستار و ساعت کاری او و اینکه مراقبت به صورت شبانه روزی، روزانه یا ساعتی ارائه می شود، در این امر مؤثر می باشند.

جهت اطلاع یافتن از قیمت به روز و مشاوره رایگان می توانید با شماره تلفن 02188928336 تماس حاصل نمایید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 7
  1. احمد خلیلی 1 سال قبل

    اگر پرستار کودک به مرخصی نیاز داشته باشد چه کار کنیم؟

  2. اسماعیل بختیاری 1 سال قبل

    خدا خیرتون بده برامون این مطلب رو نوشتید خیلی خوب بود

  3. فرهاد جعفری 1 سال قبل

    سلام نگهداری از نوزاد هم انجام میدن پرستارتون؟نوزادی که کولیک دارد؟

  4. الهه سمندی 5 ماه قبل

    سلام من مادربزرگم نمیتونه خودش کارهای خونشو تنهایی انجام بده، دیسک کمر داشتن کمرشون عمل کردن از ویلچر استفاده میکنن، پرستاری دارید هم کارهای خونشونو انجام بدن و هم یه جورایی دوست و هم صحبت ایشون باشن؟

    1. sepidgostar 5 ماه قبل

      سلام و عرص ادب، بله جهت استخدام پرستار خانم سالمند با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

  5. امین برزویی 4 ماه قبل

    سلام من تهران نیستم برای پدر و مادرم ازتون پرستار گرفتم، واقعا راضین خدا خیرتون بده

    1. sepidgostar 4 ماه قبل

      سلام و عرض ادب ممنون از نظر مثبت تون، خوشحالیم که از خدمات مجموعه ما رضایت داشتید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید