پرستار سالمند در ونک در منزل

سالمندان عزیزان ما هستند که وقت و جوانی خود را صرف زندگی ما کرده اند، آن ها در این دوره از زندگی شان به مراقبت و نگهداری بیشتری نیاز دارند، در صورتی که مشغله زیادی دارید و نمی توانید از سالمندان عزیزتان مراقبت کنید پیشنهاد می کنیم برای آن ها پرستار سالمند استخدام کنید.

به چه دلیلی پرستار سالمند در ونک استخدام کنیم؟

امروزه افراد به دلیل مشغله کاری زیاد نمی توانند خودشان از سالمندان شان نگهداری کنند و لطف چند ساله آن ها را جبران کنند، اگر ساکن ونک هستید با استخدام پرستار سالمند در ونک می توانید از سالمندان خود در منزل نگهداری کنید، ضمن اینکه افراد با بیماری های سالمندان و نیاز های آن ها آشنایی ندارند و از این جهت توصیه می شود که برای بهتر سپری شدن این دوره از پرستار سالمند در ونک کمک بگیرید.

نگهداری از سالمند در ونک
نگهداری از سالمند در ونک

نگهداری سالمند در ونک و در منزل

بیشتر خانواده ها به این که نگهداری از سالمند در خانه بهتر است توجهی ندارند، نگهداری سالمند در منزل خطر ابتلا به بیماری را کمتر می کند، سالمند در منزل شخصی خود احساس آرامش و امنیت بیشتری را تجربه می کند، اگر سالمند سکته کند یا زمین بخورد مراقبت و نگهداری از او در منزل راحت تر است.

استخدام پرستار سالمند در ونک از سپید گستر

موسسه خدمات پرستاری سپیدگستر مجموعه ای مجاز و معتبر و دارای مدارک رسمی از وزارت بهداشت و درمان و پزشکی کشور است که همه روزه و به صورت 24 ساعته به پشتیبانی می پردازد و همواره بر انجام کار توسط کادر پرستاران خود نظارت دارد، لازم به ذکر است کادر این موسسه همگی ماهر و آموزش دیده می باشند.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

مزایای نگهداری سالمند در ونک در منزل

استخدام پرستار در منزل مزایای زیادی دارد مانند:

سالمند در محیط خانه و در کنار اعضای خانواده خود می ماند و احساس بهتری دارد، با استخدام پرستار در وقت و هزینه های جانبی مانند رفت و آمد برای مراجعه به مراکز درمانی و معطل ماندن در صف، صرفه جویی می کنیم.

استرس و فشار اعضای خانواده کاهش می یابد و از این که سالمندشان تحت نظارت مرکزی معتبر است اطمینان حاصل می کنند.

مراقبت از سالمند در ونک
مراقبت از سالمند در ونک

وظایف پرستار سالمند در ونک

رسیدگی به نظافت شخصی و بهداشتی سالمند

یکی از وظایف پرستار سالمند رسیدگی به بهداشت شخصی اوست، سالمندان در زمان کهولت سن و به دلیل ناتوانی جسمانی نمی توانند خود به این امور رسیدگی کنند و حتماً شخصی باید به آن ها کم کند یا این کار را برای آن ها انجام دهد.

استحمام و امور مربوط به نظافت شخصی، رفتن به دستشویی و یا مرتب کردن لباس های سالمند و موی سالمند از وظایف پرستار می باشد.

برخی از سالمندان به دلیل بی اختیاری در ادرار نیاز به پوشک شدن دارند و این کار را پرستار برای آن ها انجام می دهد.

مراقبت و نگهداری از سالمند

برقراری یک رابطه دوستانه و صمیمی با سالمند و مراقبت و نگهداری از وی از مهم‌ترین وظایف پرستار سالمند می باشد، حضور پرستار در کنار سالمند و مراقبت دائمی از او باعث ایجاد احساس آرامش در سالمند شده و  سالمند احساس امنیت خاطر بیشتری را تجربه می کند و احتمال ابتلا به افسردگی در سالمند کاهش پیدا می کند.

انجام امور مالی و اداری سالمند

پرستار می تواند با داشتن اجازه کتبی از خانواده سالمند امور مالی و ادراری سالمند را انجام دهد مانند خرید برای منزل، پرداخت کردن شارژ ساختمان، پرداخت قبوض و سایر امور بانکی.

پرستار سالمند در ونک
پرستار سالمند در ونک

خانه داری و انجام امور در منزل

پرستار علاوه بر نگهداری از سالمند کارهای خانه را نیز برای ایشان انجام می دهد، نظافت حمام و دستشویی، گردگیری، پختن غذا و پذیرایی از مهمان های سالمند از وظایف پرستار می باشد.

انجام امور رفاهی و پر کردن اوقات فراغت سالمند

یکی از نیاز های اساسی در دوران سالمندی تفریح کردن و در اجتماع بودن است، پرستار می تواند در ساعاتی از روز سالمند را به بیرون برای قدم زدن ببرد و با او به گردش برود، تفریحاتی که پرستار می تواند در منزل با سالمند به آن ها بپردازد کتاب خواندن، تماشای فیلم حل جدول و تفریحاتی از این قبیل است.

رسیدگی به وضعیت درمانی سالمند

اگر سالمند شما تحت نظارت پزشک می باشد و از دارو های خاصی استفاده می کند پرستار موظف است تا طبق زمان‌ بندی مشخص شده دارو های سالمند را به او بدهد، پرستار باید به طور روزانه قند خون و فشار خون سالمند را بررسی کند و در صورت نیاز به تزریقات به انجام این امور در منزل بپردازد.

پرستار سالمند در ونک
پرستار سالمند در ونک

رسیدگی به تغذیه سالمند

پرستار وظیفه دارد تا رژیم غذایی مناسبی را برای سالمند در نظر گرفته و غذا و میان وعده او را نسبت به آن رژیم بدهد، تهیه و پخت غذای مقوی و سالم و منع سالمند از مصرف غذا های مضر از مهم ترین وظابف پرستار سالمند است.

خصوصیات پرستار سالمند

پرستار سالمند فردی مهربان و دلسوز و قابل اعتماد است که باید دوره های مناسب را گذرانده باشد و مهارت های کافی را برای ارائه خدمات پرستاری سالمند داشته باشد، مهم ترین خصوصیتی که پرستار باید داشته باشد این است که بتواند از سالمند به بهترین شکل مراقبت و نگهداری کند، افرادی که دارای تجربه بیشتری هستند خدمات بهتری به سالمندان راائه می دهند.

سالمندان به دلایل بیماری های جسمی و روانی که دارند افراد آسیب پذیری بوده و نیاز به مراقبت های بیشتری دارند، در نتیجه پرستار سالمند باید فردی رئوف و مهربان باشد که بتواند همدم خوبی برای سالمند باشد و با دلسوزی به ارائه خدمات به سالمند بپردازد.

افراد سالمند به دلیل مشکلات جسمانی و روانی شان بی حوصله هستند، رفتار با آن ها نیازمند صبوری است، آن ها توانایی انجام امور روزمره خود را ندارند و برای انجام امور به کمک نیاز دارند، پرستار سالمند در ونک باید فردی صبور باشد و آستانه تحمل بالا داشته باشد تا بتواند بهترین رفتا را با سالمند داشته باشد، پرستار سالمند باید بتواند با نیاز های سالمند آشنایی داشته باشد و با درک صحیح به مراقبت از سالمند بپردازد.

پرستار سالمند در ونک
پرستار سالمند در ونک

پرستار سالمند پاره وقت در ونک

پرستار نیمه وقت پرستاری می باشد که به صورت ساعتی کار می کند، ممکن است خانواده هایی باشند که بخواهند خود از سالمندشان مراقبت کنند و فقط در تایم خاصی به پرستار نیاز داشته باشند.

پرستار  سالمند روزانه در  ونک

اگر فقط در طول روز مشغله دارید می توانید پرستار روزانه استخدام کنید، تایم کاری این پرستار 8 ساعت می باشد اما یکسری از مراکز ممکن است تایم آن را کمتر یا بیشتر اعلام کنند.

پرستار سالمند شبانه روزی در ونک

پرستار شبانه روزی پرستاری است که در خانه سالمند ساکن می شود، با استخدام پرستار شبانه روزی سالمند دیگر نیاز به پرداخت هزینه مسافت نمی باشید، این پرستار به صورت شبانه روزی از سالمند شما مراقب می کند و عضوی از خانواده شما محسوب می شود پس بهتر است در استخدام پرستار شبانه روزی دقت کنید.

جنسیت پرستار سالمند در ونک

برخی از افراد مسن ترجیح می دهند پرستارشان هم جنس خودشان باشد، در ادامه مزیت های پرستار سالمند خانم و آقا را ذکر می کنیم، امان استخدام پرستار سالمند آقا و خانوم ماهر از مرکز سپید گستر وجود دارد:

پرستار سالمند خانم در ونک

برخی از افراد به دلیل اینکه پرستاران خانم به سبب ویژگی های ذاتی شان دلسوز تر و مهربان تر اند، پرستار خانم را ترجیح می دهند، برخی از خانم های سالمند هم پرستار سالمند زن را انتخاب می کنند تا امور منزل و پخت غذا با سلیقه و مهارت انجام شود.

پرستار سالمند آقا در ونک

در خصوص بیمارانی که از مشکلات حرکتی رنج می برند و یا اینکه برای بلند شدن از تخت و موارد دیگر به حمایت نیاز دارند، استخدام پرستاران آقا که قدرت فیزیکی بالایی دارند می تواند کارآمد باشد، البته پرستاران آقای ما هم مهربان و دلسوز اند و این خصیصه محدود به خانم ها نمی باشد!

پرستار سالمند در ونک
پرستار سالمند در ونک

استخدام پرستار سالمند در ونک

برخی افراد برای اینکه هزینه کمتری پرداخت کنند به استخدام پرستار از روش آگهی رو می آورند آن وقت است که هیچ نظارتی روی کار پرستار نیست، پرستاری که به صورت شخصی استخدام شود ممکن است تعهد کاری ای نداشته باشد، ضمن اینکه نمی توانید هیچ اطلاعاتی از سوابق کاری و سوء پیشینه پرستار در بیاورید، همچنین ممکن است که پرستار کار خود را ترک کند و هیچ جایگزینی برای او نداشته باشید.

پرستاری که از طریق آگهی استخدام می کنید هیچ دانش حرفه ای نسبت به کمک های اولی و پزشکی ندارد و نمی تواند از سالمند شما مراقبت کند.

زمانی که شما می خواهید از مراکز پرستار استخدام کنید همه چیز کاملاً حساب شده می باشد و با شما قرار دادی بسته می شود پس استخدام پرستار از مراکز صد در صد بهتر است، استخدام پرستار سالمند از موسسات مجاز به شما کمک می کند که سوابق و سوء پیشینه پرستار را بررسی کنید.

هزینه پرستار سالمند در ونک

هزینه استخدام پرستار نسبت به نوع آن یا بیمار بودن سالمند متغیر می باشد، اگر سالمند شما بیمار باشد و نیاز به استخدام پرستاری باشید که دانش پزشکی بالایی دارد باید هزینه بیشتری پرداخت کنید همچنین هزینه استخدام پرستار شبانه روزی بیشتر از پرستارهای دیگر می باشد، چرا که پرستار شبانه روزی ساعات بیشتری را نسبت به پرستار های دیگر کار می کند.

با این حال نگران هزینه استخدام پرستار سالمند در ونک نباشید چرا که هزینه ها از پیش تعیین شده اند و مطابق با تعرفه های مشخصی می باشند.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. محمدحسن طباطبایی 1 سال قبل

    می خواستم بپرسم که پرستار کودکی که به کودک ساز هم آموزش بدهد در موسسه سپید گستر وجود دارد؟

  2. سعید زارعی 1 سال قبل

    تا به حال سه مطلب درمان سرخک و آبله مرغان و این مطلب را خوانده ام خیلی واقعا کمک بهم کردن و مطالب سپید گستر
    کارشناسی شده و جامع هستند ممنون از شما

  3. وحید عرب 1 سال قبل

    چگونه می توان از مجموعه سپید گستر درخواست پرستار کودک داشت؟

  4. امید خانقلی 8 ماه قبل

    سلام هزینه پرستار سالمند شبانه روزی به چه صورت است؟

    1. sepidgostar 8 ماه قبل

      سلام وقتتون بخیر برای اطلاع از هزینه خدمات پرستار سالمند شبانه روزی به شماره تماس درج شده در سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید