پرستار سالمند در فردوسی در منزل

امروزه با توجه به حجم زیاد مشغله ها به ویژه در کلان شهرها، راحت تر است که بسیاری از مسائل را به متخصص هر حوزه بسپارید، اغلب در رابطه با استخدام یا مراقبت و نگهداری از سالمند خود به این نتیجه رسیده ایم که از افراد با تجربه کمک بگیریم و کار را به کاردان بسپاریم.

با در نظر گرفتن ضرورت مراقبت ازسالمندان و نیاز هایی که اکثرا توسط پرستار سالمند برطرف می گردد، ما در مرکز خدماتی سپید گستر در فردوسی شرایطی را مهیا کرده ایم که تا شما بتوانید با استفاده از مشاوره و پشتیبانی های لازم پرستار سالمند در فردوسی را استخدام کنید.

خدمات مراقبتی 24 ساعته درسپید گستر در فردوسی

پرستار سالمند آموزش های لازم را فرا گرفته و می تواند وظیفه نگهداری و مراقبت از سالمند را به خوبی به عهده بگیرد، با وجود این افراد دیگر لازم نیست که نگران تنهایی و مراقبت از سالمندان خود در منزل باشید.

اصولا وظایف و خدمات پرستار با توجه به شرایط جسمی و روحی سالمند تعیین می شود، حتی گاهی هم ممکن است یک فرد سالخورده توانایی انجام امور خود را داشته باشد اما برای فرار از تنهایی و ترسی که در این دوران احساس می کند نیاز به یک همنشین داشته باشد.

پرستار سالمند در فردوسی
پرستار سالمند در فردوسی

مرکز سپید گستر در فردوسی این شرایط را برای سالمند شما فراهم می کند که از یک همنشین خوب برخوردار شود، سایر مسائل مانند هزینه مناسب و پرستارانی حرفه ای به صورت شبانه روزی، قرداد قانونی، مشاوره و پشتبانی های لازم را برای مراقبت از سالمند شما را ارائه می دهد.

نگهداری و مراقبت از سالمند در منزل در فردوسی

یکی از مواردی که باید در مراقبت و نگهداری از سالمندان به آن توجه شود این است که این افراد بازنشسته شده و معمولا اوقات فراغت زیادی دارند، در نتیجه ارتباط و معاشرت با دیگران و انجام فعالیت های سرگرم کننده در روحیه این افراد تاثیر بسزایی دارد و قرار داشتن در محیطی که به سالمند آرامش بدهد باعث سلامت جسمی و روحی آن ها می شود.

با استخدام یک پرستار حرفه ای و با تجربه از مرکز خدمات پرستاری سپید گستر در فردوسی دیگر نگران مراقبت و نگهداری از سالمند خود نباشید، با خدماتی که مرکز پرستاری سپید گستر در فردوسی برای شما عزیزان فراهم کرده به راحتی می توانید از بهترین خدمات برای مراقبت و نگهداری از سالمند خود استفاده کنید و دوران بازنشستگی و پیری بهتر و لذت بخش تری را برای آن ها به ارمغان بیاورید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

چرا مرکز خدمات سپید گستر را انتخاب کنیم؟

در این مرکز به پرستاران برای نگهداری و مراقبت از سالمندان آموزش های تخصصی و حرفه ای داده می شود تا به راحتی و سریع تر با سالمند شما ارتباط بگیرد و فضای امن تر و آرامش بخش تری را در منزل برای سالمندان شما فراهم کنند.

موسسه سپید گستر دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت می باشد و با ارائه خدمات درمانی و مراقبتی به صورت شبانه روزی با پرستارانی معتمد با سابقه آماده ارائه خدمات به شما هستند.

استخدام پرستار از مراکز پرستاری که مجوز پرستاری دارند باعث می شود هزینه های شما کاهش پیدا کند و بتوانید با هزینه مناسب تری برای سالمند خود پرستار استخدام کنید.

ویژگی پرستار سالمند سپید گستر در فردوسی

  • مسولیت پذیر بودن
  • منظم وپاکیزه وصبور
  • دقیق ومحتاط
  • متعهد و وفادار
  • همراه و همدم

مسولیت پذیر بودن

با توجه به شرایط سالمندان، کهولت سن و بیماری هایی که  سالمندان دچار آن ها هستند نیاز دارند که به خوبی از آن ها مراقبت شود، استخدام پرستاری که مسولیت پذیر و با تجربه باشد می تواند درمراقبت و نگهداری از سالمندان کار را برای شما آسان تر کند تا هم شما خیال آسوده تری داشته باشید هم سالمند شما سلامت بهتری داشته باشد.

پرستار سالمند در فردوسی
پرستار سالمند در فردوسی

منظم و صبور بودن پرستار سالمند فردوسی

با در نظر گرفتن همه شرایط دوران پیری و مشکلاتی که در بردارد سالمندان به شدت حساس و زودرنج می شوند و به بیماری هایی که دچار می شوند که نیاز به توجه و مراقبت بیشتری دارند، وجود یک پرستار صبور و با حوصله که بتواند سالمند را درک کند و همچنین منظم و دقیق باشد تا به خوبی مراحل مراقبتی و حتی درمانی را رعایت کند ضروری است.

شما باید در انتخاب پرستار دقت کافی داشته باشید و سعی کنید از موسسات معتبر و پرستارانی با سابقه  دراین زمینه استفاده کنید، به شما یپشنهاد می کنیم برای دریافت خدمات و استخدام پرستار مناسب و با تجربه با مرکز خدمات پرستاری سپید گستر در فردوسی تماس بگیرید.

همراه و همدم سالمند در فردوسی

همراهی کردن سالمند یکی از موارد مهم در مراقبت و نگهداری از سالمندان است که باعث برقرار کردن ارتباط صمیمی تر و دوستانه تر با سالمند می شود، همراهی در زمینه هایی مثل پیاده روی، کتاب خواندن، ورزش و انجام فعالیت های بدنی از جمله وظایف پرستار سالمند می باشد.

  • انجام امور منزل و نظافت
  • نظافت و استحمام سالمند
  • پر کردن اوقات فراغت وسرگرمی برای سالمند
  • انجام امور مالی واداری

انجام نظافت و امور منزل در فردوسی

یکی دیگر از وظایف پرستار سالمند رسیدگی به امور نظافت منزل است که می توان شستن لباس ها و ظروف، آشپزی و مرتب کردن و نظافت خانه و… را عنوان کرد.

نظافت و مراقبت از سالمند در فردوسی

بسیاری از سالمندان به علت سن بالایی که دارند و مشکلات حرکتی و بیماری هایی که دچار آن هستند نمی توانند به نظافت خود برسند یا کارهای روزمره خود را انجام بدهند به همین دلیل نیاز دارند که پرستار کنار آن ها باشند و در انجام امور شخصی سالمند کمک کنند از جمله نظافت و استحمام به موقع، کوتاه کردن موها و عوض کردن لباس و…

همه این موارد علاوه بر اینکه باعث نظافت سالمند می شوند باعث جلوگیری از بیمار شدن سالمند هم می شود و تاثیر بسزایی هم در سلامت روحی آن ها دارد و موجب نشاط  و شادابی وی می شود.

پر کردن اوقات فراغت و سرگرمی سالمند در فردوسی

سالمندان نیاز به توجه بیشتری دارند، تفریح و معاشرت با دیگران و حضور پیدا کردن در اجتماع است که پرستار سالمند می تواند با ایجاد یک فضای دوستانه در منزل هم باعث پر شدن اوقات فراغت سالمند در منزل شوند.

کارهایی از قبیل آشپزی کردن، کتاب خواندن و فعالیت های بدنی…، بردن فرد به پارک ها یا اماکن تفریحی باعث سر زنده تر شدن و سرگرمی آن ها می شود.

استخدام پرستار سالمند در فردوسی

برای اینکه شما بتوانید از سالمند خود به خوبی مراقبت و نگهداری کنید و هم به کارهای شخصی و روزمره خود برسید دیگر لازم نیست که سالمندان عزیز خود را با وجود سن بالا و بیماری ها و مشکلات زیادی که دارند به خانه ی سالمندان ببرید که هم نگران هزینه ها و رسیدگی به سالمند خود باشید هم باعث دلتنگی شما شود، به جای نگرانی می توانید به راحتی با مرکز خدمات پرستاری سپید گستر تماس بگیرید ضمن مشاوره های لازم درابطه با سالمند خود پرستار مناسب و با تجربه برای سالمندان عزیز خود استخدام نماید، از طریق شماره های درج شده درسایت با ما تماس بگیرید.

پرستار سالمند در فردوسی
پرستار سالمند در فردوسی

هزینه ها درموسسه پرستار سالمند سپید گستر درفردوسی

تنوع و سطوح خدمات در مرکز سپید گستر در فردوسی از نظر تخصصی سطوح مختلفی داشته و بستگی به مدت زمانی دارد که سالمند مایل به دریافت خدمات است و همچنین با توجه به شرایط سلامت جسمانی سالمند و یا مشکلات و بیماریهای که دارند نوع ارائه خدمات و مراقبت و پرستاری متفاوت انجام می شود که هم باعث تغییر درهزینه های استخدام پرستار شما می شود.

نگران هزینه پرستار سالمند در فردوسی مرکز سپید گستر نباشد مرکز ما تلاش کرده است ضمن ارائه بهترین خدمات مطابق با شرایط و نیاز سالمند شما با بهترین هزینه به ارائه خدمات بپردازید، جهت برقراری تماس و ارتباط با مشاوران  می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت، تماس حاصل فرمایید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 7
  1. ابوالقاسم مهرابی 1 سال قبل

    تشکر میکنم از شما بابت خدمات بی نظیری که در رابطه با سپید گستر
    و نگهداری از کودک ارائه میدید

  2. محمدحسین بهرامی 1 سال قبل

    تشکر میکنم از کادر خوب مجموعه تون برای زحماتی که کشیدن برای ما و مادرم

  3. محمود رجبی 1 سال قبل

    خدمات تزریقات هم پرستاران تون انجام می دهند؟

  4. کمند هاشمی 9 ماه قبل

    از وقتی مهاجرت کردم خیالمون از بابت پدرمون که تنها هستن راحت تره ممنون از شما

    1. sepidgostar 9 ماه قبل

      عرض ادب و احترام ممنون از نظر شما خوشحالیم که از مجموعه ما رضایت دارید

  5. پرویز عسگری 4 ماه قبل

    پرستاری از سالمندی که دچار ضعف عضلات شده و برای حرکت به کمک نیاز دارد هم در منزل انجام میدید؟چه کارهایی شامل خدمات به سالمندانه؟

    1. sepidgostar 4 ماه قبل

      عرض ادب و احترام بله، خدماتی که پرستار موظف به انجام آن هاست با توجه به شرایط و نیازهای سالمند متغیر است و در قرارداد ثبت می شود، خدمات فیزیوتراپی، ورزش، آشپزی، انجام امور منزل، دارو دادن به سالمند، تزریقات، پانسمان و… از اصلی ترین خدماتی هستند که ممکنه سالمندتون به اونها نیاز داشته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید